Tavarapaljous. Iänikuinene ongelma..

AUTTAKEENYJOKU

Eli oon siis 5-9lk tyttö. Oon yrityäny SIIVOTA mun huonetta jo varmaan 6kk, mut en oo saanu aikaseks. 😐 Ei vaan jaksa, koska tavaraa on joka nurkassa! En oikeestaan haluais yhtäkään tavaroista, mut en halua luopua mistään! En tiiä mitä tehdä! Äiti heittää varmaa tavarat kohta hevonkuuseen jos ne ei vähene! Kaikki hyllyt on täynnä tavaraa, ja tavaraa on myös lattiat ja laatikot täynnä! En tiiä mitä tehdä! Auttakee ny joku! JOKU!! Kaikki ohjeet auttaa!!

6

205

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko kotipaikkakunnallasi itsepalvelukirppistä?
      Jos on, niin ota sieltä pöytä ja vie vähitellen sinne tavaraa. Pyydä järkeviä (eli alhaisia) hintoja, ja pian huomaat että niistähän kertyy ihan kummasti rahaakin.

(Muista käydä päivittäin siivoamassa ja järjestelemässä se myyntihylly, ja silloin voit aina viedä sinne jotain uuttakin.)

Uskoisin, että sun ikäisellä on paljonkin sellaista, josta samanikäiset tykkäävät.

• KeskustelunAloittaja

Kiitos! Tästä oli paljon apua! Otampa selvää että onko täällä itsepalvelukirppistä! 😉 Ja tosiaan tätä tavaraa on myös sieltä ehkä jopa 2-4lk ajoilta asti 😥 Eli myös nuoremmillr on tavaraa 😅

• KeskustelunAloittaja kirjoitti:

Kiitos! Tästä oli paljon apua! Otampa selvää että onko täällä itsepalvelukirppistä! 😉 Ja tosiaan tätä tavaraa on myös sieltä ehkä jopa 2-4lk ajoilta asti 😥 Eli myös nuoremmillr on tavaraa 😅

Ei niitä roskiin kannata heittää vaikka niistä pitääkin eroon päästä. Joillekin tavarasi ovat aarteita.

Pidä pöytä aina siistinä ja houkuttelevan näköisenä, ja vaihtele välillä tavaroita niin se pysyy kiinnostavana. Silloin samat ostajat voivat käydä useamminkin katsomassa. Sotkuisen myyntipöydän yleensä kaikki ohittavat tutkimatta sitä.

itselläni oli aikoinaan viikon verran tuollainen ja ihan kivasti saatiin rahaa sellaisesta mitä ei oikeasti mihinkään tarvittu. Mutta on tuossa kyllä aika paljon loppujen lopuksi hommaakin.

Mutta varo ettet sit tule ainakaan liikaa ostaneeksi uutta tavaraa tilalle :)

• KeskustelunAloittaja

Kiitos näistä vinkeistä! Näistä on tooooodella paljon apua mulle 😊

• MyrkkyÄ

Oon mäki antanu.... no ei neny varsinaisii oo, mut silti!

• MyrkkyÄ

No joo, sama ongelma vaikuttaa olevan mulla myös nyt. Ja itse aloitan turhista tavaroista joita en enää käytä, tai tarvii. Vien ne roskiin. Ja sitten pyyhin pölyt, ja järjestelen huonettani. Ja jos viel löytyy jotai, turhaa nii vien roskiin. Ja se on sillä kuitattu, sitten samalla siivottu sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      137
      1343
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1071
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      67
      845
    4. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      52
      662
    5. 60
      651
    6. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      541
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      30
      533
    8. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      517
    9. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      503
    10. Kyllä mulla on kovasti tunteita sinuun

Rakkautta, intohimoa, välittämistä, hellyyttä jne.
      Ikävä
      16
      497
    Aihe