winx fanit tänne ei witch faneja!!!

musa4

tähän ei tule ketään joka tykkää witchistä koska mä en halua koko ajan riidellä kumpi on parempi tecna eikö ookkii winx parempi kun witch?!?!

54

2992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~^_^~

      Kyl winx club on paljo parempi kuin witch!!!
      Musta Flora Ja Bloom on parhaita! Entä teistä???

      • muusa ja bluum

        must parhaimmat tyypit on Muusa/Bloom ja tecna.


      • musa4

        musta paras on flora sitten stella,bloom,musa ja tecna se on parhuus järjestykseni!!!


    • Witch

      Mun mielestä molemmat on hyviä, mua harmittaa eniten se että witch ei oo vielä ilmestynyt maikkarille eikä neloselle. et jompi kumpi tv-yhtiö vois ostaa sen. ^^*

      • Witch Fani

        Witch on parempi ei oo vikaa sitä paitsi winxissä ne on tikun laihoja witch on normaali.


    • taika winx Bloom

      Miks on keksitty joku älytön witc kun on parempiki tarjolla? Winx-club on maailman paras ohjelma! Vai väittääks joku vastaan? Häh?!

      • Cedric

        Miks on keksitty joku älytön winx kun on parempiki tarjolla? Witch on maailman paras ohjelma! Vai väittääks joku vastaan? Häh?!


      • icy

        toi on hyvä asenne. en ite pidä witchistä. winx on lempiohjelmani, ja lempihahmo on icy, sillä mulla on ihan kaikkii semmosii icy-juttuja. oon piirtäny niitä seinät täyteen ja mulla on se nukke, ja se DVD ja video. mulla on kanssa winx-juliste, ja se icyn hologrammi mun kynälaatikossa, johon oon liimannu icy tarran.


      • Witch vihaaja!!!!!!!!!!!!!!...
        Cedric kirjoitti:

        Miks on keksitty joku älytön winx kun on parempiki tarjolla? Witch on maailman paras ohjelma! Vai väittääks joku vastaan? Häh?!

        älä väitä vastaan! winx ei oo sitä mikskä sitä luullan: Barbiennäkösiä teinejä, ja toi on ihan pikkulasten ohjelma. Sillä se ei oo, mä oon 13 ja katon winxii!


      • witch fani

        witch on kaikkein paras ohjelma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! älkää väittäkö vastaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • ei tartte kiroilla

        ei tartte tulla kiroileen tänne!!! entä jos mä sanon että tao tao on #### ohjelma???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


      • hitto
        Cedric kirjoitti:

        Miks on keksitty joku älytön winx kun on parempiki tarjolla? Witch on maailman paras ohjelma! Vai väittääks joku vastaan? Häh?!

        minä väitän vastaan witch letiäkään ei tule enää kauppaan koska W.I.T.C.I.N toimittaja ri enää jaksa saakojakaan ei enää oo tullu ja eikä keksi enää juoniakaan
        joten oleppas vaan siinä niin


    • ´´´´´´´´´´

      Áika mielenkiintoisia Winx-fanien kommentteja... kiva lukea... tunnutte olevan jotenkin alakynnessä :) Satun olemaa Witch-fani mutta ei mulla mitään teitä vastaan ole niinkuin joillain... päädyin vain sattumoisin tälle sivulle ja taidankin tästä häipyä samantien!

    • Anonyymi

      Winx on parempi kuin Witch. Mutta Mä olen myös Witch fani. Miksi Witch on niin huono? Mikä siinä on muka vikana. Ymmärrän että Teistä Winx on hyvä, mutta jos ette ole ikinä edes lukeneet Witchiä, mistä tiedätte että se on huono? Ette mistään! Te vain sanotte niin koska Witch fanit sanoo että Winx on vaan vauvoille. Teillä ei ole yhtään sieto kykyä jos aiotte jatkaa tätä! Tuskin te edes tiedätte mikä on Ragorlang. Ai joo ettehän te voi tietää koska witch on teistä huono. Minusta Se on IHANA! I

      • Witch irma fani

        hyvä asenne, mä oon Witch fani mut on winx kans ihan kiva ohjelma, muuten mull on omat witch netti sivut sen osoite on: www.webbisivu.com/WITCHonparas käy kattomas jos huvittaa. (ne on sit ihan kesken) mut pitäis löytyy jotain tekemistä, muute tosi hyvä asenne!!!


      • Corny fani
        Witch irma fani kirjoitti:

        hyvä asenne, mä oon Witch fani mut on winx kans ihan kiva ohjelma, muuten mull on omat witch netti sivut sen osoite on: www.webbisivu.com/WITCHonparas käy kattomas jos huvittaa. (ne on sit ihan kesken) mut pitäis löytyy jotain tekemistä, muute tosi hyvä asenne!!!

        Witch on paras ja sillä siisti!! Ja älkää rupeko muuta sanomaan!!


      • HEI MOIHEI

        mä oon lukenu kaikki witchit ne on tosi hyvii toisin kuin winx mulla on nimittäin 12 x tilaus siihen 9pv tulee joku 105 jo ihanaa


    • Itse pidän W.i.t.c.h.-sarjasta,jota luen (en pidä TV-versiosta,hahmot näyttävät jotenkin hölmöiltä >__

      • Tiuku-Maria

        Mun lemppari on winxis Tecna ja w.i.t.c.h.:is Irma.


      • W.I.T.C.Hfani
        Tiuku-Maria kirjoitti:

        Mun lemppari on winxis Tecna ja w.i.t.c.h.:is Irma.

        mul on just samat lempparit paitsi irmasta en tiiä on ne ainaki tällä hetkellä mun lemppareita!


    • winx <3

      no en ole ikinä katsonut witchiä eli sanon että winx club! =)

      • Anonyymi

        Siis mitä siitä jos toinen pitää toisesta ja kaikilla on omat mielipiteet ja ne saa ilmaista.
        Minusta molemmat ovat yhtä hyviä koska ne ovat samantapaisia.
        -Kiitz-
        Ja iällä ei ole väliä.
        Lapsellisuus ja leikkimielisyys ei saa kadota sen tulee säilyä.


      • noita jengi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä siitä jos toinen pitää toisesta ja kaikilla on omat mielipiteet ja ne saa ilmaista.
        Minusta molemmat ovat yhtä hyviä koska ne ovat samantapaisia.
        -Kiitz-
        Ja iällä ei ole väliä.
        Lapsellisuus ja leikkimielisyys ei saa kadota sen tulee säilyä.

        Mun mielestä w.i.t.c.h on parempi ja oon kattonut niitä molempi, ja se w.i.t.c.h on parempi koska ne winx tyypit on epä aitoja kattokaa vaikka niiitten asentoja! Ja jos ette oo koskaan kattonut w.i.t.c.h:ssiä niin turha vittu väittää että winx on parempi jos ette ees oo nähne koko sarjaa!! Ja ne kirjat on paljon paremmat kun se ohjelma, lukekaapa koko sarja nii sit älyytte et miks ne onne noidat, mitä ne joutuu suojelee ja kuka anto niille taian!
        En silti väitä että winx olisi surkeampi mutta ne on matkinut w.i.c.h:ssiä huolella niinkun joku mainitsi jo niistä murmeleista ja siitä kanista ja sit viel niitä on saman verran, ne lentää, tosin tossa w.i.c.h:sissä hay lin(kait se kirjotetaan noin) on ainoa joka osaa lentää ja sit ne molemmat osaa taikoo niil vaihtuu puvut, suojelee maailmaa paholaisilta ja neki käy koulua. Sis ne matkii joka asiassa (melkein)!ÄRSYTTÄVÄÄ,
        eikö keski itse omia asioita!!!


      • wiinxiiiii
        noita jengi kirjoitti:

        Mun mielestä w.i.t.c.h on parempi ja oon kattonut niitä molempi, ja se w.i.t.c.h on parempi koska ne winx tyypit on epä aitoja kattokaa vaikka niiitten asentoja! Ja jos ette oo koskaan kattonut w.i.t.c.h:ssiä niin turha vittu väittää että winx on parempi jos ette ees oo nähne koko sarjaa!! Ja ne kirjat on paljon paremmat kun se ohjelma, lukekaapa koko sarja nii sit älyytte et miks ne onne noidat, mitä ne joutuu suojelee ja kuka anto niille taian!
        En silti väitä että winx olisi surkeampi mutta ne on matkinut w.i.c.h:ssiä huolella niinkun joku mainitsi jo niistä murmeleista ja siitä kanista ja sit viel niitä on saman verran, ne lentää, tosin tossa w.i.c.h:sissä hay lin(kait se kirjotetaan noin) on ainoa joka osaa lentää ja sit ne molemmat osaa taikoo niil vaihtuu puvut, suojelee maailmaa paholaisilta ja neki käy koulua. Sis ne matkii joka asiassa (melkein)!ÄRSYTTÄVÄÄ,
        eikö keski itse omia asioita!!!

        Ei oo matkinu !!!!! Miks Iginio Straffi kattos jotain noita sarjaa ja ajattelis että ''Tehdään sama keijuilla'' Oon poika Mut katon silti winxii koska se on hyvä sarja ! Se ei varmaan edes kato toisia ''Taika'' Sarjoja ! Eikä Iginion tekemässä Huntik sarjassakaan oo mitään w.i.t.c.h : iin liittyvää EIKÄ ainakaan Hirviö allergiaa ohelmassa! Ymmärrän et kaikil mielipide mut mistä tiedät että se on matkinu ? Sanoppa se !!!!! Ärsyttävää ku joku haukkuu winxiä :-*


      • wiinxiiiii kirjoitti:

        Ei oo matkinu !!!!! Miks Iginio Straffi kattos jotain noita sarjaa ja ajattelis että ''Tehdään sama keijuilla'' Oon poika Mut katon silti winxii koska se on hyvä sarja ! Se ei varmaan edes kato toisia ''Taika'' Sarjoja ! Eikä Iginion tekemässä Huntik sarjassakaan oo mitään w.i.t.c.h : iin liittyvää EIKÄ ainakaan Hirviö allergiaa ohelmassa! Ymmärrän et kaikil mielipide mut mistä tiedät että se on matkinu ? Sanoppa se !!!!! Ärsyttävää ku joku haukkuu winxiä :-*

        Alkuviestissä sanotaan: EI RIITELYÄ
        Ja kuten joku jo älykkäästi ilmaisi: SUOMI24 ON JO WIXEILLE VARATTU IHQU OMA KESKUSTELUALUE. Joten häipykää sinne taikapöllyinenne ja jättäkää yleistä piirretyistä -osio muille piirretyille.

        Itse en fanita kumpaakaan, witchejä luen kirjastossa, jos on aikaa tuhlattavaksi. Sen olen huomannut, että juonet alkavat mennä täydelliseksi kököksi ja taso laskee aivan kuten aku ankassakin. Winxeistä en sitten tiedäkään mitään. Ja koska en tiedä, en sano mitään paremmuudesta.

        Ilokseni huomasin että täällä jotkut hallitsevat keskustelun taidon. Ei pelkkiä randomeja "tää on parempi kuin tää siks että mä sanon" -tyyliin vaan oikein kunnon asiaakin löytyy. Ja myös ymmärrystä siitä, että molemmille löytyy katsojia/lukijoita. Bravo!


      • :p
        Mareliini kirjoitti:

        Alkuviestissä sanotaan: EI RIITELYÄ
        Ja kuten joku jo älykkäästi ilmaisi: SUOMI24 ON JO WIXEILLE VARATTU IHQU OMA KESKUSTELUALUE. Joten häipykää sinne taikapöllyinenne ja jättäkää yleistä piirretyistä -osio muille piirretyille.

        Itse en fanita kumpaakaan, witchejä luen kirjastossa, jos on aikaa tuhlattavaksi. Sen olen huomannut, että juonet alkavat mennä täydelliseksi kököksi ja taso laskee aivan kuten aku ankassakin. Winxeistä en sitten tiedäkään mitään. Ja koska en tiedä, en sano mitään paremmuudesta.

        Ilokseni huomasin että täällä jotkut hallitsevat keskustelun taidon. Ei pelkkiä randomeja "tää on parempi kuin tää siks että mä sanon" -tyyliin vaan oikein kunnon asiaakin löytyy. Ja myös ymmärrystä siitä, että molemmille löytyy katsojia/lukijoita. Bravo!

        Miks ette pidä Witchistä? Tiedättekö te että Winx on 4-7 vuotiaille pikku lapsille, minkä ikäsii te ootte nyt???


      • Witch fan
        :p kirjoitti:

        Miks ette pidä Witchistä? Tiedättekö te että Winx on 4-7 vuotiaille pikku lapsille, minkä ikäsii te ootte nyt???

        Witch on parempi kuin se tyhmä Winx! Joo kyl ne munkin mielestä matkii witch:iä. Witch tuli ensin, senkin ääliöt! Luin Witchiä jo kauan kun eka Winxin jakso tuli! Ei epäilystäkään etteikö matkimista huomaa! tässäpä muutama esimerkki: Stella ja Cornelia ovat molemmat blondeja ja tyylitajuisia vieläpä! Sitten voimat ovat saman tyylisiä. Taraneella ja Bloomilla on molemmilla tulen voima. Cornelialla ja Floralla on molemmilla kyky hallita kukkia, maata yms. Will pystyy puhumaan sähkölaitteiden kanssa ja Tecna hallitsee teknologiaa. sit jotain sellasta et valtor muistuttaa Cedriciä (=Enkä missään nimessä tarkoita Diccorya) ihmishahmossaan. Molemmilla on samanväriset ja yhtä pitkät hiukset ja molemmat ovat pahiksia. Sit Will pystyy kommunikoimaan eläinten kanssa ja se Roxy on joku ihme eläinten keiju. Sitten vielä kun Musa sai Enchantiksin sen hiuksia pidennettiin Haylinin hiuksien tasalle ja ne on vielä saman värisetkin. Teitä saattaa olla enemmän, Winx fanit, mutta me Witch fanit vielä voitetaan tää sota vai mitä?


      • Taika jose
        Witch fan kirjoitti:

        Witch on parempi kuin se tyhmä Winx! Joo kyl ne munkin mielestä matkii witch:iä. Witch tuli ensin, senkin ääliöt! Luin Witchiä jo kauan kun eka Winxin jakso tuli! Ei epäilystäkään etteikö matkimista huomaa! tässäpä muutama esimerkki: Stella ja Cornelia ovat molemmat blondeja ja tyylitajuisia vieläpä! Sitten voimat ovat saman tyylisiä. Taraneella ja Bloomilla on molemmilla tulen voima. Cornelialla ja Floralla on molemmilla kyky hallita kukkia, maata yms. Will pystyy puhumaan sähkölaitteiden kanssa ja Tecna hallitsee teknologiaa. sit jotain sellasta et valtor muistuttaa Cedriciä (=Enkä missään nimessä tarkoita Diccorya) ihmishahmossaan. Molemmilla on samanväriset ja yhtä pitkät hiukset ja molemmat ovat pahiksia. Sit Will pystyy kommunikoimaan eläinten kanssa ja se Roxy on joku ihme eläinten keiju. Sitten vielä kun Musa sai Enchantiksin sen hiuksia pidennettiin Haylinin hiuksien tasalle ja ne on vielä saman värisetkin. Teitä saattaa olla enemmän, Winx fanit, mutta me Witch fanit vielä voitetaan tää sota vai mitä?

        Siis mitä väliä sillä on kuka katsoo mitäkin, minun mielestäni Winx ei ole matkinut W.i.t.c.h:iä yhtään. On muitakin samantapaisia sarjoja, kuten Sailor Moon: se joku Ami näyttää ihan Stellalta ja Cornelialta, Hei Rino näyttää ihan Musalta ja Hay Linilta...
        Koittakaa elää sopusoinnussa Winxin ja Witchin kanssa

        http://floras_magic.vuodatus.net/


      • Taika jose kirjoitti:

        Siis mitä väliä sillä on kuka katsoo mitäkin, minun mielestäni Winx ei ole matkinut W.i.t.c.h:iä yhtään. On muitakin samantapaisia sarjoja, kuten Sailor Moon: se joku Ami näyttää ihan Stellalta ja Cornelialta, Hei Rino näyttää ihan Musalta ja Hay Linilta...
        Koittakaa elää sopusoinnussa Winxin ja Witchin kanssa

        http://floras_magic.vuodatus.net/

        amen


      • sisaruspulma
        Mareliini kirjoitti:

        amen

        Hei, onko kellään OLLUT W.i.t.c.h vs winx sisarus tappeluita kotona ja jos on niin miten niistä pääsee eroon? Meil on ollu pahempia tappeluita kun nää netti keskustelut täällä. Mä en saa hetkeäkään rauhaa kun melkein joka toisen minuutin välein mun kaks pikku siskoa herjaa koko ajan siitä kumpi on parempi. Oikeesti ei sitä jaksa koko ajan kuunella kun ne on koko ajan toistensa kurkussa ja sanovat: W.i.t.c.h on voimakkaampi kuin winx. Mutta winxit onkin paljon nätimpiä. Mulla ei ole niikään väliä ja mä tiiän ettei maku asioihin saa sekaantua tai puuttua mutta tähän on pakko. Jos toinen kattoo vihaamaansa ohjelmaa niin se aina vain ilkkuu ja pilkkaa koko ohjelman ajan. Esimerkiksi jos toinen kattoo winxiä ja tulee vaikka muodonmuutos niin toinen laulaa sen näin: W.i.t.c.h on taika voimaa...Tai jos Hay Liniä lukuun ottamatta muut ei osaa lentää niin toinen pilkaa siitä. Hitto vieköön että osaakin mennä hermot. En pakota teitä lopettamaan tappelua mutta suosittelisin teitä tekemään niin. Nuhakointi ei voita mitään vaan pahenataa asioita jos jotakin olen riidoista oppinut. Voisiko joku jhälpätä vähän?


      • Kaikki Fani
        Taika jose kirjoitti:

        Siis mitä väliä sillä on kuka katsoo mitäkin, minun mielestäni Winx ei ole matkinut W.i.t.c.h:iä yhtään. On muitakin samantapaisia sarjoja, kuten Sailor Moon: se joku Ami näyttää ihan Stellalta ja Cornelialta, Hei Rino näyttää ihan Musalta ja Hay Linilta...
        Koittakaa elää sopusoinnussa Winxin ja Witchin kanssa

        http://floras_magic.vuodatus.net/

        Eka Winx ja Witch sanon samoja asioita ja eroja.Willillä on punaset hiukset ja se on pää osassa jengin johtaja siis Bloom taas sillä on oranssit hiukset ja hänkin ikään kuin johtaa jengiä huomaatko kenties jotain samaa ja jotai eriä mä huomaan ainakin.Irma on jengin toka ja silleen mutta myös Musa on jengin toka en huomaa paljon samaa mutta vielä en sanoisi että se on Hay Lin ja Musa oikeesti...Taranee hallitsee polttavaa ainetta ja on kolmas niinkuin stellakin Tuli ja Aurinko sama asia!Cornelia hallitsee maata ja Flora samoin ja ne on nelosii.Hay Lin ja se joku tyyppi en muista nimee on saman tyylisiä saman pituset hiukset..Techna ja se joku viel eroaa muista.(kaikki voi kummassakin lentää ja kummallakin on muuttunut puvut sarjis siis).
        Nyt Sailor Moon sillä on oma juttu kukaan ei muistuta niistä ketään winxistä tai witchistä..
        HEi tajuutteko muuten oon witch fani mutta en halua sotaa haluan että olemme sovussa vaikka winx tai witch olisi jonkun mielestä niin sanottu "Kamala Hirvee Tyhmä" silti ja pojat jotka asuu kaukovainiolla on asuva pian sairaalassa oon tyttö mutta voitan noin 4-7 luokkalaisia oon ite nelosella


      • winx poika
        wiinxiiiii kirjoitti:

        Ei oo matkinu !!!!! Miks Iginio Straffi kattos jotain noita sarjaa ja ajattelis että ''Tehdään sama keijuilla'' Oon poika Mut katon silti winxii koska se on hyvä sarja ! Se ei varmaan edes kato toisia ''Taika'' Sarjoja ! Eikä Iginion tekemässä Huntik sarjassakaan oo mitään w.i.t.c.h : iin liittyvää EIKÄ ainakaan Hirviö allergiaa ohelmassa! Ymmärrän et kaikil mielipide mut mistä tiedät että se on matkinu ? Sanoppa se !!!!! Ärsyttävää ku joku haukkuu winxiä :-*

        vau!säki oot poika,joka tykkää winxistä! se on mun lempi ohjelma!sano muut pojat ihan mitä tahansa!siinä ei oo mitään vikaa jos poika tykkää winxistä!WINX ON PARAS WITCH PANNAAN ALAS.ps OON KATTONU JA LUKENU WITCHII JA KYLLÄSTYIN HETI KU LUIN YHEN LEHEN:NIISSÄ EI KOSKAAN TAPAHDU YHTÄÄN MITÄÄN! YHESSÄ LEHESSÄ NE OLI AINOASTAAN LOMALLA EIKÄ SIINÄ TAPAHTUNUT MITÄÄN! WINXISSÄ SENTÄÄN TAPAHTUUU JA PALJON!
        pps.siinä ei oo mitään hävettävää jos on poika ja tykkää winxistä.


    • Murkkupappa

      Murkkupapan seikkailut on paras ohjelma! W.I.T.C.H ja Winx haiseee!!!

    • Winxien vihaaja

      Musta winxit on ihan surkeit ja mun mielest on ärsyttävää kun ne kokoaja vaa sanoo et winxit on parhaita ja silleen. Mua vaa ärsyttää ku mä sanon et winxit on täyttä p----a nii mun nuoremmat siskot (lähinnä pienempi) vaa sanoo et ei oo!!! Kai tää oli sellane palsta jolla herjataan winxei??? Winxien luoja on joko tosi tyhmä tai sit sil ei oo kaikki ihan kotona!

      • k

        höh mä en saa rauhaa kun mun iso sisko on niin surkee kun se koko ajan haukkumassa winxiä mutta mäpä maksa sille potut pottuina haukkumalla witciä eiköhän tästä lähtien haukuta witciä... vielä pahemmin kun vai mitä


      • witchonparas
        k kirjoitti:

        höh mä en saa rauhaa kun mun iso sisko on niin surkee kun se koko ajan haukkumassa winxiä mutta mäpä maksa sille potut pottuina haukkumalla witciä eiköhän tästä lähtien haukuta witciä... vielä pahemmin kun vai mitä

        Kerron yhen tosi pitkän jutun joten istukaa kunnolla!!!
        Aluksi Will ja Bloom siis ne on jengin "johtajia" minä sain käsitykseksi että Bloom päättää kaikista asioista Will taas kuuntelee muitakin.
        Irma ja Musa kakkosia niillä on aika samantyyliset voimat.
        Taranee ja Stella hallitsee polttavaa ainetta.
        Cornelia ja Flora hallitsee maata ja on nelosia.
        Hay ja Techna kummatkin on tollasii siis oikeesti.
        Ja ihan tiedoks vaan witchit ei oo noitia vaan periaatteessa keijuja tarkemmin sanottuna Kandrakarin vartioita.


      • Molempien fani
        witchonparas kirjoitti:

        Kerron yhen tosi pitkän jutun joten istukaa kunnolla!!!
        Aluksi Will ja Bloom siis ne on jengin "johtajia" minä sain käsitykseksi että Bloom päättää kaikista asioista Will taas kuuntelee muitakin.
        Irma ja Musa kakkosia niillä on aika samantyyliset voimat.
        Taranee ja Stella hallitsee polttavaa ainetta.
        Cornelia ja Flora hallitsee maata ja on nelosia.
        Hay ja Techna kummatkin on tollasii siis oikeesti.
        Ja ihan tiedoks vaan witchit ei oo noitia vaan periaatteessa keijuja tarkemmin sanottuna Kandrakarin vartioita.

        Minä taas olen saanut sellaisen käsityksen, että W.I.T.C.H matkii Winxiä. Olen molenpien fani kuten moni muukin täällä, mutta kyllä, pidän W.I.T.C.H:istä enemmän vaikka puolustankin Winxiä. Aluksi se ehkä menikin niin että Winx matki W.I.T.C.H:iä kun melkein kaikki oli saman tapaista, voimat, puvut, siivet, Elyon ja Bloom olivatkin kaukaisen maan prinsessoja ja elivät ihan tavallista elämää, ennen kuin saivat tietää kuka tai mikä oikeasti oli. Nyt on alkanut tuntua että kaikki on aivan toisin päin. Kun Winxit sai Beliewixin W.I.T.C.H tuli uusin voimin, siivin ja puvuin perässä ja nyt kun olen vähän katsellut googlen kuvahakua, Winx saa neljännen ja W.I.T.C.H kolmannen voimansa. Löysin W.I.T.C.H:n uudet voimat googlettamalla W.I.T.C.H third power (W.I.T.C.H:in kolmas voima) ja kuvahaku niin sieltä löytyi heti uudet asut, kampaukset, ja siivet. Ne ehkä muistuttiaa eniten winxien siipiä kaikista kolmesta, vaikka onhan se kiva et nekin muuttuu, en oikein pitänyt uuden voiman asuista...mut silti. Sit Winxit saa Elementix voiman johon kuuluu jotain muutakin voimia, ne mä löysin youtubesta ja jälkeenpäin googlettamalla. Niin että kuka se matkii ja ketä?


      • k

        heko heko witcien tekijä on ihan tärähtänyt tai sit sinä oot tärähtänyt mä oon 11
        vuotta...... winx on aina pienten lasten juttuja mutta kyl isotkin voi tykätä tai kattoo
        winx jaksoja ja mun mielestä w.i.t.c.h on ihan p----a


      • Witch-fani
        k kirjoitti:

        heko heko witcien tekijä on ihan tärähtänyt tai sit sinä oot tärähtänyt mä oon 11
        vuotta...... winx on aina pienten lasten juttuja mutta kyl isotkin voi tykätä tai kattoo
        winx jaksoja ja mun mielestä w.i.t.c.h on ihan p----a

        Mukava kuulla muidenkin mielipiteitä.... Minusta W.i.t.c.h. on todella hyvä sarja muttei Winxissäkään mitään vikaa ole. Kasvakaa aikuisiksi! Minä olen muuten 13.


      • (........)

        no mitä vittua.... sä et tiiä et täällä herjataan witchiä ja onneks se tyhmä sarja loppu
        ja onko se witchin tekijä tosi tyhmä tai sit sil ei kai oo kaikki ihan kotona onko oikein
        no vittu sentään


      • Anonyymi
        Molempien fani kirjoitti:

        Minä taas olen saanut sellaisen käsityksen, että W.I.T.C.H matkii Winxiä. Olen molenpien fani kuten moni muukin täällä, mutta kyllä, pidän W.I.T.C.H:istä enemmän vaikka puolustankin Winxiä. Aluksi se ehkä menikin niin että Winx matki W.I.T.C.H:iä kun melkein kaikki oli saman tapaista, voimat, puvut, siivet, Elyon ja Bloom olivatkin kaukaisen maan prinsessoja ja elivät ihan tavallista elämää, ennen kuin saivat tietää kuka tai mikä oikeasti oli. Nyt on alkanut tuntua että kaikki on aivan toisin päin. Kun Winxit sai Beliewixin W.I.T.C.H tuli uusin voimin, siivin ja puvuin perässä ja nyt kun olen vähän katsellut googlen kuvahakua, Winx saa neljännen ja W.I.T.C.H kolmannen voimansa. Löysin W.I.T.C.H:n uudet voimat googlettamalla W.I.T.C.H third power (W.I.T.C.H:in kolmas voima) ja kuvahaku niin sieltä löytyi heti uudet asut, kampaukset, ja siivet. Ne ehkä muistuttiaa eniten winxien siipiä kaikista kolmesta, vaikka onhan se kiva et nekin muuttuu, en oikein pitänyt uuden voiman asuista...mut silti. Sit Winxit saa Elementix voiman johon kuuluu jotain muutakin voimia, ne mä löysin youtubesta ja jälkeenpäin googlettamalla. Niin että kuka se matkii ja ketä?

        Se on toisin päin idiootti. Winx tuli 2004 ja witch tehtiin 2001. Sarjakuvat tehdään vuosi ennen ilmestymistä eli ne uusi voima tehtiin 2006 jolloin Winxeillä oli samat vaatteet.


    • belieW.i.t.c.h

      No onko sillä väliä missä järjestyksessä kukakin menee? Kaikki tehdään nähtävästi yhtäläisyyksien perusteella. Yleensä se tehdään ensimmäiseksi hiuksien perusteella sitten vasta voimien kuten näin. Will ja Bloom ( molemmilla on punertavat hiukset periaatteessa Bloomilla oranssit) Flora ja Irma Ruskeat hiukset Taranee ja Tecna joukon lyhimmät hiukset Cornelia ja Stella Keltaset hiukset ja Hay Lin ja Musa tummat hiukset. Voimat Will ja Tecna Energia/Sähkö, Cornelia ja flora Maa, Layla ja Irma vesi, Taranee ja Bloom tuli, Hay lin ja Musa ilma Elyon ja Stella valo jäljelle jää enää Roxy ja Orube jotka tulevat paremmin kuin hyvin toimeen eläinten kanssa vaikka Orube ei eläin voimia omistaisikaan. Jos Mennään ihan pikku seikkoihin niin Taranee ja Tecna joukon T:t ovat joukon älykkäimpiä ja Joukon tumma ihoiset harrastavat tanssia (Taranee ja Layla) ja Irma ja Musa laulavat parhaiten joukosta. Will ja Bloom johtajat.

    • What ever!

      Siis ajatelkaa nyt mitä puhutte!
      Siis W.i.t.c.h. ja Winx, ne on melkein toistensa kopioita. Onks tää maailman isoin ongelma: Kumpi on parempi Winx vai W.i.t.c.h.? On sitä suurempiakin asioita joista kiistellä. Musta tällaiset palstat on ihan turhia. Kuka välittää siitä, että kumpi on parempi? Jos nyt joku tällä palstalla julistaa vaikka että Winx on parempi, niin tuskin se lukee huomisen lehdessä. Ainakin epäilen...
      Winxissä ja W.i.t.c.h.issä on paljon samaa, mutta erojakin löytyy. En usko että Iginio Straffi keksi Winxin sen takia, että te voisitte kiistellä siitä kumpi on parempi (Elisabetta Gnonesta puhumattakaan). Joten ihan vaan vinkkinä: SE ON MIELIPIDE KYSYMYS! Älkää loukatko toisten mielestä hyvää sarjaa vain koska pidätte melkein samanlaisesta sarjasta.
      Entäs minä sitten? Minä pidän molemmista yhtä paljon...

      • winx fani

        sinulla on oikea asenne pidän siitä vaikka pidän winxistä hyvin paljon enenmmän kuin witcistä witch on mun mielestä ihan surkea


    • Roxsor

      Itseasiassa vaikka Witch ja Winx molemmat kertovat taikavoimia omaavista tytöistä, on molemmissa täysin erilainen tarina. Oli hauskaa lukea teidän vertailuja kyseisien sarjojen samanlaisuuksista, vaikka samanlainen luettelo voidaan tehdä mistä vain. Vaikka muumilaakson tarinoista: Muumipeikko ja bloom ovat joukon johtajia ja nuuskamuikkunen on yhtä luonnonläheinen kuin Flora. Tecna on yhtä kekseliäs kuin niisku ja Stella yhtä turhamainen kuin Niiskuneiti. Musa on räväkkä; siis siinäpä meillä on pieni Pikku Myy.

      Ei hyvää päivää. Saahan sitä toisille ideoita antaa, saahan?

    • ÖÖHÖM!

      No huhhuh, pitäisikö W.i.t.c.h.ejä ja Winxejä verrata vaikka seitsämään kääpiöön? (huom jotkut tulee samaan kertaan koska tätä voi verrata loputtomiin) jokaisesta löytyy kyllä jotakin samaa. Esim Viisas on Bloomin ja Willin kanssa johtajat, Corny ja Stella omaavat saman luonteen Jörön kanssa silloin kun eivät ole johonkin tyytyväisiä, Taranee ja Flora ovat joukon ujoinpia joten seuraava olisi Ujo, Irma ja Stella ovat ilosia kuten lystikäs tai unikekoja kuten unelias (muistan kyllä jakson missä Stellaa täyty herätellä kun muut tytöt oli jo hereillä ja Irma on ties kuinka monta kertaa nukahtanut pommiin tai pystyyn) ja äänekkäitä kuin Nuhanenä (sitähän sai olla koko ajan hyssyttelemässä), Taranee ja Tecna älykkäimpiä kuten Viisas, Musa ja Haylin hiljaisia kuten vilkas ja niin ees päin...

    • Keksimpä vähän lisää

      Ok toi kääpiö juttu oli vähän vaikee, mutta entä Disney prinsessat? Ne on tyttöjä ja niitä on enemmän kuin kääpiöitä joten niihin on helpompi verrata Aloitetaan vaikka Winxistä. Bloom on Ariel, Stella on Ruusunen, Musa on Jasmine, Flora on Jane, Tecna Lumikki, Layla Esmeralda ja Roxy Pocahontas W.i.t.c.h.is taas Hay Lin on Mulan Cornelia on Tähkäpää, Taranee on Tiana, Irma on Belle ja Will Tuhkimo. (Willille oli tosi vaikee keksii kun kaikki käyty muutenhan mä olisin pistänyt sen Arieliin)

    • winx hullu

      Winx vaatteita löytyypi http://www.tenavalinna.fi
      Harmi vaan kun vain lippiksissä ja pipoissa oli tarpeeksi suuria kokoja :(

    • Melice

      Kuinka nostalgista onkaan lukea näitä vanhoja witch vs. winx-keskusteluja. Kauanko siitä on jo aikaa? Viisi vuotta? Ahahah, Mitä kaikkea hölmöyksiä sitä onkaan tullut kirjoiteltua pentuna. Suurin osa sen ajan winx-faneistakin on jo tainnut kadota fanikannasta. Enivei, hauska nähdä nätä vanhoja pointittomia keskusteluja etusivulla, vaikka ei näiden nostamisessa kyllä ole mitään ideaa. Mistä te näitä kaivatte..

      Ps. Kyllä W.i.t.c.h. voittaa Winxin edelleen ;)

      • minä itte

        Huonoon suuntaan on kyllä kehitytty, onneksi lopetinkin sarjan seuraamisen jo ennen pahinta alamäkeä.

        -Melice (salasana kerkesi jo unohtua)


    • eiii

      Ei witch ole loppunut

      • Kyl se loppu tuossa alkuvuodesta, ainakin se lehti, jos sitä meinasit. :) TV-sarjaa en ole nähnyt tulleen telkkarista pariin vuoteen.


    • wintch

      witch ja winx on yhtä hyviä!!!!!!!!
      ken meistä viidestä saa tulen hallintaansa ken voi veden valjastaa ken meistä viidestä voi tuulen myrskyksi muutttaa ken saa vuoret väistymään ja paha ei valtaa saa kun taikaan voimme luottaa hei me viis näin siis maa mullistetaan yhteen kuulutaa on diili tää emme yksin jää witch witch witch...taikavoimin näin kun käydä voi nyt vaaroja päääin witch.voittamaton sinäkin oot jos tahdot niin wink kun unelmoida voit se sulle voimaa tuo kaikki vastukset voimme voittaa winx kun uelmoida voit maailman valaisee ja unelmistas vain saat voimaa voittamaton sinäkin oot jos tahdot niin lumous tähtien taivaalla loistaa vielä tähti voi seikkailu alkaa taas lennän halki ajan ja avaruuden kuljen aina tuulen haki seikkailun uuden tule myös siivet saat sä winx kun unelmoda voit se sulle voimaa tuo kaikki vastukset näin voimme voittaa wiinx se taikaa on vaan vain hyvää aikaan se saa se keijujen voimaa oon se taikaa oon winx.

      WINX Ja WITCH ON PARHAITA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Molemmat on ihan tyhmiä. Tehotytöt on parempia. PPG-fanit takaisin. Me kaikki inhotaan Witchii, Winxii, Bratzii ja Trollzii. Pyh!

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe