Miehelle....
Helpota vähän.
Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?
62
933
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kysyisi vaikka ensin, mitä kuuluu. Sitten kuitenkin kertoisi sen oikean asian, minkä vuoksi ottaa yhteyttä.
- Anonyymi00025
Koska voin aloittaa?
- Anonyymi00057
Sellaisen, et olisit kyllä hyvä ukko mulle, jonka seurassa viihtyisin 😘🫠
- Anonyymi00002
Kunhan puhuu jotain
- Anonyymi00006
Tuo julki, että haluaisi tutustua mieheen, josta on vähän kiinnostunut jo, vaikkei suuremmin tunne vielä toista?
- Anonyymi00058
Kunhan puhuu totta, eikä valehtele?
- Anonyymi00068
Puhuu huumeista ja seksiturismistaan ja kerroo että body count on yli 500.
- Anonyymi00003
Ei se uskalla mitään laittaa!
- Anonyymi00009
Jos se uskaltais niin mitä haluaisit hänen laittavan?
- Anonyymi00008
Moi, muistatko mut?
- Anonyymi00010
Fuck you!
- Anonyymi00067
Anonyymi00010 kirjoitti:
Fuck you!
me too
- Anonyymi00011
Laittaisi itsestään a*stonkuvan ja sitten pahoittelisi, että mukamas vahingossa laittoi sen ja haluaa tulla hyvittämään sen mun luokse.
- Anonyymi00012
Nainen ei hyvitä miehelle ikinä yhtään mitään kehollaan. Ellei mies ole prinsessa ja odota prinsessakohtelua.
- Anonyymi00015
Miksi miesten pitää olla tollasia niljakkeita?
- Anonyymi00013
Kysy vaikka kuulumisia tai vaikka ihan vaikka töihin liittyviä juttuja niin siitä se voisi lähteä liikkeelle. Jos haluat enemmän tai vaikka nähdä niin kysy vaikka käymään kahville. Kyllä sinä jotain keksit 😊
- Anonyymi00016
Nainen ei pyydä miestä kahville. Kahville???
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Miksi ei? Ihan keksitty rajoitus. - sivulta
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Miksi ei? Ihan keksitty rajoitus. - sivulta
Koska se on maskuliinista. Ei tunnu hyvältä.
- Anonyymi00028
Anonyymi00020 kirjoitti:
Koska se on maskuliinista. Ei tunnu hyvältä.
Ootko tosissas? Ei sulle kasva palleja jostain kahvikutsusta.Kaikissa meissä on muutenkin molempia ominaisuuksia: maskuliinisuutta ja feminiinisyyttä sukupuolesta riippumatta.
- Anonyymi00030
Anonyymi00016 kirjoitti:
Oletko muuten mies vai nainen vai kumpiki?
- Anonyymi00032
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ootko tosissas? Ei sulle kasva palleja jostain kahvikutsusta.Kaikissa meissä on muutenkin molempia ominaisuuksia: maskuliinisuutta ja feminiinisyyttä sukupuolesta riippumatta.
Vai kasvaako?😉
Ymmärrätkö, että miehestä tulee vässykkä jos ei pysty järjestämään treffejä. - Anonyymi00033
Anonyymi00028 kirjoitti:
Feminiinisyys on vastaanottavaa energiaa. Feminiininen nainen syttyy miehestä, joka tietää mitä tekee eikä ole perässä vedettävä.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Feminiinisyys on vastaanottavaa energiaa. Feminiininen nainen syttyy miehestä, joka tietää mitä tekee eikä ole perässä vedettävä.
Sun ei kannata laittaa kyllä kenellekään viestejä. Tuo mitä kirjoitat on ihan ufo läppää ei kukaan tuollai oikeasti mieti ja pohdi asioita vaan jos on ikävä toista niin laittaa viestiä sille kaikki muu on toisarvoista sukupuolet jne.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Sun ei kannata laittaa kyllä kenellekään viestejä. Tuo mitä kirjoitat on ihan ufo läppää ei kukaan tuollai oikeasti mieti ja pohdi asioita vaan jos on ikävä toista niin laittaa viestiä sille kaikki muu on toisarvoista sukupuolet jne.
Ei tietenkään kannata laittaa. Kyllä mies ottaa yhteyttä aivan oma-aloitteisesti jos on RIITTÄVÄN kiinnostunut. Ne väärät sotkeutuu omiin jalkoihin jo hyvin alussa 😉
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ei tietenkään kannata laittaa. Kyllä mies ottaa yhteyttä aivan oma-aloitteisesti jos on RIITTÄVÄN kiinnostunut. Ne väärät sotkeutuu omiin jalkoihin jo hyvin alussa 😉
Sun kaltaiset ihmiset on kyllä rasittavia.
- Anonyymi00038
Anonyymi00032 kirjoitti:
Vai kasvaako?😉
Ymmärrätkö, että miehestä tulee vässykkä jos ei pysty järjestämään treffejä.Ei kiinnosta nainen joka on täysin passiivinen kaiken suhteen.
- Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ei kiinnosta nainen joka on täysin passiivinen kaiken suhteen.
Aivan kaiken suhteenko? 😉 Nyt vedetään tuo kortti pöytään, kun vähänkin vinkataan et miehen kuuluis järjestää treffit naiselle.
- Anonyymi00042
Anonyymi00037 kirjoitti:
Sun kaltaiset ihmiset on kyllä rasittavia.
Rasittavan totta puhuvana. Kenelle rasittava, sulle? Kyllä - sulle. Koska ei toimi niin kuin sinä haluat.
- Anonyymi00046
Anonyymi00036 kirjoitti:
Aamen 🙏
- Anonyymi00048
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ei ehkä naiselle kasvakaan, mutta miehen pallit kutistuu 🤓
- Anonyymi00014
Kysy minua käymään jonkun asian takia mistä ollaan viimeksi puhuttu.
- Anonyymi00017
Haamuviestit ei saa enää elämään. Pitää olla jotain todellista jalkojen alla, pitää olla kädessä muutakin kuin kahvikuppi, pitää olla niin lähellä elämää et voi aistia jo naisen hengityksen ja sydämen sykkeen. Viestit ilman todellista ihmistä eivät ole oikeaa elämää, ne ovat ikäänkuin heitettyjä toiveita tulevaisuuteen ja pitää olla kaunis kohtalo jos viestien sisällöt toteutuvat oikeasti ja oikeille ihmisille ja oikeassa elämässä.
- Anonyymi00019
Minä haluaisin naiselta viestin jossa hän ilmoittaa, että minä olen hänen miehensä loppuelämäni ajan. Sitten vaan olisin.
- Anonyymi00021
Mitä mies on tehnyt ansaitakseen kaiken tuon?
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mitä mies on tehnyt ansaitakseen kaiken tuon?
Minä en ansaitse, se olisi naiselta vaan rakkautta. Mutta olen harmikseni niin hankala, ettei nainen voi noin minua rakastaa.
- Anonyymi00027
Aika erikoista jos tuollaisen mullistavan tiedon jättäisi viestin varaan.
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Minä en ansaitse, se olisi naiselta vaan rakkautta. Mutta olen harmikseni niin hankala, ettei nainen voi noin minua rakastaa.
Kannattaa keskittyä ittees
- Anonyymi00053
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kannattaa keskittyä ittees
Oon yrittänyt sanoa tuota samas täällä jo monta kertaa. Tyyppi tunnistaa vikansa, mutta ei oo valmis kehittämään itseään yhtään. Toivoton tapaus.
- Anonyymi00060
Anonyymi00053 kirjoitti:
Oon yrittänyt sanoa tuota samas täällä jo monta kertaa. Tyyppi tunnistaa vikansa, mutta ei oo valmis kehittämään itseään yhtään. Toivoton tapaus.
Olette pahoja tyyppejä. En kaipaa teistä ketään. Pahat ihmiset tunnistaa helposti, kun heille paljastuu heikkouksia, niin ne ei osaa olla myötätuntoisia.
- Anonyymi00022
Millaisen vain, jos hän haluaisi.
- Anonyymi00023
Ehkä onnittelisin
- Anonyymi00024
Kysy suoraan että rakastatko vielä? Sitten kun se on hoidettu ei tarvi miettiä kiemuroita ja loputtomia viestejä vaan voitta alkaa olemaan.
- Anonyymi00040
Elät harhoissa,hoitoo tarvit noihin harhoihin,siis psykiatrista hoitoa!
- Anonyymi00031
Jos tunnet hänet hyvin niin varmasti tiedät että hän vastaa ihan mihin tahansa viestiin. Ei viestin sisällöllä ole väliä. Ellet sitten halua että näkisit hänet "heti".
- Anonyymi00034
kantsii varmaan hakea vammaistukea mies
- Anonyymi00043
Pöö. :)
- Anonyymi00044
👻✨
- Anonyymi00045
Ihan arkista,,, pyydä tapaamista ja keskustelua ja teetä/kahvia syviä katseita J
- Anonyymi00047
Ap:lle vastaus: laitat ihan semmoisen viestin kuin itse haluat laittaa. Helppoa.
- Anonyymi00049
Minä mitään viestejä lueskele, jos en odota vastausta. Se aika kai meni jo.
- Anonyymi00050
En ole kiinnostunut kaivatun sisaruksista sillä lailla.
- Anonyymi00054
Jos se onkin toisinpäin?
- Anonyymi00052
"Hei. Sinä olet yhä mielessäni."
- Anonyymi00063
Se on miehen tehtävä mitä miehen on tehtävä.
- Anonyymi00055
Hei, moi, . ,
- Anonyymi00056
Ihan mikä tahansa käy, mutta jos nyt ihan vapaasti saa valita, niin jotain tyyliin "haluaisin ratsastaa sinulla auringonlaskuun".
- Anonyymi00062
Kuka järkevä ihminen aloittaa keskustelun noin?
- Anonyymi00064
Anonyymi00062 kirjoitti:
Kuka järkevä ihminen aloittaa keskustelun noin?
Voisi vedota mielenhäiriöön koska rakkaus vie järjen. Kokeilla hepillä jäätä.
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Voisi vedota mielenhäiriöön koska rakkaus vie järjen. Kokeilla hepillä jäätä.
siis kepillä
- Anonyymi00059
Aloittaja. Oletko tyrinyt jotain käytökselläsi eli olisiko ison, ison anteeksipyynnön paikka?
- Anonyymi00061
Yritätkö syytöksillä kääntää katseen pois itsestäsi, kun ekana tuli mieleen että naisen on täytynyt tyriä?
Sivusta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213307
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402681Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2082212Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131698Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191509Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521461- 971379
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621201Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951174