Syntymäpäivä

Kohta60

Liityn kohta tähän 60 plus kerhoon eli ns. merkkipäivå on tulossa. Ystäviä ei enää ole ja sukulaisista en välitä. Onneksi lähes kaikki sukulaiset asuvat eri paikkakunnalla kuin minä. Jos jään kotiin, joku sukulainen keksii kuitenkin järjestää jotakin "merkkipäivän juhlintaa".

Ensimmäinen ajatus oli lähteä matkalle syntymäpäivänä. Sopivia pitempiä matkoja ei löytynyt ja tuttuja kotimaan paikkoja ei viitsi lähteä taas kerran katsomaan.

Sitten keksin ratkaisun: Sanon lähisukulaisille (2 kpl), että lähden matkalle määrittelemättömään kohteeseen. Jos he uskovat sen, voin olla kotona kaikessa rauhassa. Laitan aamulla puhelimen kiinni ja radion auki. Päivällä voin käydä kaupassa ja vaikka lähikapakassa nauttimassa pari tuoppia. Tällä tavalla vältän "merkkipäivän juhlinnan" ja saan olla rauhassa.

6

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No sillee sitten.

H.

• Tällainen juhlija....kivaako yksin juhlia?

• merkkipäivän juhlinta ei ole pakollista, jokaisella oltava oikeus valita juhliako vai ei. itse en ole koskaan juhlinut ns. merkkipäiviäni, en oikein ymmärrä mikä tekee "merkkipäivän", syntymäpäivä on joka vuosi, ei nykyaikana ole mitenkään suuri saavutus täyttää 50, 60 tai 70. olen luvannut että juhlin jos 100 vuotta sattuu tulemaan täyteen, en aikaisemmin.

• Kyllä ne pitää kunnon kemut järjestää, ei tässä kauan eletä. Mukava se on sukulaisia ja tuttuja nähdä muuallakin kun hautajaisissa
      Seitenkymppiset on seuraavat, mutta on sinne vielä aikaa

• eipakkojuhlia

Mä varasin hotellihuoneen tarpeeksi kaukaa enkä ilmoittanut kellekään mistä, sanoin vain että rääppiäisiäkään ei ole tarjolla eikä minkäänlaista vastaanottoa ennen eikä jälkeen. Rauhassa sain synttärini viettää eikä ollut pelkoo että joku on oven takana :) Sain viettää todella rentouttavan pitkän viikonlopun :)

• aina.i.ankeinennnnn

määkin luulin viettäväni kuuskymppiset yksin fugessa
      mutta kuinkas kävikään
      perhe teki yllätyshyökkäyksen kaks päivää ennen hoo hetkeä
      täytyy sanoa että elämäni paras yllätys

mutta jos on erakko niin on
      silloin on parasta nauttia vaan omasta seurastaan
      eikä tarvii ottaa muita huomioon
      mutta mää en oo erakko
      ja mulla on ystäviä
      ja osan sukululaisista kanssa tykkään viettää aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4516
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      2069
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      159
      1455
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      164
      1436
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      1422
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      253
      1214
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      188
      1137
    8. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      203
      1102
    9. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      1017
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      61