Olen nuori 16v poika ja mulla olis kysymys.
Meillä oli tänään koe ja yhtäkkiä mulla alkoi tuntua painetta navan alapuolella ja alkoi seisoa. Sitten mulla lensi siemennesteet housuihin. En ajatellu mitään kiihottavaa tai katsonut mitään, vain kokeeseen valmistauduin. Onko teillä teille käynyt ikinä näin. Nyt sitten loppu koulupäivä märissä alkkareissa...
Onko normaalia laueta noin vain?
5
692
Vastaukset
- erikoinen.tapaus
Aika erikoista kyllä
Kyllä on mahdollista saada tahaton siemensyöksy ilman kosketusta tai muuta kiihotusta. Tosin ihan yleistä se ei välttämättä ole mutta ei myöskään mitään oo viallakaan. Lähinnä noloa se voi olla ja inhottava olo märissä kalsareissa. Jos noin käy silloin tällöin voit ottaa reppuun/laukkuun varakalsarit varmuuden vuoksi.
- Harvinaista
En usko, että et joudut enää kulkemaan varakalsareita kanniskellen kouluun. Olet jo 16 vuotias ja murrosikäsi loppuvaiheessa. Yleisemmin tämän kaltaisia juttuja esiintyy murrosiän alkuvaiheessa. Toki Sinulla en voinut tulla murrosikä vähän viiveellä.
- Hoitoaonjalöytyy
Leikkaa irti se suuremmitta vahingoitta.
Samaa täällä kysyn olen 10v tyttö ja pimppani kastuu ilman pissahätää tai kiihotusta tai mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja19622502Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant899727Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.507677Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va896448SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1906176Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m615764Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,535259Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot495162HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1204822Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1074519