En suko salassapidättävyyteen.
En usko failehihin, jotka ovat salaisia.
Suomen avoimuuden hinta on maahanmuuttajan enemmistön hyväksytty alasajo.
Eli maahanmuutto on ensimmäisenä kärsimässä Suomen pidättävistä rekistereistä.
Maahanmuutto on heikko lenkki eikä valoa horisonttissa tulee näkymään vielä vuosiin
koska maahanmuutto ikä on Euroopan nuorinta.
Eli jokainen maahanmuuttaja, joka elää Suomessa tekee erityistä historiaa omalla nahallaan.
En usko salassapidättävyyteen.
En usko oikeudenmukaisuuteen, mutta ulkomaanvelkaan kyllä, että suomalainen on velkaa paitsi USA:lle myös Venäjälle, mutta mikä masentaa tässä on se, että sekamelskassa köyhälle ei käy hyvin.
En usko Facebuukkiin, koska sivuja valvotaan.
En usko Gmailiin.
En usko henkilökohtaiseen Anna Salasana - koodiin.
En usko siihen, mitä omassa SOTE:ssani lukee, sillä en ole kirjoittanut sen.
En usko siihen, kuka ja mitä minulle vastaa, koska se voi olla tahallista.
En usko Suomen viranomaisten salasanoihiin, puhelinliittymiin, pankkikortteihin, joista varastetaan rahaa avoimesti.
En usko Suomen lakiin.
En usko Poliisiin enkä oikeusinstituutioon.
En usko TE-toimistoon enkä Kelaan.
En usko tietokoneen dataan, että se on puolueeton, vankka.
Henkilökohtainen auki
EN_usko
3
140
Vastaukset
- En_usko
Mitä järkeä taiteilijan esittää taidetta?
Kun elämästä alkaa puuttua PERUSELÄMÄ - edellytykset?
Ruoka-Vaate-Perhe-Koti-Terveys.
Taiteilijan työ suuntautuu siten PERUS tarpeiden puolustautumiseen. - Heioikeudeton
Jotenkin olet saanut salakuljetettua Sinne jonkun "koneen". Neuvon vain että yrittäisit pysyä vain noissa aloituksissasi edes jotenkin "maan pinnalla" niin muutkin ehkä niitä kommentoisi kuin sinä itse. XD
- EN_usko
pelkää ei, sanaton!!
kerro, millä alalla työskentelet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082535
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401664Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431305Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2971121Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3151085Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe561032Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen221030- 55946
Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H12845Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21843