Minkälaista on istua sellaisesta mitä ei ole tehnyt.
Minut syttetän että ole ajanut autolla amfetamin päissä ja mutama kerta ilman korttia mitä pitä paikkansa.
Tuskimpa sittä joutu istuman mutta sitten minua sytetän sittä että olen ajanut polisia pakon.
Perustu polisin kertomuksen mitä ei pidä paikkansa eli helppo lavastus.
Sitten minua syteteän että olen ajanut naisen pälle ja paennut paikaltta.
Pitä osittain paikkansa odotin kun minulla oli punainen valo ja kun se vaihtui vireäksi nainen juoksi minun apu kuskin ovea päin.
Polisit jyväskylässä vie minut aina putkan joten menin odotta ruoka kassia.
Minulla oli auton avaimet aiemmin varastettu kun odotin ruoka kassia ja joku muu ajoi minun autolla naisen yli ja naisella kävi pahasti mutta se oli paikassa missä ei ole likenne valoa ja palautti auton saman paikka kun minne minä sen jätin.
Joku toinen kuvasi tapahtuma ja ne on tehnyt sittä dvd kulusteluissa sanottin että ole ajanut naisen yli ja mielessä oli nainen joka juoksi minun apu kuskin ovea päin joten tunnustin.
Nyt ei ole pelkästän kyse sittä että olen ajanut anfetamini päissä ja muutama kerta ilman korttia.
Nyt minua syttetän myös että olen ajanut polisia pakon ja naisen yli ja parnnut paikaltta.
Jos näissä sytöksissä on paljon vaikeuttavia asia haroja ja on huono tuuri voi olla että joutu istuman sellaisesta mitä ei ole tehnyt.
Kuinka yleistä on että joku istuman sellaisesta mitä ei ole tehnyt ja minkälaista on istua sellaisesta mitä ei ole tehnyt.
Meinan että tuomari varman usko polisin kertomuksen ja on vaikea todista että joku muu kun minä on ajanut naisen yli.
Ja varman on vaikea sada tuomari vakutuneksi että nainen juoksi minun apu kusken ovea päin ja että minua tällen huijattin tunnustaman tekoa.
Johtuen sittä että kulustelussa anettin nihkeästi tietoja puhuttin että naisen pälle oli ajettu ja mielessä oli se joka juoksi apu kuskin ovea päin joten tunnustin.
Minkälaista istua syttömänä.
Jyväskylää
0
74
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti19526815Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2473247Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos293041Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori922705Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s212006Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta231584En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk51189Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.2921126Nurmijärven onnettomuus.
Ihan vain muistutuksena (onnettomuushan tapahtui yksityisellä tiellä) se, että nykyinen hallitus päätti 2023 leikata yks321102- 511081