Kuristaminen

missumau

Tutustuin mieheen n. 5 v sitten..ei mitään...muutettiin yhteen ja siitä n.1 kk ärhenteli jos uskalsin kysellä mitään menneisyydestä...puhelin soi ja mies ei reagoinut..itse reagoin sanomalla " puhelimesi soi " Mies oli vihainen ja hyökkäsi sanoilla "mitä helvettiä kyttään hänen puhelintaan " Ilmaisin hänelle etten kyttää hänen puhelintaan vaan ilmoitan kun soittoääni ärsyttää. Jonkinaikaa oli hiljaista ja mies tyytyväisen oloinen..Tiesin itse että kyseessä oli exä...keskustelin miehen kanssa asiasta mutta hän ei halunut keskustella asiasta.. Pyrin kumminkin keskustelemaan asiasta ja vaadin vastausta..mies hermostuin niin paljon että keskustelu päätyi kuristamiseen..Järkytyin.. mutta jälkeenpäin mietin mitä minun olisi tehtävä..rakastan tätä miestä ja tiedän hänen olevan mitä ihananin kun asiat ovat reilassa..mutta on niin pirun äkkipikainen..että on niissäkin sessioissa satuttanut minua ja jälkeenpäin pyytänyt anteeksi. Mitä hittoa teen ???!!!

9

1282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kumpikampi

      Eroat, jos et nyt sitä tajua, niin voi olla että jää tajuamatta.

      • qwqwqwq

        Niinpä, eli seuraavalla kerralla voi mennä henki.


      • Panoäijjä

        Samaa mielt. Eroa. Jos henkesi on tärkeä sulle. Yksikin väkivallan teko on liikaa. Niin kyrvästä riippuvainen ei voi olla ett tuollast kattelee. Kyllä sitä patukkaa vittuun löytyy muiltakin.


    • höpöhöpöhöpövain

      Ja höpö höpö että "rakastat"!

      Kai nyt itsekin älyät että tuo kaikki on sairasta!
      Äijä meinaa kuristaa ja sinä "rakastat",

      Katsohan peiliin, - onko sinussa jotain masokistista kun "rakastat" kuristajaasi? Sorry, että sanon, - mutta sinun pitää ruveta ymmärtämään että jotain häikkää on nyt.

      Mene rohkeasti puhumaan jonkun kanssa ja selvitä tilanteesi.

      Maailmassa on miehiä, jotka kohtelevat naisia hellästi, ymmärtäväisesti, keskustelevat ja rakastavat - eivät kurista!

      Tule järkiisi ja jätä tämä "rakkaus", joka kuristaa sinut, ei kuuntele yms yms.

      "Äkkipikainen" ihminen on itserakas ainoastaan ja ei ajattele muiden tunteita.
      Sitten on masokistisia naisia, jotka antavat näitten äijien pahoinpidellä itseään.
      Lopeta heti tää suhde!

    • mofoCement

      Tietenkin jatkat! :)

      Hulluahan se olisi lopettaa suhde jos toinen kuristaa keskustelun päälle -sehän on ihan tervettä ja päättyy varmasti ihanasti :)

      Ja seksissä satuttaa -jos oikein ymmärsin - ja se kuuluu asiaan, hyvän pitääkin sattua rakkauden tuntua pahalta kunhan se tuntuu joskus jotenkin hyvältä tai ok tai edes hyväksynnältä... :)

      Mutta kun se ihanuus tuntuu niin ihanalta sitten!!! :D Itsestäkin tuntui hyvältä kun käsi paloi kiehuvaan veteen ja sain jäitä siihen päälle, sairaalassakin olivat niin ihania hoitajat :)

      Ihmiset -lähinnä naiset - jotka rakastaa "miestä" joka on "ihan kun kaikki on reilassa" ovat kummallisessa sairaassa symbioosissa patologisen ihmisen kanssa, kun muut ihmiset ovat ihania toiselle muutenkin niin heille kaikki hyvä on jumallallista hekumaa koska tarjolla on myös kädet kurkulla, nyrkki naamassa tai aseen piippu suussa. Itse elämän kautta opin etten sääli yhtään, toki ikävä kuulla kun taas joku kuristettiin/puukotettiin/ammuttiin/halvaantui/sai aivovamman/vanhemmat joutui erossa henkirikoksen uhreiksi mutta he ovat valinneet pahaa tekevän ihmisen elämäänsä. Ei sitä auta neuvoa tai taikinoida. Lähimpiä olen ohjannut ensin auttamaan ja jos apu ei kelpaa niin siihen ettei enää kuuntele ja ole väliaikaisena roskakorina että toinen taas jaksaa urheana niellä paskaa ja olla rakastunut...

      Hullua että samaan aikaan meille kaikki tosiTVt ja lehdet lässyttää mitä miehen tulee olla ja mitä nainen haluaa...:D Kädet kurkulle ja kova puristus aina kun keskustelu vituttaa niin rakkaus kukkii väkisinkin(ja väkisin).

    • Hei missumau,

      Hyvä, että olet lähtenyt kysymään neuvoa tilanteeseesi. Kertomasi tilanne kuulostaa vakavalle ja on ymmärrettävää, että olet järkyttynyt tapahtuneesta. Olisi hyvä, jos voisit puhua asiasta jollekin ammattilaiselle, jotta et jäisi asian kanssa yksin. Kuvailemastasi tilanteesta olisi hyvä olla yhteydessä poliisiin.

      On hyvä pohtia omaa hyvinvointia ja turvallisuutta suhteessa. Kertomasi paremmat hetken kuuluvat myös arkeen. Nämä paremmat hetket luovat sitä toivoa ja uskoa, jotka pitävät kiinni suhteessa. Lähisuhteissa tapahtuva väkivalta ei kuitenkaan lopu itsestään vaan yleensä pahenee ajan kanssa. Monet järjestöt tarjoavat apua lähisuhdeväkivallan uhreille.

      Voit tulla juttelemaan asiasta Rikosuhripäivystyksen chattiin. RIKUchat on auki arkisin klo 9-15 ja maanantai-iltaisin klo 17-19.

      Ystävällisesti Rikosuhripäivystys

    • wrgerhery

      Itse lopetin kauan kauan aikaa sitten minkään tunteen tuhlaamisen naisille jotka omasta halusta ovat fyysisesti/henkisesti pahoinpitelevien henkilöiden kanssa. Moni hyvää uskova auttaja ei tajua yhtään kuinka kovia kiksejä he saavat niistä "hyvistä" hetkistä ja siitä että kun hän on "oikeasti ihana".

      Alottajalle:

      1) Lopeta ja löydä itsesi, arvosi ja lopulta onnesi
      2) jatka ja elä samaa, koe samaa ja ihmettele samaa, kuolet vanhuuteen tai kuristamiseen 50/50

    • fghfghgfhj

      Haluatko synnyttää lapsiakin hänen runneltavikseen? Oletko kynnysmatto vai nyrkkeilypussi vai sylkykuppi?

    • EKOFlsåo27ks

      Jätä tollanen kusetus ! Ei se oo sen arvoinen. SE salaa jotakin, ihan selvästi, jos exät pitää vielä jotakin yhteyttä siihen......vai onks se muija edes ex ? Tuskin. Pettäjä se ukko on ! OLEN kokenut saman, mutta ilman väkivaltaa. SIIs salailun ja pettämisen kerta toisensa jälkeen, ja se kyllästyttää jo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe