Siltsu on nyt sitten Piri_Jari.
Siltsu on nyt Piri_Jari
9
257
Vastaukset
- kjhh
Kuinka monen nuoren elämä olisi mennyt sekaisin ,jos poliisi ei olisi napannut siltsua itse teossa?
- pplowkwk
Tekeekö setalaiset tuommoisia asioita?Siltsu itkeä pillittää ,niin pääsee vapauteen.Itkemisellä ja
itsesäälillä seta on ajanut yhteiskuntaan kyseenalaiset arvot. - KeikkaMyynti
Nyt huume-kohu vaikkuttaa jo keikkamyyntiin.
Tilattuja keikkoja on jo peruttu.
Piri-Jaria ei nyt haluta keikalle. - herkustelu
Toinen huumeista ja rattijuopumuksesta tuomittu saa toimia tuomarina nuorten laulukisassa, ei voi kuin ihmetellä tätä menoa. Kaikki käyttäjät ja tuomion saaneet pois kaikesta musiikista ja yleisötapahtumista. Ensinnäkin sama tuomio kaikille olivatpa he artisteja, tai kuka mitäkin.
- huumehuruhippi
siltsun on hyvä salakuljettaa huumehia anuksessa. Sitä on avarrettu vuosien varrella monella aisalla joten tavaraa mahtuu sisään.
- IivoKuiva
Siltsu on matkalla vankilaan, olen varma että meta-jari on diilannut huumeita. Siim päätyy naapurikoppiin jonkun bikerin patjaksi. Siltsu voi kuunnella kaiket yöt kun bikeri jyystää Siim-rakkaan pyllyn kahta numeroa suuremmaksi.
- tyh
Onpa taas tyhmät pennut aukomassa päätään.
Olisko aika opetella käytöstapoja ja miettiä mitä päästelee. - IivoKuiva
Näitä vai?
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770px_wide/s3/styles/web/siltsukeskariJPG.JPG?itok=pd-vLISA
No, Siltsu päästelee pian oikeudessa tunnustuksia huumeidenkäytöstään. Mitä veikkaa, onko käyttänyt yli vai alle 10 vuotta? - voivoi
On sulla pentu ongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888