Poika lääpällään, tytöt auttakaa!!!!

Lääpällään

Joo olen 15 vuotta vanha poika ja tarvitsen apua... Miten mennä puhumaan "ihstukselle" tai haluaisib ainakin tutustuu siihen tyttöön mutta olen vaan niin ujo, päivisin tuntuu siltä että joo voisbtutustuu jos vaa uskaltais mennä puhuu ja iltasi et uskaltaisin mut en nää sitä. Se tuntuu olevan sellane tytsy et sil on koulus kyl kavereit ja näi mut kotona se on kai aikalaikla yksin ja se jotenkin iskee muhun hyvin, drn taustat ei kiinnosta mua yhtää kunhan se on ny viisas niinku se onki... Se tuntuu kattovan ja huomioivan mua ja puhuu mukavasti ja erilailla mulle ku muut tytöt mut en oo varma, ja seki varmaa haluis tutustuu ja kyl suostuis lähtee pihalle mun kaa mut mä vaan en yksinkertaisesti uskalla, tunne sen kavereit kyl mut nii... Tytöt varsinki auttakaa mua kertomalla miten mun kannattais lähestyy ja ei mitää et "Mee vaa puhuu" KU EN VAA TIIÄ MIST PUHUIS Ni EI! Jotain muuta, KIITOS!

4

731

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toimiikokemusta

Ota kukkakimppu ja mee laulaan serenaadi sen ikkunan alle.

• PaneVittuMua

Nii ja kohta haluut siis, suoraan sanoen ruveta niiku sillee paneskelee....!

• Lukiolainen_auttaa_kyllä

Oisin just sanonut, että kannattaa mennä puhumaan mennä puhumaan sille.
      Tosin, koska et tiedä mistä puhua niin kerron tähän nyt jotain.
      - Kouluntapahtumat, eli jos koulus on tulossa joku tapahtuma niin voithan sä kysyy et mitä mielt se siit on tai vaik kysymällä et missä se oli tai jotain.
      - Läksyt kysy läksyist. Ehkä se eskaloituu johonkin who knows?

Sithä sä voit katsoo sitä ja tehdä pieniä eleitä. Kun tyttö kävelee sua vastaan oot silleen "ylä vitonen" pieni ele, joka tekee hänelle hyvän mielen, jos ehtii antaa vitosen. Tervehdi häntä käytävällä nyökkäämällä ja jos tulee mahdollisuus tanssia hänen kanssaan. Niin perus "saanko luvan?" ja tällaset...

Toivottavasti pystyin auttaa...

• 15_tyttö

Rohkeesti meet vaa puhuu, keräät kunnolla rohkeutta. Voit vaikka kysyä sen kaverilta, mistä hän tykkää jutella. En nyt tiedä onko tämä hyvä vinkki mutta, törmää/hipaise häntä "vahingossa" ja ole silleen "sori/anteeks" ja sit alat olee enemmän sen lähel, oot ilosempi ja tällee. Ja jos sul on joku kaveri joka on sen kaveri nii, kysy siltä voiks se olla sillon kun se on sun ihastuksen kaa, ja oot sillee et tulkaa meille jos haluatte.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1506
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      28
      1379
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1318
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      220
      1189
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1105
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      320
      1041
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1037
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      285
      956
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      76
      954
    Aihe