Enpä ollut ennen kuulutkaan kyseisestä paikasta, mutta kun siellä kerran kävin niin voi taivas kuinka upea paikka ja jopa harmittaa että en ollut ennen paikasta edes tiennyt. Suosittelen kaikille.
https://www.google.fi/search?q=Kätkävaara&client=firefox-b-ab&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj2xJ7gv__ZAhWEApoKHRs-DHwQ_AUICigB&biw=1440&bih=786
Kätkävaara
12
2811
Vastaukset 12
- Kätkää
Linkki ei näköjään toimi suoraan, mutta copy paste osoiteriville niin pitäisi toimia.
- Vretsa-walking
Kävin viime kesänä Kätkävaaralla ja kävelin sen 7km luontopolun ja aijon muuten kävellä tulevana kesänä sen uudestaan.
- Wintersummerautumn
Olen pari kertaa käynyt ja on kyllä upea paikka. Menen varmasti jatkossakin.
- Tunturivaara
En ymmärrä miksi kutsutaan vaaraksi kun laki-alueella ei ole puita, mutta on kyllä minunkin mielestä läymisen arvoinen paikka.
- 7-kilometriä
Kätkävaaran luontopolku on 7km pitkä. Reitti on erittäin kaunis ja maasto lähes koskematonta. Olen kiertänyt reitin kesällä ja talvella hiihtäen.
- JärvisenSerkku
Miten luisto ja pito kesällä ?
- PeltosenÄiti
Varmaan pito ihan kohdillaan, mutta miten kauan lie retki kestänyt kesällä hiihtäen?
- Lappiin_taas-mieli
Harva Lapin matkaaja edes tietää kuinka kaunis paikka Kätkävaara oikein on. Enpä tienyt minäkään sitä ennen kuin siellä kävin ja ei muuten kaduta yhtään että kävin.
- Kivinen-laki
Ei uskoisi miten kivinen Kätkävaaran laki voi olla, mutta onneksi huipulla kulkee pitkospuut jota pitkin pääse laki osuuden kulkemaan.
- Swen
Toissa kesänä kävin ja tulevana kesänä taas. Sen verran upeasta paikasta on kysymys.
- Anonyymi
Miten tuolla onnistuu talvella liikkuminen, onko kukaan kokeillut?
- Anonyymi
Talvella parasta on lähteä luontokeskuksen puolelta. Sieltä menee hyvä polanne huipulle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.561582Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt211206- 93997
- 85751
- 40716
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21549- 27530
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?55483- 27466
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30433