Tyytyväinen tähän tilanteeseen, joka välillämme vallitsee? Haluatko jatkaa näin vai muuttaa jotain?
Oletko nainen nyt..
45
1497
Vastaukset
- Ikuisestikin
Haluan että olet uskollinen ja kaikessa rehellinen muuten karkuun näin
- muttaminähän
olen lihava.
- noenminä
ole ihan tyytyväinenkään. Voisihan tämä paremminki olla. Ei se kuitenkaan palstalla mihinkään muutu.
- Ko_
Tunnisteet puuttuu, missä-mitä-milloin ja miksi?
- Yötä
Jospa lopettaisit tämän palstahöpöttelyn itse ja ottaisit yhteyttä siihen kelle tämän kysymyksesi osoittanetkin.
Texu? Olen tyytyväinen:
Tunne ja ymmärrys ovat välillämme vahvat.
Kaikki käy toteen sovitusti. Eikö vain(?)- vaikeasanoa
Olen ja en.
- enoletyytyväinentähän
mihin? tähänkö? en?
- Ikäväonhyvätunne
Ihan sama mitä tähän vastaan. Asiat menee niin kuin niiden pitää, niin uskon. En siis lähde muuttamaan mitään. Nyt kun ei olla nähty, ajattelen sua lämmöllä, en ainakaan jaksa vihoitella mistään. Ja jos jossain kohtaa törmätään, niin olisi ehkä hyvä yhdessä miettiä, mitkä ne ongelmat oli. :)
- kaipaanvielä
Ei niitä ongelmia oikeasti ollutkaan. Minäkin ajattelen sinua lämmöllä, minkä uskonkin sinun tietävän. Ehkä asiat on menneet ja menee koko ajan juuri niin kuin pitääkin. Ehkä päädymmekin yhteen tai sitten emme. Aika näyttää.
kaipaanvielä kirjoitti:
Ei niitä ongelmia oikeasti ollutkaan. Minäkin ajattelen sinua lämmöllä, minkä uskonkin sinun tietävän. Ehkä asiat on menneet ja menee koko ajan juuri niin kuin pitääkin. Ehkä päädymmekin yhteen tai sitten emme. Aika näyttää.
"Kaipaan vielä"? Oletko todella - Texas?
- Sovitaanniin
kaipaanvielä kirjoitti:
Että kaikki on mennyt kuin on pitänyt, jos kerran ajattelet ja tunnet niin. Jos sinusta on niinkuin pitää että kaipaat joka päivä eri ihmistä palstoilla. Miten noin toimien voisi päätyä yhteen ? Kerro mullekin, Eikö siihen vaadittaisi edes pienen pientä keskinäistäkin yhteyttä ja puhumista,
muistatko / tiedätkö koska viimeksi olet mulle sanonut mitään tai vastannut yhteenkään kommenttiini. Itse en muista. Ja melko varmaa on että tähänkään et sano sanakaan.
- Kalpeakuu
En oikeastaan. Vaihtoehdot vaan on vähissä. Et taida haluta edes kaverimielessä tuntea paremmin.
- onneliinioon
Tällä hetkellä on enemmän kuin osasin toivoa. En halua nyt mitään muutoksia. Haluan nähdä mihin asti nykyinen kantaa. Tulevaisuudelta odotan enemmän ja sen olen sanonutkin.
- Hotellit
Kanniskelen ja paljon, on ollut mukana lähes koko ajan tasalla.
En ole tyytyväinen, etsin koko ajan parempaa huomista. Kun sulla oli tärkeetä ne jutut ja mulle taas noi jutut, ei yhteinen tulevaisuus voi olla rauhaisaa ja tyydyttävää. Toivotaan että löydetään kumppani, jonka kanssa voi rakentaa samaa mökkiä, eikä vain vaieta, syytellä ja paeta.
- aitoriitta
Olen tyytyväinen jos sinä olet. Tuliko kaikki sanottua mitä sanoa piti. Kiitos sinulle kaikesta
Hyvää yötä! - vähitelleneteenpäin
En ole. Ei me olla koskaan puhuttu siitä mitä halutaan suhteelta eikä muutenkaan. Mä toivon että siihen tulisi pian mahdollisuus. Kasvotusten puhuminen on ainoa oikea tapa selvittää asiat. Meissä on paljon samaa ja ja se voi olla hyvä lähtökohta suhteelle.
- varmastituleehyväpeli
Itse kun olen ohjeistanut noita joitain tyttöjä kai pelien tekoon, kun välillä käyn katsomassa niiden tuotosta, todella hyvälle näyttää juttu, mutta jos nyt haluaisivat tehdä vielä jotain tekoäly-tietokonepelaajia siihen.
Voisi mennä heille liian vaikeaksi tuollainen, no en tiedä, minulla on kyllä kokemusta tuollaisesta... mutta voisi olla liian vaikeaa noille.
Koska tuosta niiden pelistä olisi tulossa aivan hyvä ilman tuollaista ihmisten analysointia ja manipulointiakin ohjelmakoodissa. - harmittaaläheskaikki
Harmittaa tämä tilanne eli en ole tyytyväinen.
- backinbusiness
Siinä mielessä tilanne on ihan ok, ettemme ole riidoissa tai vihoissa. Yhteydenpito on vaan jostain syystä loppunut, vaikka luulen että kumpaakin vielä kiinnostaa tavata. En ole tyytyväinen enkä halua jatkaa näin. Ehkäpä lähetän hänelle pääsiäistervehdyksen jotta juttu lähtisi taas rullaamaan! :)
- olisitpahän
Tuollainen olisi kiva kuulla :)
- MinnaRiittakysyy
Kaikenlaista olisi aina mukava itsekunkin kuulla mutta se ei ole itsestään selvää että niin tapahtuu, mitä sinä joka haluaisit tuon mainitun kuulla olet tehnyt asian eteen että niin tapahtuisi, koskaanhan mikään ei mene itsestään mitenkään vaan kaiken eteen on tehtävä työtä, miten sinä osoitit kys. naiselle että tuo olisi toiveesi, miten käyttäydyit. Vai oletko niitä miehiä että toinen tekee, sinä odottelet ja kuuntelet.
- josolisithän
Et lähettänyt pääsiäistervehdystä.. Minä odotin saavani sellaisen sinulta. Nimimerkille backinbusiness
- backinbusiness
josolisithän kirjoitti:
Et lähettänyt pääsiäistervehdystä.. Minä odotin saavani sellaisen sinulta. Nimimerkille backinbusiness
Tuskin olet juuri hän, mutta en kyllä sittenkään lähettänyt hänelle mitään pääsiäistervehdystä. En keksinyt mitään joka ei olisi vaikuttanut jotenkin teennäiseltä. Ehkä lähetän jonkun normiviestin joku arkipäivä, saa nähdä.
Olisithan sinäkin voinut lähettää hänelle pääsiäistervehdyksen jos häntä ikävöit :) - josolisithän
backinbusiness kirjoitti:
Tuskin olet juuri hän, mutta en kyllä sittenkään lähettänyt hänelle mitään pääsiäistervehdystä. En keksinyt mitään joka ei olisi vaikuttanut jotenkin teennäiseltä. Ehkä lähetän jonkun normiviestin joku arkipäivä, saa nähdä.
Olisithan sinäkin voinut lähettää hänelle pääsiäistervehdyksen jos häntä ikävöit :)Enpä halua olla epäkorrekti ja en siksi lähettänyt. En tiedä hänen tilannettaan nyt, että seurusteleeko vai ei.
- Vastakysymyssulle
Mikä tilanne välillämme ? Eihän ole mitään tilannetta, minä vain seuraan miten sinä retostat menemään palstalla kuin palstalla eri naisten kanssa. Siinähän meidän " tilanne " on ja on ollut aina.
Sillähän ei koskaan ollut sulle pienintäkään merkitystä eikä väliä mitä minä halusin tai toivoin. Aika usein aiemmin kerroin miten pahalta käytöksesi tuntuu mutta sinä lisäsit vain kierroksia.
Oletko sinä tähän tyytyväinen ja haluatko jatkaa tavallasi vai muuttaa jotakin. Minä olen kertonut monesti oman toiveeni mutta se ei ole muuttanut mitään, nyt on sinun vuorosi kertoa omat toiveesi tai muuttaa jos jotain haluat muuttaa. Tätä sun touhua en enää jaksa. - katsomyösitseesi
Arvosteleva katseesi jäi mieleeni. Olen.
- Vitunhauskaa
Merkillistä miten yön tunnit karkottaa kirjoittajilta kaikki ongelmat taivaan tuuliin, tai mitäs ongelmia kellään uppo - outojen tuntemattomien kanssa olisikaan. Mutta lämmöllä muistellaan vaikkei tunnetakkaan. Missähän näitten piruparkojen järki luuraa. Pelkkä lukeminen jo hävettää heidän puolestaan.
- Ytimekästi
Onko siihen mahdollista saada muutosta?
- eisiitäsenempää
Tilanne on mikä on ja muuttuu, jos yhdessä tilannetta muutetaan. Muutoin mennään sillä mikä tilanne nyt on. Tilanne on ja muokkautuu meidän yhteisten tarpeiden ja näkemysten mukaiseksi.
- IhastunutNainen
En kyllä ole tyytyväinen tähän..tulin eilen puolitiehen sinua vastaan, mutta eipä sekään johtanut yhtään mihinkään..mulle alkaa riittää nyt tämmönen pelleily😐
Tullut jo pahamieli tästä..en enää aio ottaa suhun mitään kontaktia enää kun on näin vaikeaa..saan mä muualtakin seuraa, usko pois..mitä ihmettä mä sun perään itken..argh
..tykkäsin susta ihan oikeesti,.ikäerostamme huolimatta..sääli - Mitessinäitse
Millainen tilanne sinun ja hänen välillä vallitsee keneltä asiaa kyselit ? Oletko itse tyytyväinen vai olisiko muutoshalua johonkin suuntaan ?
- apltä
Olen hänen toiveiden mukaan ottanut vähän etäisyyttä, eikä ole nähty vähään aikaan. Ei tämä kovin mukavaa ole, mutta ei kai tässä muutakaan enää voi.
- häpeäisitedes
Hän on siis varattu. Miksi roikut varatussa?
- Missäniinluki
häpeäisitedes kirjoitti:
Hän on siis varattu. Miksi roikut varatussa?
En minä ainakaan löytänyt mainitsemaasi kohtaa mistään joten miksi alat ketään noin haukkumaan oman kuvitelmasi perusteella. Ihme käytöstä ja vouhotusta.
- Onyourlab
En ole. Tälläkin hetkellä mietin miten kävelen kammioosi, jota toimistoksikin kutsutaan. Vedän oven lukkoon takanani ja selvitän nää oudot välit vanhanaikaisesti. Mutta tiedän jo et voisit mennä kipsiin tästä. Joten jatkan haaveilua.
- Mielikuvituskupla
Jossa mielikuvitusihmiset elävät yön tullen mielikuvitusmaailmassaan kertoen muille mielikuvitusihmisille kuinka on asiat kohillaan. Miten elämä voi sujahtaa mielikuvituselämään nettipalstalla. Miksi oikea ihminen ja oikea elämä vaihdetaan tällaiseen huuhaahan. Onko se tietoinen valinta vai mitä se on, oikean elämän ja oikean ihmisen pelkoako.
- KemiatKohtaako
Positiivisuuden kautta. Syyllistäminen on huono lähtökohta. Kahden kauppa, oletko osoittanut kiintymystä häneen? Tämä on mulla ollut vaikeata? Epävarmuus ja luottamuksen puute haittaa, olenko toiselle tärkeä vai en? Tsemppiä, jos koet toisen tärkeäksi itsellesi, silloin hyvä myös osoittaa se toiselle, helpottaa/ selkeyttää tilannetta.
- Voinäitäyökkösiä
Ovat taas yökokousta pitäneet. ja tulokseenkin on tultu. ))
- asiathoidetaankasvotuste
Oikeastaan tässä ei ole mitään tilannetta kenenkään kanssa. Tämä paikka on ajatustenpurkua ja totuus on muualla kuin täällä ja muualla ei ole mitään selvitetty kenenkään kanssa. Eikä ole tietoa kunnolla siitä kuka mitäkin haluaa elämässään tapahtuvan.
- scientific
Kliinisesti aika outo tapaus. Kiehtoo kaikella horjuvalla synkkyydellään tutkijan mieltä. Silloin kun nyt viitsii ylipäätään mihinkään pseudopaskaan edes sotkeutua..
- scientific
Mutta se käy niin pirun tylsäksi kuitenkin. Ääh, forget it!
- harjoittelenlauseita
Miten sen nyt ottaa, ei tällä kirjoittamisella pitkälle pötkitä, pitäisi selvittää asioita muualla ääneen lausutuilla sanoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823792
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322639Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä942146Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201657Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261478- 281461
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71424Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251401Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu701392Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik111274