ccleanerin uuden

version lataaminen nykyään vaikea ennen meni tosta vaan miten se menee helpoiten?
v 5.40.6411 > v 5.40.64?? yrittäny pari pvää kone win10
16823
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

Turha ohjelma. Poistaa selaushistoriat, jotka vie levyltä erittäin vähän tilaa. Tulee heti takasin kun selainta käyttää. Samoin temp kansion sisältö mikä tyhjenee automaattisesti kuukausittain. Temp kansion voi myös itse käydä tyhjentää. Roskakorin voi itse tyhjentää.

Jos lataat softaa paljon ja haluat poistaa käyttämättömiä/huonoja käytä windowsin lisää ja poista ohjelmaa.

Jos pidät automaatti käynnistyksellä, niin vie prossun tehoja ja levyä taustalla. (Tätä tekee kolmannen osapuolen tietoturva/antivirus ohjelmat). Eli jos haluat suorituskykyä ja responssiivisemmaksi niin poista molemmat.

Äänestä

Poistan ohjelman thanks!

Äänestä

Win 10:en ei pidä asennella mitään cleanereita tai boostereita sotkemaan järjestelmää. Vielä kun pitää Defenderin suojauksena ollaan hyvällä käytöllä.

Äänestä

• Kutsut tätä puhdistukseksi? (Lokit ei sisällä tietoa mitä kukaan haluaisi piilottaa)

Poistat lokitiedostoja mitkä tulee takaisin parin kuukauden sisällä. Poistat levyltä pari tuhatta kilobittiä (kilotavua). Eli suuren tekstitiedoston verran. Ei auta suorituskykyyn mitenkään. Ihan turhaa työtä.

Disk defragmenting will do more to improve PC performance than deleting log files. (ssd:lle ihan turha toiminto defraggäys ja haitallinen suurissa määrin, m.2 sama)

Äänestä

• juunyton kirjoitti:

Kutsut tätä puhdistukseksi? (Lokit ei sisällä tietoa mitä kukaan haluaisi piilottaa)

Poistat lokitiedostoja mitkä tulee takaisin parin kuukauden sisällä. Poistat levyltä pari tuhatta kilobittiä (kilotavua). Eli suuren tekstitiedoston verran. Ei auta suorituskykyyn mitenkään. Ihan turhaa työtä.

Disk defragmenting will do more to improve PC performance than deleting log files. (ssd:lle ihan turha toiminto defraggäys ja haitallinen suurissa määrin, m.2 sama)

Yleensä miten/puhdasta siistiä halutaan https://www.finna.fi/Record/ta_ah.M011-1231273

"Oy Tiekone Ab Tiekarhu
    Oy Tiekone Ab Tiekarhu. Kuvan tiehöylä on varustettu höyläterällä sekä tienrepijällä."

Jokainen laittaa rajat mitä ja minkä verran haluaa puhdasta, liika puhdistus rampauttaa kyllä käyttöjärjestelmän

Äänestä

Vindovs on kovin vaikea. Se vaatii kaikenlaisia apuohjelmia toimiakseen.
On puhdistusohjelmaa, virustorjuntaa, haittaohjelmien torjuntaa, rekisterin siivousta.

Äänestä

Minä putsaan kaikki mun koneet PrivaZer´illä, kaikki kulkee hyvin, toinen hyvä junk files putsaaja on Regseeker (Hover) (Avast ei anna asentaa sitä mutta se on falski positiivinen)
https://privazer.com
http://www.hoverdesk.net
Ohjelmien poistoon en käytä Windowsin ohjelmaa vaan Revo uninstaller joka poistaa enemmän skrääppiä mitä jäisi jäljelle.
https://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Siis nää toimii mun koneissa hyvin mutta en tyrkytä mitään...oma vastuu jokaisella.

Äänestä

• Melkoisesti bloatwaree sun koneella. Kantsis poistaa tuo Avast ja muut. Vie koneen suoritustehoja mainokset on syöpää pelottelee markkinoi itseään.

Nuo siivousohjelmat on ihan turhia. Lataa portable versioita softasta. Asenna ohjelmat c:/program files kansioon. Nuo sun siivousohjelmat poistaa niin kuin pari megaa koneen levyltä jos sitäkään pari sataa kilotavua. Ihan turhaan ajat sitä edes kerran kuussa tai vuodessa. Ei optimoi, nopeuta, puhdista, anna suorituskykyä. Hidastaa vain.

Äänestä

• sontaaaa kirjoitti:

Melkoisesti bloatwaree sun koneella. Kantsis poistaa tuo Avast ja muut. Vie koneen suoritustehoja mainokset on syöpää pelottelee markkinoi itseään.

Nuo siivousohjelmat on ihan turhia. Lataa portable versioita softasta. Asenna ohjelmat c:/program files kansioon. Nuo sun siivousohjelmat poistaa niin kuin pari megaa koneen levyltä jos sitäkään pari sataa kilotavua. Ihan turhaan ajat sitä edes kerran kuussa tai vuodessa. Ei optimoi, nopeuta, puhdista, anna suorituskykyä. Hidastaa vain.

Tuo "Hidastaa vain" kertoo minulle sen ettet ymmärrä miten putsausohjelmilla toimitaan.

Äänestä

• panin.merkille kirjoitti:

Tuo "Hidastaa vain" kertoo minulle sen ettet ymmärrä miten putsausohjelmilla toimitaan.

Nehän poistavat tietokoneiden käyttöä nopeuttavia väliaikaistiedostoja, eli siis kyse on hidastamisesta.

Äänestä

Onneksi ubuttimessa ei tuollaisia vakoiluohjelmia voi edes asentaa.

Äänestä

mihin cleaneria käytetään? olen setään käyttänut tietokeita 20v enkä ole tarvinnut.

Äänestä

Tuolta olen aina ladannut:

filehippo.com/download_ccleaner/

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

apuja kirjoitti:

version lataaminen nykyään vaikea ennen meni tosta vaan miten se menee helpoiten?
v 5.40.6411 > v 5.40.64?? yrittäny pari pvää kone win10

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu