Sipilän valinta

Kepu tekee hyvän valinnan jos se valitsee ensi kesänä Sipilän jatkamaan puheenjohtajana.
Tämä tietää keskustan kannatuksen jatkuvaa laskua ja tappiota seuraavissa vaaleissa.
Suomen kannalta Sipilä tekee hyvää työtä kun hän tekee pysyvästi kepusta pienpuolueen.

31

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gallupp

      Kokoomuslaisia naurattaa makeasti kun heillä on keskustan johdossa oma mies joka ajaa kokoomuslaista politiikkaa. Myös ministeri Berner on näitä kokoomuslaisia.

    • Duunari__

      Näyttää Sipilä kuitenkin laittavan Suomen talouden kuntoon kuten lupasikin. Ja se on hyvä se. Laiskat vähän kärsii, mutta haitannooko tuo mittään.

      • KesKustaLahkeessa

        Laittaa talouden kuntoon, elä kehtaa puhua paskaa. Pikemminkin täyttää maan maahanmuuttajilla ja leikkaa koulutuksesta koko ajan. Kertoo kyllä aika paljon sinun luonteesta jos Sipilää ihannoit. Vähä varaisten kyykyttäminen jos on ok...niin huh huh.


      • exkepu

        Sipilän takia pitkään keskustaa äänestäneenä joutuu seuraavissa vaaleissa äänestämään jotakin muuta puoluetta. Isoksi pettymykseksi osoittautui Sipilä.


      • Kele_Sentään
        KesKustaLahkeessa kirjoitti:

        Laittaa talouden kuntoon, elä kehtaa puhua paskaa. Pikemminkin täyttää maan maahanmuuttajilla ja leikkaa koulutuksesta koko ajan. Kertoo kyllä aika paljon sinun luonteesta jos Sipilää ihannoit. Vähä varaisten kyykyttäminen jos on ok...niin huh huh.

        Kyllä kouluksesta voidaankin leikata turhat pois - ei joka kylällä tarvita esimerkiksi lukioita ja ammattikoulua. Nykysysteemit on kehitelty 50-luvulla, jolloin ei ollut autoja eikä skoottereita, joilla kulkea. Aikonaan demarivallan aikaan joka ammattikurssikeskuksessa oli torninosturin kuljettajan koulutus, Ristijärvelläkin on tätänykyä 8 kurssinkäynyttä pikaikaistyötöntä.
        Pakolaiset tuli Sipilästä huolimatta vihervasemmiston laatimien sosiaalitukien perässä.


      • KOK.vie.nahatkin.selästä
        exkepu kirjoitti:

        Sipilän takia pitkään keskustaa äänestäneenä joutuu seuraavissa vaaleissa äänestämään jotakin muuta puoluetta. Isoksi pettymykseksi osoittautui Sipilä.

        Sipilä on köyhän kauhu, Tunnekylmä leikkaaja.


    • tympiipirusti

      Joo, kyllä Sipilä on kokoomuksen juoksupoika ja tekee niin kuin kokoomus haluaa. Ajattelin silloin, kun Sipilä valittiin pääministeriksi, että nyt tuli oikea mies remmiin. Ajattelin, että kun hän on Puolangalla viettänyt kuitenkin suurimman osan nuoruuttaan ja tuntee tasan tarkkaan kainuulaisen elämän mallin ja tietää maakunnan työttömyyden ym. vaikeudet. Luulin pöljyyttäni, että Sipilästä olis tullut jonkunlainen puolestapuhuja Kainuun asioissa. Van mitästä paskaa, kaikista paskamaisin hallitus on ollut Sipilän aikakaudella. Eli herrat ovat herroja syntyperästä huolimatta. Sipilän isä Pentti opetti minua monta vuotta aikanaan ollessaan Puolangalla opettajana ja rehtorina. Jotenkin tuntuu siltä, että isä Pentti ei mahda jakaa kaikkia ajatuksia poikansa kanssa!! luulen niin!

      • punakaartialas

        Muuta suurempaa virhettä ei ole tehnyt kuin otti näitä elätettäviä muutama vuosi sitten joista ei päästä enää millään eroon. talous on kohta niin hyvällä mallilla että ehkä kestää sosiaalidemokraatteja vuoden pari


      • StananTunarit

        Kainuussa on töitä tarjolla, vaan ei ole tekijöitä. Just nyt näytti työvoimatoimistossa olevan 262 paikkaa. Ei muuta kuin sohvalta liikkeelle ja töihin.


      • meeppäiteihan
        StananTunarit kirjoitti:

        Kainuussa on töitä tarjolla, vaan ei ole tekijöitä. Just nyt näytti työvoimatoimistossa olevan 262 paikkaa. Ei muuta kuin sohvalta liikkeelle ja töihin.

        Eipä innosta nousta lokoisalta uudelta(sossun maksama) sohvalta muualle kuin kaljakauppaan ja illalla baariin, kiitos sipilä!


      • AssietOnNäen

        Ei nämä Terrafamet, Sotkamo Silverit, biojalostamot ynnä muut hankkeet ilman Sipilän myötävaikutusta olisi liikahtaneet mihinkään. Joka kunnassa talous on nousussa ja työvoimapula monella alalla uhkaa.


      • haistamitäkerkeet
        meeppäiteihan kirjoitti:

        Eipä innosta nousta lokoisalta uudelta(sossun maksama) sohvalta muualle kuin kaljakauppaan ja illalla baariin, kiitos sipilä!

        Haista V perkeleen yhteiskunnan elätti. OOt perkele alinta kastia mitä olla voi, toivottavasti minun (ylempää kastia olevan) ei tarvi nähdä sinua ainakaan Suomessa! Hei, nyt keksin!! koita saada menolippu Intiaan, siellä sinua varmaan tarvittais!


      • Makkoilija
        haistamitäkerkeet kirjoitti:

        Haista V perkeleen yhteiskunnan elätti. OOt perkele alinta kastia mitä olla voi, toivottavasti minun (ylempää kastia olevan) ei tarvi nähdä sinua ainakaan Suomessa! Hei, nyt keksin!! koita saada menolippu Intiaan, siellä sinua varmaan tarvittais!

        Toisaalta taas sohvatehtaat Kajaanissakin pärjäävät näiden makoilijoiden ansiosta.


    • maalaisliittoillen

      Merkillistä kun kaikkein huonoimmin menee niissä kunnissa joissa kepulla on eniten valtaa.
      Tämä siis kertoo sen, että kepulaisuus on aatteena turmioillinen ja haitallinen.

      • ilimantotisteitaensano

        Nooh, varmaan ole lukenut demarilehteä, mutta aikuisten oikeasti asiat on näin: https://yle.fi/uutiset/3-9268432
        Taitaa olla kepuvetoista kuntaa ijhan solokennaan ja taitaa mennä ihan parhaiten Suomessa.

        Nooh, jään odotteleen sinun noku-noku-seli-seliä


      • Käytännöntodiste

        Kainuussa menee huonoiten juuri niissä kunnissa missä kepulaisuus on suurinta.
        Joten siihen ei auta yhtään vaikka minkälaisia Ylen tilastoja esiin kaivaisi.


      • OptimistiOlli
        Käytännöntodiste kirjoitti:

        Kainuussa menee huonoiten juuri niissä kunnissa missä kepulaisuus on suurinta.
        Joten siihen ei auta yhtään vaikka minkälaisia Ylen tilastoja esiin kaivaisi.

        Kerro nyt joku esimerkki Kainuun kunnasta, jossa taloustilanne tai työllisyystilanne on kääntynyt huonompaan Sipilän aloitettua?
        Voin vastata etukäteen: et löydä sellaista, vaan kaikissa kunnissa tilanne on merkittävästi parantunut ja koko ajan paranee. Vituttaako se sinua?


      • punakaartialas

        Tulisiko siitä änkyttäjästä uskottavaa pääministeriä laukoo mitä sattuu ja siitäkään kukaan selvää saa,veroja osaa korottaa muiden hengenheimolaisten kanssa mutta taloudesta ei ymmärrä mitään


      • abc__
        punakaartialas kirjoitti:

        Tulisiko siitä änkyttäjästä uskottavaa pääministeriä laukoo mitä sattuu ja siitäkään kukaan selvää saa,veroja osaa korottaa muiden hengenheimolaisten kanssa mutta taloudesta ei ymmärrä mitään

        Rinnettäkö tarkotat?


      • KepuOnSuomenTuho
        OptimistiOlli kirjoitti:

        Kerro nyt joku esimerkki Kainuun kunnasta, jossa taloustilanne tai työllisyystilanne on kääntynyt huonompaan Sipilän aloitettua?
        Voin vastata etukäteen: et löydä sellaista, vaan kaikissa kunnissa tilanne on merkittävästi parantunut ja koko ajan paranee. Vituttaako se sinua?

        Miten on näiden kehumiesi Kainuun kuntien väestökehitys?
        Koko ajan supistuva.
        Tämä malli jota pidät hyvänä halutaan siis kepun ja Sipilän johdolla koko maahan.
        Näköjään tämä kepulainen pöljyys on luultuakin suurempaa !


      • OptimistOlli
        KepuOnSuomenTuho kirjoitti:

        Miten on näiden kehumiesi Kainuun kuntien väestökehitys?
        Koko ajan supistuva.
        Tämä malli jota pidät hyvänä halutaan siis kepun ja Sipilän johdolla koko maahan.
        Näköjään tämä kepulainen pöljyys on luultuakin suurempaa !

        Esimerkiksi Kajaanin väkimäärä on pysynyt liki samana viimeiset 40 vuotta huomioiden kuntaliitoksenkin. Pientä laskua on toki tapahtunut, mutta mitä sillä on väliä, onpahan väljempää😎


      • kepuonsyvältä
        OptimistOlli kirjoitti:

        Esimerkiksi Kajaanin väkimäärä on pysynyt liki samana viimeiset 40 vuotta huomioiden kuntaliitoksenkin. Pientä laskua on toki tapahtunut, mutta mitä sillä on väliä, onpahan väljempää😎

        No onpa se olli niin optimistinen että........IHAN NAURATTAA tuommonen pelle!


      • OptimistiOlli
        kepuonsyvältä kirjoitti:

        No onpa se olli niin optimistinen että........IHAN NAURATTAA tuommonen pelle!

        Ei kannata faktoista minun kanssa alkaa inttämään.


    • Vihersuvakki

      Se olisi vaan kepulaisille ihan oikein...

    • KänäXXX

      Kepun tyypillinen äänestäjä on 65 vuoden ylittänyt henkilö.
      Joka vuosi kepu Suomi kuihtuu ja väki vähenee.
      Tätä vielä joku kepulainen pitää hyvänä kehityksenä !

      • FaktatKuntoon

        taidat sotkea äänestäjät ja jäsenet. Demareilla vanhimmat jäsenet, keski-ikä 61,5 vuotta.
        https://yle.fi/uutiset/3-9528779
        Ja tuostahan ne on jo vuoden vanhempia :)


    • koputus

      kepu kepu se olla pitää

    • Käpyttyhmiä

      Seniorit ne tuota Kepua äänestää ja varsinki Sipilää.

      • Käpytyhmiä

        Niitähän Suomessa riittää,Senioreita.Alshaimeria ja Dementtiiaa ja eletään menneessä ajassa milloin Kepun arvot oli toiset.


    • Tontut

      Seniorit ei tätä Kepua enää äänestä. Kepu on sössinyt kaikki asiat päin perää ja jokainen näkee,että metsään on menty. Jatkuvaa riitaa ja palkansaajien syyllistämistä koko touhu. Suomi on kahtia jakautunut ja riitelevät sakki,josta saa kiittää sipilän hallitusta. Näin taitamatonta ministeriporukkaa ei ole nähty vuosikymmeniin. Kaikesta syytetään palkansaajia ottamatta huomioon että riidalla on aina kaksi osapuolta. Nykykepu on täysin Kokoomuksen linjoilla,joten joutaa lopettaa koko Maalaisliitto. Missä luuraavat oikeat kepulaiset? No hehän jättäytyivät pois eduskunnasta ja jäljelle jää sipilän oppipojat.

      • satelliittipaikannus

        Sipilä tuo lisää Bernereitä ulkomailta !


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe