Oivauni kokemuksia

Yksunetonvaan

Hei! Kävin tänään Oivaunen lääkärillä ja jäi käynnistä masentava kokemus. Tuntui että koko yritys on keskittynyt pelkästään kliiniseen unettomuuden tutkimukseen, elkä ollenkaan unettomien hoitamiseen. Kyselin lääkäriltä, onko täältä ihmiset saanut apua ongelmiinsa, ja pyörtelyn ja kaartelun jälkeen ( muunmuassa että osa on ollut ihan tyytyväisiä kun tietää miksi ei nuku) , minulle jäi se kuva ettei. Onko järkeä moiseen rahojaan pistää ja onko kukaan saanut klinikalta apua? Itse kärsin siis pahasta unettomuudesta. Minulle on jo arvioitu että syynä toiminnallinen unettomuus ja haluaisin hoitoa enkä samaa infoa 600 eurolla. Onko tässä maassa enää osaava unettomuuden hoitoa? Ja jos ei, osaisiko joku kertoa mistä sitä löytyisi?

9

594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi-iso-peruste

      hyvään uneen on;

      HYVÄ ELÄMÄ

      Niin se vain on, vaikka mitä ajattelis.

      (erikseen sitten on fysiologiset syyt unettomuuteen, mutta niiden syyt ja hoito löytyvät helposti...)

      tässä luontaistuotteita jotka auttavat uneen;
      melatoniini, tryptofaani, teaniini, kamomilla, avena sativa... tai kaikkia noita yhteensä,
      jos unettomuus on paha kaikkia, aineita yliannoksella , että saa unettomuuden katkeamaan...
      nuo kaikki aineet ovat turvallisia... joten 2-3 kertaa suositellut annokset ovat ihan turvallisia...

      melatoniinia, lyhyt- ja pitkävaikutteista.

    • mudfield

      Itselläni 20 vuotta ihmetelty, miksen nuku. Ei kukaan tiedä, eikä ketään kiinnostakaan. Luontaistuotteet on kyllä kokeiltu, ei tunnu missään. Kai joku kasvain aivojen nukkumiskeskuksessa, mutta magneettikuvaankaan ei pääse, koska ketään ei kiinnosta.

      • joooo---ooooo

        Magneettikuvaan pääsee heti kun menee yksityiselle lääkärille ja pyytää päästä...


    • StellaZopinoxKetipinor

      Hei. Minä olin viime vuonna tutkimuksissa/hoidossa HUS psykiatriassa. Tehtiin laaja unitutkimus ja kahden viikon testi aktiivisuusrannekkeella. Hoidoksi olisi sitten ollut tarjolla unihoitajan, psyk. hoitajan ja fysioterapeutin tapaamisia. Sekä lääkevaihdos. Kun nukahtamislääke lopetettiin, menin niin huonoon kuntoon vieroitusoireista ja unettomuudesta, etten kyennyt käymään millään edellä mainitulla hoitajalla.
      Sen pituinen se. Nyt syön taas unilääkkeitä, eli tulos oli -0.
      Ainut hyvä puoli, ettei tarvinnut maksaa itse mitään satoja euroja. En kyllä tuollaisesta olisi maksanutkaan. Minulla ei ole aavistustakaan, mistä osaavaa unettomuuden hoitoa Suomessa saa? Ei kai mistään loppujen lopuksi.

    • Onneton.erkki

      Kaikenlaiset "uniklinikat" ovat suurta humpuukia ja rahastusta. Samoin luontaistuotteet. Toki auttavat kun oikein uskoo. Mutta kuka tietää sivuvaikutukset?

      • Unellinen

        Hyvä unionglmiin perehtynyt ja mukava psykiatri ottaa vastaan Mehiläisessä sieltä olen itse saanut avun


      • Utelias---
        Unellinen kirjoitti:

        Hyvä unionglmiin perehtynyt ja mukava psykiatri ottaa vastaan Mehiläisessä sieltä olen itse saanut avun

        Kuka hän on? Miten hän hoitaa...


    • Kiinnostuinkyllä

      Anna nimikirjaimet.

    • Anonyymi

      itselle jäi myös kokemus rahastuksesta, tuhat kertaa kuullut jutut unesta ja unilääkkeiden esittelyä joita olen vetänyt jo kymmenen vuotta. tästä huvista unitutkimuksineen monta sataa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe