Eipä ollut metsästäjähutkinnon suorittamisesta hyötyä, kun sekotti hirven ja kaverinsa....heh heh:
https://yle.fi/uutiset/3-5165084
Luuli kaveria hirveksi ja tappo
7
339
Vastaukset
Et mitään vanhempaa löytäny? Oot yhtä säälittävä ku ennenki.
- possuuuno
Jospa kaveri oli hirveätyyppi.
- Oliko_tuttusi
kun noin tunnut tietävän. Ja löysit uutisen vuodelta 2004. Jatka vaan. Sota-aikana vasta ihmisiä ammuttiinkin hirvinä tai muutoin.
- HirviVaiEi
Taisi olla hirvittävä hupimetsästäjä hirveän innokkaanma hirvittelemässä luontoa. Kuulaahan tuosta hirvityksestä sitten löytyikin kun hirvestäjäkin pelkäsi mokomassa hirvaassa hirvivaaraa...
- känniääliöt
Kunnon pällitestit metsästäjille ja vaativampi kurssi/koulutus, niin saataisiin ehkä vähän järkeä tähän touhuun. Mitenköhän poliisitkaan suoriutuisivat töistään, jos tehtävää lähdetään suorittamaan viskipullon kanssa, josta otetaan huikka aina, kun rikollinen on toimitettu säilöön?
Kovempaa ja tarkempaa valvontaa metsästykseen ja huomattavasti suuremmat rangaistukset metsästysrikoksista.- huu-haata
Hyvinhän tuo Aarnio ja kumppanit suoritui tehtävästään? Eikä mitään jossittelua, hyväveli järjestelmä suojelee virassa olevia, kuka se nyt työkaveria käräyttäs jos huikkaa alkaa huikkaamaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa853097Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3192741Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911516Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401161Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 79967
- 117960
- 70948
- 72914