Oon 15v bi poika joka etsii seuraa pohjois-pohjamaalta ja iän tulisi olla 14-17v
Asiaa itsestäni
Päihteet: käytän nuuskaa ja juon alkoholia juhlatilanteissa
Lemmikit:minulla on 2koiraa
En voi sietää: negatiivisia ja rasistisia ihmisiä
Uskonto:en ole kovin uskonnollinen ihminen
Mitä etsin:etsin suhdetta ja en halua negatiivisiä ihmisiä niistä
VapaaAika:vapaaAjalla pelaan tai katson netflixiä
Romanttisuus:haluan ihmisen olevan romanttinen
Pituus:170cm
Paino:68kg
Luonne: olen luonteeltani hyvin sosiaalinen ja hyväsydäminen
Koulutus:käyn yläastetta 8luokalla
Siinä taitaa olla sitten kaikki tulkaa jututtaan.
Löytyiskö pohjois-pohjamaalta seuraa
15vPoikaP-p
1
207
Vastaukset
- Poika16
Hei!
Asun Pohjanmaalla ja olen 16 vuotias.
Ja olisin kiinnostunut chat kaveruudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204894
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861752Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881602Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351187Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi681084- 931064