Hei! Kävin tänään Oivaunen lääkärillä ja jäi käynnistä masentava kokemus. Tuntui että koko yritys on keskittynyt pelkästään kliiniseen unettomuuden tutkimukseen, elkä ollenkaan unettomien hoitamiseen. Kyselin lääkäriltä, onko täältä ihmiset saanut apua ongelmiinsa, ja pyörtelyn ja kaartelun jälkeen ( muunmuassa että osa on ollut ihan tyytyväisiä kun tietää miksi ei nuku) , minulle jäi se kuva ettei. Onko järkeä moiseen rahojaan pistää ja onko kukaan saanut klinikalta apua? Itse kärsin siis pahasta unettomuudesta. Minulle on jo arvioitu että syynä toiminnallinen unettomuus ja haluaisin hoitoa enkä samaa infoa 600 eurolla. Onko tässä maassa enää osaava unettomuuden hoitoa? Ja jos ei, osaisiko joku kertoa mistä sitä löytyisi?
Oivauni kokemuksia
9
748
Vastaukset
- Yksi-iso-peruste
hyvään uneen on;
HYVÄ ELÄMÄ
Niin se vain on, vaikka mitä ajattelis.
(erikseen sitten on fysiologiset syyt unettomuuteen, mutta niiden syyt ja hoito löytyvät helposti...)
tässä luontaistuotteita jotka auttavat uneen;
melatoniini, tryptofaani, teaniini, kamomilla, avena sativa... tai kaikkia noita yhteensä,
jos unettomuus on paha kaikkia, aineita yliannoksella , että saa unettomuuden katkeamaan...
nuo kaikki aineet ovat turvallisia... joten 2-3 kertaa suositellut annokset ovat ihan turvallisia...
melatoniinia, lyhyt- ja pitkävaikutteista. - mudfield
Itselläni 20 vuotta ihmetelty, miksen nuku. Ei kukaan tiedä, eikä ketään kiinnostakaan. Luontaistuotteet on kyllä kokeiltu, ei tunnu missään. Kai joku kasvain aivojen nukkumiskeskuksessa, mutta magneettikuvaankaan ei pääse, koska ketään ei kiinnosta.
- joooo---ooooo
Magneettikuvaan pääsee heti kun menee yksityiselle lääkärille ja pyytää päästä...
- StellaZopinoxKetipinor
Hei. Minä olin viime vuonna tutkimuksissa/hoidossa HUS psykiatriassa. Tehtiin laaja unitutkimus ja kahden viikon testi aktiivisuusrannekkeella. Hoidoksi olisi sitten ollut tarjolla unihoitajan, psyk. hoitajan ja fysioterapeutin tapaamisia. Sekä lääkevaihdos. Kun nukahtamislääke lopetettiin, menin niin huonoon kuntoon vieroitusoireista ja unettomuudesta, etten kyennyt käymään millään edellä mainitulla hoitajalla.
Sen pituinen se. Nyt syön taas unilääkkeitä, eli tulos oli -0.
Ainut hyvä puoli, ettei tarvinnut maksaa itse mitään satoja euroja. En kyllä tuollaisesta olisi maksanutkaan. Minulla ei ole aavistustakaan, mistä osaavaa unettomuuden hoitoa Suomessa saa? Ei kai mistään loppujen lopuksi. - Onneton.erkki
Kaikenlaiset "uniklinikat" ovat suurta humpuukia ja rahastusta. Samoin luontaistuotteet. Toki auttavat kun oikein uskoo. Mutta kuka tietää sivuvaikutukset?
- Unellinen
Hyvä unionglmiin perehtynyt ja mukava psykiatri ottaa vastaan Mehiläisessä sieltä olen itse saanut avun
- Utelias---
Unellinen kirjoitti:
Hyvä unionglmiin perehtynyt ja mukava psykiatri ottaa vastaan Mehiläisessä sieltä olen itse saanut avun
Kuka hän on? Miten hän hoitaa...
- Kiinnostuinkyllä
Anna nimikirjaimet.
- Anonyymi
itselle jäi myös kokemus rahastuksesta, tuhat kertaa kuullut jutut unesta ja unilääkkeiden esittelyä joita olen vetänyt jo kymmenen vuotta. tästä huvista unitutkimuksineen monta sataa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123760MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761980Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421608Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788