Tuntematonta lentokoneessa (Osa2)

Tyttö25

Puristin jalkojani yhteen. En olisi kestänyt hänen sormiensa käsittelyä enää monta sekuntia laukeamatta. Hän ymmärsi vihjeen ja palasi hyväilemaan reisiäni ja vatsaani. Itse en kuitenkaan päästänyt irti hänen peniksestään. Käteni nousi sen vartta pitkin kohti kärkeä. Kokeilin sormeni päällä sen kärkeä. Se oli liukkaan kostea, ja tiesin ettei hänenkään orgasminsa voisi olla kaukana. Käsittelyni oli siis tehnyt tehtävänsä. Nyt halusin hänen hoitelevan minut loppuun, ja tässä istuimessa se ei olisi mahdollista. Katsoin häntä silmiin yrittäen näyttää ujolta, vaikka todellisuudessa päälimmäinen ja ainoa tunteeni juuri nyt oli kiima. Nyökkäsin merkitsevästi kohti koneen takaosan vessaa. Sanaakaan sanomatta viesti oli selvä. Napitin housuni ja lähdin kävelemään kohti koneen takaosaa. Mies saapui pian perässäni jottei aivan kaikille matkustajille olisi selvää mitä aioimme tehdä. Suljimme oven peräsämme ja aloimme riisumaan toisiamme.

Farkkuni lähtivät ensimmäisenä. Ne päätyivät mytyksi lattialle. Oli selvää, että tilan puutteen vuoksi aioa mahdollinen asento olisi seisaaltaan. Paitani ja rintaliivini seurasivat pian farkkujani lattialle. Hän riisui myös omat housunsa. Hän käänsi minut kohti peiliä. Nojasin molemmin käsin lavuaarin reunaa vasten nähden alastoman ylävartaloni kokonaan peilistä. Pikkuhousuni olivat ainoa päälläni yhä oleva vaatekappale, ja nekin saisivat pian lähteä.

Hän asettui taakseni ja kietoi vasemman kätensä alavatsani ympärini. Hänen lämmin kätensä veti minua itseään kohti samalla kun toinen käsi hakeutui jalkojeni väliin levittäen niitä. Tunsin kuinka hänen paksu ja kova kalunsa painautui vasten alaselkääni. Hänen kätensä liukui vaossani levitäen sen nesteitä. Olin täysin valmis ottamaan kalun sisälleni. Nojasin ylävartalollani eteenpäin antaakseni hänelle parhaan mahdollisen pääsyn sisälleni. Pian tunsin kovan kalun kosketuksen turvonneilla pillunhuulillani. Hän painoi kalunsa sisälleni yhä syvemmälle ja syvemmälle. Peilistä näin meidän molempien kasvot. Kummankin ilmeet olivat yhdistelmä sekä kiimasta, tuskasta että nautinnosta. Kalu liukui kerta toisensa jälkeen syvälle sisääni ja jälleen ulos. Hänen toinen kätensä hieroi klitoristani. Peilissä rintani heiluivat voimakkaiden työntöjen tahdissa hänen lantionsa osuessa takapuoleeni joka työnnön päätteeksi. Kovat työnnöt pakottivat minut vaihtamaan asentoani tukevammaksi. Nojasin peiliä päin sekä jalat että kädet leveässä haara-asennossa tarjoten lantiotani hänen käyttöönsä. Hänen tehtävänsä olisi vain naida minua rajusti ja hieroa klitoristani kunnes tulisin. Mikään muu ei kiinnostanut minua nyt. Tämä oli todellista panemista. Koko muu maailma katosi ympäriltäni. Tuntui kuin koko kehoni olisi keskittynyt lantiooni, ja kaikki muut aistini katosivat olemattomiin. Tunsin miten hänen kalunsa eteni pillussani edestakaisin kerta toisensa jälkeen. Ajantajuni katosi kokonaan, ja elin vain tässä hetkessä ja tässä tunteessa enkä halunnut sen loppuvan.

Olin juuri tulossa kun tunsin hänen kyrpänsä sykinnästä hänen saaneen orgasminsa. Se oli viimeinen pisara joka tönäisi minut lopulta kynnyksen yli. Hengitykseni muuttui entistäkin epäsäännöllisemmäksi, ja tuntui kuin jalkani olisivat lähteneet altani. Vain hänen orgasminsa pelasti minut kaatumiselta sillä hänen molemmat kätensä kietoutuivat ympärilleni, ja kehomme sykkivät yhdessä hänen kalunsa ollessa vielä sisälläni. Hän oli yhä sisälläni kun yhteinen orgasmimme laantui raukeaksi halaukseksi. Hänen kätensä nousivat hyväilemään rintojani. Minulta kuluisi vielä pari minuuttia ennen kuin olisin laskeutunut täysin orgasmistani, ja hänen kätensä olivat yhä ympärilläni, kuin lämmittäen minua halauksellaan.

Oli aika palata takaisin paikoilemme. Puimme vaatteemme päällemme, ja hän lähti ensimmäisenä palaamaan kohti istuintaan. Minä seurasin pian perässä. Paluumatkalla huomasin ensimmäisen kerran missä päin konetta Laura oli istumassa. Hänen ilmeensä kertoi kaiken. Ei ollut pienintäkään epäilystä etteikö hän olisi tiennyt mitä äsken oli tapahtunut. Joutuisin vielä kertomaan hänelle kaiken yksityiskohtineen.

Istuin takaisin omalle paikalleni miehen viereen niinkuin en vieläkään tuntisi häntä lainkaan. Tavallaan se olikin totta. Emmehän olleet puhuneet koko lennon aikana muuta kuin tervehtiäksemme nopeasti hänen istuessaan ensi kerran vierelleni. En tiennyt tästä miehestä edes hänen nimeään, kotimaataan tai mitä kieltä hän puhui. Muistaisimme toisemme vain tästä yhdestä kohtaamisesta, joka huipentui pienenpienessä kopissa 10 kilometrin korkeudessa.

2

8844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies 41 v.

      Hyvin ja kiihottavasti kirjoitettu. Tuli tosi jännittynyt olo nyt. Illalla luen varmasti kirjoituksesi muutamaan otteeseen uudelleen yhdessä osa 1:n kanssa. Tulee nautinnollinen hetki. Sinulta odotan lisää kirjoituksia.

    • Miina

      Upeaa tekstiä, hieno kirjoitus.
      Tee vielä lisää tälläsiä lentokone-juttuja ;D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe