"Keskustelut
Ei yhtään keskustelua"
Tänään tullut vastaan monella foorumilla. Nyt tälläkin vaati viisi uusintalatausta.
Mitä helkatin pelleilyä?
Niin ja sitten tietenkin unohdin, että ensin piti kirjoittaa nimimerkki. Eli nyt piti teksti kopioida, ladata uudelleen ja koettaa uusiksi.
Siis mitä juuttaan pelleilyä taas
6
97
Vastaukset
- pykii.pykii.pykii
Ongelma ilmenee siten, että foorumi tarjoaa ryhmää avattaessa sivun nolla esille ja sillä sivulla ei viestejä ole näkyvissä.
keskustelu.suomi24.fi/suomi24?page=0
Kun sivun numeroksi kirjoittaa "1" niin sitten viestit näkyvät. Alla oleva siis toimii
https://keskustelu.suomi24.fi/suomi24?page=1
Jos pitää arvata niin arvaan että tämä on tilanne koko pääsiäisviikonlopun ajan.- Vielä-riivaa
Terminaalissa ja laivalla tuo selviää
- pykii.pykii.pykii
Nyt näyttää tilanne huononevan eli vaikka käsin laittaa sivunumeroksi muuta kuin nollan niin hyvin usein sivun numero itsekseen vaihtuu takaisin nollaksi ja viestit jäävät näkymättömiin. Tätä kun toistaa pari kertaa niin vasta sitten pääsee lukemaan viestejä.
Antakaa palautetta palautesivun kautta.
Sivustonne lahoaa. Korjatkaa pian! - huutista_
Kuinka tuo on edes mahdollista, että vahingossa muutetaan ykkönen nollaksi? Ja sitten sitä ei edes huomata, ei varmaan ennen ensi viikkoa. Only in Suomi24.
- amazine
"29.3.2018 12:39"
Siis onko toi vika ollut noin kauan täällä? ihan tosi.- Aina-hidasta
Sentään tänä vuonna.
Moni muu on ollut ikuisuusprojekti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244