Ihastanut ihanaan poikaan

Ihastunutsuosituimpaan

Mun on nyt ihan pakko purkaa. Oon lukion 2 janoon ihastunut yhteen rinnakkaisluokkalaiseen poikaan. Se on sellanen söpö perusteini joka on kiinnostunu vaatemerkeistä. Tää kyseinen poika "kuuluu" meiän koulun "koviin" poikiin (en löytänyt parempaa termiä).

Oon jutellu koulussa tän pojan kanssa ilman mitään kummempia. Se on sellanen aika villi js mun mielestä sillä tavalla tosi söpö.

Oon täysin kaapissa joten en tiiä yhtään mitä teen. Mitenköhän voisin lähentyä sitä kun kuulutaankin aivan eri prukoihin. Se ei oo antanu ymmärtää että se olis kiinnostunut pojista, mutta en yhtään ihmettelisikään.

Suoraan sanoen vituttaa olla ihastunut tyyppiin jota näkee päivittäin ja silti tietää että siitä tuskin tulee mitenkään mitään.

En odota teiltä mitään järkevää vastausta, mutta jos on joku hyvä vinkki kuinka lähentyä siihen nii kertokaa!

12

895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äidinkieli

      Kehu sitä silleen flirtisti. Kerro, et sulla on kiva hymy, upeet vaatteet tms. sen mukaan, mikä sinusta hänessä sinua nyt viehättääkin. Helppoa!

      PS. Suosittelen, että lukiolainen panostaisit nyt siihen lukemiseen loppujen opintojesi ajan. Hassusti kerroit olevasi lukion kakkonen, mitä ikinä se tarkoittaakin. Lukion toisella (lukion 2.) luulisi jo tietävän, että järjestysnumeroa seuras piste. Muista myös, että pilkku erottaa pää- ja sivulauseet.

      Onnea ja menestystä niin rakkauselämään kuin opintoihin.

      • eijuma

        tää oli ehkä maailmanhistorian vittumaisin vastaus:D


      • infact

        Nykyään kyllä puhutaan lukion ykkösistä, kakkosista ja abeista/kolmosista. Eli minä olen/olin esimerkiksi lukion kolmonen ja tuo kirjoittaja lukion kakkonen. Joskus mietityttää miten aikuisilla on aikaa viisastella näillä foorumeilla ellei ole työtön.


      • xDxdxd
        infact kirjoitti:

        Nykyään kyllä puhutaan lukion ykkösistä, kakkosista ja abeista/kolmosista. Eli minä olen/olin esimerkiksi lukion kolmonen ja tuo kirjoittaja lukion kakkonen. Joskus mietityttää miten aikuisilla on aikaa viisastella näillä foorumeilla ellei ole työtön.

        XD älä


      • säällittää

        Tunnen myötähäpeää niitä kohtaan ketkä rupee puuttuu tälläsillä foorumeilla kirjotusvirheisiin. Säälittävää!


    • Smikke

      xD, tää pahapoika henkilö kuulostaa iha multa

      • niimultaki

        Nii multaki Xd


    • Jokuvaan1998

      Minkälainen se jätkä on? Sinuna ehkä selvittäisin ensin mikä on todennäköisyys että se voisi olla pojista kiinnostunut ja vasta sen jälkeen yrittäisin lähestyä sitä. En usko että suosiolla on mitään väliä tässä teidän välisessä tilanteessa. Miten hän muka on suosittu? Paljon tsemppiä sulle! Tarkkaile sen jätkän tekemisiä ja yritä sitten tehdä lähempää tuttavuutta. Jos yhtään lohduttaa niin oon ollu samassa tilanteessa.

    • Ihastunut

      Iteki oon lukion toisella ja oon ihastunu yhteen samalla äikän kurssilla olevaan poikaan. En itekään oikeen tiiä miten etenisin, koska tää jätkä on tosi hiljanen ja ujoks. Lisäks en voi yrittää tutustuu siihen ees missään somessa koska se ei sitä käytä jostain syystä :(

    • Wanhahomo

      Mullakin oli nuoruudessani kauan kauan sitten sama tilanne niin peruskoulun yläluokilla kuin lukiossa ja myöhemmin tekussa - oman tai rinnakkaisluokan poika sai sydämen väpättämään jopa siinä määrin ettei seuraa tullut muualta yritettyä hankkia. Pyrin hankkiutumaan istumaan mahdollisimman lähelle ihastuksenkohteitani, mutta ujona en rohkaistunut juttusille, vain sen mitä pulpettinaapureitten kanssa nyt juttua sattui olemaan. Myöhemmin oon Facesta tai muualta saanut tietää että kaikki suhteessa vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Lienet jo Qruiserista tarkastanut ettei siellä omalla kuvallaan profiilia ja hankkiutunut Facebook-kaveriksi ja tsekannut millaisesta musiifista, leffoista ja ryhmistä tykkää, joten neuvokseni jää keksiä jotain viatonta puheenaihetta, joka voisi herättää kiinnostuksen hänenkin puoleltaan tai antaa hänelle luontevan syyn ilmaista jo mahdollisesti olemassa olevaa kiinnostustaan sinua kohtaan.

    • IsonOmistava78

      Oot kuule vaa oma ittes. Jos oot karski ja miehekäs jätkä nii meet vaa suoraan jutulle, isket pöytään vaik pari nasevaa kirjallista sutkautusta. Jos homma toimii niin muistakaa pistää vessakopin ovi lukkoo. Jos ei ni älä kuitenkaa vedä sitä pataan.

      Jos oot enempi ujo kundi niin heität öögaa sille jätkälle vaik käytäväl ja hymyile perää! Jos se tsiigaa sua niin heitä pikku lisävinkkii, hierot haarojas ja keinuta bebaa.

      Nää on nuorille jätkille aina nii hurjii paikkoi ku ei oikeen tiedä mitä tehä. Kyl sä pärjäät hei!

    • Ihastunut

      Itellä on aika samanlainen tilanne paitsi et oon kyl ihan avoimesti homo ja seki on sanonu mulle et se on bi. Mut ainut ongelma täs on se et nuolin sen kaa kännissä ja en oikeen osaa ottaa selvää et oisko se millään tapaa kiinnostunu.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4336
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1724
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1400
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1195
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe