meikki!!!!

girl¤

ku tuolla kaupungilla näkee kauheasti kauniita tyttöjä..mutta meikki...sellanen sairas meikki voide maski!!!! ja hirveet määrät luomi väriii ja huulet ruskeat...siis meikki voiteessa!!!!! tykkääteks te jätkät oikeesti sellasist meikki pelleist...?? tottakai saa olla meikiä mutta rajansa kaikella...eks pelkkä ripsari ja jotain muuta sillee hillitysti riitä..vai onks sellanen himmee maski sit niin ihana!!!!

7

744

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr.Wizard

Hmm..no joo se on kyl kauheen näköstä ku joku 14-15 v tyttö kävelee kaupungin kilo meikkii naamassa..ei todellakaan "hyvän"näköstä..

Ja kyllähän se on tietty hyvä jos on naturelli mutta tietty meikata saa mutta hillitysti..niinkuin sanoitkin...

Mut täähän on mun mieli pide..

Mä oon sitte marraskuussa 18v täyttävä..miehen alku tai jotai

• Anonyymi

Mihin musta ihminen tarvii ruskeaa peitevoidetta. Peittyykö musta nahka hehhhhh.

• mandariinimehu

Ite meikkaan vain kouluun ja jos lähden jonnekin asioille tai juhliin. Käytän huomaamatonta meikkipohjaa, ohutta rajausta yläluomella, ripsaria ja yleensä jotain huulikiiltoa/rasvaa, kotona olen ihan meikittä. Ja mitä olen nykyisen ja entistenkin poikaystävieni kanssa huomannut, niin ihan meikittä tuntuu olevan paras. Ja kevyt, luonnollinen meikki miellyttää ainakin oman kullan silmää enemmän kuin kamalan paksu kerros :) Mutta jos oma itsetunto ei salli olla meikittä poikien nähden, niin sitten luonnollinen meikki. Eli eivät pojat näistä liikaa meikkaajista kokemuksieni mukaan tykkää. Ja liika meikki vain rumentaa.

• Glitter

No ite en koskaan käytä täyspeittävää meikkivoidetta, suosin aina invisible (Loreal), ultra light (Lumene) ym. läpikuultavia meikkipohjia...No joo...Kyllähän mä jokapivä meikkii käytän, mut suosin vaaleita pastellisävyjä ja juicyja huulikiiltoja...Ikinä en käytä kajalia tai rajauksia...Ripsiväri on kyllä must...

• linda82

Liian moni meikkaa miesten/poikien takia! Mielestäni aivan väärä syy, sillä ainakin itse ehostan itseni takia!

• Anonyymi

Noin se pitäisi ollakin. Nuoret vain ei ole vielä ymmärtäneet tuota.

Sitten on ne jotka ovat luonnonkauniita eikä tarvitse meikkiä, mutta taas kerran jos omaksi ilokseen silti meikkaa niin kunhan ei huononna lopputulosta niin ok.
        Oma mimmi lukeutuu näihin.

• -vanessa-

oon sitä mieltä, että hillitty meikki on jees arkipäivänä, mutta bile / juhla iltoina itse ja monet muut käyttävät runsastakin meikkiä ja se ei mielestäni ole mitenkään kauhean näköstä.

se on vähän että kuka tykkää mistäkin..
      joskus todella näyttää rumalta jos pakkelia on paljon, ja tuhruisesti.. runsas meikki, kauniisti laitettuna on ihan kiva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      188
      5210
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      78
      4269
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      75
      3000
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      237
      2425
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      120
      2208
    6. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      80
      1602
    7. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      244
      1327
    8. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      945
    9. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      866
    10. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      24
      855
    Aihe