Katoin just Exodus sarjaa. Aika ikäviä kohtaloita pakolaisilla. Mutta miks helvetissä islamia sanotaan rauhan uskonnoksi, siellä on sunneja, shiioja, jesidejä plus kaikki muut suuntaukset. Yhteistä niille kuitenkin on et tappaa, alistaa ja varsinkin naiset on niille pelkkää en tiiä mitä. Ja noita pitäis vielä alkaa elättää täällä. Kyl mun mielestä on hyvä esimerkki noi Afrikan sarvesta tulleet elätit, muutama bussikuski ja hoitsu, no onhan se hyvä alku. Varmaan muutaman sadan vuoden päästä suomalaiset loppuu. Mutta viimeinen ottaa lipun mukaan
Vastaukset 2
Tutustu kristinuskonharhan historiaan.
Ei katolisten ja protestanttien tai muiden kristinuskonlahkojen keskinäisistä sodista ole kuinmuutama vuosikymmen.- Marco_al_islam
Islam on ainoa oikea uskonto... Vääräoppiset tuomitaan helvettiin.
Lue vaikka Al-Wakiah (suuren tapahtuman Suura)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.511303Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt171021- 93977
- 77673
- 37668
- 25451
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53440Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15439Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423