Millaisissa väleissä olet asumasi alueen naapureiden kanssa? Tervehditkö vaihdatteko kenties kuulumisia päivän polttavista asioista
naapuruus ja totuus
pidähuolta
4
470
Vastaukset
- kevätherättelee
Totuus vihapuheet totuuden vastaiset kirjoitukset naapuruus ja totuus uhreina
- Ääveepeekoo
Ei ole yksikään asia vielä päivää polttanut!
- sitäsaamitä
Kukaan valmis teksmään kokooma teoksen mielipide ja nettikirjoituksista ja julkaisemaan samaan myös toisten versiot samaan pakettiin omakustanne julkaisuun
- normaalikäytös
Sanon päivää ja joskus juttelenkin. Osa ihmisistä on ystäviäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984