Vieraat kielet

Onko täällä ketään lukiosta. Miten opiskelet vieraita kieliä?
Lähinnä ajattelen sanojen oppimista. Millä menetelmällä tai miten?

5

110

Vastaukset

• Olen ottanut iltalukemiseksi sanastoa, luen muutamia kertoja ja heti aamulla koetan onko oppi mennyt päähän. Kertausta sitten vaan, kertaus on opintojen äiti!

• Itse menen nyt lukion 2 . vuosikurssille ja lukiossa eri opettajat opettavat eri tavoilla kieliä. Osa opettaa sana tarkasti kirjoista, toiset soveltavat ja tekevät itse kurssi materiaalit.

Itse opiskeln kertailemalla ja mm Duolingo on hyvä apuväline

• Jos käyttäisin sitä englannin opiskeluun niin riittääkö että osaan suomea vai?

• Riittää muistaakseni. Lataa sovellys google playstä ja kokeile :)

• Pitää testata

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsin tehohoidon maksimi on ylittymässä

huomisesta lähtien aletaan Ruotsissa tekemään valintoja keille annetaan tehohoitoa ja keille ei. 6,078 koronatapausta ja 333 kuollutta. Norjassa 5,29
      Maailman menoa
      238
      8451
    2. Mansikka- ja marjasato voidaan uhrata

niillä ei ole mitään merkitystä elintarvikehuollon kannalta,ne voidaan uhrata.Elintarvikehuollon kannalta tärkeitä ovat vilja-ja perunasato ymv. mutta
      Maailman menoa
      284
      4563
    3. Kiuruvesi 11 koronatartuntaa!

Onko kyseessä jokin hoitokoti tms? https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006463371.html
      Kiuruvesi
      105
      2111
    4. Kuinka heikoksi maan taloustilanne

menee, ennenkuin tilalle astuvat taas Suomea kuntoon laittaneet PS, Kokoomus ja Keskusta?
      Maailman menoa
      118
      1516
    5. Korona: Kunta jätti sairaat vanhukset heitteille TAAS!!!

Kuusamon kunta on ilmeisesti päättänyt jättää koronakriisissä riskiryhmään kuuluvat liikuntarajoitteiset vanhukset ilman ruokaa. Kunta on sopinut ett
      Kuusamo
      19
      1064