Naapurin iloinen leskirouva

Iloinen avun antaja

Olin kuullut sanonnan että vanhemmassa vara parempi.
Tässä viime syksynä huomasin että asiassa oli vinha perä.Asun kerrostaloyhteisössä,ja meillä on aika laaja skaala iän suhteen asukkaissa.Itse olen vuorotyössä.Joten vapaata on paljolti päivisinkin.
Pari kerrosta alempana asuu puolituttu noin kolmevuotta sitten,leskeksi jäänyt vaaleahko ikääntynet rouva.Hän nyt sattuu olemaan ikäisekseen
nuorekas,huumorintajuinen,jopa liikuntaakin harrastava nainen.Niinpä viime syksynä olin lähdössä
lenkille,kun lähtiessäni törmäsin Ritvaan.Siis
naapurin uhkeaan leskirouvaan,hänkin oli ulkoilemaan lähdössä ja kysäisi voisikos saada lenkkeily seuraa.
En voinut kieltäytyäkkään,ikä suhteemme ovat minä
45vuotta ja naapurinrouva 62vuotta.
Hän vetosi siihen että onhan turvallisempaakin kun on kaveri mukana.Mikäs siinä sanoin,ja kerroin että vaimokin tulee vasta huomenna mökiltä.
Kävelimme noin kahden tunnin lenkin,oli hiki mutta olo tuntui mukavalle,palattuamme takaisin.Oli aika
mennä suihkuun.Ritvan jäädessä omaan kerrokseensa huikkasi hän perääni, jotta tule iltakahville,vai
onko sinulla muuta ohjelmaa.Kysäisin että mihin aikaan sopii,Ritva katsoi kelloon ja sanoi käykö klo 21.00.No minä tulen kunhan olen käynyt pesulla ja vaihtanut vaattet.Menin kotiin kävin suihkussa,
vaihdoin vaatteeni,päälleni vetäisin löysähkön kolitsasun.Ja sitten iltavisiitille.Soitin varovasti ovikelloa,ovi aukesi ja Ritvakin kertoi juuri tulleensa suihkusta.
Käyhhän peremmälle,siirryin siitä olohuoneeseen sohvalle.Ritva oli kuin olikin keittänyt kahvit,ja
kattanut ne olohuoneeseen.Sitten hän oli kaatanut
lasilliset punaviiniä myös laseihin.Yllätyksekseni
hänellä oli tosiohut läpinäkyvä kylpytakki päällänsä.Kookkaat mutta laadukkaat kiinteät rinnat,peittyivät sen suojiin häthätää.Selkeästi panin merkille kuinka kookkaat nännit tököttivät
esillä takin alla.Siinä kahvit juotuamme,otimme punaviinit ja paransimme maailmaa,jutustelemalla maailman menosta.Ritva kertoi että päivät tupaavat
tulemaan pitkiksi työelämä oli ohi jne.
Hetken päästä hän kaatoi toiset lasilliset viiniä,
ja laittoi radion auki.Siirtyen sitten olohuoneen sohvalle liki minua.Tunsin miten viini lämmitti poskiani,en saanut katsettani pois Ritvan uhkeasta
ja silti timmikunnossa olevasta vartalosta.
Sitten tapahtuikin se yllätys mitä oli vain joskus
haaveillut.Nimittäin Riva oli kyllä huomannut tarkkailevan katseeni,ja kysyikin suoraan,sanoppas
mitä sinä näet minussa,tällaisessa ikääntyneessä
leskirouvassa.Nielaisin ja sanoin että,minun mielestäni sinä olet vielä tosi tirakan näköinen
nainen.Niinkö?Mitä sanot siihen jos minun tekisi mieleni rakastella kanssasi..Ensin löi tyhjää ylä-
kerrassa,siis haluat rakastella kanssani sopersin.
Niin minun todella tekisi miestä mieli.Siinä samassa hän ojensi kätensä ja siirryimme makuuhuoneeseen.Ritva avasi aamutakkinsa joka valahti lattialle,yllätyksekseni huomasin hänen olevan posliini.Riisuin kolitsasuni,Ritvan menessä
sänkyyn.Siirryin hänen viereensä,välittömästi hän alkoi himokkan suutelemisen.Halusin suukotella hänen kiinteitä ja kookkaita tisujaan.Kiihottaakseeni otin nännin ja pyöritin sitä kieleni kärjellä,Ritva puristeli rinrojaan.
Siitä siirryin suukuttamaan vatsaa,samalla tunsin kuinka Ritvan kädet laskeutuivat olkapäilleni.Tunsin kuinka ne varovasti painoivat minua kohde posliinikumpua.Liuuin hänen jalkojensa
(haarojen)väliin,posliinipimppa tuoksi puhtaalle.
Varovasti kosketin klitorista kielelläni,levitin
sormillani häpyhuulia työntäen samalla sormeni sisälle.Ritva huokaisi ,aloin kielitaiteiluni sen
taitoni mukaan kun osasin.Tunsin kuinka hän kostui
siinä jonkinaikaa herkuteltuani.Hetken päästä hän
sanoi odota,pyytäen että tulen viereen selälleni.
Tei kuten pyydettiin,hän kääntyi nyt päälleni,kumartui suukottamaan minua.Siirtyen nyt
pikkuveljeni kimppuun.Topakalla otteella hän otti
kalustani kiini,vedellen esinahkaani edestakaisin.
Sitten ottaen sen suuhunsa,nielaisin ja huokaisin.
Tunsin kuinka ensimmäiset eritteeni olivat tatin päässä sen mennessä Ritvan suuhun.Tosi kivan makuinen sanoi Ritva imuttaen yhä syvemmälle suuhunsa.
Tällaista käsittelyä en ole saanutkaan ajattelin.
Ritva kysyikin,voisinko purkautua ensin hänen suuhunsa,enpä voinut muuta kuin murahtaa että anna
mennä.Ja niinpä ensimmäinen lastini lähtikin hänen suuhunsa.Siitä on todellakin pitkään kun viimeiksi olen saanut maistaa tuollaista hän sanoi.Minun purkauduttua.Lepäsimme otimme vielä vähän viiniä,
ja aloimme alusta.Siirryin suoraan kielileikkeihin
posliinikummulle,ja hän alkoi leikin kalullani.
Siis 69:iin.Eipä aikaakaan kun kaluni oli taas käsitelty seisokkiin,Ritva halusi ratsastaa,hän siirtyi päälleni ohjastaen kaluni liukkaaseen luolaansa.Varovasti istahtaen sen päälle.
Kaluni upposi nätisti sisälle,hän kumartui päälleni ohjaten rintansa huulieni saataville.
Pyöritin kielelläni nännejä jotka olivat kuin maapähkinät.Ritva huokaili äänekkäästi,liikuttaen vartaloaan aistikkaan ihanati keppini kärjessä.
Sitten tunsin voimmakkaiden lihassupistusten alkavan,tunsin Ritvan huipun tulevan.Oli kuin tuo
posliini pintainen ihme olisi imenyt minua,en minäkään kestänyt moista,sain kuiskatuksi että nyt
tulee,tunsin lastini lähtevän liikkeelle.Ritva kuiskasi anna tulla sisään,ei ole vaaraa.Ruiskutin lastini sisään Ritva suuteli minua laskeutuen viereeni,voi hyvänen aika olin jo unohtanut miten
hyvälle se tuntuikaan.Hymyilin ja lähdin kylppäriin pesulle.Siinä vilkaisin kelloa,totesin sen olevan puolikaksitoista.
Aika meni kuin siivillä,pukeuduin ja Ritvan käytyä pesulla joimme vielä kaffet.Lähtiessäni Ritva sanoi että voisit sinä käydä useamminkin.Ja kylläpä olenkin käynyt,aina silloin tällöin.

13

22547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palautetta

Tiesitkö muuten, että pisteen jälkeen on tapana jättää aukko ennen seuraavaa lausetta? Pätee myös pilkkuihin, kas näin. (Vastaan omaan kysymykseeni puolestasi: et tiennyt.) Muista äidinkielen käsittämättömyyksistäsi en edes jaksa ryhtyä analysoimaan.

Älä muutenkaan enää kirjoittele onnettomia ja sisällyksettömän epäkiihottavia tarinoitasi tälle palstalle. Aiheesi on sinänsä hyvä, mutta toteutus ala-astemaista tasoa.

• kepa

Kuka torspo puhuu välilyönnistä aukkona?

Lause: "Muista äidinkielen käsittämättömyyksistäsi en edes jaksa ryhtyä analysoimaan." on epäselvä ja virheellinen.

Virkkeessä "Pätee myös pilkkuihin, kas näin." on viittausvirheitä. Ensimmäiseesä lauseessa ei ole subjektia.

"sisällyksettömän epäkiihottavia" on epäselvä ilmaisu. Ilmeisesti yritetty kirjoittaa: "sisällykseltään epäkiihoittavia", tai "sisällyksettömiä ja epäkiihoittavia". Epäkiihottava on sinällään kömpelöä kieltä, eikä kiihottava ole kirjakieltä ensinkään.

jne...

Eli eiköhän lopeteta nämä kielipoliisin hommat tähän seksi-foorumissa, varsinkin jos siihen tehtävään ei ole tuon taivaallista pätevyyttä.

• sinä

että kyvyttöminkin,voi arvostella !!!!

• pervoille

Aina, kun kaipaan jotain todella pervoa ja haluan olla tosi kinky. Kaivan laatikostostani paljon kieliasullisia virheitä sisältävän tarinan. Pilkku osaa olla halutessaan joskus oikein tuhma narttu, joka tarvitsee koulutusta ihan miehen kädestä!

Haluaisin silti joskus kyllä parisuhteeseen oikein valioluokan pilkun kanssa. 10 pisteen Times New Roman on minusta täydellisin näkemäni pilkku. Jonain päivänä meillä voisi hyvällä tuurilla olla pari suloista puolipistettäkin....

T: , 4 ever!

• jaska2

Älä välitä kaikenkarvaisten molopäiden arvostelusta. Pienet kirjoitusvirheet eivät haittaa, ovat vaan kirjoituksen suola. Mielestäni
      hyvä tarina, voisit vaikka kirjoittaa jatkokertomuksen!

• lisää nopeasti

Kandee jatkaa, se oli erinomainen alku...

• Ihmettelevä

Niin,eikai 62v nainen niin vain kostu...tarvitaan varmaankin liukastetta kun naidaan,ei itsestään.....

• Anonyymi

totta kai, siihen löytyy kikat.

• Anonyymi

mistä Vantaalta lötyy iloisia leskirouvia ikä ei ole ongelma

• Anonyymi
    • Anonyymi

Löytyykö Pirkanmaalta 60+ rouvia silloin tällöin nauttimaan?

• Anonyymi

Tääl­­­t­­­ä löydä­­t nop­­­easti suku­­­pu­olt­­a, suhteita, tre­ffit 👉 http://51678zfb.com/H/3Svi 👈

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan kisa (asialliset kommentit)

Yksi, ikuinen umpityperien ketjujen aloittaja.. voidaanko tehdä joka kerta ilmoitus moderaattorille.. josko katoais bittiavaruuteen.. Mutta siis: uinn
      Kotimaiset julkkisjuorut
      454
      3802
    2. En haluaisi uskoa että miehet ajattelee vain munallaan,

mutta taas sain olla väärässä. Eli.. törmäsin männäviikolla puolituttuun mieheen työmatkalla. Hän kertoi, että viettäisi juhannusta minun kotikaupun
      Sinkut
      539
      3366
    3. Somalisulhanen syö Sara Siepin suosiota

Ei kelvannut Sara Sieppi enää kummankaan iltapäivälehden juhannustytöksi. muutenkin tykkäysmäärät näyttävät laskeneen ja ilmeisesti myös Saran seuraa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2855
    4. Martina kisan kärjessä

Kisa on käynnissä. Käsipohjauinti vetää kisaajien kädet hapoille. Martinan ranne on jo kivulias.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      1349
    5. 65
      1347
    6. STEFULLA OLI KOVA IKÄVÄ SOFIAA!

Lennätti naisen Hankoon koko juhannuksen ajan ! Tosi rakkautta ilmassa. Taisi tulla kihlat ja häitä vietetään !
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1311
    7. Yhden viestin päässä

Voisit juuri tälläkin hetkellä olla tässä vieressäni. Silittelisin ja paijaisin sinut puhki.
      Ikävä
      56
      1075
    8. Kyllä jään aina miettii

Miks tää meni näin.. En ymmärrä sua.
      Ikävä
      55
      845
    9. Abortti on kiellettävä Suomessakin

Feministinen ajatus raskaudesta, ja sen keskeyttämisestä, jota Suomessa usein tarjoillaan ainoana mahdollisena, on kummallinen. Argumentti, jonka muka
      Maailman menoa
      492
      835
    10. Tuletteko/tulitteko ikävöimäsi

Kanssa hyvin juttuun? Ymmärsittekö toisianne? Sovitteko yhteen?
      Ikävä
      83
      804
    Aihe