Syntymäpäivä

Kohta60

Liityn kohta tähän 60 plus kerhoon eli ns. merkkipäivå on tulossa. Ystäviä ei enää ole ja sukulaisista en välitä. Onneksi lähes kaikki sukulaiset asuvat eri paikkakunnalla kuin minä. Jos jään kotiin, joku sukulainen keksii kuitenkin järjestää jotakin "merkkipäivän juhlintaa".

Ensimmäinen ajatus oli lähteä matkalle syntymäpäivänä. Sopivia pitempiä matkoja ei löytynyt ja tuttuja kotimaan paikkoja ei viitsi lähteä taas kerran katsomaan.

Sitten keksin ratkaisun: Sanon lähisukulaisille (2 kpl), että lähden matkalle määrittelemättömään kohteeseen. Jos he uskovat sen, voin olla kotona kaikessa rauhassa. Laitan aamulla puhelimen kiinni ja radion auki. Päivällä voin käydä kaupassa ja vaikka lähikapakassa nauttimassa pari tuoppia. Tällä tavalla vältän "merkkipäivän juhlinnan" ja saan olla rauhassa.

6

134

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No sillee sitten.

H.

• Tällainen juhlija....kivaako yksin juhlia?

• merkkipäivän juhlinta ei ole pakollista, jokaisella oltava oikeus valita juhliako vai ei. itse en ole koskaan juhlinut ns. merkkipäiviäni, en oikein ymmärrä mikä tekee "merkkipäivän", syntymäpäivä on joka vuosi, ei nykyaikana ole mitenkään suuri saavutus täyttää 50, 60 tai 70. olen luvannut että juhlin jos 100 vuotta sattuu tulemaan täyteen, en aikaisemmin.

• Kyllä ne pitää kunnon kemut järjestää, ei tässä kauan eletä. Mukava se on sukulaisia ja tuttuja nähdä muuallakin kun hautajaisissa
      Seitenkymppiset on seuraavat, mutta on sinne vielä aikaa

• eipakkojuhlia

Mä varasin hotellihuoneen tarpeeksi kaukaa enkä ilmoittanut kellekään mistä, sanoin vain että rääppiäisiäkään ei ole tarjolla eikä minkäänlaista vastaanottoa ennen eikä jälkeen. Rauhassa sain synttärini viettää eikä ollut pelkoo että joku on oven takana :) Sain viettää todella rentouttavan pitkän viikonlopun :)

• aina.i.ankeinennnnn

määkin luulin viettäväni kuuskymppiset yksin fugessa
      mutta kuinkas kävikään
      perhe teki yllätyshyökkäyksen kaks päivää ennen hoo hetkeä
      täytyy sanoa että elämäni paras yllätys

mutta jos on erakko niin on
      silloin on parasta nauttia vaan omasta seurastaan
      eikä tarvii ottaa muita huomioon
      mutta mää en oo erakko
      ja mulla on ystäviä
      ja osan sukululaisista kanssa tykkään viettää aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 126
      1573
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      203
      1016
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      648
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      232
      536
    5. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      509
    6. Eikö sen tyhmäkin tajua,että rakastan...

😘
      Ikävä
      31
      490
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      11
      454
    8. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      183
      444
    9. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      41
      426
    10. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      18
      403
    Aihe