Hyväntekeväisyysjärjestöt

hyväntekijäisyys

Hei!
Olisin aikeissa taloudellisesti tukea jotain järjestöä mutta luotettavuus on vähän niukka mm. median kautta tulleiden tapausten vuoksi. Onko mitään luotettavia järjestöjä olemassa? Kohteella ei niin väliä, mutta ehkä lapset ja nuoret ensisijaisesti.

4

929

Vastaukset

• Erittäin suositeltavaa on mennä SEY.lle vapaaehtoistyöhön. Siellä tarvitaan luotettavia ja vastuuntuntoisia työntekijöitä eläinsuojelutyöhön. Yhteystiedot löydät netistä -www.sey.fi
    vapaaehtoisia kyllä tarvitaan.

• Järjestöillä on usein ideologinen agenda. Kannatat uskonsuuntia tai muuta- ismiä liittyessäsi.
    Tue mielummin suoraan tuntemaasi ihmistä. Suvusta ehkä löytyy tai muusta lähipiiristä apua tarvitseva. Ihmiset toitottavat tekevänsä hyvää järjestöjen kautta, mutta. Ikävä kyllä organisaatiot hassaavat rahasi omiin tarkoituksiin. Edes SPR ei enää saa ropojani.

• Olen ollut Pelastus armeijassa töissä. Ja he tekevät sitä oikeeta auttamista ja siellä tarvitaan aina vapaata käsi paria. Eli sieltä saa vaatteet päällensä, Vatsan täyteen ja hiukan mukaansakin evästä. Eli minäkin vaikka olen siellä töissä autan heitä kun ovat oikeella asijalla eivätkä työnnä rahojaan pomoilleen. Nyt olen eläkkeellä ja liian kaukana heistä, Eli minä laitan heille mun vaatteitani ja välillä kun antaa talous periksi myöskin rahaa. Kaikkea hyvää heille jotka auttavat Pelastus armeijaa heidän
    todella tärkeässä työssään.

• Taloudellinen tuki menee organisaation pyorittämiseen. Tuen kohteena olevat ihmiset saavat vain minimaalisen pikkiriikkisen osan sinun lahjoittamastasi tuesta. Joskus eivät penniäkään.

Lahjan antajan on parasta googeloida haluamiaan järjestojä. Tutustua niihin henkilokohtaisesti saadakseen selville kuin ko järjesto toimii.

Suomessa on ainakin yksi täysin luotettava lahjoituksen kohde: Hurstin ruoka-apu.
    Sinne voi mennä auttamaan tai lähettämään rahallinen tuki.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.