Skodan kotimaassa venäjällä on huomattu että jos maanantait pidetään vapaata niin maanantaipäivän kappaleita ei pääse tulemaan, kertoo tehtaan johtaja O. P. Bojarin
O. P. Bojarin palkittiin oivalluksestaan arvonimellä "Sosialistisen työn sankari" (ven. Герой Социалистического Труда, Geroi Sotsialistitšeskogo Truda)
Alla sama ryssän kielellä.
Závod získává součásti a komponenty automobilu, které jsou svařeny, opatřeny základovými antikorozním opracováním a finálním nástřikem. Poté probíhá konečná montáž modelu: instalace motoru, převodovky, skel, sedadel a řady dalších operací.
Závody skupiny GAZ dosud v Rusku vyrábějí: Skoda Octavia a Škoda Yeti.
Při přípravě výroby Kodiaq byli zaměstnanci závodů vyškoleni v továrnách Škoda Auto v Kvasinách a Mladé Boleslavi a ve školicím středisku v závodě v Nižním Novgorodu. Do realizace projektu byli zapojeni také zahraniční zaměstnanci.
Skodan tehtaalla uudistus
11
172
Vastaukset
- Skeidaset
Mutta mitäs toi auttaa kun skeidatehtaat pukkaavat samaa täyttä skeidaa joka ikinen viikonpäivä.
- bang.you.are.dead
Ensinnäkin, kieli ei ole "ryssän kieltä" vaan tsekkiä. Ja viestin sisältö on kyllä aivan muuta kuin mitä holistitrolli yrittää vitsillä vääntää. Eikä mikään muukaan trollin viestissä pidä paikkaansa. Saimme taas nauraa väkisin tehdylle trollausyritykselle.
Kielitaidossasi on selvä sija parantamiselle, ryhdytkö heti hommiin?
- CostaDelSilencio
Desantti Bäckmanin "opetuslapset" asialla? Eli ei sen väliä vaikka "ryssistä" kirjoittaisi, kun se vain edistää Venäjän asiaa.
https://yle.fi/uutiset/3-10133892 - TSI2012
taitaa skodalta tulla maanantaikappaleita joka ikinen viikonpäivä. ruostuvatkin herkästi.
- AarretinKaaleppi
Kyllä uutinen on totta vaikka skodistit kuinka yrittävät vääntää asiaa toiseksi.
- Ryssänkätyrioot
Tietysti se on. Putin käski kertoa.
- bang.you.are.dead
Tottahan se tšekin kielinen kirjoitus on. Monet ei vaan ymmärrä mitä siinä sanotaan.
- Vanhassavara
Skodan tehtailla on yhä käytössä huimapyörä ja biisoninnahasta tehdyt vetoremmit.
- AarretinKaaleppi
Škodan henkilöautopuolesta muodostettiin AZNP Mladá Boleslav. Kirjainlyhenne AZNP tulee sanoista Automobilové závody, národní podnik, eli autotehdas, kansan omistama. Amen.
Nykyään valtaosa Skodista tehdään Kalugan ja
Nižnij Novgorodin tehtailla suuressa ja mahtavassa.
Skodatrolli yrittää kumota tämänkin.- Sarkasmi.sakari
Ahaa... Mlada Boleslavin ja Kvasinyn tehtaat on siis suljettu, just just. Ne missä oli huimapyörät ja biisoniremmit, aivan.
Tuotantovaje on ilmeinen. Kylläpä nyt Volkswagen konserni laski pieleen, kun sulki tehtaat ilman korvaavia fasiliteetteja. Huijarihan se saksalainen on aina ollut. Tietäähän tuon ja sen on tunnustanut jo kapitalistinenkin tiedemies.
Jormalta kärtetään ylihintaan "tilaus" skodan uliskosta ja käsirahana "sopivasti" 95% hatutusta vedetystä. Kun autoa ei puolessa vuodessa näy eikä kuulu, vaaditaan toimituskuluja lisää ja jorma maksaa, lisää ja lisää...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540