Siitäs sai Narsisti

Tiedänn

Aina ennen eräs tuntemani henkilö pilkkasi kaikkia ufoja ja kummituksia näkeviä vajaaälyisiksi sekopäiksi ja kaikkia niihin uskovia vajakeiksi.
Kuinkas sitten kävikään. Hän muutti taloon joka vaikutti aluksi ihan normaalilta, mutta talossa
alkoikin Kummitella aina vaan enemmän yhä enemmin ja enemmin, niin kaveripa peloissaan muutti pois sieltä, kun niin kovin pelotti. Olen kuullut että kyseisestä ns.
Haunted Housesta on kautta aikojen muutettu pois, elikkä vaihtaa sen takia omistajaa vähän väliä.
Tämä on ihan tosijuttu, mutten viitsi tästä nyt tarkemmin avautua.

6

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JaSittenHeräsit

Joo, tunnen myös erään joka nuorempana uskoi kummituksiin ja lentäviin lautasiin. Sitten hän aikuistui, kouluttautui ja hylkäsi perusteettomat uskomuksensa ja elää nykyään menestyvän ihmisen täysipäistä, sivistynyttä ja rikasta elämää. En kerro asiasta tarkemmin.

• lautaslentäjäkummitus

Minäkin olen lukenut eräästä George Adamskista, joka pääsi kyytiin
        lentävälle lautaselle.
        En kerro asiasta enempää.
        Asian voi tarkistaa netistä haulla: George Adamski

• hohhoijaataas

Joo taattua tositarinaa ihan varmasti taas siitäs saitte.

• ufojen_kyytiin

Sellaisestakin porukasta kulkee juttuja , joka teki itsemurhan päästäkseen
      asteroidin takana piileskelleen ufon kyytiin.
      En viitsi siitä tässä nyt tarkemmin kertoa .

• narsnars

Mä tunsin narsistin joka narskutti hampaitaan !!!!!!!

• Tiedänn

Siis tällä tasolla nykyään tämä palsta, ettei kukaan täällä käyvä suunnilleen kukaan usko kummituksiin ja ufoihin?. No mitäs täällä sitten riekutte, kun ette edes usko näihin asioihin.
      Sitäpaitsi aloituksessa kertomani tapaus on oikeasti ihan totta, kirjoitin sen vain ehkä niin jotenkin silleen että ei ehkä kuulosta uskottavalta. Mielenkiintoista kuitenkin tapauksessa oli ettei narsisti järkevöitynyt kokemansa jälkeen ollenkaan, vaan jatkoi samaan malliin pilkaten näihin asioihin uskovia jne. Liekö sama tyyppi kuka vastaillut aloitukseeni.
      Minä nyt vaan tiedän että se vanha mies kummittelee siinä talossa, eikä ehkä pelkästään se, sen ovat naapurustokin kertoneet kaiken sen lisäksi mitä olen talosta kuullut muualta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      92
      4540
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      233
      1764
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      76
      1440
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1140
    5. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      322
      1085
    6. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1060
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      49
      1039
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      144
      1001
    9. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      109
      988
    10. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      85
      954
    Aihe