Suurin ongelma uusperheessä

Patakokattilaasoimaa

Tänne kirjoitettujen viestien mukaan uusperheen naisien suurin ongelma on miehen lapset ja ex-puoliso.

Kyllä se on jännä kun se uusi nainen, joka yleensä on jonkun toisen miehen ex on niin kaunis viisas osaava ja hyvätapainen kuten hänen lapsensakin mutta kuitenkin kaikkien mielestä heidän miestensä exät ovat rumia tyhmiä lihavia ja osamattomia ja huonokäytöksisiä.

Eli siis uusperheiden naiset ovat juuri tätä kaikkea koska ovat jonkun toisen exiä.

31

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jakautunutpersoona

      Itsepähän sää niitä kirjoitat Lasse-lissu eikö lissu tiedä mitä Lasse kirjoittaa.

      • Patakokattilaasoimaa

        Oot vissiin uusperheen uusi nainen kun et ymmärtänyt viestin sisältöä.


      • anteroalkoholi
        Patakokattilaasoimaa kirjoitti:

        Oot vissiin uusperheen uusi nainen kun et ymmärtänyt viestin sisältöä.

        Tai siitäkin ulos heitetty kummajainen.


      • Lissunsadut
        Patakokattilaasoimaa kirjoitti:

        Oot vissiin uusperheen uusi nainen kun et ymmärtänyt viestin sisältöä.

        Älä lissukka selitä.


      • PYO
        Lissunsadut kirjoitti:

        Älä lissukka selitä.

        Kaikelaiset pehreenrikojat ja sutturat luulee olevas niin hyviä ja parhaita lapselle pars on ydin perhe.


      • Jakautunutpersoona

        Itsepähän sää niitä kirjoitat Tiina-lissu eikö lissu tiedä mitä Tiina kirjoittaa.


    • oiqjoijw

      Mieheni lapsi ei ole ongelma. Eikä minun exä tai minun lapset. Tai minun exän puoliso. Enkä minä tai puolisoni ole ongelma exäni perheelle.

      Miehen exä on kieltämättä raskas tapaus... Mutta ei hänkään meidän onnea himmennä. :) Tehtiin jo pari vuotta sitten sellainen päätös, ettei aleta stressaamaan sen yhden sairaan ihmisen mielenliikkeitä. Hoidetaan asiat asioina, ja ei kanneta niistä murhetta. Muutoin saatais koko ajan murehtia, koska aina hän jotain älytöntä tai hankalaa keksii.

      Silti vuodesta toiseen hän sinnikkäästi jaksaa... Vuosien takainen ärstymykseni on muuttunut huoleksi ja sääliksi. Kun ihminen selvästi hankaloittaa omaa elämäänsä koko ajan, eikä selvästikään osaa olla ns. normaalisti arjessaan, niin onhan se surullista. Toivomme kovasti, ettei se aiheuta lapselle liikaa ongelmia henkiseen hyvinvointiin.

      Mieheni exä ei muuten ole lihava. =D Ihan normaalipainoinen hän on, joinakin vuosian ollut hoikkakin. Kaunis hän ei ole, mutta sellaisen tavallisen tylsän näköinen. Ei siis poikkeuksellisen rumakaan. Hyvin hän minua kohtaan käyttäytyy, jos minut tapaa. Tai no... Hyvin jäykästi ja muodollisesti, mutta ei mitenkään loukkaavasti. (Miestäni kohtaan on vuosien saatossa ollut hyvin epäasiallinen.)

      Ihmisiä on maailmassa erilaisia. Jotkut ovat mutkattomia, ja jotkut mahdottoman hankalia. Jotkut ovat nykyisiä kumppaneita, jotkut entisiä. Jne. Löytyyhän niitäkin palstoja paljon, joissa käydään läpi, kuinka nykyinen oma puoliso on mahdottoman vaikea. Tai omat vanhemmat. Tai naapurit...

      ps. Mieheni ei ollut suhteessa exäänsä kun on minut tavannut. Naisen katkeruus, hankaluus, kateus ja mielenterveyden häiriöt eivät siis johdu siitä, että minä olisin hänen liittoaan rikkonut.

    • Huonoäiti

      En ole samaa mieltä. Miehen exässä ei ole vikaa, ei ulkonäössä tai muussa ja hyvin hän on hoitanut lasten kasvatuksen lasten isän kanssa.
      Minä en taas ole osannut kasvattaa lapsiani hyvin, on ollut ristiriitoja lasten isän kanssa ja kasvatusnäkemyseroja. Lapseni ovat myös kohtuullisen vilkkaita, olen ollut aiemmin uupunut mikä on tietysti vaikuttanut kaikkeen.

      Minua nolottaa miten huonosti omat lapset on kasvatettu. Heiltä puuttuu rajoja ja monet perusasiat vielä hakusessa kuten nukkumaanmenoajat, yhdessä ruokailu, kännykkä ym. ajat. Ja siitä saa kyllä syyttää vain itseäni ja nyt kun jaksamista on enemmän niin koko ajan yritän saada asioihin järjestystä mutta hankalahan se on kun ovat saaneet elää kuin pellossa aiemmin.
      Toki lapsissani on ihania juttuja. Meillä halaillaan ja ollaan lähekkäin paljon, lapset kertoo avoimesti asioistaan ja he ovat myös sosiaalisia ja rohkeita.
      Nyt tosiaan kun pitäisi yhdistää kahden perheen tavat, joissa toisessa ollut selkeät rajat ja säännöt ja toisessa ei, niin kyllä vähän mietityttää et miten saadaan homma toimimaan.

    • äitipuoli.oikaisee

      Miten niin uusperheiden äidit ovat aina jonkun eksiä? Olen uusperheen äiti ja tämä on ensimmäinen liittoni. Ap on tyypillisen vajaa ex-äiti, pelkkä katkera harakka.

      • Lissuvailasse

        Oho lissu-Lasse haukkuu itseensä, vai onko se Lasse joka nyt kirjoittaa????


      • Lissuvaitiina
        Lissuvailasse kirjoitti:

        Oho lissu-Lasse haukkuu itseensä, vai onko se Lasse joka nyt kirjoittaa????

        Oho lissu-Tiina haukkuu itseensä, vai onko se Tiina joka nyt kirjoittaa????


    • mvckodfkdidn

      Suurin ongelma on se että nainen vie perheestä miehen ja lapsilta isn. Jos siitä tulisi snktio ja olisi vaikka 2000 per naama kolmen vuoden ajan, niin uskon että eroja ei olisi näin paljon, vaan ne olisi tarkoin harkittuja puolisoiden kesken, mutta kun vapaat naikkoset ei saa snktioita niin he rikkovat jaktuvasti toisten perheitä. Ei ole ihme että miehen lapset ovat järkyttyneitä ja eexä myös. Tähän korjaus jotta vapat naikkoset läytävät miehet muualta kuin toisten perhistä.

      • treyerye

        "isn?"

        "snktio?"

        Säästä itteäs! Kai nyt äijäs lähti kälppimään kun oot koko ajan niin kännissä ettei edes kirjoittaminen onnistu


      • Kossut

        Mitä ovat, isn, snktio, mikä 2000 raipaniskua , vai mitä, snktioita ,jaktuvasti, eexä, vapat, läytävät, perhistä.
        Älä ota enää.


      • Sossut
        Kossut kirjoitti:

        Mitä ovat, isn, snktio, mikä 2000 raipaniskua , vai mitä, snktioita ,jaktuvasti, eexä, vapat, läytävät, perhistä.
        Älä ota enää.

        Mitä ovat, isn, snktio, mikä 2000 raipaniskua , vai mitä, snktioita ,jaktuvasti, eexä, vapat, läytävät, perhistä.
        Älä ota enää.


      • Narskut
        Kossut kirjoitti:

        Mitä ovat, isn, snktio, mikä 2000 raipaniskua , vai mitä, snktioita ,jaktuvasti, eexä, vapat, läytävät, perhistä.
        Älä ota enää.

        Mitä ovat, isn, snktio, mikä 2000 raipaniskua , vai mitä, snktioita ,jaktuvasti, eexä, vapat, läytävät, perhistä.
        Älä ota enää.


      • Lissuonjuoppo

        Älä Lässy selitä, "himmaa" sitä alkoholin käyttöäsi.


      • Sossuonjuoppo
        Lissuonjuoppo kirjoitti:

        Älä Lässy selitä, "himmaa" sitä alkoholin käyttöäsi.

        Älä sossu selitä, "himmaa" sitä alkoholin käyttöäsi.


    • oottejuoppoja

      Älkää selittäkö, "himmatkaa" sitä alkoholinkäyttöänne.

    • 1säpappa

      Lissu on lissu, mutta onhan se aika yleistä, että miehen pitää itsestäänselvästi hyväksyä naisen lapset ja exäkin, mutta naisen sopii inhota miehen lapsia ja etenkin exää.

      Silti miehen pitää asua naisen lasten kanssa ja tulla toimeen naisen exän kanssa (kuunnella miten mulkkunarsisti se on, mutta silti sitä pitää sietää), mutta vaikka miehen lapset käy heillä vain kylässä on se monelle ongelma (ja kamalinta on jos mies on lastensa äidin kanssa puheväleissä).

      • dwrwr

        Miehen lapset ovat liki aina kelvottomia, se nyt on vain tosiasia. Niitä uudelleenkouluttaessa tulee kyllä mieleen heittää pyyhe nurkkaan.


      • rwrwd
        dwrwr kirjoitti:

        Miehen lapset ovat liki aina kelvottomia, se nyt on vain tosiasia. Niitä uudelleenkouluttaessa tulee kyllä mieleen heittää pyyhe nurkkaan.

        Ne naisen lapset vasta kamalia ovat kehitysvammaisia ADHD: tä Aspergeriin sun muuta vammaa, ei auta mikään koulutus.


    • jännitystäelämäänkö

      En jaksa ihmetellä kuinka jotkut miehet ovat haluttua käytettyä roinaa että siitä tapellaan, montaa kakaraakin niin täytyy olla ihme mies.

      Ne uus ja vanha ämmäkö siellä riitelee ja mies sen kuin nauttii suosiosta. Mieskö vain hiljaa ja nauttii suosiosta.

      Minä olin jo iäkäs 25v ja ajattelin etten ikinä löydä sitä sielunkumppania kunnes sitten yht äkkiä kolmekymppinen poikamies minut nappasi ja ajattelin ettei tuo ole ollenkaan ihanne mieheni eikä lähelläkään sitä. Oli se niin erikoinen tapaus etten voinut unohtaa ja nyt ollaan 30 - vuotta oltu yhdessä. Sanoin etten halua lapsia niin että jää tai häivy, mieleni ei muutu ja se jäi kuin liima ja on kiinni minussa että hyvä kun saan joskus yksin olla vähän aikaa. Olen introvertti niin että tarvitsen yksinoloa välillä siitä, ett saan joskus olla ihan yksin vaikka ei mies häiritse mutta on se erilaista olla välillä yksinkin.

      En kestä liika ihmisistä tulevaa melua ja stressiä. Levottomat ihmiset saavat häiriötilan josta toipuminen kestää kauan. Siitä johtuen ihmettelen kuinka toiset jaksavat ihme sekaperheiden kanssa ja on edellistä exää plus sukua vielä montaa söhläämässä., tai toiset voivat jopa haluta että sekaisessa suhteessa on montaa kauhan pyörittäjää.

      • LapsetonOmastaHalustaan

        Ihana lukea tämä ja huomata että en ole yksin ❤
        Olen itse lapseton omasta halustani.
        Ihan kuin sinä, tahdon rauhaa ympärilleni. Melu on stressaavaa, miksi haluaisin sitä?
        Ihme sekametisoppaa tämä ihmisten elämä on, kaikkien lasten, isien ja äitien kanssa. Kuka kuuluu minnekin lokeroon?


    • Sossuonjuoppo

      Älä sossu selitä, "himmaa" sitä alkoholin käyttöäsi.

    • LissuOnFörbi

      Lissun perheen ainoan naisen suurin ongelma on Lissu itse.

      Lɪssᴜ-Lᴀ̈ssʏ ᴏɴ — ᴋᴜᴛᴇɴ ᴋᴀɪᴋᴋɪ ᴛɪᴇᴛᴀ̈ᴠᴀ̈ᴛ — ᴠᴀɴʜᴀɴ ᴀ̈ɪᴛɪɴsᴀ̈ ʜᴇʟᴍᴏɪssᴀ ᴀsᴜᴠᴀ ᴠᴀɴʜᴀᴘᴏɪᴋᴀ.

      • LissuNotFörbi

        Älä sossu selitä, "himmaa" sitä alkoholin käyttöäsi.


    • tunttunenenen

      Mies vaihtaa uuteen sutturaan siksi, että saa kodinhoitajan itselleen, pyykkärin ja kokin, ei muuten.

      On hauskaa mitennämä perheenrikkojat ljuulevat että on parempia kuin miehen omat lapset!!!!!! Kukaanmies ei jätä omia lapsia jos sutturat ei pakota ja sano että vapaus lapsista koittaa.

      Säälittäväähän se on että pitää rikkoa perhe otta saa miehen itselleen.

      • LissuLassenpelot

        Näin puhuu alkoholisoitunut työtön katkera vanhapoika, joka asuu vanhan äitinsä helmoissa ja pelkää, että äiti heittää hänet ulos jonain päivänä, tai äiti löytää miehen joka heittää hänet ulos.


      • ororitituy
        LissuLassenpelot kirjoitti:

        Näin puhuu alkoholisoitunut työtön katkera vanhapoika, joka asuu vanhan äitinsä helmoissa ja pelkää, että äiti heittää hänet ulos jonain päivänä, tai äiti löytää miehen joka heittää hänet ulos.

        No muuta pois äidin luota, sillähän sun asia ratkeaa! Vai pitääkö äidiltä kysyä siihen lupa? Et osaa itse sitäkään ratkaista.


    • LapsetonOmastaHalustaan

      Lopettakaa se kersojen tekeminen niin ei oo ongelmia.
      Eiköhän täällä maan päällä ole jo tarpeeksi ihmisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6806
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2686
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      83
      1952
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe