Hei, vaikka en asukaan paltamossa niin paltamolaisten asiat kiinnostavat minua ja paltamolaiset ovat tosi tyhmiä :D
Paltamon uusi kunnanjohtaja
11
976
Vastaukset
- kaikkieiolemiltänäyttää
Väärin. Paltamon kunnasta on lähtenyt myös arvostettuja suurmiehiä. esim. Eino Leino, Suomen säälaitoksen perustaja Jaakko Keränen ja hänen isänsä Adolf Keränen, joka oli aikanaan Kainuun edustajana tsaarille kirjettä viemässä ja oli kuvanveistäjälle Helsingin rautatieaseman kivimiesten mallina. Myös Kainuun historian on kirjoittanut Paltamolainen. Varmaan muitakin. Tietysti tyhmiäkin joka kunnasta löytyy.
- kuorre
Siinäpä se, kun lähtee Paltamosta voi tulla suurmieheksi. Tänne jää vain nössöt ja saamattomat.
- lautturituonelasta
Neki lähti muualle, mikä lienee ollu
- kaikillesama
Pakkohan se on lähtee kun kuolee.
- muuttoliike
Onneksi oot kaljupää ollunna sen verta viisas että oot älynny täältä pois lähtee, ei sua täällä kaivattaiskaan !
- Tasseli
Pieleen meni tässä kepulaisten kylässä.
- ollaanviisaitaolovinnaan
oottate tosi katkerie ihmisolioita. Mihin te olette tyytyväisiä. Jos demokraattisesti valinta tehdään kuten nyt tapahtui. Paikka oli avoinna myös sinulle haettavaksi vaan etpä hakenut. Nyt kehataan kitistä. Ikäväksesi lähe nyhkimään eläkä vollota...
- pöytäkirja
Ei kepuenemmistö kunnassa ole demokratiaa !!! Seuraavista kunnan kokouksien pöytäkirjoista on mukava lukea kun koko ajan joku poistuu oven taa jäävyys syistä ja kaverit raapii päätöksiä.
- Mistreat
vihaajat vihaa ja juna sen puskuttaa menemään :D
- Pahoniemi
Palkaksi 6600 euroa kuukaudessa.
Pienempikin summa olisi riittänyt tuon tason koulutuksen omaavalle henkilölle.- Kuissenytsilleen
Liekkö sulla yks nolla liikaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335430Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233790Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182284Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852162Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481421Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611269Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1301165Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1201018- 34930
- 161807