ei kivaa :(

13tytsy

En tiedä mitä tehdä kun vanhat kaverit alkavat haukkumaan minua pullaksi vaikka en ole edes omasta mielestäni isonkokoinen?😩 Kaikki mun vanhat kaverit ovat alkanut haukkumaan minua ja porukka vain lisääntyy enkä edes tunne kaikkia esim eilen menin turun keskustan kautta runosmäkeen niin heti joku ei tuttu huusi mulle mun nimen ja siihen perään pulla ja eilen myös illalla menin vahingossa vanhan kaverini liveen niin kaikki siellä kirjotti että pulla tuli ja kaikki tämä alkoi kun Minulla ja minun vanhalla kaverillani tuli riita ja hän alkoi kutsua minua pullaksi ja levitti tätä vaikka koko ihminen ei ole koskaan nähnyt kroppaani ilman paitaa!!Alan kyllästyä ja itken joka ilta kun en voi edes käydä missään ilman että aletaan heti haukkumaan ja huutamaan ja Siis olin ennen tätä yhtä ihmistä aika tunnettu ja niin että oli paljon ystäviä yms mutta heti tämän yhden ihmisen jälkeen kaikki alko menemään huonoon suuntaan.. voiko joku kertoa Missä voisi esimerkiksi turussa käydä juttelemassa näistä😩 Ja siis olen 13vuotias tyttö asun siis turussa ja minulla on kyllä poikaystävä ja olemme olleet yhdessä pian 10kk mut Alkaa tuntua etten edes hänelle pysty kertomaan kaikkea tästä 😔 ja myös kutsutellaan huoraksi ämmäksi pullaksi yms..

3

1087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmettelenvain666

      Jos et ole pulla niin miksi se sitten menee tunteisiin?

    • No onhan tuo ihan aHolesta homma! Ja kuullostaa että yksi ihminen takana...Ja raskasta! Turun Lastensuojelun jos googlaat niin soita ja kysy neuvoa - oot niin reipas että sulta onnistuu :) Aina jotakin neuvoa saa. Ja puhu poikaystävän kanssa jos on luottoa. On tärkeä ettet oo yksin. Ja muista että oot arvokas hienoa ihminen!! Takana voi olla kateus tai mitä vaan, ei sillä ole mitään merkitystä mikä kuka millainen olet...Samat ihmiset morottavat sua puistossa 10 vuoden päästä, ole se jota morotetaan... Mä oon elänyt ja nähnyt kaiken tuon, mennyt läpi ja löytänyt maailman ja onnen :)

    • kerrokerrokuvastin

      paljonko sun bmi sitten on, kartoitetaan alusta homma niin ei tule epäselvyyttä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe