Salmisen nakkari

Pakettiinkiitos

Ainakaan netistä en löytänyt tietoa , onko vielä olemassa? Nuoruuden superjättihampurilaista tekis mieli, siis sitä lihiskuorista hampurilaisen irvikuvaa joka oli ihan sikahyvää. Voisin ajaa tän 700 kilsaa sen takia jonain vkl, jos niitä vielä saa.

36

1800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole enää Salmisen nakkaria. Sieltä Raksa-Ranekin monesti lihiksen kaikilla mausteilla osti. Se oli sitä kultaista 80-lukua kun kaikki oli paljon paremmin. Oi niitä aikoja. Niihin aikoihin en vielä ollut mersumies. Oli fordia ja toyotaa ja taisipa olla bmw:kin

      • Salli mun nauraa (Raksa- Rane nauraa)


      • Jaksaa-Jane
        Raksa-Rane kirjoitti:

        Salli mun nauraa (Raksa- Rane nauraa)

        HYvä Raksa-Rane, kantsii nauraa tuollaisille tyhmille kommenteille. Täällä kirjottelee palijon sellaisia jotka ei muuta osaa kuin tehdä ruuasta paskaa.


      • aikaentinen

        Muistaakseni Salmisen snagaria ei ollut enää 80 luvulla. Ainakin 60 ja 70 luvulla oli. Vuonna 69 porilainen maksoi 1,25 markkaa


      • Utelias.vili
        Raksa-Rane kirjoitti:

        Salli mun nauraa (Raksa- Rane nauraa)

        Onko Salli sinun kulissi vaimoke? Eikö sinua sitten naurata? Miksi kirjoitat höpöhöpö-juttuja?


      • Pekka.Pökki
        Utelias.vili kirjoitti:

        Onko Salli sinun kulissi vaimoke? Eikö sinua sitten naurata? Miksi kirjoitat höpöhöpö-juttuja?

        Siis Salli nauraa, joka on Raksa-Rane. Herää kysymys kuka sinä olet?


    • Nakkariasemalle

      Joutui lopetamaan kun kansa on kaikonnut Hennaan etsimään nakkaria , koska se on kokoomuksen mukaan Orimattilan keskusta.

    • Palvelutensin

      Onhan Henna tosi mahtava paikka, kun ihan oikea junakin pysähtyy siellä! Kiireesti nakkari pystyyn sinne niin asuntojakin voi alkaa nousemaan tonteille, kun voi käydä jossain syömässä alle 50 km säteellä sieltä hevonpeestä!

    • valivalivali

      Ja täällä ne valittajat vaan kokoontuu. Asiallinen aloitus, mutta nämä ikuiset valittajat tulevat ja pilaavat keskustelut sillä Henna valituksella. Tosissaan: Hankkikaa itsellenne elämä.

      • Bensyskoovits

        Ai samanlaisen elämän kuin sinulla? Ei kiitos. Pysy kuitenkin kovana, äläkä anna poikaystäväsi tossuttaa sinua. On mahdollisuutesi aika.


    • Pärrsaukko

      Salmisen narkkari tottelee nykyään nimeä Raksa-Rane.

    • Juukapoika

      Taitaa olla Raksa-Ranen herkkua tuo makkara .Onko myös mustan makkaran ystävä jos käynyt ihan Afrikassa asti?

      • Voimamies.kaikenties

        Rane tykkää laittaa joka aukkoon sitä mustaa jöötiä. Rane on ns kaikki ruokainen.


      • Raksa-Rane

        Juukapoika ka Voimamies.kaikenties ovat yksi ja sama henkilö?

        Ettekös te töissä käy ollenkaan kun on aikaa keskellä päivää joutavia viestejä naputella? Raksa-Rane on tänäänkin tehnyt kovan päivän raksalla tuolla helsingissä. Osaiskos poijat edes ajaa helsinkiin?
        Te ette olisi ikinä edes päässeet legioonaan puhumattakaan että olisitte siellä kestäneet. Ne oli kovia aikoja kun meikäpoika oli legioonan pelätty laskuvarjosotilas. Corsikalla oli koulutuskeskus ja sieltä siirto Djipoutiin.
        Mustan makkaran suhteen olet poika oikeassa, nimittäin tulit tietämättäsi maininnneeksi erään asian nimittäin Legioonan kunniamarssi on "Le Boudin". Marssin nimi tarkoittaa kirjaimellisesti mustaa makkaraa. Legioonalainen marssii 88 askelta minuutissa kun muissa armeijoissa marssitahti on 120 askelta minuutissa.


      • Voimamies.kaikenties
        Raksa-Rane kirjoitti:

        Juukapoika ka Voimamies.kaikenties ovat yksi ja sama henkilö?

        Ettekös te töissä käy ollenkaan kun on aikaa keskellä päivää joutavia viestejä naputella? Raksa-Rane on tänäänkin tehnyt kovan päivän raksalla tuolla helsingissä. Osaiskos poijat edes ajaa helsinkiin?
        Te ette olisi ikinä edes päässeet legioonaan puhumattakaan että olisitte siellä kestäneet. Ne oli kovia aikoja kun meikäpoika oli legioonan pelätty laskuvarjosotilas. Corsikalla oli koulutuskeskus ja sieltä siirto Djipoutiin.
        Mustan makkaran suhteen olet poika oikeassa, nimittäin tulit tietämättäsi maininnneeksi erään asian nimittäin Legioonan kunniamarssi on "Le Boudin". Marssin nimi tarkoittaa kirjaimellisesti mustaa makkaraa. Legioonalainen marssii 88 askelta minuutissa kun muissa armeijoissa marssitahti on 120 askelta minuutissa.

        Olet Kaneli-Tanko aivan pihalla kaikesta. Taidat myöskin valehdella jöötimies.


      • Pakaan.welho
        Raksa-Rane kirjoitti:

        Juukapoika ka Voimamies.kaikenties ovat yksi ja sama henkilö?

        Ettekös te töissä käy ollenkaan kun on aikaa keskellä päivää joutavia viestejä naputella? Raksa-Rane on tänäänkin tehnyt kovan päivän raksalla tuolla helsingissä. Osaiskos poijat edes ajaa helsinkiin?
        Te ette olisi ikinä edes päässeet legioonaan puhumattakaan että olisitte siellä kestäneet. Ne oli kovia aikoja kun meikäpoika oli legioonan pelätty laskuvarjosotilas. Corsikalla oli koulutuskeskus ja sieltä siirto Djipoutiin.
        Mustan makkaran suhteen olet poika oikeassa, nimittäin tulit tietämättäsi maininnneeksi erään asian nimittäin Legioonan kunniamarssi on "Le Boudin". Marssin nimi tarkoittaa kirjaimellisesti mustaa makkaraa. Legioonalainen marssii 88 askelta minuutissa kun muissa armeijoissa marssitahti on 120 askelta minuutissa.

        Hyvä Raksa-Rane. Meni pojille jauhot suuhun ... täällä nauretaan partaansa.


      • omakehuhaisee
        Raksa-Rane kirjoitti:

        Juukapoika ka Voimamies.kaikenties ovat yksi ja sama henkilö?

        Ettekös te töissä käy ollenkaan kun on aikaa keskellä päivää joutavia viestejä naputella? Raksa-Rane on tänäänkin tehnyt kovan päivän raksalla tuolla helsingissä. Osaiskos poijat edes ajaa helsinkiin?
        Te ette olisi ikinä edes päässeet legioonaan puhumattakaan että olisitte siellä kestäneet. Ne oli kovia aikoja kun meikäpoika oli legioonan pelätty laskuvarjosotilas. Corsikalla oli koulutuskeskus ja sieltä siirto Djipoutiin.
        Mustan makkaran suhteen olet poika oikeassa, nimittäin tulit tietämättäsi maininnneeksi erään asian nimittäin Legioonan kunniamarssi on "Le Boudin". Marssin nimi tarkoittaa kirjaimellisesti mustaa makkaraa. Legioonalainen marssii 88 askelta minuutissa kun muissa armeijoissa marssitahti on 120 askelta minuutissa.

        Raksa-Ranen ainoa huvitus on vilkas mielikuvitus. Ranen kirjoittelusta huomaa sen, että valheita mahtuu joukkoon aika paljon. Politiikko ainesta kyllä on....


      • Pekka.Pökki
        Pakaan.welho kirjoitti:

        Hyvä Raksa-Rane. Meni pojille jauhot suuhun ... täällä nauretaan partaansa.

        Liekö edes munapussit laskeutuneet. Mene vaan takaisin nukkumaan jonne.


    • Siirimummeli

      Raksa-Rane on kyll hetero.Ihana salarakas.Olen jo 76-vuotias neitokainen ja Rane jaksaa hakea minua Mercedeksellään johonkin Tönnön parkkiin ja yrittää ainakin saada siihen makkaraansa vähän eloa edes joskus.Ihania ja jännittäviä juttuja Somalimaan matkoista kertoo uskomattomin sanakääntein.Joskus vaan unohtelee oliko laskuvarvojoukoissa vai sukellusveneessä Saharan autiomaassa.Korjaan että siellä vain hiekkaa.Rane nyökkää kuin rakennustyömaan vatupassi jota on jo oppinut käyttämään kun toiset opettivat.Raksa-Ranea rakastan.

      • Mersukuskitonhomoi

        Löysä nakki rane. Siiri-mummelin piirakan sotkija. Ihanaa leijonat ihanaa.


    • eläkkeelläOLA

      Salmisen nakkari loppui nastolalaisen klopin käsissä. Salminen möi kioskin sille ja sitten nuori kloppi tuhosi sen. Pisti varmaan rahat liiviin. Olin silloin Virkkeellä töissä ja ostin aina kuuman koiran ja perunat.
      Herra Salminen hoiti aina kaikki hienosti. Oli siisti paikka ja ruoka oli hyvää. Sitten kun se kloppi tuli niin ruoka huononi ja se rupes kattoon televisiota siellä.

      • Pakettiinkiitos

        Vai niin kävi, harmi. Minkähän leipomon tekeleitä ne piiraankuoret ja sämpylät oli?


      • Hennanpiirakka

        Hennan megaleipomosta ne piirakat tulivat. Paketissakin luki todella isolla Henna Henna Henna. Puhasta kakkaa niinku koko Hennakin.


      • Lätsäpeke
        Hennanpiirakka kirjoitti:

        Hennan megaleipomosta ne piirakat tulivat. Paketissakin luki todella isolla Henna Henna Henna. Puhasta kakkaa niinku koko Hennakin.

        Sittenhän se oli sinun herkkuasi. Ymmärrän miksi nyt sitten ketuttaa. Voi pientä.


      • Tämäntiedän
        Pakettiinkiitos kirjoitti:

        Vai niin kävi, harmi. Minkähän leipomon tekeleitä ne piiraankuoret ja sämpylät oli?

        Salmisen piirakat olivat ennen Alpon leipomon piirakoita joka sijaitsi Niementiellä Myllylässä. Nykyään paikalla Ykkösleipurit ja piirakat samalla reseptillä.


      • Vedänkö.käteen
        Tämäntiedän kirjoitti:

        Salmisen piirakat olivat ennen Alpon leipomon piirakoita joka sijaitsi Niementiellä Myllylässä. Nykyään paikalla Ykkösleipurit ja piirakat samalla reseptillä.

        Älä valehtele mummo. Oletko Raksa-Rane?


      • Tämäntiedän

        En valehtele , en ole mummo saati Raisa-Rane


      • Mummot.hoitoon
        Tämäntiedän kirjoitti:

        En valehtele , en ole mummo saati Raisa-Rane

        Sen tiedän, että pelle olet.


    • Stadiisbest

      Olette te melkoisen tyhmiä maalaistolloja huolinennen.Itse asun Helsingissä ja näytätte melkoisen tyhmiltä maalaistolloilta.Olen stadilainen ja teidän keskustelutaitonne on kuin apuluokan olisitte kansakoulussa käynyt.Onneksi asuin Orimattilassa vain vajaan vuoden ja pääsin pois hevosenpaskan hajusta.Olen ylpeä stadilainen ja maailmankansalainen.

      • Kikuliasuuhunkeke

        Opetele krijoitamaan vnaha hoom.


      • statilainen

        Valehtele lisää... ei sua kukaan usko, että statilainen. Olet Orimattilan juntti.


      • Minätietää
        statilainen kirjoitti:

        Valehtele lisää... ei sua kukaan usko, että statilainen. Olet Orimattilan juntti.

        Homo se on


    • Nastolan_kloppi

      Kyseisen grillin toiminnan ajoi alas ravintolan kuolema siinä vieressä sekä edellisen omistajan avaama grilli "naapurissa". Telkkarilla ei ollut tekemistä valtion devalalvaation kanssa....

      • Lätsäpeke

        Miten sinun homous tähän liittyy?


    • typerähenna

      Mutta Hennahanke on persiistä ja syvältä vielä. Nakkareista viis.

      • auttajialöytyykyllä

        Onko sinulla joku Henna-fetissi kun joka palstalle sitä Hennaa tyrkytät.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1231
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      825
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      611
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      557
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe