Keitä uusia koomikoita nyt kannattaa mennä katsomaan?
Kuka on nouseva kyky?
19
2512
Vastaukset
- nuketta
Nukke-esitys vatsastapuhujan avulla on koomista, katso vaikka 20% Referral url: http://vidybit.com/?r=1NjRtWpuETinBzQrniu67pkNAdC3e3yTBD
- vghjkfgjk
https://youtu.be/vxc7pl-IOdk?t=106 Tuosta tulee vähän Andre Wikström mieleeni, monella tavalla. Jos ei siis kiinnitä huomiota puheen sisältöön
- isojalkajasoilka
Juha Sipilä... Paras stan uppi ukko kautta aikojen.
- Anonyymi
Heh
- Standupfani
Illusia Sarvas, Henri Daniel, Jaakko Anttila sekä Tiina Oksanen. Siinä on stand-up klubeilla pyörineenä. Oma suositus. Varsinkin Illusia Sarvas voitti vuoden tulokas kilpailun. Henri Daniel kertoo hyviä Meksiko vitsejä.
- Anonyymi
Matti Paalanen
Leo Viking Holmström
nämä nelosen stand upin alkujaksojen perusteella - Anonyymi
Köyhäs Mattia. Se antaa täydetä laidalta. Poliitikot kipuilee, kuuluisuudet kärvistelee ja köyhät häpeää. Porvarit höhöttää ja perseet leiviää. Pieremällä maailman huipulle.
- Anonyymi
Krista Kiuru on Suomen tämän hetken nouseva koomikko.
Mutta häntä ei voi tilata keikalle kuin vain hallituksen toimesta. - Anonyymi
Jölkki setä ja kovat luut
- Anonyymi
Tyhmempiä hemmoja tuskin löytyy ja onhan sekin jo saavutus.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmempiä hemmoja tuskin löytyy ja onhan sekin jo saavutus.....
Siis kovat luut pääkopassa Jölkeillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kovat luut pääkopassa Jölkeillä.
- Anonyymi
Kaikki huonoja, ei kiinnosta kukaan.
- Anonyymi
Voi voi, jaxuhali, kyllä se siitä, leuka pystyyn höpönassu
- Anonyymi
Jimmy Leinonen.
- Anonyymi
Jussi Simola
- Anonyymi
Jimmy on kyllä munkin mielestä hyvä.
- Anonyymi
Nevöhööörd
- Anonyymi
Sami Hesburger
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418