Eronnut rouva alkoi etsiä panokaveria

SaakoSuskiSeuraa

Olin jo pari vuotta elänyt seksittömässä liitossa. Alkuaikoina seksielämä oli mieheni kanssa ollut ihan vauhdikasta, mutta ajan saatossa mieheni oli muuttunut laiskiaiseksi, joka vain makasi selällään pyytäen suihinottoa tai ratsastamista. Minun tarpeistani hän ei juuri piitannut, ja vähitellen seksimme loppui kokonaan. Jätin pilleritkin pois, kun ei niitä tarvittu. Kun kuivaa kautta oli kestänyt pari vuotta, halusin erota. Mies ei vastustellut, koska liittomme oli ollut tullut tiensä päähän jo kauan sitten.

Nyt olin 37-vuotias, muodokas, eronnut rouva, joka mietti, miltä kunnon panot mahtaisivat tuntua pitkästä aikaa. Miltä tuntuisi, kun raavas uros ottaisi oikein kunnolla ja panna paukuttaisi menemään vaikka takaapäin?

Mietin, lähtisinkö ravintolasta seuraa etsimään, mutta siinäkin tuli pulma vastaan. Jos saisin seuralaisen mukaani, mistä tietäisin, miten hän olisi varusteltu ja osaisiko käyttää vehjettään muutenkin kuin selällään maaten.

Päätin hakea seuraa netistä. Ajattelin, että nyt listaan vain ja ainoastaan ne asiat, joita MINÄ haluan. Ilmoituksesta muodostui tällainen:

"Etsin hyvin varusteltua miestä, joka tietää, kuinka nainen otetaan. Lempiasentojani ovat lähetyssaarnaaja, doggy style ja erityisesti se, jossa nainen makaa mahallaan tyyny pyllyä hieman kohottaen. Olen peppuneitsyt, mutta olen valmis luovuttamaan neitsyyteni, jos sopiva tyyppi osuu kohdalle.

Ratsastamaan en suostu enkä suuseksistäkään juuri välitä - en antavana enkä ottavana osapuolena. En etsi seurustelusuhdetta, vaan säännöllistä, innokasta panoseuraa."

Ilmoituksen jätettyäni mietin, vastaako kukaan. Tuossahan oli aikamoinen litania vaatimuksia. Jäin jännityksellä odottamaan...

13

13052

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SaakoSuskiSeuraa1

      Kun seuraavana päivänä katsoin viestiboksiini, hämmästyin. Vastauksia oli tullut yli 50! Joukossa oli itsestään pitemmästi kertoneita miehiä ja sellaisia, jotka olivat vain lähettäneet kuvan kalustaan. Tunsin pimperoni kastuvan, kun selasin viestejä ja kuvia. Luvassa olisi taatusti namia!

      Päätin tutustua viesteihin perinpohjaisesti ja valita muutaman kandidaatin koeajolle. Käteni hakeutui koneen ääressä istuessani pikkuhousuihini pelkästä siitä ajatuksesta, että pian joku ihana, iso penis tunkeutuisi sisääni. Olin läpimärkä ja liikuttelin sormeani liukkaassa vaossani edestakaisin samalla fantasioiden, kuinka iso kalu uppoaisi takaapäin kauan puutteessa olleeseen pilluuni. Siirryin pyörittämään klitoristani ja pian sain vavisuttavan orgasmin. Aaaaah, hyvästi kuiva kausi!

      • Järkälehousuissa

        Olin jo pari vuotta elänyt selällään pyytäen suihinottoa. Mietin, lähtisinkö etsimään pyllyä ravintolasta. Parin päivän päästä suolessani pamahti lähtölaukaus. Huh huh, 20-senttinen valtava järkäle valui pikkuhousuihini. Se sattui ja persettä pestessäni tajusin sen olevan todella turvonnut ja arka. Se järkäle kai kasvatti pyllyreikääni.


    • SaakoSuskiSeuraa2

      Vastausten lukeminen ja katsominen oli niin kiihottavaa, etten millään päässyt urakassani eteenpäin. Sovin itseni kanssa, että valitsisin ensin neljä sopivaa urosta koeajolle ja sen jälkeen vasta alkaisin tunnustella taas omia liukkaita paikkojani.

      Tarjokkaiden valinta oli todella vaikeaa, mutta päädyin näihin neljään:

      Ikäiseni Jussi ei lähettänyt kuvaa, mutta kirjoitti kivasti kertoen, että hänen kalunsa koko taatusti riittäisi ja että hän huolehtisi muutenkin siitä, että saisin kunnon kyydit. Tekstissä oli pilkettä silmäkulmassa, joten Jussi tuntui mukavalta vaihtoehdolta.

      19-vuotias Mikko oli kirjoittanut yhden virkkeen: "Tykkään tosi paljon nussimisesta." Kuvassa näin valtavan kyrvän ja vatsan six packin. Vaikka arvelin nuoren miehen olevan vähän hätäinen panokaveri, joku siinä iässä houkutti. Ja trimmatussa kropassa. Puhumattamaan mahtavasta melasta!

      Amerikkalainen Mike kauhistutti ja houkutti. Kuvan perusteella hän oli isoksi bodattu, mustaihoinen korsto, jonka meisselin koko sai minut melkein pyörtymään. Tajusin, ettei tuo kyrpä todennäköisesti edes mahtuisi pieneen pilluuni, mutta siitä huolimatta kuin hypnoosin vallassa aloin sopia hänen kanssaan tapaamista.

      Viimeiseksi valitsin Jounin, 53-vuotiaan bisnesmiehen. Hän kuvaili viestissään lukuisia tapoja, joilla voisi minut tyydyttää. Kuvaa hän ei lähettänyt, mutta kertoi melansa olevan 20-senttinen. Ajattelin, että Jouni olisi ikänsä puolesta ehkä vähän rauhallisempi panokaveri, jos vaikka puutarhani ei kestäisikään ison kyrvän vauhdikasta rynkyttämistä.

      Aloin laatia suunnitelmaa koeajoista...

    • SaakoSuskiSeuraa3

      Aloin sopia treffeistä panokaveriehdokkaiden kanssa. Aikataulullisista syistä ensimmäiseksi kokelaaksi valikoitui nuori Mikko. En tiennyt hänestä oikeastaan mitään, mutta se teki asiasta vain entistä jännittävämpää.

      Olin suunnitellut tilanteen luonani tarkkaan. Yöpöydälle asetin kortsuja ja liukkaria ja sohvapöydälle katoin viinilasit. Tarkoituksenani oli, että sohvalla ensin vähän tutustuttaisiin ennen kuin käytäisiin itse asiaan makkarissa. Päälleni puin kietaisumekon, jonka alle en laittanut mitään. Mekon vyön avaamalla olisin hetkessä aivan alasti.

      Tunsin pimppani kastuvan Mikkoa odotellessa, mutta samalla minua jännitti vietävästi. Ovikello soi, ja oven takana seisoi kivannäköinen, vaalea nuorukainen. Moi, hän sanoi ja oli silmin nähden paljon jännittyneempi kuin minä. En ollut varma, miten edetä: pitäisikö halata? Tyydyin sanomaan, että tervetuloa ja että mennäänpäs olohuoneen puolelle ottamaan vähän viiniä. Mikko ei sanonut mitään, istui vain sohvalle jäykän näköisesti ja tarttui viinilasiin. Huomasin hänen kätensä tärisevän jännityksestä ja samalla huomasin myös valtavan pullotuksen farkkujen etumuksessa.

      Tajusin, että minun olisi otettava ohjat käsiini. Käännyin Mikon puoleen ja vein käteni hänen vetoketjulleen sanoen: "Täällä taitaa olla jo täysi valmius päällä." Avasin vetskarin ja vapautin valtavan kullin, joka suorastaan pomppasi housuista. Se oli kuin lähtölaukaus - Mikko hyökkäsi suutelemaan minua ja samalla puristeli tissejäni aika kovakouraisesti. Hän yritti työntää kättään hameeni alle tajuamatta, että vain yhdellä nykäisyllä koko mekko olisi tiessään. Vapautin itse itseni mekosta, ja Mikko työnsi minut selälleni sohvalle kavuten päälleni. "Kortsu", huohotin, ja Mikko kaivoi takataskuaan farkuista, jotka olivat vielä puolittain päällä. Tärisevin käsin hän yritti avata kortsupakettia, mutta minä nousin ja otin paketin häneltä kädestä ja komensin: "Nyt kaikki vaatteet pois ja takaisin sohvalle istumaan." Sitten pujotin kondomin hänen upean, paksun kyrpänsä päälle ja heittäydyin sohvalle selälleni.

      Poika ei välittänyt kokeilla, olinko märkä, vaan yhdellä survaisulla upotti kalunsa aivan pilluni pohjaan ja alkoi painaa kuin henkensä hädässä. "Täss sitä mennään", ajattelin riemukkaasti ison pampun takoessa armottomasti aivan pohjukkaan saakka. Se sattui vähän, mutta nautinto oli niin suuri, että en välittänyt.

      Kovin kauaa tuota survomista ei kestänyt, kun Mikko karjui hurjasti. Itse en ollut vielä saanut, mutta arvelin, ettei se olisi ongelma. Tuosta pojasta olisi kyllä toiseen sessioon, ehkä kolmanteenkin... Huokaisin onnellisena.

      Mikko oli noussut istumaan sohvalle. Hän veti kortsua pois ja samalla tuijotti intensiivisesti pilluani, mutta ei sanonut mitään.

    • SaakoSuskiSeuraa4

      Menin Mikon kainaloon ja tartuin jo veltostuneeseen vehkeeseen. Runkkailin sitä hitain liikkein, ja Mikko taivutti päätään taaksepäin nautinnosta huokaisten. Kauaa ei mennyt, kun kyrpä seisoi jo taas kivikovana. "Nyt mennään makuuhuoneeseen ja sinä panet minua takaapäin." Mikko nyökkäsi.

      Kävin mahalleni makaamaan ja asetin tyynyn lantioni alle. Tunsin taas Mikon kyrvän tökkivän reiälläni, ja pian hän oli sisälläni samalla taktiikalla kuin äskensin eli yhdellä survaisulla pillluni pohjassa asti. Oi taivas, kun se tuntui hyvältä! Mikko alkoi panna taas vimmatusti, ja tunsin, kuinka valtava orgasmiaalto alkoi saavuttaa minut. Kiljuin villisti ja tunsin vaginani supistelevan Mikon kyrvän ympärillä. Supistelusta huolimatta hän tykitti menemään eikä antanut vauhdin hiipua hetkeksikään.

      Makasin onnellisena ja rentona Mikon jatkaessa työntöjään. Antaa pojan panna nyt kunnolla mietin ja nautin edelleen joka työnnöstä. Tuntui, että nyt sain takaisin menetettyjä vuosia, ja olin valmis naimaan vaikka koko yön.

    • SaakoSuskiSeuraa4

      Mikko jatkoi uupumatta, ja tunsin taas saavani orgasmin. Kiljuin jälleen, ja samaan aikaan Mikko alkoi karjua eläimellisesti. Yhtäaikainen laukeaminen, mietin tyytyväisenä, kunnes tunsin jotain valuvan sisälläni. Ei hitto! Kortsu oli unohtunut tässä toisessa sessiossa! Kävin nopeasti päässäni läpi kuukautiskiertoani ja tajusin, että menkat olivat loppuneet vasta pari päivää sitten. Huh huh, varmoilla päivillä nyt mennään, ajattelin helpottuneena. Toivottavasti poika on alapäästään terve, mutta en kehdannut kysyä. Hän kun ei ollut koko aikana puhunut mitään "moin" lisäksi. Hän makasi vieressäni puristellen tissejäni ja yhtäkkiä alkoi oma-aloitteisesti puhua: "Sulla on mahtava pillu ja hyvät tissit."

      Sinä yönä pantiin vielä pari kertaa, mutta doggy styleä varten jouduin pitämään kunnon esipuheen: "Sulla kun on niin iso, niin sinun on pakko panna varovasti, ettei minuun satu." Mikko muisti ohjeeni aluksi, mutta nuoren miehen innolla kiihdytti vauhtiaan taas julmetuksi pumppaamiseksi. Vaidoimme asennon lähetyssaarnaajaksi, ja pidin tiukasti kiinni tuosta jumalaisesta nuorukaisesta, joka teki minulle niin hyvää.

      Aamulla heräsin siihen, että Mikko työnteli sormeaan sisääni. Kun hän huomasi minun heränneen, hän työnsi kyrpänsä muitta mutkitta taas sisääni. Laukesin melkein saman tien, eikä hänelläkään siihen mennyt kuin muutama minuutti. Tunsin, kuinka spermaa valui lakanoille ja olin onnellinen.

      Mikko pukeutui ja puhui kolmannen kerran koko vierailunsa aikana. "Olipa mahtavaa saada pillua pitkästä aikaa. Koska nussitaan taas?"

    • SaakoSuskiSeuraa5

      Menin tyydytettynä suihkuun. Pimppaa pestessäni tajusin sen olevan todella turvonnut ja arka. Vaikka kunnon kalu on ihana, ei pimpero ihan mahdottomia kyytejä kestä. Nyt täytyisi pitää pari päivää taukoa ennen seuraavaa koeajokertaa.

      Peppureikääni pestessä tajusin kiitollisena, ettei Mikko ollut ehdottanut anaaliseksiä. Niin iso meisseli ei sinne taatusti mahtuisia! Tässähän oli dilemma edessä: kaikki kandidaattini olivat todella isokaluisia, mutta toisaalta minua houkutti hirveästi päästä eroon peppuneitsyydestäni. Mikko ei sitä kyllä saisi liiallisen innokkuutensa vuoksi. Ja se mustaihoinen jättikyrpäinen amerikkalainen olisi täysin pois laskuista...

    • SaakoSuskiSeuraa6

      Parin päivän päästä pimppini oli jo toipunut Mikon muhkeasta mulkusta. Oli Jussin vuoro. Hän saapui rempseästi sisään ja kaappasi minut heti syliinsä: "Onpas mukava nähdä. Olet vielä seksikkäämpi kuin kuvittelinkaan." Samalla hänen kätensä laskeutuivat pepulleni silitellen ja puristellen sitä. Tunsin jotain kovaan Jussin etumuksessa. Hän suuteli minua kiihkeästi käsien jatkaessa tutkimusmatkaansa. Hän löysi mekon helman ja ryhtyi hyväilemään paljasta pyllyäni. Käsi livahti peppuvakoonkin ja sitä kautta tunnustelemaan pilluani takaapäin. "Täällähän on pikkurouvalla jo paikat ihan liukkaina vierasta varten", hän virnisti tyytyväisenä.

      Kysyin, haluaisiko Jussi viiniä. Vastaus tuli nopeasti: "Tässä mitään viiniä tarvita. Eiköhän mennä makuukammariin tutustumaan toisiimme paremmin. Ja ai niin, tiedoksi, meikäläinen ajelee aina paljaalla. Tässä on turvallisuustodistus", Jussi sanoi ja kaivoi taskustaan taitellun paperin. Se oli sukupuolitautitodistus, päivätty edelliselle viikolle. Mitäpä siihen sitten sanomista oli, joten annoin Jussin ohjailla minut makkaria kohden.

      "Eiköhän vapauteta sinut tästä mekkosesta ja päästetä nämä upeat tisut valloilleen", Jussi sanoi hieroen rintojani. Avattuaan mekkoni hän heitti omat vaatteensa pois ja kaappasi minut syliinsä taas. Ehdin nähdä vilauksen kalusta, joka ei todellakaan ollut mikään pieni. Eikä se tuntunut pieneltä, kun se painui vatsaani vasten Jussin työntäessä kieltään suuhuni. Aivan valtaisa kiima valtasi minut: taas olisi luvassa kunnon patukkaa ja toivottavasti pitkään.

      "Mun on pakko saada ekaks takaapäin. Antasitsä heti doggy styleä?" Jussi kysyi. Nielaisin, koska muistin Mikon takovan tyylin ja rajut otteet. Kuin transsissa asetuin kuitenkin polvilleni. Jussi työnsi ison kyrpänsä häpyhuulieni väliin ja hieroi sitä edestakaisin. "Juma, miten liukasta", hän huokaili ja tökki ihanasti klitoristani. Sitten tunsin mulkun kovan pään reiälläni ja Jussi työntyi sisääni hitaasti mutta määrätietoisesti. Hän painoin kalunsa pohjaan asti ja pysähtyi. "Sun pillu sopii mun kullille kuin hanska käteen. Mahtavan pinkeä!" Ja hieman pinkeältä tilanne tuntuikin, sillä Jussin kyrpä täytti pikku pilluni kokonaan. Hän veti kyrvän ulos melkein kokonaan kuin mittaa ottaakseen ja alkoi sitten panna rauhallisin vedoin mutta ihan pohjaan saakka. Pienestä kivusta huolimatta huokailin onnesta, ja pian huokailuni muuttui ulvomiseksi ihanan orgasmin tärisyttäessäni koko kroppaani. Se kai kasvatti Jussin kiimaa, koska hän lisäsi vauhtia saman tien ja alkoi takoa kyrpäänsä kuin hullu. Purin huultani kivun vuoksi, mutta annoin miehen jatkaa, koska arvelin hänen saavan hetkessä. Ja niin siinä kävikin: pian tunsin pillussani spermalastin ja kuulin Jussin örinän. Hän vetäytyi ja kierähti selälleen. "Helvetti mikä pano. Helvetti miten tiukka pillu", hän mutisi tyytyväisenä.

      Makoilimme vierekkäin ja puhelimme niitä näitä. Jussi työsti samalla koko ajan pilluani, ja pian olin taas kiimasta hulluna. Jussinkin kalu pamahti taas täyteen, pelottavaan mittaansa. Kierähdin mahalleni ja laitoin tyynyn lantion alle. Jussi tuli heti taakseni, ja tunsin taas kivikovan kullin pilluni liepeillä. Mutta hetkinen! Sehän alkokin tökkiä pyllyreikääni! "Mitä, apua, ei sinne", sanoin hämmentyneenä. "Ai miksei, sähän lupasit antaa peppuneitsyytes", Jussi ihmetteli tökkien samalla peppureikääni. "No mutta ei ekalla kerralla", yritin, mutta Jussi ei kuunnellut vastaväitteitä: "Ihan sama, mikä kerta se on. On sun itteskin kannalta parempi, että asia hoidetaan alta pois, niin ei tarvi jännittää ja pääset nauttimaan peppupanon mahtavuudesta", Jussi sanoi. Hän nappasi yöpöydältä liukkaripurkin ja valutti siitä aimo annoksen pikku reiälleni ryhtyen hieromaan sitä ja samalla työntelemään sormeaan sisääni.

      En tiennyt, mitä ajatella. Olisihan se hyvä saada alta pois, niin kuin Jussi sanoi. Sormi oli nyt vaihtunut terskaan, joka painoi aukolla vaativasti. "Oothan varovainen", kuiskasin ja Jussi sanoi: "Mä oon perspanojen mestari. Ei oo naiset yleensä valittaneet." Hän työntyi hitaasti sisääni ja tunsin aukkoni venyvän kivuliaasti. "Älä jännitä, niin on helpompaa. Mä työnnän vähän kerralla ja lopulta pohjaan ja sitten alan panemaan." Jussi liikutteli kyrpäänsä sulkijalihaksen suulla, ja vähitellen kipu alkoi helpottaa. Hän tuli vähän syvemmälle turhan nopeasti ja suustani pääsi "aijai". Se ei hidastanut Jussin matkaa, vaan hän tyytyi toteamaan: "Koeta kestää, ei se neitsyyden antaminen koskaan helppoa oo. Ja mä oon ihan kohta pohjassa."

      Keskityin rentouttamaan pyllyäni, ja se tuntui vähän auttavan. Nyt Jussi oli kahvaa myöten sisällä, ja tuo valtava tykki täytti peppuni niin, etten tiennyt, miten päin olla. Olisi tehnyt mieli vetäytyä kokonaan pois. "Tykkääkö joku tästä oikeasti?" mietin.

    • SaakoSuskiSeuraa7

      Jussi alkoi panna voimallisesti. Minusta työnnöt olisivat saaneet olla rauhallisempia, mutta Jussin urinasta päätellen hän oli pysäyttämättömissä. Kalu pumppasi pitkiä, nopeita vetoja aina pyllyn aukolta suolen pohjaan saakka. Aloin tottua vaativaan tyyliin vähitellen ja pystyin rentoutumaan, ja kullin liike pepussani alkoi tuntua jopa mukavalta. Pujotin sormeni klitorikselleni ja sen hinkkaaminen yhdessä suolessani sahaavan mulkun kanssa alkoi viedä minua kohti huippua taas. Jussi tökki entistä nopeampaa ja nyt lyhyemmin vedoin, ja aloin ulvoa hirmuisen orkun vallassa. Jussi jatkoi panemistaan, ja vauhti oli jo aivan vimmattu. Hirmuisen huudon kera hän laski siemenensä sisääni pyllyyni, joka ei nyt siis enää ollut koskematonta maaperää.

      "Vittu miten kiree perä! En oo koskaan saanu näin hyvää persepanoa. Luulin, että taju lähtee, kun sun anaali oli niin tiukka. Kyllä se niin on, että kakkoseen veto kruunaa panokerran. Eiks oo mahtavaa, että pääsit eroon neitsyydestä? Nyt voidaan nauttia anaalista aina ku nähään", Jussi riemuitsi ja räpelsi sormellaan peppureikääni. Tyydyin hymyilemään, koska en tiennyt mitä sanoa. En ollut kyllä tämän kerran perusteella mitenkään täysin ihastunut peppuseksiin, muttei se ihan kamalaakaan ollut, ellei alun kipua ottanut huomioon. Jussi ehkä arvasi mietteeni, koska sanoi lohduttaen: "Nyt kun sut on korkattu, niin joka kerta tulee helpommaksi. Ei mee kauaa ku sä vaadit mua vetään sua kakkoseen."

    • SaakoSuskiSeuraa8

      Jussi kävi pesulla, ja menimme lähetyssaarnaajaan. Nyt oli aika hitaan, rauhallisen panon. Olin saanut takaapäin niin kovaa kyytiä sekä ykköseen että kakkoseen, että hidas naiminen tuntui nyt erityisen ihanalta. Jussin komea kalu liikkui sisälläni rauhallisesti pitkään, ja vasta loppua kohti vauhti kasvoi. Tulin taas rajusti ja pimppini supistellessa tunsin Jussinkin tulevan. "Tätä voisi jatkaa vaikka koko yön, mutta mun on pakko lähteä kotiin, kun aamulla on duuniin lähtö jo neljältä." Jussi oli raksalla töissä, ja sen näki olemuksestakin. Lihaksia ja tatuointeja riitti.

      Menin hyvästelemään Jussin eteiseen, johon jäimme suutelemaan toviksi. "Ei hitto, mulla alko taas seisoon. Anna vielä kerran", Jussi sanoi takkiaan riisuen. Itseänikin oli alkanut taas haluttaa, joten tartuin Jussia kädestä ja aloin viedä kohti makkaria. Hän pysähtyi keittiön oven luona ja veti minut sinne ja käänsi minut pöydän päälle mahalleni. "Kyllä on naidun näköinen pillu", hän huokaisi, ja kuulin vyön kilinän, kun hän laski housunsa.

      Kyrpä upposi pohjaan saakka saman tien. Ulvahdin nautinnosta. Jussi veti kuitenkin kullinsa ulos ja siirsi sen pyllyreiälleni. "Ei taas!" anelin, johon Jussi vastasi: "Nyt kun se on korkattu, niin kyllä sitä pitää käyttää. Muutenhan koko korkkaus menee hukkaan." Samalla hän tunki kyrpäänsä aukosta sisään. Onneksi se oli vielä edellisestä liukkarista ja spermasta liukas. "Aijai, sattuu", sanoin. "Kyllä se menee ohi, niin kuin äskenkin meni. Sä oot iso tyttö nyt, ja isot tytöt antaa myös persettä", Jussi perusteli ja jatkoi tunkeutumistaan suoleen ihan liian nopeasti. Nyt hän oli taas pohjassa ja alkoi työnnellä. Tällä kertaa hän ei ollut niin raju, vaan vauhti oli vähän samanlaista kuin äsken lähetyssaarnaajassa. Hän piti tiukasti lantiostani kiinni saaden työntöihinsä lisää syvyyttä. "Nyt nautitaan", hän huohotti, ja vaikka oli hänelle vihainen peppuyllätyksestä, aloin vähitellen minäkin nauttia. Tämä nauttiminen kesti niin pitkään, että kun lopulta irtauduimme toisistamme, tiesin, etten istuisi tai kävelisi kunnolla pariin päivään.

    • SaakoSuskiSeuraa9

      Oikeassa olin - pylly oli tosi kipeä Jussin vierailun jäljiltä. Peppuseksistä jäi ristiriitainen olo. Se sattui ja Jussi oli vähän liian raju, mutta toisaalta kokemuksen muistelu kiihoitti. Mutta nyt ei ollut aikaa muistella, koska amerikkalainen, musta Mike olisi ovella ihan kohta.

      Minua oli alkanut kaduttaa Miken kutsuminen. Kuvien perusteella hänellä olisi järkyttävä monsteriaisa, ja se pelotti minua. Miksi ihmeessä olin valkannut vain iso- tai jättimunaisia ehdokkaita, tuskailin, kun ovikello soi.

      Mike oli valtava järkäle. Pitkä ja bodattu. Kohteliaaseen amerikkalaiseen tapaan hän hymyili minulle ovella, sanoi hi honey ja veti syliinsä halaukseen. Tunsin itseni pienenpieneksi häneen verrattuna ja ohjasin hänet sohvalle viinilasin ääreen ja sanoin käyväni naistenhuoneessa. Vessassa istuin järkyttyneenä pöntön kannelle miettimään edessä olevaa tilannetta: olin kutsunut miehen kotiini koepanoille, ja nyt en kuitenkaan ehkä uskaltaisi antaa hänelle. Nousin ja lähdin olkkariin - jotenkinhan tämä tilanne olisi hoidettava.

      Mike oli avannut housunsa, vetänyt valtavan kyrpänsä ulos ja runkkaili sitä nyt leveä hymy kasvoillaan. Pysähdyin tuijottamaan kauhuissani. "C'mon babe, come sit next to me", Mike hymyili. Menin varovasti hänen viereensä ja sanoin, että kalu oli niin iso, että se pelotti minua. "I'm not sure I can do this."

      Mikea nauratti ja hän veteli tuota hirviökaluaan ylösalas. Hän tarttui käteeni ja vein sen mulkulleen sanoen: "You'll learn to love this." Otin vehkeestä kiinni, mutten läheskään saanut sormia sen ympärille. Runkkailin, minkä pystyin kauhun saadessa minut yhä enemmän valtaansa. Mike huokaili ja halusi siirtyä makuuhuoneen puolelle. Hän näki kauhuni ja sanoi: "We can do something else first. How about a titty fuck?" Huokaisin helpoituksesta, sillä tissien väliin antaisin mielelläni. Mike kiipesi hajareisin vatsani päälle, laittoi liukkaria kalulleen ja minä puristin rintojani yhteen. Katsoin, kuinka musta parru liukui niiden välissä, ja tunsin kastuvani niin, että kiimalientä valui pimpsastani lakanoille. Kyrpä oli niin iso, että se vääjäämättä osui leukaani välillä. Yhtäkkiä tunsin tarvetta avata suuni ja ottaa tuon suunnattoman patukan suuhuni. Sain avata leuan ihan ammolleen, että se onnistui, mutta niin tuo upea terska liukui suuhuni. "I didn't think you do blow jobs", Mike sanoi, mutten voinut vastata, koska suussani liikkui ihana jättikyrpä. Olin ex-mieheni takia kyllästynyt suihinottoon, mutta tällaisen eksoottisen käärmeen takia tekisin mielelläni poikkeuksen.

      Mike tuli lähemmäs ja alkoi itsekin aktiivisesti naida minua suuhun. Hän teki sen onneksi varoen varmaan tietäen itsekin kalunsa suuruuden. Hetken kuluttua vetäydyin pois, koska suuri kyrpä alkoi aiheuttaa minulle oksennusrefleksiä Miken varovaisuudesta huolimatta.

      "Can you fuck me between my legs?" kysyin ja sain leveän hymyn vastaukseksi. Menin kontilleni niin, että jalkani olivat yhdessä. Tunsin valtavan parrun hakevan paikkaa häpyhuulieni välissä, ja lopulta se alkoi liukua kuumassa vitussani. Joka työnnöllä terska osui klitorikseen niin, että huusin kiihkosta, eikä mennyt kauaa, kun olin saanut elämäni orgasmin. Lysähdin vatsalleni huohottamaan, ja Mike silitteli pakaroitani. Halusin palkita hänet ja pyysin hänet selälleen ja aloin imeä hänen mahtimunaansa. Kauaa en sitä tehnyt, kun se alkoi vavahdella ja Mike murista. Otin kalun suustani ja jatkoin runkkaamista kädellä katsoen lumoutuneena valtavaa spermamäärää, jota pumppautui kyrvästä. Sitä riitti ja riitti ja valui lakanoille.

      • Nice123456

        Lisää odotellessa!


      • Anonyymi

        Ohhoh. 58 v vaimoni olis parempi.. ukm 60v.. puhno.. 040 5670 327


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe