Onko muita samanhenkisiä, jotka salaa rakastaa koulukirjojen tuoksua? Varsinkin uusien kirjojen tuoksu on aivan huumaava!
Koulukirjojen tuoksu
15
389
Vastaukset
- Pehmeäkansi
Myönnetään, sellaset kiiltäväpintaset, pehmekantiset kirjat!
- eeeeeeeeeeee
Tää on varmaan oudoin fetissi josta oon kuullu... mitä vittua
- Lukut0ukka
En nyt koulukirjoja, mutta kirjastosta löytyy sellaisia vanhoja, paksuja kirjoja jotka tuoksuu savelle ja inkiväärille/neilikalle sekä kanelille. Uudemmat kirjat ja varsinkin koulukirjat tuoksuvat liian muovisilta.
- tyran.banksit
Kyllä tulisi nostalkiaähky jos kerran vielä laskettaisiin käsiini sinisenpuhuva AHAA-matematiikankirja, sitä kun ei ou soana hiplova sitten kevään -92. Siinä oli se vähän justiinamaisen oloinen Tellu-niminen tätisihminen ja sitten jotain pupuja ja floridalalsia krokodiilejä jotka sheikkaili kirjan sivuilla. Sivujen hajuun kun yhjistäisi uuren lyiykynän hajun, uuden kumin ja kumausjätteen tuoksun, teroottimen metallisen kalskeuden kielenkäressä ja kynänterotusmoskan hajun niin ai suorastaan että......
Olipa myös vanhat englandin YouTOO (nykyisin oisi varmaan Metoo) työkirjat käytössä joista yks tahi kaks haisi aina rankalle tupaakille, erään oppilapsen isä kun mahorkkaa elikä jotai poonusta/aromaa vaan pöllytti heräilevän tulivuoen lailla heän miniriikkisessä kodossaan päivät pääskytysten.
Hyväsuomi-työkirjat haisi myöskin hyvilleynnäkä paksumieliset äikänkielen lukukirjat, jotka olivat täytetyt monenpituisilla saduilla.
Musiikin aika-kirjasta laulomma kaikkea epänuorekasta, eli ei siis mistään Yuggis-pojan rekee-rekasta. Rechtori oli ihan liekeissä kun sai pianoata takoa pölysillä sormillaan ja me koetima hiki silmässä veisata Cobacabaanan Mariasta, suksimiesten karhunmehästyskeikasta ja kuskista joka tuskin tielle katsoo. Kylläpä olisi nastaa löytää se eepos, kusta opeettaja meille ne laulut valkkasi. Välispiikit oli sillä lähinnä semmossii että ei taho kuulua se laulu, laulakaa kovempaa. Niin riensi ne musiikkitunnit läpi kerta toisensa jälkeen, mutta kaiholla jään pohtimaan, voisiko noita vanhoja laulukirjoja mistään enää löytyäCobacabaanan Marian lauloi kerran siskoni luokka iltamissa. Hän muisti sanat oikein, mutta muu luokka vääntyi vahinkorasismin puolelle....
- sanoittanutsaukki
Neuvostoliiton kansallislaulu!
- Hienhajuinenpoika
Tykkään! Tykkään myös bensiinin hajusta, mutta kyllä dieselkin kelpaa.
- Nörttihikke
Kyllä! Ala-asteen ja yläasteen matikatkirjat 5/5
- Luokka8B
Myönnetään, täällä yksi joka tykkää!
- NipsuJaMyy
Nyt koulujen alkamisen kunniaksi pakko sanoa, että kyllä, kiiltäväpintaset uudet kirjat tuoksuu hyvälle, kun taas sellaiset karheapintaiset haisee pahalle!
- YuriOnHomoJäällä
Rakastan vanhojen historiakirjojen tuoksua varsinkin 70 luvun kellastuneet
- 38772
Jep! Ala-asteelta Englannin työkrija WOW 6 ja yläasteelta matikankrija laskutaito! Monia muitakin kyllä, mutta nuo ne päällimmäiset.
- YuriOnHomoJäällä
Mitä siellä alimmaisena on?
- 38772
Ruotsinkirjat alimmaisena
- Anonyymi
Joo tykkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741