Onko sinulla pakkomielle

Gallup

Häneen gallup? Onko?

18

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viiiraaaaaaaaaa

Ei todellakaan ole.
      Voisi lopettaa soittelun.

• kaivastatasaa

Luultavasti kyllä.

• Anonyymi

Öö vähintäänkin.

• Ribbit

En halua kutsua sitä pakkomielteeksi, koska olen rakastunut. Mutta en saa häntä pois mielestäni, joten ehkä tässä jotain pakkomielteenomaista on.

• eriviestienäänet

puhelinääneksi tuo "KIRJAIMELLISESTI", tulee tekstiviesti tai muu message, jos tulee puhelu, niin "PIMPELIPOM".

• Pakkohoitokoittaa

Tämä on kyllä päivän paras! Oikea helmi otsikoiden joukossa. Luin tässä eräänä päivänä jonkun kirjoitusta, jossa rakastunut kertoi olleensa kohteeseen ihastunut jo 10 vuoden ajan. Kirjoitukseen vastattiin ystävällisesti kertomalla kirjoittajan olevan hullu. Lisäsi vielä että 10 vuodessa olisi kyllä ehtinyt kertoa asiansa ihastuksensa kohteelle.
      Mitäs kun rakkaus on todella pitkissä kantimissa, puhutaan kymmenistä vuosista. Ehdotetaanko silloin jo pakkohoitoa? Ei muuta kuin tilaus tahdosta riippumattomaan hoitoon!

• Heart_of_astone

"Oletko lukenut Rakkautta koleran aikaan"

• äkkiälisäävälimatkaa

Väkisinkin nousee mieleen että noin pitkällä ihastuksella haetaan vain sisältöä elämään. Jos se kohteensa saisi itselleen niin kiinnostus saattaisi loppua alle viikossa.

• Pakkomielessä

Hyvät naurut :)

• MelkeinNobelisti
        Heart_of_astone kirjoitti:

"Oletko lukenut Rakkautta koleran aikaan"

Joo, Nobel-kirjailija näyttää olevan. Kyllähän nimi on tuttu. Eikö hän poistunut joukostamme jokin aika sitten. Kansitekstin luin. Vähän pisempi odotus on kirjan hahmolla. Voishan sitä kasikymppisenäkin jos on ottaja. Zolan verrattiin. Häntä olen kyllä lukenut ja pitänyt.

• Alkunainen

No ennemminkin olen rakastunut, mutta sanottakoon nyt kuitenkin että en aikaisemmin rakastuessani ole ollut näin yksajatuksinen. Eli kai sitten.

• joohkirjainpeli

Miksi nuo eivät puhu tuossa... oho tuli ROSVO vei perk**ele kaiken!
      Kirjaimellinen peli, tuo onnenpyörijä.

5sekuntia kuluu... annamennävaan sanoi juontaja, kun mummeli yritti unohtaa pyörittää.

Hiton huvittava peli tuo katsoa, ihmisten kirjaimia mitä pyörittelevät.

• TheHeorin

Ei ole. Rakastan vain. vähän aikaa vielä...

• hyvintoimisuurigallup

Ainoa pakkomielteinen ja pilleririippuvainen taitaa olla kysyjä itse.

Pidän kyllä gallup-tyttöjen tekemistä kysymyksistä, hauskoja sinänsä vastailla, oli aika suuri kysymyspurkaus mikä tuli äsken.

Vieläkin yli tunti odottaa tuota Lynchin Dune -elokuvaa jotta alkaisi telkkarista, tympeää katsoa jotain Titaanista laivaa joka olikin valmistettu vain Raudasta ja suunnitelluvirheet heti alkuunsa.

Erittäin hauska hahmo on tässä tämä paroni Harkonnen, on niin pitkä aika kun viimeksi olen katsonut tuon elokuvan.

• ollakohomovaieiköolla

Nii ni kyl mä ehkä vähän homo saatan olla.. 😟 eihän tää nyt itse aiheeseen taida liittyä, mut..

• jooväärilläpalstoilla

Eikös pippeli-miehille eli ruskean reiän ritareille ole aivan omatkin palstat?

Jos miehen pyllyä ihannoi...

• oohomo

Ei se mitään. Enemmän niitä kyllä saisi olla, jotta meillä heteroilla olisi valittavaa :(

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      2078
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      162
      1571
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1384
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1158
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      164
      1141
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      976
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      882
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      877
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      864
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      821
    Aihe