Naapurin iloinen leskirouva

Iloinen avun antaja

Olin kuullut sanonnan että vanhemmassa vara parempi.
Tässä viime syksynä huomasin että asiassa oli vinha perä.Asun kerrostaloyhteisössä,ja meillä on aika laaja skaala iän suhteen asukkaissa.Itse olen vuorotyössä.Joten vapaata on paljolti päivisinkin.
Pari kerrosta alempana asuu puolituttu noin kolmevuotta sitten,leskeksi jäänyt vaaleahko ikääntynet rouva.Hän nyt sattuu olemaan ikäisekseen
nuorekas,huumorintajuinen,jopa liikuntaakin harrastava nainen.Niinpä viime syksynä olin lähdössä
lenkille,kun lähtiessäni törmäsin Ritvaan.Siis
naapurin uhkeaan leskirouvaan,hänkin oli ulkoilemaan lähdössä ja kysäisi voisikos saada lenkkeily seuraa.
En voinut kieltäytyäkkään,ikä suhteemme ovat minä
45vuotta ja naapurinrouva 62vuotta.
Hän vetosi siihen että onhan turvallisempaakin kun on kaveri mukana.Mikäs siinä sanoin,ja kerroin että vaimokin tulee vasta huomenna mökiltä.
Kävelimme noin kahden tunnin lenkin,oli hiki mutta olo tuntui mukavalle,palattuamme takaisin.Oli aika
mennä suihkuun.Ritvan jäädessä omaan kerrokseensa huikkasi hän perääni, jotta tule iltakahville,vai
onko sinulla muuta ohjelmaa.Kysäisin että mihin aikaan sopii,Ritva katsoi kelloon ja sanoi käykö klo 21.00.No minä tulen kunhan olen käynyt pesulla ja vaihtanut vaattet.Menin kotiin kävin suihkussa,
vaihdoin vaatteeni,päälleni vetäisin löysähkön kolitsasun.Ja sitten iltavisiitille.Soitin varovasti ovikelloa,ovi aukesi ja Ritvakin kertoi juuri tulleensa suihkusta.
Käyhhän peremmälle,siirryin siitä olohuoneeseen sohvalle.Ritva oli kuin olikin keittänyt kahvit,ja
kattanut ne olohuoneeseen.Sitten hän oli kaatanut
lasilliset punaviiniä myös laseihin.Yllätyksekseni
hänellä oli tosiohut läpinäkyvä kylpytakki päällänsä.Kookkaat mutta laadukkaat kiinteät rinnat,peittyivät sen suojiin häthätää.Selkeästi panin merkille kuinka kookkaat nännit tököttivät
esillä takin alla.Siinä kahvit juotuamme,otimme punaviinit ja paransimme maailmaa,jutustelemalla maailman menosta.Ritva kertoi että päivät tupaavat
tulemaan pitkiksi työelämä oli ohi jne.
Hetken päästä hän kaatoi toiset lasilliset viiniä,
ja laittoi radion auki.Siirtyen sitten olohuoneen sohvalle liki minua.Tunsin miten viini lämmitti poskiani,en saanut katsettani pois Ritvan uhkeasta
ja silti timmikunnossa olevasta vartalosta.
Sitten tapahtuikin se yllätys mitä oli vain joskus
haaveillut.Nimittäin Riva oli kyllä huomannut tarkkailevan katseeni,ja kysyikin suoraan,sanoppas
mitä sinä näet minussa,tällaisessa ikääntyneessä
leskirouvassa.Nielaisin ja sanoin että,minun mielestäni sinä olet vielä tosi tirakan näköinen
nainen.Niinkö?Mitä sanot siihen jos minun tekisi mieleni rakastella kanssasi..Ensin löi tyhjää ylä-
kerrassa,siis haluat rakastella kanssani sopersin.
Niin minun todella tekisi miestä mieli.Siinä samassa hän ojensi kätensä ja siirryimme makuuhuoneeseen.Ritva avasi aamutakkinsa joka valahti lattialle,yllätyksekseni huomasin hänen olevan posliini.Riisuin kolitsasuni,Ritvan menessä
sänkyyn.Siirryin hänen viereensä,välittömästi hän alkoi himokkan suutelemisen.Halusin suukotella hänen kiinteitä ja kookkaita tisujaan.Kiihottaakseeni otin nännin ja pyöritin sitä kieleni kärjellä,Ritva puristeli rinrojaan.
Siitä siirryin suukuttamaan vatsaa,samalla tunsin kuinka Ritvan kädet laskeutuivat olkapäilleni.Tunsin kuinka ne varovasti painoivat minua kohde posliinikumpua.Liuuin hänen jalkojensa
(haarojen)väliin,posliinipimppa tuoksi puhtaalle.
Varovasti kosketin klitorista kielelläni,levitin
sormillani häpyhuulia työntäen samalla sormeni sisälle.Ritva huokaisi ,aloin kielitaiteiluni sen
taitoni mukaan kun osasin.Tunsin kuinka hän kostui
siinä jonkinaikaa herkuteltuani.Hetken päästä hän
sanoi odota,pyytäen että tulen viereen selälleni.
Tei kuten pyydettiin,hän kääntyi nyt päälleni,kumartui suukottamaan minua.Siirtyen nyt
pikkuveljeni kimppuun.Topakalla otteella hän otti
kalustani kiini,vedellen esinahkaani edestakaisin.
Sitten ottaen sen suuhunsa,nielaisin ja huokaisin.
Tunsin kuinka ensimmäiset eritteeni olivat tatin päässä sen mennessä Ritvan suuhun.Tosi kivan makuinen sanoi Ritva imuttaen yhä syvemmälle suuhunsa.
Tällaista käsittelyä en ole saanutkaan ajattelin.
Ritva kysyikin,voisinko purkautua ensin hänen suuhunsa,enpä voinut muuta kuin murahtaa että anna
mennä.Ja niinpä ensimmäinen lastini lähtikin hänen suuhunsa.Siitä on todellakin pitkään kun viimeiksi olen saanut maistaa tuollaista hän sanoi.Minun purkauduttua.Lepäsimme otimme vielä vähän viiniä,
ja aloimme alusta.Siirryin suoraan kielileikkeihin
posliinikummulle,ja hän alkoi leikin kalullani.
Siis 69:iin.Eipä aikaakaan kun kaluni oli taas käsitelty seisokkiin,Ritva halusi ratsastaa,hän siirtyi päälleni ohjastaen kaluni liukkaaseen luolaansa.Varovasti istahtaen sen päälle.
Kaluni upposi nätisti sisälle,hän kumartui päälleni ohjaten rintansa huulieni saataville.
Pyöritin kielelläni nännejä jotka olivat kuin maapähkinät.Ritva huokaili äänekkäästi,liikuttaen vartaloaan aistikkaan ihanati keppini kärjessä.
Sitten tunsin voimmakkaiden lihassupistusten alkavan,tunsin Ritvan huipun tulevan.Oli kuin tuo
posliini pintainen ihme olisi imenyt minua,en minäkään kestänyt moista,sain kuiskatuksi että nyt
tulee,tunsin lastini lähtevän liikkeelle.Ritva kuiskasi anna tulla sisään,ei ole vaaraa.Ruiskutin lastini sisään Ritva suuteli minua laskeutuen viereeni,voi hyvänen aika olin jo unohtanut miten
hyvälle se tuntuikaan.Hymyilin ja lähdin kylppäriin pesulle.Siinä vilkaisin kelloa,totesin sen olevan puolikaksitoista.
Aika meni kuin siivillä,pukeuduin ja Ritvan käytyä pesulla joimme vielä kaffet.Lähtiessäni Ritva sanoi että voisit sinä käydä useamminkin.Ja kylläpä olenkin käynyt,aina silloin tällöin.

12

32398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palautetta

      Tiesitkö muuten, että pisteen jälkeen on tapana jättää aukko ennen seuraavaa lausetta? Pätee myös pilkkuihin, kas näin. (Vastaan omaan kysymykseeni puolestasi: et tiennyt.) Muista äidinkielen käsittämättömyyksistäsi en edes jaksa ryhtyä analysoimaan.

      Älä muutenkaan enää kirjoittele onnettomia ja sisällyksettömän epäkiihottavia tarinoitasi tälle palstalle. Aiheesi on sinänsä hyvä, mutta toteutus ala-astemaista tasoa.

      • kepa

        Kuka torspo puhuu välilyönnistä aukkona?

        Lause: "Muista äidinkielen käsittämättömyyksistäsi en edes jaksa ryhtyä analysoimaan." on epäselvä ja virheellinen.

        Virkkeessä "Pätee myös pilkkuihin, kas näin." on viittausvirheitä. Ensimmäiseesä lauseessa ei ole subjektia.

        "sisällyksettömän epäkiihottavia" on epäselvä ilmaisu. Ilmeisesti yritetty kirjoittaa: "sisällykseltään epäkiihoittavia", tai "sisällyksettömiä ja epäkiihoittavia". Epäkiihottava on sinällään kömpelöä kieltä, eikä kiihottava ole kirjakieltä ensinkään.

        jne...

        Eli eiköhän lopeteta nämä kielipoliisin hommat tähän seksi-foorumissa, varsinkin jos siihen tehtävään ei ole tuon taivaallista pätevyyttä.


      • sinä

        että kyvyttöminkin,voi arvostella !!!!


      • pervoille

        Aina, kun kaipaan jotain todella pervoa ja haluan olla tosi kinky. Kaivan laatikostostani paljon kieliasullisia virheitä sisältävän tarinan. Pilkku osaa olla halutessaan joskus oikein tuhma narttu, joka tarvitsee koulutusta ihan miehen kädestä!

        Haluaisin silti joskus kyllä parisuhteeseen oikein valioluokan pilkun kanssa. 10 pisteen Times New Roman on minusta täydellisin näkemäni pilkku. Jonain päivänä meillä voisi hyvällä tuurilla olla pari suloista puolipistettäkin....

        T: , 4 ever!


    • jaska2

      Älä välitä kaikenkarvaisten molopäiden arvostelusta. Pienet kirjoitusvirheet eivät haittaa, ovat vaan kirjoituksen suola. Mielestäni
      hyvä tarina, voisit vaikka kirjoittaa jatkokertomuksen!

    • lisää nopeasti

      Kandee jatkaa, se oli erinomainen alku...

    • Ihmettelevä

      Niin,eikai 62v nainen niin vain kostu...tarvitaan varmaankin liukastetta kun naidaan,ei itsestään.....

      • Anonyymi

        totta kai, siihen löytyy kikat.


    • Anonyymi

      mistä Vantaalta lötyy iloisia leskirouvia ikä ei ole ongelma

    • Anonyymi

      Löytyykö Pirkanmaalta 60 rouvia silloin tällöin nauttimaan?

    • Anonyymi

      En tidä onko vanhemmassa naisessa parempi, ainakin erilainen. Äiti yritti soittaa Elsalle asuu aika lähellä meitä ei saanut kiinni koko päivänä minun piti lähteä katsomaan oli kesäilta ajoin mopolla tien varteen kävelin lopun ketään ei näkynyt istui portaalla, sauna ovi aukeni Elsa käveli pyyhe toisessa kädessä viinapullo toisessa katsoi isoja rintoja jotka heilu kävellessä tuli aika lähelle ennekuin huomasi minut.
      Nosti pyyhkeen rinnoilleen tuli näkyviin tuuhen karvainen pillu sanoi mitä Jani nakkasi pyyhkeen olalle nauroi olet nähnyt jo kaiken tule sisälle.
      Kysyi mitäs asiaa sanoin äiti ei ole saanut kiinni nauroi puhelin lanka vissiin poikki olen ollut kotna. olin lähtemässä kun sanoi no ole mulle puhekaverina saat kossua ja teki kunnon paukun. Elsa seisoi aika lähellä ja kuivasi tissejä nauroi onko poika nähnyt näin komeita tissejä sanoin en ole ja noin tuuheaa pillua Elsa nauroi miehen puhetta ja laittoi pitkän paidan päälleen ja istui viereen, juodaanpa nyt vähän. Sanoi kun Oskari kuoli ei miehiä ole näkynyt. Katsoppa Jani saat nännit kasvamaan ja nehän oli pitkät.
      Haluatko kokeilla nyt saisit, nosti helmaa koske vaan tissit oli isommat kuin kellään olen nähnyt. Otin ryypyt ja käännyin koskettelin Elsa sanoi ei ne säry hieroin kunnolla nännit tuntui kovilta Elsa sanoi saat niitä imeäkkin ja nousi otti päästä ja pani nännin suuhun imin kuin tikkaria Elsi huokaili kiva poika ime vaan nousin ylös Elsi kokeili kohoumaa sullahan on miehen kalu. Otetaampa lähtee jännitys. Elsi laski housut lattialle tuli viereen kuiskas sievästi koske minuun tunnustelin karvoja sieltä löyty kostea reikä opetti mihin kosketaan sanoi vaikka olen lihava ja isot tissit haluan kosketusta. isäsi osasi sen. Mietin isä käynyt täällä kalu nousi uusiin mittoihin Elsi huomasi ja avasi housut, no ompa isäs kalu nuorella on herkkä tule kaatui sängyn reunalle levitti haarat ohjailin hädissään kalua Elsi ohjasi sinne pane sinne. Ensi kertaa tunsin naisen pillun sanoi saat naida kuin isäsi milloin vaan ja minne nain jonkin aikaa elsi sanoi pane takaa kuin isäsi halusi ja kääntyi vaiika oli iso nainen pillu piti kiinni kuiskas en ole tehnyt lapsia olen siksi tiukka huokail isaat tulla silloin laukesin Elsi huokaili aina niin hyvää Elsi nousi ja istui sängylle kysyi oliko väljä sanoin ei tunsin hyvin, voi kulta olinko ensimmäinen ihanaa sain netsyttä mennään sunaa vielä on lämmin. Elsi tuli myöhemmin sanoi aja karvat Oskarin koneella itse en yllä, ajoin leikkurilla ensin sain tutustus pilluun samalla sitten ajoin sänkeä pois Elsi oli pillu auki varoin vähän kun pillu valui nestettä kokeilin ja viruttelin Elsi kokeili ompa hyvän tuntuinen ajetaanko sulta sanoi heti ei ajeta, peseydyttiin molemmat ja mentiin tupaan. Elsi vei sänkyyn tuli viereen kysyi onko kukaan antanut suikkaria täälaista ja otti kalun suuhun pehmeät huulet tuntui hyvältä Elsi kysyi saanko loppuun asti ja jatkoi tunsin nyt tulee Elsi puristi palleista sievästi oikein lentämällä tuli Elsi kysyi haluatko maistaa nyt on puhdas neuvoi miten ensin iletti mutta pian halusin nuolla kunnolla Elsi huudahteli sinä opit äkkiä sormella tuosta hieroi isoa nipukkaa Elsi nosteli pilluaan ja valitti sitten jännittyi pillusta tuli limaa kunnolla kirkui ja vapisi makoili jonkin aikaa ja nousi .
      Pesin naamaa vadissa menin viereen Elsi kysyi alatko panomieheksi kysyin käykö isä nauroi ei vuosiin.
      olin kainalossa suukotin rintoja aloin pitää imemisestä Elsi sanoi kulta saat imeä niin kuin haluat voin saada siitäkin hyvän kalu alkoi kasvaa Elsi sanoi nuori se jaksaa tule Elsi laittoi ison tyynyn alle pääsin hyvin pilluun Elsi sanoi olen vähän huora toisten mielestä mutta jos haluan annan naida, kerran oli neljä miestä koko yön halusin vaan lisää pillu oli ihan punainen ja tuvoksissa monta päivää. ihana kävellä olo oli kuin olisi kalu sisässä oli semmoinen turvotus. Elsi nautti sanoi eri tunne karvattomana kuin pikku tyttönä pystyin panemaa pitempään kun laukesin Elsi halasi. Nousin ja sanoin pitää mennä muuten äiti tulee. Elsi sanoi älä kerro eteenpäin ei tule puheita. Ajelin kotiin sanoin äidille sen koira oli purrut sohvan takaa johdon poikki mene huommenna krjaamaan kun löydä liittimet. äiti halasi ja katsoi oudosti.

      Seurravana aamuna meni uudestaan katsoin ikkunasta elsi makasi alasti sängyssä koputin ja menin sisään Elsi nosti kättään tule joni mennessä jo riisuin seisoi kalu tanassa elsi nousi ja otti suuhun ihaili on miehen kalu kova ja kiiltävä tule tänne laittoi tyynyn kuiskas ny menee syvälle kiva aamu heti nuorta kalua nyt oikein osasinElsi sanoi kun tuntuu siltä lopeta välillä odotin ja jatkoin uudelleen olin välillä luut vastakkain kolmesti keskeytin sitten halusin jo laskea Elssi huusi tulee kun pumppasin sisään. elsi nousi ylös. Laittoi rukaa ja korjasin puhelimen soitin kotia hyvin kuului. Kohta soi puhelin Elsi kuunteli ja vastaili, se oli äitis oli vähän asiaa.
      Elsi oli pitkään minunainoa enkä tarvinnut muita, kun aloin seurustelemaan Sanna oli ihmeissään kun osasin

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      531
      5769
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      99
      1955
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1951
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      107
      1759
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1568
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1567
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1315
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1184
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      66
      1035
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      995
    Aihe