saeae laemmittaeae
laemmittaeae
2
148
Vastaukset
Minäkin lämmitän mökilläni saunaa. Siellä se harvia merkkinen kiuas kumenee koivuhaloilla. Itse olen ne puut omasta metsästä kaatanut ja pätkinyt husgvarnalla ja pilkkonut bilnäsin kirveellä.
Kohta yli 100 asteen löylyihin. Kyllä saunominen tekee hyvää raskaan työviikon jälkeen. Se tuli taas viikko painettua kovia hommia helsingissä. Kuuntelen youtubesta hyvää musiikiia ja nautin aurinkoisesta torstai-illasta. Pitäsiköhän lähteä tänään lahti nimiseen kaupunkiin ja mennä johonkin vähän parempaan ravintolaan viihdyttämään kauniita naisia. Pistää alalla koreasti. Saas nähdä tuleeko lähdettyä. Viimeistään juhannuksena menen lavalle juhannustansseihin ja pokaan paikkakunnan kauneimman naisen ... Hah. hah
Se on pitkä viikonloppu tiedossa. Tiistaina taas mercedeksen nokka kohti pääkaupunkia ja hommia painamaan.
Mitenkäs teitin viikko on mennyt, jos saa kysyä?- Mene.koluun
Opetele krijoitamaan vnaha hsaaka. Vttu saa tselkääs vtunhoom.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291350
- 1211199
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021000Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279880- 113877
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 48745
- 52719
- 30713
- 49629