2003 corsa päästää nesteitä pikkuhiljaa n.50km ajolla katoaa kabiinista lämmöt ja nestettä joutuu lisäämään toista litraa. Onko yleinen vika? Mistä kannattaa etsiä?
2003 1.3cdti päästää jäähdytinnesteet
4
165
Vastaukset
Aja kone lämpimäksi ja aukaise konepelti, katso mistä höyryää.
Kato on ninpal suuri että vuoto löytyy varmasti.
Milloin jakohihna vaihdettu? Onko vesipumppu samalla?
Kyseessä on rippikoulu ikäinen diesel joten kilometrejä lienee takana melkoisesti, jos ed. omistaja "säästänyt" remminvaihdossa ja jättänyt vanhan pumpun.- ccorsa
Koneessa on ketju. kilometrejä on reilu 260 000. höyryä tuli muistaakseni vasemmalta puolelta konetta. en pääse nyt testailemaan..
- ccorsa
kuljettajan paikalta katsottuna vasemmalta pellin reunasta. nokka auki en pimeässä nähnyt tarkempaa kohtaa
- kdkkdkdkd
Autoa katsotaan edestä tai takaa, sisäjutut kulkettajan paikalta.
Edestä katsottuna vasemmalla on vesipumppu, termostaatti ja alavesiletku, oikealla paisuntasäilö ja ylävesiletku. Aikoinaan Opelin jäähdyttäjän päädyt tuppasivat vuotamaan varsinkin kovalla pakkasella. Jos paisuntasäilö porisee ja sinne tulee öljy - kansipahvi on entinen.
Jos lämmittimen kenno vuotaa, ikkunan tuppaavat menevään huuruun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929