Hei. Olen 18 vuotias poika ja ongelmana on että vanhemmat ovat seurusteluani vastaan? Voiko vanhemmat estää seurusteluni?
Voiko vanhemmat estää 18 vuotiaan seurustelun
6
583
Vastaukset
- j.jjj
oot 18 vuotias joten päätät itse seurustelustasi. jos vanhempasi eivät halua sinun seurustelevan ja seurustelet, se on heidän ongelmansa, saat seurustella jos haluat.
- nautivaan
Eipä vanhempasi voi sitä estää kenen kanssa seurustelet, jos olet 18 vuotias.
- jose98
Mitä se sinun,vanhemmille kuuluu jos kerta olet täysiikäinen! Jouduthan vastaamaan muistakin tekemisistä itse,kun olet täysiikäinen.Jätä vanhempasi kommentit omaan arvoonsa ja tee niin kuin,miehen pitää tehdä.Pidä vaan tämmöisessä tapauksessa oma mielipiteesi , eläkä kuuntele toisten mielipiteitä. En minä ainakaan antais tulla ,siihen sössimään vanhempien tai kenenkään muunkaan.Minä teen niin kuin,itse haluvan ja kannan siitä itse vastuun! Ja uskon että,kyllä se aurinkopaistaa viellä sinullekkin. Ja semppiä sinulle,kyllä se siitä lähtee!
- Alfa-alfa
Juridisesti vanhemmat eivät voi estää täysikäistä tekemästä' mitä haluaa. Käytännössä niin voi kuitenkin tapahtua. Jos olet taloudellisesti riippuvainen vanhemmistasi, niin joudut neuvottelemaan asiasta.
Itse asiassa omat vanhempani tekivät samoin. Heillä oli siihen ihan hyvä peruste, sillä työttöystäväni oli manipuloiva, syrjähyppyjä harrastava ja rinnakkaissuhteilla pelaava. Itse taas oli enempi kiinnostunut seksistä kuin järkevästä ihmissuhteesta. Neuvottelin seurustelulle kuitenkin ihan järkevät ehdot ja sain asua vanhempieni alakerrassa (kellariasunnossa) (vuokraa kuitenkin maksaen).
Silloinen tyttöystäväni on hankkinut huippuhyvän ammatin, useita lapsia eri miesten kanssa ja on hyvinkin varakas. minä kierrän hänet kaukaa ja siirryn kadun toiselle puolelle, jos tulee vastaan. En lähde niihin rinnakkaisuhteisiin vaikka mikä olisi.
Vanhempani olivat omalla tavallaan oikeassa. Esimerkiksi avioituminen olisi johtanut katastrofiin. Minä en tosin ajatellut pitkällä tähtäyksellä ja seksin täyttämä seurusteluaika oli minun kannaltani ihan hyvä. - nähty
No eivät tosiaankaan voi. Jos täysikäne henkilö ei voi ite päättää kenenkans seurustelee tms. ni jossain on vikaa. Tosin neuvoja kannattee kuunnella vanhemmilt yms. mut ite ne/nää asjat pitää kokee eikä kenekää johdatukses. Voi tulla välil paskaa niskaa mut siinähä tulee, ei piä ottaa liia raskaasti.
- MirandaUusi
Eivät voi, olethan jp täysi-ikäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot27318364Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10110550Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3897069Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai796686Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki414656Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.853454"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1243018Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972565Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit332320MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä302228