Koulukirjojen tuoksu

Kirjatoukkakirjaan

Onko muita samanhenkisiä, jotka salaa rakastaa koulukirjojen tuoksua? Varsinkin uusien kirjojen tuoksu on aivan huumaava!

15

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pehmeäkansi

      Myönnetään, sellaset kiiltäväpintaset, pehmekantiset kirjat!

      • eeeeeeeeeeee

        Tää on varmaan oudoin fetissi josta oon kuullu... mitä vittua


    • Lukut0ukka

      En nyt koulukirjoja, mutta kirjastosta löytyy sellaisia vanhoja, paksuja kirjoja jotka tuoksuu savelle ja inkiväärille/neilikalle sekä kanelille. Uudemmat kirjat ja varsinkin koulukirjat tuoksuvat liian muovisilta.

    • tyran.banksit

      Kyllä tulisi nostalkiaähky jos kerran vielä laskettaisiin käsiini sinisenpuhuva AHAA-matematiikankirja, sitä kun ei ou soana hiplova sitten kevään -92. Siinä oli se vähän justiinamaisen oloinen Tellu-niminen tätisihminen ja sitten jotain pupuja ja floridalalsia krokodiilejä jotka sheikkaili kirjan sivuilla. Sivujen hajuun kun yhjistäisi uuren lyiykynän hajun, uuden kumin ja kumausjätteen tuoksun, teroottimen metallisen kalskeuden kielenkäressä ja kynänterotusmoskan hajun niin ai suorastaan että......
      Olipa myös vanhat englandin YouTOO (nykyisin oisi varmaan Metoo) työkirjat käytössä joista yks tahi kaks haisi aina rankalle tupaakille, erään oppilapsen isä kun mahorkkaa elikä jotai poonusta/aromaa vaan pöllytti heräilevän tulivuoen lailla heän miniriikkisessä kodossaan päivät pääskytysten.
      Hyväsuomi-työkirjat haisi myöskin hyvilleynnäkä paksumieliset äikänkielen lukukirjat, jotka olivat täytetyt monenpituisilla saduilla.
      Musiikin aika-kirjasta laulomma kaikkea epänuorekasta, eli ei siis mistään Yuggis-pojan rekee-rekasta. Rechtori oli ihan liekeissä kun sai pianoata takoa pölysillä sormillaan ja me koetima hiki silmässä veisata Cobacabaanan Mariasta, suksimiesten karhunmehästyskeikasta ja kuskista joka tuskin tielle katsoo. Kylläpä olisi nastaa löytää se eepos, kusta opeettaja meille ne laulut valkkasi. Välispiikit oli sillä lähinnä semmossii että ei taho kuulua se laulu, laulakaa kovempaa. Niin riensi ne musiikkitunnit läpi kerta toisensa jälkeen, mutta kaiholla jään pohtimaan, voisiko noita vanhoja laulukirjoja mistään enää löytyä

      • Cobacabaanan Marian lauloi kerran siskoni luokka iltamissa. Hän muisti sanat oikein, mutta muu luokka vääntyi vahinkorasismin puolelle....


      • sanoittanutsaukki

        Neuvostoliiton kansallislaulu!


    • Hienhajuinenpoika

      Tykkään! Tykkään myös bensiinin hajusta, mutta kyllä dieselkin kelpaa.

    • Nörttihikke

      Kyllä! Ala-asteen ja yläasteen matikatkirjat 5/5

    • Luokka8B

      Myönnetään, täällä yksi joka tykkää!

    • NipsuJaMyy

      Nyt koulujen alkamisen kunniaksi pakko sanoa, että kyllä, kiiltäväpintaset uudet kirjat tuoksuu hyvälle, kun taas sellaiset karheapintaiset haisee pahalle!

    • YuriOnHomoJäällä

      Rakastan vanhojen historiakirjojen tuoksua varsinkin 70 luvun kellastuneet

    • 38772

      Jep! Ala-asteelta Englannin työkrija WOW 6 ja yläasteelta matikankrija laskutaito! Monia muitakin kyllä, mutta nuo ne päällimmäiset.

      • YuriOnHomoJäällä

        Mitä siellä alimmaisena on?


      • 38772

        Ruotsinkirjat alimmaisena


    • Anonyymi

      Joo tykkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe