Vaipat käytössä

Vaippahousu

Kuinka moni mies joutuu käyttämään vaippaa ja miksi? Löytyykö kuinka nuoria?
Itse olen alle 30v, pidätyskykyä löytyy, mutta saattaa loppua hyvinkin nopeasti. Tällöin voi housuun tulla hyvinkin nopeasti. Vaipoista on hyötyä. Helppo käyttää. Lääkärissä olen käynyt, mutta diagnoosia ei olr löytynyt.

16

3245

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syöpis

      En joudu mutta käytän.
      Kun pakoputkeani lyhennettiin 30cm niin sulkijan toiminta häiriytyi hieman.
      Myös tuotteen viskositeetti vaihtelee.
      Itseluottamuksen vuoksi käytän kalsareissa paksuja yövaippoja jotka ostan Espanjassa niiden koon ja mekaanisen kestävyyden vuoksi.
      Erittäin harvoin tulee vaippaan tuhrua ja puoli kourallista löysää ehkä kerran,kaksi vuodessa.
      Herkimmin vaippa tuhrautuu jalkakyykyssä ja maastavedossa enkä niissä voi käyttää vyötä.
      Öisin pidän kalsareiden alla vaippahousuja eikä yhtään yllätystä ole tapahtunut koko aikana, 7:ään vuoteen.
      Niin. Olen nyt 74v. Rakkopuolella ei ole ongelmia.

      • Sairaalassaonvaipat

        Niin on se kiva vastata varmaan itselleen!


      • syöpis
        Sairaalassaonvaipat kirjoitti:

        Niin on se kiva vastata varmaan itselleen!

        Mistähän noin päättelet?

        21.06. tänä vuotena tulee kuluneeksi 7 vuotta varsinaisesta pakoputkeni lyhentämisestä.
        Toinen leikkaus oli 3kk myöhemmin ja korjausoperaatio parivuotta myöhemmin kun ohutsuoli lähtu vaeltamaan avannearvesta ulos. Leikkautin Virossa.

        Vastasinpa vaikka en ymmärräkään väitteesi perustetta!
        Ps. Eilen vedin vapaan tangon hack-kyykyssä pyramidin 160 kiloon ilman tuhrua.


    • 48vuotiasactivfit

      Housussa Tena Activ Fit inkohousut, siksi ettei aina kerkiä vessaan kun pissahätä yllättää. Jos juon esim. vaikka kaksi kuppia kahvia tai pullon lonkeroa tai cocacola zeroa on todennäköistä
      että pissa karkaa housuun jos en ole vessan lähettyvillä. Se todellakin yllättää ja en pysty pidättelemään vaan housuun menee, on metkaa että istuessa ei tunne hätää mutta kun nousee
      seisomaan niin samassa hätä yltyy ja housu kastuu jos et pääse vessaan heti.

      Vaivaa on tutkittu, toinen lääkäri epäilee fyysistä rakennevikaa toinen psyykkistä, oli sitten kumpi
      vain on helpompi käyttää suojia ja yrittää elää kuin muutkin virtsankarkailusta huolimatta. Minusta hyvään elämään kuuluu nauttia kahvista, kaljasta yms. ja jos ongelmaksi muodostuu
      virtsankarkailu niin käytän vaippahousuja, onhan niitä montaa imukykyä.

    • Pitkäaikaistytötön

      Aika usein on kakka housussa kun hallitukselta tulee näitä työllisyyspäätöksiä.

    • housunsasotkenut

      Kyllä niitä on varmaan tuhansia, eturauhassyöpä ja sen leikkaus on varmintapa saada kulkea vaipoissa, sitten eturauhasen liikakasvun seuraukset. Mutta kyllä monilla on muitakin syitä käyttää, esim. itsellä on käytössä Tenan Activ fit inkohousut, noloja tilanteita kaihtavana. Muistan
      kun 12 vuotiaana pääsi pissahousuun kun en löytänyt huoltoaseman vessan valokatkaisijaa, armeijassa sotilasvalalla pääsi housuun kun eihän sieltä voinut poistua vessaan ja nyt aikuisena
      on monesti päässyt housuun vaikka elokuvissa tai teatterissa tai vaikka työmatkalla ruuhkassa.
      Vaikkei tutkimuksissa ole löytynyt mitään "oikeaa vikaa" niin housuun pääsee tahtomatta teit
      sitä tai tätä, ainut asiaan auttaja on suojien käyttö.

    • CauEqu

      Cauda equina-oireyhtymää (selkäydinhermovaurio) sairastavana on
      tullut vaipat ja kondomivirtsankerääjät sääripussin kanssa
      tutuiksi. Ja kaikki tämä riesa sen vuoksi, että lääkärit eivät ottaneet
      aikoinaan tosissaan meikän selkäkivun valitteluja. Leikkaus operaation
      jälkeen kivut poistuivat, mutta 'alakerta' jäi tunnottomaksi.
      Leikkaus tosin säilytti kävelykykyni, mutta tulevaisuus näyttää
      ankealta ja synkältä.

    • okeitena

      Itsellä on tenat jokapäiväisessä käytössä olleet vuoden verran ja olen 28.
      Oireet samankaltaiset, esim töistä tullessa tänään kaupassa alkoi tuntua
      Hätä ja vaikka kuinka pidättellin niin housuun karkasi ennenkuin pääsin
      Autolle. Onneksi on inkohousuja tarjolla,ilman niitä ei kehtaisi käydä missään.
      Lääkäri vain käskee rakkoa kouluttamaan eli pidättelemään mutta meneehän
      Se pissa silloinkin housuun. Tenat on okei.

    • jre

      Olen 26 ja ollut käytössä pelkät Men suojat (level 1 tai 2) jo noin vuoden ajan. Mitään ei ole diagnosoitu, ilmeisesti vain elämätavoista kyse...? Toki oireilu väheni reilusti kun aloin käymään vessassa paljon järjestelmällisemmin ja katsomalla mitä ja paljonko juon. Joka päivä siis en välttämättä tarvitsisi mitään suojaa, mutta onpahan mielen rauha. Vielä kun kehtaisi käyttää "avoimesti", esimerkiksi saunailloissa...

    • PukamaPena

      Kävin pukamaleikauksessa, pieleen meni, ja nyt olen kulkenut inkohousuissa jo yli puolivuotta
      ja päivittäin on" tuhrut" vaipassa kun "ryppynaru" pyllyssä ei toimi kuten pitäisi. Onneksi on
      näitä aikuisten vaippahousuja, ovat sentään mukavia käyttää ja mahdollistaa normaalin arjen.

    • parkkipena

      Kyllä kai meitä on kohtuullisen paljon, eihän niitä suojia muuten kaupoissa olisi. Itse käytän inkohousuja ovat mielestäni varmimpia ja mukavia käyttää normialushousujen tapaan ja kun
      niitä saa lähes joka marketista. Itsellä käyttö alkoi kun hätätuli yllättäen ja pidätyskyky ei
      riittänytkään ja pissa karkasi housuun. Nolotti niin tapahtuma että samantien kokeilin inkohousuja
      ja huomasin että niiden kanssa homma toimii. Inkohousut ovat mukavat käyttää ja antavat suojan
      silloin kun tarvii ja väliajan toimivat normi alushousuna.

    • Leegot

      Kuorsuuvaivaan käy tampaksit yöksi kietaista huulten, ikenien ja kaluston väliin.

    • Vaippa

      Olen menossa hotelliin piakkoin pariksi yöksi. Kärsin ajottaisesta yöksstelusta ja olen ajatellut ottaa vaipat mukaan varmuuden vuoksi. Nyt vain mietin, miten hävittää mahdollisesti likaiset vaipat. Uskaltaako vain jättää hotellihuoneen roskakoriin?

      • normaalistiroskiin

        Ei mitään ongelmaa, voi laittaa normaalisti hotellihuoneen WC:n roskakoriin.


    • Tänäkesänävaippahousuna

      Eihän tuo ole mikään ongelma edes, intiimijätteelle on lähes kaikissa hotellihuoneiden vessoissa oma
      roskis, siis sinne . Mutta mites kerrot naisystävällesi että vaipat pitäisi laittaa huosuun jottei housut
      kastu jos et ole tutuissapaikoissa vessan välittömässä läheisyydessä. Itselle se on tosi vaikea rasti.

      Minulla on käytössä nämä siniset inkohousut, niiden kanssa on käyty teatterissa, elokuvissa ja ravintolassa mutta kertomatta naisystävälle. Intiimikeikat on onnistunut vain meillä ja inkohousuista
      ei silloin ole puhuttu. Mutta se kerta kun hän huomaa ne on odotettavissa.

    • Inkonsininen

      Kyllä Tena pantsit helpottaa elämää kummasti, ne imee pienet karkailut ja isommatkin ja tuntuvat
      kuivilta ja mahdollistavat normi elämisen. Voi sitä nolouden määrää kun joskus reunavuoto kastelee
      läikän haaruihin, ja joku ehkä sen huomaa. Inkohousut on upea juttu vaikka vaippojen käyttö jo keski-ikäisenä harmittaakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      784
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe