Huonot perustelut ja katoilevat keskustelut

ääähhähähä

Nimimerkki "w4taegsw4earg1" kirjoitti 16.12.2017 klo 7:08 palstalle suurta neroutta osoittavan lausuntonsa:

*
Ruotsinkieli on laillinen valtiollinen kieli koska ruotsinkieliset ovat enemmistö, vai mitä?
*

Useista pyynnöistä huolimatta hän ei ole ollut halukas tarkentamaan tai perustelemaan neronleimaustaan. Miksiköhän?

ODOTTELEMME EDELLEEN NIITÄ PERUSTELUJA, MISSÄHÄN MAHTAVAT VIIPYÄ?

Jostain kumman syystä sellaiset viestit, joissa perusteluja pyydetään, tuppaavat katoamaan palstalta. Miksiköhän? (HEHHEH!)

22

807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ääähhähähä

      HALOO nimimerkki "w4taegsw4earg1" kirjoitti 16.12.2017 klo 7:08 !!

      Mitä ujoilet?

    • aasdfasdfasdf

      miten tämä liittyy eläinsuojeluun?

      • äähhähähä

        Kyseessä on eräs jo hieman vanha "turkistarhauksen vastainen "keskustelu", jossa kyseinen vihernarsisti esitti perättömän ja asiattoman väitteen, eikä kyennyt tai halunnut perustella puheitaan tarkemmin.

        x


      • äähhähähä
        äähhähähä kirjoitti:

        Kyseessä on eräs jo hieman vanha "turkistarhauksen vastainen "keskustelu", jossa kyseinen vihernarsisti esitti perättömän ja asiattoman väitteen, eikä kyennyt tai halunnut perustella puheitaan tarkemmin.

        x

        Itse et kyennyt, etkä kykene perustelemaan omaa väittämääsi...
        #Turkistarhaus olisi kielletty heti, jos/kun enemmistö olisi oikeasti sen halunnut kieltää. Koska tarhausta ei vieläkään ole kielletty, on asioiden tilasta pääteltävissä, että toistaiseksi enemmistö edelleen on turkistarhauksen kannalla. M.O. T.#
        "Vastsaväite"; Ruotsinkieli on laillinen valtiollinen kieli koska ruotsinkieliset ovat enemmistö, vai mitä?
        Eiköhän kyse ole VÄLINPITÄMÄTTÖMYYDESTÄ koko asiaan, kuten minun kommentointoni teikäläisen lukutaidosta ja luetun ymmärtämisestä, älykkyydestäsi ja riidanhaastamisestasi.
        Alla tämä alkuperäinen M.O.T. aivopieru-

        w4taegsw4earg

        14.12.2017 20:48
        Turkistarhaus olisi kielletty heti, jos/kun enemmistö olisi oikeasti sen halunnut kieltää. Koska tarhausta ei vieläkään ole kielletty, on asioiden tilasta pääteltävissä, että toistaiseksi enemmistö edelleen on turkistarhauksen kannalla. M.O. T.

        Edellä oleva ei luonnollisestikaan tarkoita sitä, etteikö höperehtijäosapuolen nousu enemmistöksi olisi jossain vaiheessa mahdollista. Aika näyttää, josko semmoista joskus myöhemmin tulevaisuudessa tapahtuu.

        Koska turkistarhaus on edelleen laillista, pöljät vihervassarit eivät ole enemmistö. Muutenhan turkistarhaus olisi kielletty, vai mitä?
        Kommentoi
        Ilmianna
        Jaa

        w4taegsw4earg1

        16.12.2017 7:08
        "Turkistarhaus olisi kielletty heti, jos/kun enemmistö olisi oikeasti sen halunnut kieltää. Koska tarhausta ei vieläkään ole kielletty, on asioiden tilasta pääteltävissä, että toistaiseksi enemmistö edelleen on turkistarhauksen kannalla. M.O. T."

        Kuten sanottu... mitä enemmän jäätelöä syödään sitä enemmän ihmisiä hukkuu. M.O.T.
        Jos enemmistön päätös ohjaisi kehitystä, kelluisimme edelleenkin meressä...

        "Koska turkistarhaus on edelleen laillista, pöljät vihervassarit eivät ole enemmistö. Muutenhan turkistarhaus olisi kielletty, vai mitä?"
        Ruotsinkieli on laillinen valtiollinen kieli koska ruotsinkieliset ovat enemmistö, vai mitä?
        Kommentoi
        Ilmianna


      • w4taegsw4earg1

        "Koska turkistarhaus on edelleen laillista, pöljät vihervassarit eivät ole enemmistö. Muutenhan turkistarhaus olisi kielletty, vai mitä?"
        Ruotsinkieli on laillinen valtiollinen kieli koska ruotsinkieliset ovat enemmistö, vai mitä?


      • äähhähähä

        Koska turkistarhaus on edelleen laillista, pöljät vihervassarit eivät ole enemmistö. Muutenhan turkistarhaus olisi kielletty, vai mitä?"
        Ruotsinkieli on laillinen valtiollinen kieli koska ruotsinkieliset ovat enemmistö, vai mitä?


      • a4tgzseeasgefgddfg
        äähhähähä kirjoitti:

        Itse et kyennyt, etkä kykene perustelemaan omaa väittämääsi...
        #Turkistarhaus olisi kielletty heti, jos/kun enemmistö olisi oikeasti sen halunnut kieltää. Koska tarhausta ei vieläkään ole kielletty, on asioiden tilasta pääteltävissä, että toistaiseksi enemmistö edelleen on turkistarhauksen kannalla. M.O. T.#
        "Vastsaväite"; Ruotsinkieli on laillinen valtiollinen kieli koska ruotsinkieliset ovat enemmistö, vai mitä?
        Eiköhän kyse ole VÄLINPITÄMÄTTÖMYYDESTÄ koko asiaan, kuten minun kommentointoni teikäläisen lukutaidosta ja luetun ymmärtämisestä, älykkyydestäsi ja riidanhaastamisestasi.
        Alla tämä alkuperäinen M.O.T. aivopieru-

        w4taegsw4earg

        14.12.2017 20:48
        Turkistarhaus olisi kielletty heti, jos/kun enemmistö olisi oikeasti sen halunnut kieltää. Koska tarhausta ei vieläkään ole kielletty, on asioiden tilasta pääteltävissä, että toistaiseksi enemmistö edelleen on turkistarhauksen kannalla. M.O. T.

        Edellä oleva ei luonnollisestikaan tarkoita sitä, etteikö höperehtijäosapuolen nousu enemmistöksi olisi jossain vaiheessa mahdollista. Aika näyttää, josko semmoista joskus myöhemmin tulevaisuudessa tapahtuu.

        Koska turkistarhaus on edelleen laillista, pöljät vihervassarit eivät ole enemmistö. Muutenhan turkistarhaus olisi kielletty, vai mitä?
        Kommentoi
        Ilmianna
        Jaa

        w4taegsw4earg1

        16.12.2017 7:08
        "Turkistarhaus olisi kielletty heti, jos/kun enemmistö olisi oikeasti sen halunnut kieltää. Koska tarhausta ei vieläkään ole kielletty, on asioiden tilasta pääteltävissä, että toistaiseksi enemmistö edelleen on turkistarhauksen kannalla. M.O. T."

        Kuten sanottu... mitä enemmän jäätelöä syödään sitä enemmän ihmisiä hukkuu. M.O.T.
        Jos enemmistön päätös ohjaisi kehitystä, kelluisimme edelleenkin meressä...

        "Koska turkistarhaus on edelleen laillista, pöljät vihervassarit eivät ole enemmistö. Muutenhan turkistarhaus olisi kielletty, vai mitä?"
        Ruotsinkieli on laillinen valtiollinen kieli koska ruotsinkieliset ovat enemmistö, vai mitä?
        Kommentoi
        Ilmianna

        Kerrataanpa vielä hieman lisää:

        1) Sinä väitit 14.12.2017 täysin totuuden vastaisesti, että "Enemmistö suomalaisista halusi aikoinaan kieltää turkistarhauksen."

        2) Minä kiistin väitteesi toteamalla, että "Turkistarhaus olisi kielletty heti, jos/kun ENEMMISTÖ olisi oikeasti sen halunnut kieltää." Huomaa tässä avainsana ENEMMISTÖ! Minkä vuoksi sinulle on niin vaikeata ymmärtää sanan "ENEMMISTÖ" merkitys? Samassa viestissä totesin myös, että "Koska turkistarhaus on edelleen laillista, pöljät vihervassarit eivät ole enemmistö. Muutenhan turkistarhaus olisi kielletty, vai mitä?"

        3) Tuossa vaiheessa sinä sait ns. "hepulin".

        4) Hepulin piinatessa päädyit esittämään nykyään jo kuuluisaksi muodostuneen väitteesi "Ruotsinkieli on laillinen valtiollinen kieli koska ruotsinkieliset ovat enemmistö, vai mitä?"

        Minun väittämäni pitää yhä edelleen paikkansa. Maassamme edelleen laillisesti jatkuva turkistarhaus on siitä riittävä osoitus. Sinunkin olisi hyvä ymmärtää, että demokratiassa vähemmistö joutuu tyytymään ENEMMISTÖN päätöksiin. Siitäkin huolimatta, että se saattaa turkistarhauksen tapauksessa joitakin vihernarsisteja harmittaa. Sillä kun ei sattumoisin ole merkitystä, onko ENEMMISTÖN mielipiteen taustalla välinpitämättömyys vai jokin muu syy.

        Hupaisaa on, ettei sinussa vieläkään ole sitä vertaa ryhtiä, että kykenisit myöntämään tulleesi kirjoitelleksi palstalle typeryyksiä. Nyt sitten vingut täällä riidan haastamisista ja arvostelet toisten kirjoittajien älykkyyttä. Eikö mieleesi ole missään vaiheessa tullut hieman tarkemmin pohtia omaakin "älykkyttäsi"?


      • a4tgzseeasgefgddfg

        1) Sinä väitit 14.12.2017 täysin totuuden vastaisesti, että "Enemmistö suomalaisista halusi aikoinaan kieltää turkistarhauksen."

        Älä puhu pskaa, MINÄ en ole koskaan väittänyt moista.


      • a4tgzseeasgefgddfg
        a4tgzseeasgefgddfg kirjoitti:

        1) Sinä väitit 14.12.2017 täysin totuuden vastaisesti, että "Enemmistö suomalaisista halusi aikoinaan kieltää turkistarhauksen."

        Älä puhu pskaa, MINÄ en ole koskaan väittänyt moista.

        Elikä, olet taas kiukutellut täysin väärälle henkilölle, koska et osaa/ ymmärrä...?


      • a4tgzseeasgefgddfg
        a4tgzseeasgefgddfg kirjoitti:

        Elikä, olet taas kiukutellut täysin väärälle henkilölle, koska et osaa/ ymmärrä...?

        Hupaisaa on, ettei sinussa vieläkään ole sitä vertaa ryhtiä, että kykenisit myöntämään tulleesi kirjoitelleksi palstalle typeryyksiä. Nyt sitten vingut täällä riidan haastamisista ja arvostelet toisten kirjoittajien älykkyyttä. Eikö mieleesi ole missään vaiheessa tullut hieman tarkemmin pohtia omaakin "älykkyttäsi"?


      • a4tgzseeasgefgddfg
        a4tgzseeasgefgddfg kirjoitti:

        Hupaisaa on, ettei sinussa vieläkään ole sitä vertaa ryhtiä, että kykenisit myöntämään tulleesi kirjoitelleksi palstalle typeryyksiä. Nyt sitten vingut täällä riidan haastamisista ja arvostelet toisten kirjoittajien älykkyyttä. Eikö mieleesi ole missään vaiheessa tullut hieman tarkemmin pohtia omaakin "älykkyttäsi"?

        Eikö "mieleesi" ole tullut tarkemmin pohtia kirjoitusasua jo nimimerkin pohjalta?
        Vai oletko niin täynnä itseäsi ja näkemystäsi ettet erota nimimerkkiä #voi_nyt_luoja_sentään#
        oman nikkisi kopiosta?
        No, eihän kielitoimistoon turvautuvalta voi muuta odotaakkaan...

        "Mielenkiinnolla" odotan koska ruotsalaismedia tämänkin moderoi.


      • kopionimimerkki_hehheh
        a4tgzseeasgefgddfg kirjoitti:

        Eikö "mieleesi" ole tullut tarkemmin pohtia kirjoitusasua jo nimimerkin pohjalta?
        Vai oletko niin täynnä itseäsi ja näkemystäsi ettet erota nimimerkkiä #voi_nyt_luoja_sentään#
        oman nikkisi kopiosta?
        No, eihän kielitoimistoon turvautuvalta voi muuta odotaakkaan...

        "Mielenkiinnolla" odotan koska ruotsalaismedia tämänkin moderoi.

        Hehheh! Etkö enää mitään muuta keksi, kun yrittää väittää tehtyä tekemättömäksi?

        Sitä paitsi minulle on ihan sama, kuka oli se neropatti, joka puhui palturia ENEMMISTÖSTÄ 14.12.2017.

        Sinä kuitenkin olit se osapuoli, joka sai minun kommentistani "hepulin". Luulisi myös, että sinun lisäksesi alkuperäinen kirjoittajakin olisi jollakin tavalla esittänyt oman mielipiteensä asiaan, mutta ainoa kommentoija olit sinä.

        Mitähän semmoisesta voisi päätellä?

        Olen kyllä huomannut pelleilysi nimimerkkien kopioimisen suhteen, mutta koska se on ainoastaan huvittava ja lapsellinen turhautumisen osoitus, se ei minua häiritse. Jatka toki samaan malliin, jospa se hieman helpottaisi oloasi.

        Mutta ettei itse asia pääsisi unohtumaan, niin muistutan jälleen kerran niistä puuttuvista perusteluista. Missä ne viipyvät?

        Annahan jo lopulta kuulua!


      • kopionimimerkki_hehheh
        kopionimimerkki_hehheh kirjoitti:

        Hehheh! Etkö enää mitään muuta keksi, kun yrittää väittää tehtyä tekemättömäksi?

        Sitä paitsi minulle on ihan sama, kuka oli se neropatti, joka puhui palturia ENEMMISTÖSTÄ 14.12.2017.

        Sinä kuitenkin olit se osapuoli, joka sai minun kommentistani "hepulin". Luulisi myös, että sinun lisäksesi alkuperäinen kirjoittajakin olisi jollakin tavalla esittänyt oman mielipiteensä asiaan, mutta ainoa kommentoija olit sinä.

        Mitähän semmoisesta voisi päätellä?

        Olen kyllä huomannut pelleilysi nimimerkkien kopioimisen suhteen, mutta koska se on ainoastaan huvittava ja lapsellinen turhautumisen osoitus, se ei minua häiritse. Jatka toki samaan malliin, jospa se hieman helpottaisi oloasi.

        Mutta ettei itse asia pääsisi unohtumaan, niin muistutan jälleen kerran niistä puuttuvista perusteluista. Missä ne viipyvät?

        Annahan jo lopulta kuulua!

        Minähän tässä hepulia olen saanut tivaamalla lähes 4kk. perustelua pskapuheeseen ja availemalla uusia "keskusteluketjuja"...
        Älypää itse kiukuttelee vieläpä väärälle henkilölle!
        Jos se luetun ymmärtäminen ja keskustelutyylin tunnistaminen on noin helvatan vaikeaa, niin silloin kannattaa pitää turpa kiinni.
        Sitäpaitsi tuo minun kommentointien tyyli on ollut suora kopio sinun hohottelustasi... vai mitä...

        Jos olet huomannut minun pelleilyni, niin mikä ihmeen tyhmyys teikäläistä ajaa jatkamaan tätä samaa jauhamista, varsinkin kun toinen osapuoli on ilmoittanut ettei aivopierusi ole kiinnostavia, ei edes ärsyttäviä?
        Annahan kuulua, tosin taidan tietää vastauksen...

        Hehhehhee.


    • hehheh_kopionimimerkki

      Vinku, vanku, vonku ja valitus!

      Perustele puheesi tai myönnä puhuneesi palturia! Tuo turha valitus ja selittely ei johda mihinkään.

      Entä minkä syiden vuoksi sinulla on noin vakavia vaikeuksia ymmärtää suoli24-palstan tarkoitusta? Nimenomaan uusien keskusteluketjujen avaamista ja tivaamista vartenhan koko palsta on olemassa.

      Ja sitä, että palstan käyttö on kaikille vapaaehtoista?

      Jos ei huvita lukea, niin mikään pakko ei ole. Ja ihan sama kirjoittamisen kanssa. Silti sinä vaan uskollisesti olet jaksanut vastailla ja länkyttää koko tuon lähes 4kk.

      "Älypää itse kiukuttelee vieläpä väärälle henkilölle!"
      Kirjoititko sinä nimimerkillä "w4taegsw4earg1" 16.12.2017 klo 7:08 palstalle suurta neroutta osoittavan lausunnon:

      *
      "Ruotsinkieli on laillinen valtiollinen kieli koska ruotsinkieliset ovat enemmistö, vai mitä?"
      *

      vai etkö kirjoittanut?

      Jos et kirjoittanut, miksi olet silti räksyttänyt palstalla 4kk?

      Jos kirjoitit, minkä vuoksi sinulle on niin mahdottoman vaikeata perustella puheitasi? Tai myöntää olleesi väärässä?

      Miksi?

      • hehheh_kopionimimerkki

        Niin... se luetun ymmärys ja asiayhteys!
        Herra itse vinkuu, vonkuu ja valittaa vuositolkulla samaa lapsellista perustelutivaus-, tai asiaan varsinaisesti kuulumatonsivuraide- sekä "laillisuus-" kaavaa käyttäen, syyttäen kaikkia muita omasta lapsellisuudestaan.
        Sitten kun Herra jälleen kerran yllätetään "housut kintuissa" alkaa alkaa tämä aikuismainen kysely "MIKSI"...

        "Jos olet huomannut minun pelleilyni, niin mikä ihmeen tyhmyys teikäläistä ajaa jatkamaan tätä samaa jauhamista"...ei sitten avautunut tuokaan?

        Muuten perusteleppa oma argumenttisi, "Turkistarhaus olisi kielletty heti, jos/kun ENEMMISTÖ olisi oikeasti sen halunnut kieltää." Huomaa tässä avainsana ENEMMISTÖ! Minkä vuoksi sinulle on niin vaikeata ymmärtää sanan "ENEMMISTÖ" merkitys? Samassa viestissä totesin myös, että "Koska turkistarhaus on edelleen laillista, pöljät vihervassarit eivät ole enemmistö. Muutenhan turkistarhaus olisi kielletty, vai mitä?"

        Tuo kuvailemasi on enemmistön tyranniaa, ei demokratiaa joka tietääkseni on edelleenkin Suomen valtiosäädäntö.
        Jos tuo minun "kuuluisa" lausunto ENEMMISTÖN HYVÄKSYNNÄSTÄ pitäisi paikkansa, niin silloin pitäisi paikkansa myös tuo Sinun ENEMMISTÖ todistuksesi pitäisi paikkansa, jos minun "kuuluisa" lausuntoni on puutaheinää, niin silloin myös Sinun todistuksesi on... neroutta?

        Oliko taas liian vaikeaa tekstiä?


      • kopionimimerkki_hehheh
        hehheh_kopionimimerkki kirjoitti:

        Niin... se luetun ymmärys ja asiayhteys!
        Herra itse vinkuu, vonkuu ja valittaa vuositolkulla samaa lapsellista perustelutivaus-, tai asiaan varsinaisesti kuulumatonsivuraide- sekä "laillisuus-" kaavaa käyttäen, syyttäen kaikkia muita omasta lapsellisuudestaan.
        Sitten kun Herra jälleen kerran yllätetään "housut kintuissa" alkaa alkaa tämä aikuismainen kysely "MIKSI"...

        "Jos olet huomannut minun pelleilyni, niin mikä ihmeen tyhmyys teikäläistä ajaa jatkamaan tätä samaa jauhamista"...ei sitten avautunut tuokaan?

        Muuten perusteleppa oma argumenttisi, "Turkistarhaus olisi kielletty heti, jos/kun ENEMMISTÖ olisi oikeasti sen halunnut kieltää." Huomaa tässä avainsana ENEMMISTÖ! Minkä vuoksi sinulle on niin vaikeata ymmärtää sanan "ENEMMISTÖ" merkitys? Samassa viestissä totesin myös, että "Koska turkistarhaus on edelleen laillista, pöljät vihervassarit eivät ole enemmistö. Muutenhan turkistarhaus olisi kielletty, vai mitä?"

        Tuo kuvailemasi on enemmistön tyranniaa, ei demokratiaa joka tietääkseni on edelleenkin Suomen valtiosäädäntö.
        Jos tuo minun "kuuluisa" lausunto ENEMMISTÖN HYVÄKSYNNÄSTÄ pitäisi paikkansa, niin silloin pitäisi paikkansa myös tuo Sinun ENEMMISTÖ todistuksesi pitäisi paikkansa, jos minun "kuuluisa" lausuntoni on puutaheinää, niin silloin myös Sinun todistuksesi on... neroutta?

        Oliko taas liian vaikeaa tekstiä?

        Eipä sinunkaan kannata paljoa luetun ymmärtämisistä muille huudella. Yhä edelleen sinä kirjoitat " Muuten perustelePPa...", vaikka pitäisihän sinun jo tietää.

        Oletko tosiaan unohtanut kielitoimiston asiaan liittyvän ohjeen, vaikka siitä jo palstalla kiukuttelitkin? Ko. ohje löytyy yhä edelleen täältä: http://www.kielitoimistonohjepankki.fi/selaus/764/ohje/241

        Joko ensi kerralla onnistuisi?

        Muistutan jälleen kerran lausumastasi suuresta neroudesta:

        *
        Ruotsinkieli on laillinen valtiollinen kieli koska ruotsinkieliset ovat enemmistö, vai mitä?
        *

        VIELÄKÄÄN EI OLE PERUSTELUJA VÄITTEESEESI KUULUNUT, ODOTAMME EDELLEEN.


      • ääähhähähä
        kopionimimerkki_hehheh kirjoitti:

        Eipä sinunkaan kannata paljoa luetun ymmärtämisistä muille huudella. Yhä edelleen sinä kirjoitat " Muuten perustelePPa...", vaikka pitäisihän sinun jo tietää.

        Oletko tosiaan unohtanut kielitoimiston asiaan liittyvän ohjeen, vaikka siitä jo palstalla kiukuttelitkin? Ko. ohje löytyy yhä edelleen täältä: http://www.kielitoimistonohjepankki.fi/selaus/764/ohje/241

        Joko ensi kerralla onnistuisi?

        Muistutan jälleen kerran lausumastasi suuresta neroudesta:

        *
        Ruotsinkieli on laillinen valtiollinen kieli koska ruotsinkieliset ovat enemmistö, vai mitä?
        *

        VIELÄKÄÄN EI OLE PERUSTELUJA VÄITTEESEESI KUULUNUT, ODOTAMME EDELLEEN.

        EH... lukutaito?
        Etkö ressukka vieläkään ymmärtänyt?
        Koitappa perustella OMA väittämäsi "Turkistarhaus olisi kielletty heti, jos/kun ENEMMISTÖ olisi oikeasti sen halunnut kieltää."
        Mitenkä heijastuu väittämä "Ruotsinkieli on laillinen valtiollinen kieli koska ruotsinkieliset ovat enemmistö" Sinun väittämääsi?

        Edelleennkin; Minun todellinen argumenttini on se että, "demokraattisessa järjestelmässä enemmistön välinpitämättömyys suo vähemmistön mielihalujen vaikuttaa järjestelmään."
        Sinun mielestäsi "ainoastaan enemmistön mielipiteellä on vaikutusvaltaa."
        Tämä on tietääkseni "kielitoimistonkin" tällähetkellä hyväksymä sanamuoto?

        Ole hyvä ja perustele...


      • kopionimimerkki_hehheh
        ääähhähähä kirjoitti:

        EH... lukutaito?
        Etkö ressukka vieläkään ymmärtänyt?
        Koitappa perustella OMA väittämäsi "Turkistarhaus olisi kielletty heti, jos/kun ENEMMISTÖ olisi oikeasti sen halunnut kieltää."
        Mitenkä heijastuu väittämä "Ruotsinkieli on laillinen valtiollinen kieli koska ruotsinkieliset ovat enemmistö" Sinun väittämääsi?

        Edelleennkin; Minun todellinen argumenttini on se että, "demokraattisessa järjestelmässä enemmistön välinpitämättömyys suo vähemmistön mielihalujen vaikuttaa järjestelmään."
        Sinun mielestäsi "ainoastaan enemmistön mielipiteellä on vaikutusvaltaa."
        Tämä on tietääkseni "kielitoimistonkin" tällähetkellä hyväksymä sanamuoto?

        Ole hyvä ja perustele...

        Sinä tässä olet se osapuoli, joka ei ymmärrä asioita.

        Onko turkistarhaus Suomessa nykyään laillinen elinkeino vai eikö ole? Mitä muita perusteluja vielä pitäisi olla?

        "Sinun mielestäsi "ainoastaan enemmistön mielipiteellä on vaikutusvaltaa.""
        Höpöhöpö! Tuo on ainoastaan sinun vääristynyt / tahallisesti vääristelemäsi käsitys.

        "TODELLINEN ARGUMENTTI" (heh!) saattaa jossain määrin jopa pitää paikkansa. Esimerkiksi meillä Suomessahan on käynyt niin, että enemmistön välinpitämättömyys on suonut vähemmistön (~ruotsinkieliset) mielihalujen vaikuttaa järjestelmään ja osaan enemmistöstä (~ei ruotsinkieliset) siten, että ruotsin kieli on maassamme laillinen valtiollinen kieli.

        MUTTA MISSÄ YHÄ VIIPYVÄT NE KAUAN KAIVATUT PERUSTELUT VÄITTÄMÄLLESI?

        Annahan jo lopulta kuulua!


      • kopionimimerkki_hehheh
        kopionimimerkki_hehheh kirjoitti:

        Sinä tässä olet se osapuoli, joka ei ymmärrä asioita.

        Onko turkistarhaus Suomessa nykyään laillinen elinkeino vai eikö ole? Mitä muita perusteluja vielä pitäisi olla?

        "Sinun mielestäsi "ainoastaan enemmistön mielipiteellä on vaikutusvaltaa.""
        Höpöhöpö! Tuo on ainoastaan sinun vääristynyt / tahallisesti vääristelemäsi käsitys.

        "TODELLINEN ARGUMENTTI" (heh!) saattaa jossain määrin jopa pitää paikkansa. Esimerkiksi meillä Suomessahan on käynyt niin, että enemmistön välinpitämättömyys on suonut vähemmistön (~ruotsinkieliset) mielihalujen vaikuttaa järjestelmään ja osaan enemmistöstä (~ei ruotsinkieliset) siten, että ruotsin kieli on maassamme laillinen valtiollinen kieli.

        MUTTA MISSÄ YHÄ VIIPYVÄT NE KAUAN KAIVATUT PERUSTELUT VÄITTÄMÄLLESI?

        Annahan jo lopulta kuulua!

        Varsin Älykästä...


      • pelleilynimimerkki
        kopionimimerkki_hehheh kirjoitti:

        Varsin Älykästä...

        Eikös vaan olekin.

        Mutta kaikesta huolimatta sinä et esittänyt VIELÄKÄÄN NIITÄ KAUAN KAIVATTUJA PERUSTELUJA!!

        ..


      • ääähhähähä
        pelleilynimimerkki kirjoitti:

        Eikös vaan olekin.

        Mutta kaikesta huolimatta sinä et esittänyt VIELÄKÄÄN NIITÄ KAUAN KAIVATTUJA PERUSTELUJA!!

        ..

        Ja mitä pitäisi "perustella"?
        Sinun tmmärtämystä?


      • pelleilynimimerkki_hehhe
        ääähhähähä kirjoitti:

        Ja mitä pitäisi "perustella"?
        Sinun tmmärtämystä?

        Ikään kuin et tietäisi.

        Avataanko asiasta uusi ketju, josko silloin ymmärryksesi paranisi?

        . -


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2890
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1870
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1532
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1310
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      258
      1144
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      79
      930
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      794
    Aihe