Syntymäpäivä

Kohta60

Liityn kohta tähän 60 plus kerhoon eli ns. merkkipäivå on tulossa. Ystäviä ei enää ole ja sukulaisista en välitä. Onneksi lähes kaikki sukulaiset asuvat eri paikkakunnalla kuin minä. Jos jään kotiin, joku sukulainen keksii kuitenkin järjestää jotakin "merkkipäivän juhlintaa".

Ensimmäinen ajatus oli lähteä matkalle syntymäpäivänä. Sopivia pitempiä matkoja ei löytynyt ja tuttuja kotimaan paikkoja ei viitsi lähteä taas kerran katsomaan.

Sitten keksin ratkaisun: Sanon lähisukulaisille (2 kpl), että lähden matkalle määrittelemättömään kohteeseen. Jos he uskovat sen, voin olla kotona kaikessa rauhassa. Laitan aamulla puhelimen kiinni ja radion auki. Päivällä voin käydä kaupassa ja vaikka lähikapakassa nauttimassa pari tuoppia. Tällä tavalla vältän "merkkipäivän juhlinnan" ja saan olla rauhassa.

6

134

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No sillee sitten.

H.

• Tällainen juhlija....kivaako yksin juhlia?

• merkkipäivän juhlinta ei ole pakollista, jokaisella oltava oikeus valita juhliako vai ei. itse en ole koskaan juhlinut ns. merkkipäiviäni, en oikein ymmärrä mikä tekee "merkkipäivän", syntymäpäivä on joka vuosi, ei nykyaikana ole mitenkään suuri saavutus täyttää 50, 60 tai 70. olen luvannut että juhlin jos 100 vuotta sattuu tulemaan täyteen, en aikaisemmin.

• Kyllä ne pitää kunnon kemut järjestää, ei tässä kauan eletä. Mukava se on sukulaisia ja tuttuja nähdä muuallakin kun hautajaisissa
      Seitenkymppiset on seuraavat, mutta on sinne vielä aikaa

• eipakkojuhlia

Mä varasin hotellihuoneen tarpeeksi kaukaa enkä ilmoittanut kellekään mistä, sanoin vain että rääppiäisiäkään ei ole tarjolla eikä minkäänlaista vastaanottoa ennen eikä jälkeen. Rauhassa sain synttärini viettää eikä ollut pelkoo että joku on oven takana :) Sain viettää todella rentouttavan pitkän viikonlopun :)

• aina.i.ankeinennnnn

määkin luulin viettäväni kuuskymppiset yksin fugessa
      mutta kuinkas kävikään
      perhe teki yllätyshyökkäyksen kaks päivää ennen hoo hetkeä
      täytyy sanoa että elämäni paras yllätys

mutta jos on erakko niin on
      silloin on parasta nauttia vaan omasta seurastaan
      eikä tarvii ottaa muita huomioon
      mutta mää en oo erakko
      ja mulla on ystäviä
      ja osan sukululaisista kanssa tykkään viettää aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      587
      1233
    2. 80
      917
    3. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      274
      694
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      56
      656
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      189
      653
    6. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      161
      632
    7. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      132
      621
    8. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      600
    9. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      203
      546
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      496
    Aihe