Onko joku käynyt Nattasten päällä? Kuulin sellaista juttua että ei olisi pitkä kävely matka.
Nattas-tunturit
7
1082
Vastaukset
- Pyhä-Nattanen
Tässä jutussa vähän lisäätietoja.
https://retkipaikka.fi/pyha-nattanen-sodankyla - Retkietappi
Hmm. Eikös Nattas tunturi ole se lähes pystysuoran näköinen jonka eroittaa varsin hyvin maisemastaan läheisen Kiilopää tunturin huipulta?
- Huippu_haaveena
7km rengasreitti lähtee Sompiojärven p-alueelta käy Nattasten huipulla ja palaa sieltä takaisin. Myös Tankavaarasta pääsee reitille, mutta matkaa kertyy tällöin lähes 20km.
- Salaisuudet-auki
Osaako joku kertoa että mikä on Nattasten huipulla olevien toorijen tarina?
- mielenkiintoinentarina
Luepa tuo ylempänä olevasta kommentista retkipaikan linkistä aukeava juttu......
- Lappiluoksemme
Nattas-tuntureiden päältä avautuu Lapin kaunein näköala.
- Lapinlabbi
Kävin viime kesänä Nattasten huipulla ja maisemat olivat kyllä Lapin olosuhteissa huikeat. Varsinkin läheisen Sokostin erotti helposti. 7km rengasreitti on väriltään punainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614317
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373140Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262598- 452297
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52069- 221984
- 1901848
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91368