Radio Suomen biisilista

radiotuho

Biisit.infon sivulta voi nopeasti tsekata mitä helvetin paskaa se Lindroos taas syöttää kuulijoille.
Ei kenenkään täysjärkisen enää kannata suome enää kuunnella. Luonto-ohjelmat ja aikamerkki vielä menettelee. Muut saa olla.

17

858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lahdenmies55

      No ei naurata kun tätä katsoo!

    • Tarvitaan_kanavasurffia

      Pitäisi noin uteliaisuudesta oikein tutkia noita biisilistoja ja kuka musiikkitoimittaja kulloinkin on laatinut milloinkin soitettavan musiikin. Varsinkin näin YLE:n varhaisaamun soittolistoilla esiintyy tiheästi tämä "yhdenlevynihme" Janita. Liki joka aamu pyöritetään sitä samaa levyä, eikö Janita ole edes levyttänyt muuta kuin tuon Maistaa maailmaa -kappaleen. Nyt siitä on tullut uusi sovitus ja levy pyörii entistä useammin. Haluaakohan musiikkitoimittaja näin avittaa vain yhden levyn tehnyttä artistia että saisi edes Teostomaksuja.

      Toimittajatkin ovat tainneet huomata nämä samaa jauhavat soittolistat. Eräänä aamuna toimittaja heitti välispiikissä että onpa hyvää musiikkia ja todellakin musiikki poikkesi selvästi parempaan suuntaan tavanomaisesta soosista.

      • AiJaa5

        Kappaleesta ei ole olemassa mitään "uutta sovitusta". Se on soinut Radio Suomessa tänä vuonna 30.3 ja 15.4.


    • vihastun

      Tuskinpa toimittajilla on mitään sanomista soitettavaan musiikki. Läskitukka se taitaa
      valita soitettavat levyt. Toisin sanoen 90% sontaa. Miksi meitä jatkuvasti kiusataan radio suomen musiikilla.

      • Kiusaamineneionnistu

        "Miksi meitä jatkuvasti kiusataan radio suomen musiikilla. "

        Ei minua kiusata. Kuuntelen sieltä vain kello 8 ja 17 uutiset.


    • järvinenmies

      Ihan samanlaista kamaa kuin kymmenellä muullakin kanavalla. Suomessa sentään asuu vielä
      muitakin kuin parikymppisiä. Ja ne eivät suomea kuuntele. Vanhempi väki siirtyy järviradion kuuntelijoiksi.

    • voivoisentään

      Radio Suomen "muka" uudistus on mennyt totaalisesti pieleen. Väki vaihtoon ylessä - ja radio suomessa pika vauhtia. Täysin ammattitaidotonta sakkia.

    • MarkUnuksela

      Marko Maunukselan ohjelmakin on nykyään samaa Eepi Ursinia jota tulee Lindroosin omistamasta valtakunnallisesta veronmaksajien rahoittamasta joka helvetin päivä.

      • toimitusmies

        Samaa olen itsekkin ihmetellyt. Ennen MM sentään soitti MUSIIKKIA. Mutta pelkkää kuraahan toi radio suomen musiikki on nykyään. Ja kuuntelijoiden mielipiteille ei anneta mitään arvoa. Onko nämä helvetin radio suomen tollot antaneet MM:lle ohjeet mitä SAA NYKYÄÄN soittaa.


    • MAKE9990

      MITEN AIVOVAMMAINEN PITÄÄ OLLA ETTÄ KUUNTELEE POLITRUKKIEN RADIO SUOMEA TAI YLEÄ YLIPÄÄTÄNSÄ

    • romualdo2

      itse siirryin jo vuosituhannen vaihteessa ja ennen sitäkin ... iskelmä pohjanmaan ja yle 1:n ja ylePuheen (joka sekin on pilattu jo muutamilla käsittämättömillä kappalevalinnoille per päivä !) kuuntelijaksi... soittolistojen kapealaisuus raivostutti heti ensi askelmilla tuoltasaapuucharliebrown-luvannutensulleruusutarhaa-ajetaantandemilla - loppuun kalutuilla rynkytyksillä...

      JÄrviradio ja Radio Pooki on saanut minustakin elinikäisen ystävän. S---tanan radio suomesta en pysty kuuntelemaan enää luonto-ohjelmiakaan yli-innokkaiden lintumiesten takia... lintu-ohjelmia on vähintään joka toinen... viikon luontoäänistä nyt puhumattakaan (kun siellä voisi olla nisäkkäitäkin eikä vain noita lintusia!) ja kaiken törkeyden ja fundamentalisuuden huippuna Sieni-ilta on jätetty jopa parina vuonna väliin! eikö ne apinat tajua että pääeliöryhmä lajeja on ensinnäkin kolme, sienet, elimet ja kasvit ! ... jne... kritiikkiä riittäis vaikka kuinka pitkään mut anti olla nyt... näihin asioihin ei kuuntelijoina (entisinäkään) emme voi vaikuttaa - YLE on ja on aina pysynyt ja ollut - ylin pomo ja pomottaja - ylimielisyydessään metsän"Hoito" yhdistysten ohella - vailla vertaa .
      Hietamäen J:n asenne esim. euroviisumusiikkiin tuli hyvin ilmi hänen mielipiteellään ettei esim. esc-voittokappaleemme v. 2006 sovi ratiosuomen musiikkiformaatti-tyyliin, siis halooo! sama kanava soittaa esim. blues ja kaikenkarvaista rockia .... muttei (MUKA) melodista iskelmäheavyä! !½!!!

    • EskoNaakka

      Minulla ei ole mitään valittamista Radio Suomen toiminnan suhteen. Asiaohjelmat ja monipuolinen musiikki ovat juuri sopivassa suhteessa.
      Nillittäjille löytyy kyllä omat radio-asemat. Minä en radiokanavaa vaihda. Olin aikoinaan Rinnakkaisohjelman kuuntelija ja sen jälkeen samalla kanavalla olen pysynyt. Radio Suomea kuuntelen maailman tappiin

      • ylenvihainenkuuntelija

        Ainoa kunnon asiaohjelma, nimittäin ajantasa lopetettiin. Luulisi EDES YKSI KAPPALE
        mahtuvan kotimaista iskelmä ja tanssimusiikkia mahtuvan päivään. Mutta kun ei vaan mahdu.
        Kotona on 5 kpl radioita ja lisäksi autoissa 2 kpl lisää. Heivasin radio suomen helvettiin kaikista
        vastaanottimista. Että siinä se oli meikäläisen radios suomen kuuntelu. Ennen se oli ykkösvalinta, 99 % kuuntelusta oli radio suomea. Kiitos vaan ja näkemiin radio suomi,
        johan lindroos ja muut silmää tekevät. Hyviätoimittajia jään kaipaamaan. Nykyistä teinivinkunaa en todellakaan jää kaipaamaan.


    • Kunnonmusaa

      Ikävä tulee Jake Nymannia.

      • Onneksitajusiterota

        Enemmänkin ikävä on aikakautta ennen Lauri Kivistä. Kahden edeltäjän aikakaudella Ylen kanavilla oli jotain muutakin järkeä kuin vain panostaa TV1 kanavan uutis- ja ajankohtaissisältöihin. Toivottavasti uudeksi toimitusjohtajaksi tulee valituksi henkilö jolla on riittävästi auktoriteettiä ja oikeaa näkemystä Ylen laadukkaasta ja monipuolisemmasta linjasta. Henkilö, joka osaa nähdä typerien uudistusten huonouden ja haluaa oikeasti otta huomioon järkevää Ylen ulkopuolelta tulevaa palautetta. Henkilö joka ajattelee viimeiseen asti, ei määrä vaan laatu edellä sekä uskaltaa puuttua myös muiden osa-alueiden päälliköiden toimintaan, jos laatu meinaa kärsiä.

        Onneksi tajusit erota! Jos Mikael Jungner olisi edelleen Ylen tj, niin tuskin Radio Suomenkaan olisi annettu vajota näin alas ja kohti kaupallisia vähemmän puhetta enemmän musiikkia kanavia.


    • MerHitmusik

      En halua puolustella ketään, mutta... Eikös Ylellä ole jokin raati mikä päättää Radio Suomen soittoon päätyvät kappaleet ja mikä sitten lienee musiikkipäällikön asema. Ollako vain päävastuussa ja antaa kasvot tälle kaikelle. Työn puolesta olen kanavaa joutunut kuuntelemaan, niin tiedän valaista, että vaikka kanavan musiikkipäällikkö vaihtui ei musiikissa ole suuria muutoksia havaittavissa. Lindroosin musiikillinen linja noudattaa vahvasti edeltäjänsä Hietamäen linjaa vain sillä erolla, että enää sama biisi ei toistu yhtä useasti.

      On toki totta, jos kanavalla soisi se jokaisen oma mielimusiikki, ei nykyinen linja aiheuttaisi niitä tuntemuksia niin nopeasti kuin nykyinen Radio Suomen musiikillinen linja saa aikaan. Yksi selkeä tekijä on kuitenkin olemassa, mikä saa kanavan musiikillisen linjan kuulostamaan todella ärsyttävältä, yksitoikkoiselta yms. Tätä eivät syytä et välttämättä ole itse tullut edes ajatelleeksi.

      Radio Suomen musiikillisen linja suurin huonous on:
      Ylivoimaisesti suurin osa Radio Suomessa soitossa olevista kappaleista on artistien ja bändien isoimpia hittejä. Vaikka sama biisi ei toistuisikaan ihan kokoajan, saa tämä seikka ihmismielessä aikaan reaktion että kokoajan soisi samat biisit tai vähintäänkin aina vain kappaleita, jotka olen kuullut jo aikanaan aivan liian monta kertaa. Tähän kun vielä lisätään seuraava: Suurin osa uudesta musiikista tulee soittoon useamman viikon viiveellä. Monet meistä ennättävät kuunnella kappaleita YouTubesta, striimauspalveluista (spotify yms.) tai kuulla niitä muilta asemilta. Radio Suomesta puuttuu näin ollen myös täysin tuore musiikki. Sitten kun näitä uusia soittolista lisäyksiä soitetaan erittäin pitkän aikaa, ennen kuin korvataan uusilla, ei ole ihme että kuulostaa tuollaiselta.

      Pystyisikö joku selittämään, miten voi olla niin hiton vaikea valita soittoon musiikkia monipuolisemmin? Miksi pitää aina soittaa vain artistien tunnetuimpia kappaleita? Miksi ei voisi edes toisesta päästä joustaa eli soittaa uutta tai vanhaa musiikkia monipuolisemmin, jos ei halua molempia tehdä.

      Käsittämätöntä että Ylen täytyy jääräpäisesti olla, järkevillekin kuulijoiden & katsojien palautteille kuurosokeita. Emme tee mitään sellaista mitä emme ole itse keksineet, vaikka idea olisi kuinka hyvä. Tuoreimpana Yle puheen uudistuksen tekeminen päin vittua. Toivottavasti Puheen kuulijaluvut kesän mittaan romahtavat totaalisen alhaisiksi.

      PS: Voima sana loppuun tarpeellinen.

    • Sammabaskaa

      Aamen !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1485
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1275
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      12
      1097
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1073
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe