Koulukirjojen tuoksu

Kirjatoukkakirjaan

Onko muita samanhenkisiä, jotka salaa rakastaa koulukirjojen tuoksua? Varsinkin uusien kirjojen tuoksu on aivan huumaava!

15

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pehmeäkansi

      Myönnetään, sellaset kiiltäväpintaset, pehmekantiset kirjat!

      • eeeeeeeeeeee

        Tää on varmaan oudoin fetissi josta oon kuullu... mitä vittua


    • Lukut0ukka

      En nyt koulukirjoja, mutta kirjastosta löytyy sellaisia vanhoja, paksuja kirjoja jotka tuoksuu savelle ja inkiväärille/neilikalle sekä kanelille. Uudemmat kirjat ja varsinkin koulukirjat tuoksuvat liian muovisilta.

    • tyran.banksit

      Kyllä tulisi nostalkiaähky jos kerran vielä laskettaisiin käsiini sinisenpuhuva AHAA-matematiikankirja, sitä kun ei ou soana hiplova sitten kevään -92. Siinä oli se vähän justiinamaisen oloinen Tellu-niminen tätisihminen ja sitten jotain pupuja ja floridalalsia krokodiilejä jotka sheikkaili kirjan sivuilla. Sivujen hajuun kun yhjistäisi uuren lyiykynän hajun, uuden kumin ja kumausjätteen tuoksun, teroottimen metallisen kalskeuden kielenkäressä ja kynänterotusmoskan hajun niin ai suorastaan että......
      Olipa myös vanhat englandin YouTOO (nykyisin oisi varmaan Metoo) työkirjat käytössä joista yks tahi kaks haisi aina rankalle tupaakille, erään oppilapsen isä kun mahorkkaa elikä jotai poonusta/aromaa vaan pöllytti heräilevän tulivuoen lailla heän miniriikkisessä kodossaan päivät pääskytysten.
      Hyväsuomi-työkirjat haisi myöskin hyvilleynnäkä paksumieliset äikänkielen lukukirjat, jotka olivat täytetyt monenpituisilla saduilla.
      Musiikin aika-kirjasta laulomma kaikkea epänuorekasta, eli ei siis mistään Yuggis-pojan rekee-rekasta. Rechtori oli ihan liekeissä kun sai pianoata takoa pölysillä sormillaan ja me koetima hiki silmässä veisata Cobacabaanan Mariasta, suksimiesten karhunmehästyskeikasta ja kuskista joka tuskin tielle katsoo. Kylläpä olisi nastaa löytää se eepos, kusta opeettaja meille ne laulut valkkasi. Välispiikit oli sillä lähinnä semmossii että ei taho kuulua se laulu, laulakaa kovempaa. Niin riensi ne musiikkitunnit läpi kerta toisensa jälkeen, mutta kaiholla jään pohtimaan, voisiko noita vanhoja laulukirjoja mistään enää löytyä

      • Cobacabaanan Marian lauloi kerran siskoni luokka iltamissa. Hän muisti sanat oikein, mutta muu luokka vääntyi vahinkorasismin puolelle....


      • sanoittanutsaukki

        Neuvostoliiton kansallislaulu!


    • Hienhajuinenpoika

      Tykkään! Tykkään myös bensiinin hajusta, mutta kyllä dieselkin kelpaa.

    • Nörttihikke

      Kyllä! Ala-asteen ja yläasteen matikatkirjat 5/5

    • Luokka8B

      Myönnetään, täällä yksi joka tykkää!

    • NipsuJaMyy

      Nyt koulujen alkamisen kunniaksi pakko sanoa, että kyllä, kiiltäväpintaset uudet kirjat tuoksuu hyvälle, kun taas sellaiset karheapintaiset haisee pahalle!

    • YuriOnHomoJäällä

      Rakastan vanhojen historiakirjojen tuoksua varsinkin 70 luvun kellastuneet

    • 38772

      Jep! Ala-asteelta Englannin työkrija WOW 6 ja yläasteelta matikankrija laskutaito! Monia muitakin kyllä, mutta nuo ne päällimmäiset.

      • YuriOnHomoJäällä

        Mitä siellä alimmaisena on?


      • 38772

        Ruotsinkirjat alimmaisena


    • Anonyymi

      Joo tykkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe