Eli oon siis 5-9lk tyttö. Oon yrityäny SIIVOTA mun huonetta jo varmaan 6kk, mut en oo saanu aikaseks. 😐 Ei vaan jaksa, koska tavaraa on joka nurkassa! En oikeestaan haluais yhtäkään tavaroista, mut en halua luopua mistään! En tiiä mitä tehdä! Äiti heittää varmaa tavarat kohta hevonkuuseen jos ne ei vähene! Kaikki hyllyt on täynnä tavaraa, ja tavaraa on myös lattiat ja laatikot täynnä! En tiiä mitä tehdä! Auttakee ny joku! JOKU!! Kaikki ohjeet auttaa!!
Tavarapaljous. Iänikuinene ongelma..
6
143
Vastaukset
Onko kotipaikkakunnallasi itsepalvelukirppistä?
Jos on, niin ota sieltä pöytä ja vie vähitellen sinne tavaraa. Pyydä järkeviä (eli alhaisia) hintoja, ja pian huomaat että niistähän kertyy ihan kummasti rahaakin.
(Muista käydä päivittäin siivoamassa ja järjestelemässä se myyntihylly, ja silloin voit aina viedä sinne jotain uuttakin.)
Uskoisin, että sun ikäisellä on paljonkin sellaista, josta samanikäiset tykkäävät.- KeskustelunAloittaja
Kiitos! Tästä oli paljon apua! Otampa selvää että onko täällä itsepalvelukirppistä! 😉 Ja tosiaan tätä tavaraa on myös sieltä ehkä jopa 2-4lk ajoilta asti 😥 Eli myös nuoremmillr on tavaraa 😅
KeskustelunAloittaja kirjoitti:
Kiitos! Tästä oli paljon apua! Otampa selvää että onko täällä itsepalvelukirppistä! 😉 Ja tosiaan tätä tavaraa on myös sieltä ehkä jopa 2-4lk ajoilta asti 😥 Eli myös nuoremmillr on tavaraa 😅
Ei niitä roskiin kannata heittää vaikka niistä pitääkin eroon päästä. Joillekin tavarasi ovat aarteita.
Pidä pöytä aina siistinä ja houkuttelevan näköisenä, ja vaihtele välillä tavaroita niin se pysyy kiinnostavana. Silloin samat ostajat voivat käydä useamminkin katsomassa. Sotkuisen myyntipöydän yleensä kaikki ohittavat tutkimatta sitä.
itselläni oli aikoinaan viikon verran tuollainen ja ihan kivasti saatiin rahaa sellaisesta mitä ei oikeasti mihinkään tarvittu. Mutta on tuossa kyllä aika paljon loppujen lopuksi hommaakin.
Mutta varo ettet sit tule ainakaan liikaa ostaneeksi uutta tavaraa tilalle :)- KeskustelunAloittaja
Kiitos näistä vinkeistä! Näistä on tooooodella paljon apua mulle 😊
- MyrkkyÄ
Oon mäki antanu.... no ei neny varsinaisii oo, mut silti!
- MyrkkyÄ
No joo, sama ongelma vaikuttaa olevan mulla myös nyt. Ja itse aloitan turhista tavaroista joita en enää käytä, tai tarvii. Vien ne roskiin. Ja sitten pyyhin pölyt, ja järjestelen huonettani. Ja jos viel löytyy jotai, turhaa nii vien roskiin. Ja se on sillä kuitattu, sitten samalla siivottu sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .694118Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503065Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323010Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3912093Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101196Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291014- 601000
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963