Terve, ostin aprilia sr50:sen kesällä 2017 käytettynä. Mopo toimi hyvin, kunnes syksyllä alko pätkiminen ja ei vastannut kaasuun. Nyt mopo ei enää käynnisty. Tulppa antaa kipinää, kirkasta pomppivaa kipinää ja kun tulpan ottaa pois käynnistysyritysten jälkeen niin on aivan märkä bensasta. Enää ei siis käynnisty on hörähtänyt moni kertoja, mutta päässyt ihan päälle asti. Mikä voisi olla vikana? Kiitos jo etukäteen kaikesta avusta!
Ongelma...
4
184
Vastaukset
- Jutustelija1
Mahtaako olla minun vanha?
No mutta kuitenkin, niin jos tulppa on märkä ja kone ei edes lupaa kunnolla. Niin olisiko ongelma kuitenkin kipinän puute silloin kun sitä tarvittaisiin? Aina se että antaa tyhjiin kipinää ei tarkoita että toimisi myös pelipaikalla.- Säräeitoimi
Minkä osan/osien luulet olevan rikki sähkö puolelta. Tulppa ja akku vaihdettu ja näytää 12v akun jännitteeksi
- Jutustelija1
Säräeitoimi kirjoitti:
Minkä osan/osien luulet olevan rikki sähkö puolelta. Tulppa ja akku vaihdettu ja näytää 12v akun jännitteeksi
Tulee tuosta aloituksen kuvauksesta mieleen sellainen kun minulla oli irronnut pakarista osia ja ne siellä sisällä tukkivat pakoputken joka aiheutti sen että mopon oltua sammutettuna jonkin aikaa pääsin aina hetken aikaa eteenpäin ja sitten voima loppui kun putki ei vetänyt kuin sen mikä sinne mahtui sisällä ulostulon oltua ummessa.
No takuuseenhan se meni ja ei siitä enempää.
Sähkövikana muussa vermeessä oli laturin hiilisilta joka oli mennyt huonoksi, se aiheutti sen että meno alkoi ensin pätkiä jonka jälkeen loppui kokonaan ellei ladannut kaapelilla akkua välissä että kone sai sytytykseen kipinää.
Onko sinulla hankautuneita johtoja jossain kohtaa? - säräeitoimi
Jutustelija1 kirjoitti:
Tulee tuosta aloituksen kuvauksesta mieleen sellainen kun minulla oli irronnut pakarista osia ja ne siellä sisällä tukkivat pakoputken joka aiheutti sen että mopon oltua sammutettuna jonkin aikaa pääsin aina hetken aikaa eteenpäin ja sitten voima loppui kun putki ei vetänyt kuin sen mikä sinne mahtui sisällä ulostulon oltua ummessa.
No takuuseenhan se meni ja ei siitä enempää.
Sähkövikana muussa vermeessä oli laturin hiilisilta joka oli mennyt huonoksi, se aiheutti sen että meno alkoi ensin pätkiä jonka jälkeen loppui kokonaan ellei ladannut kaapelilla akkua välissä että kone sai sytytykseen kipinää.
Onko sinulla hankautuneita johtoja jossain kohtaa?En oo huomannut huonoja johtoja silmällä, mutta pitenee katsoa tuo tulpanhattu ja muuta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285430
- 1651901
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591541Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike271215- 941135
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701104viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101043Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan45988- 38885