Häneen gallup? Onko?
Onko sinulla pakkomielle
18
588
Vastaukset
- viiiraaaaaaaaaa
Ei todellakaan ole.
Voisi lopettaa soittelun. - kaivastatasaa
Luultavasti kyllä.
- Anonyymi
Öö vähintäänkin.
- Ribbit
En halua kutsua sitä pakkomielteeksi, koska olen rakastunut. Mutta en saa häntä pois mielestäni, joten ehkä tässä jotain pakkomielteenomaista on.
- eriviestienäänet
puhelinääneksi tuo "KIRJAIMELLISESTI", tulee tekstiviesti tai muu message, jos tulee puhelu, niin "PIMPELIPOM".
- Pakkohoitokoittaa
Tämä on kyllä päivän paras! Oikea helmi otsikoiden joukossa. Luin tässä eräänä päivänä jonkun kirjoitusta, jossa rakastunut kertoi olleensa kohteeseen ihastunut jo 10 vuoden ajan. Kirjoitukseen vastattiin ystävällisesti kertomalla kirjoittajan olevan hullu. Lisäsi vielä että 10 vuodessa olisi kyllä ehtinyt kertoa asiansa ihastuksensa kohteelle.
Mitäs kun rakkaus on todella pitkissä kantimissa, puhutaan kymmenistä vuosista. Ehdotetaanko silloin jo pakkohoitoa? Ei muuta kuin tilaus tahdosta riippumattomaan hoitoon!- äkkiälisäävälimatkaa
Väkisinkin nousee mieleen että noin pitkällä ihastuksella haetaan vain sisältöä elämään. Jos se kohteensa saisi itselleen niin kiinnostus saattaisi loppua alle viikossa.
- Pakkomielessä
Hyvät naurut :)
- MelkeinNobelisti
Heart_of_astone kirjoitti:
"Oletko lukenut Rakkautta koleran aikaan"
Joo, Nobel-kirjailija näyttää olevan. Kyllähän nimi on tuttu. Eikö hän poistunut joukostamme jokin aika sitten. Kansitekstin luin. Vähän pisempi odotus on kirjan hahmolla. Voishan sitä kasikymppisenäkin jos on ottaja. Zolan verrattiin. Häntä olen kyllä lukenut ja pitänyt.
- Alkunainen
No ennemminkin olen rakastunut, mutta sanottakoon nyt kuitenkin että en aikaisemmin rakastuessani ole ollut näin yksajatuksinen. Eli kai sitten.
- joohkirjainpeli
Miksi nuo eivät puhu tuossa... oho tuli ROSVO vei perk**ele kaiken!
Kirjaimellinen peli, tuo onnenpyörijä.
5sekuntia kuluu... annamennävaan sanoi juontaja, kun mummeli yritti unohtaa pyörittää.
Hiton huvittava peli tuo katsoa, ihmisten kirjaimia mitä pyörittelevät. - TheHeorin
Ei ole. Rakastan vain. vähän aikaa vielä...
- hyvintoimisuurigallup
Ainoa pakkomielteinen ja pilleririippuvainen taitaa olla kysyjä itse.
Pidän kyllä gallup-tyttöjen tekemistä kysymyksistä, hauskoja sinänsä vastailla, oli aika suuri kysymyspurkaus mikä tuli äsken.
Vieläkin yli tunti odottaa tuota Lynchin Dune -elokuvaa jotta alkaisi telkkarista, tympeää katsoa jotain Titaanista laivaa joka olikin valmistettu vain Raudasta ja suunnitelluvirheet heti alkuunsa.
Erittäin hauska hahmo on tässä tämä paroni Harkonnen, on niin pitkä aika kun viimeksi olen katsonut tuon elokuvan. - ollakohomovaieiköolla
Nii ni kyl mä ehkä vähän homo saatan olla.. 😟 eihän tää nyt itse aiheeseen taida liittyä, mut..
- jooväärilläpalstoilla
Eikös pippeli-miehille eli ruskean reiän ritareille ole aivan omatkin palstat?
Jos miehen pyllyä ihannoi... - oohomo
Ei se mitään. Enemmän niitä kyllä saisi olla, jotta meillä heteroilla olisi valittavaa :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1162078Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1621571Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551384- 551158
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1641141Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75976Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62882Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36877- 52864
- 56821