Piäsiäisen kuumalinja

Piässiiskukko

Hyvvee piässiistä kaikille!!!! Millä mielelle Piäsijåisseen? Onko ruohot jo leikattuna ja munat hommattuna? Ite tässä just lähen viellä käymmään kaupoilla, josko viell jottai hyvvee löytäs : ).

138

2291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄmmäVee

Kutalekko se sieltä kiekuu? Hyvvää pääsiäistä minultahhii ja hengissä vielä kotkottele. Töyhtö o kynittynä ja munat merkattuna.

• Piässiiskukko

• ÄmmäVee

• Piässiiskukko
        ÄmmäVee kirjoitti:

Oot mahoto!

Mitennii? Par päivvee kuunnellu harppu piisijä. Aika kiva sointi : ).

• ÄmmäVee
        Piässiiskukko kirjoitti:

Mitennii? Par päivvee kuunnellu harppu piisijä. Aika kiva sointi : ).

Voi mahoto, eikö se ollu sinu nimimerkki? Mahoto kukko he he. Mitä oot muuta touhunnu?
        Oli muuten tässä vasta ilimotus torissa, että myyää vihane kukko pitovaikeuksie vuoksi :,D ostikoha kukkaa 🤔

• Piässiiskukko
        ÄmmäVee kirjoitti:

Voi mahoto, eikö se ollu sinu nimimerkki? Mahoto kukko he he. Mitä oot muuta touhunnu?
        Oli muuten tässä vasta ilimotus torissa, että myyää vihane kukko pitovaikeuksie vuoksi :,D ostikoha kukkaa 🤔

Hommoo o ollunna vappaalla. Jatkuvasti putovvaa katolta lumet rappusille. Traktorin korjjausta. Kirjan kirjutusta. Kaiken näköstä myymistä : D)). Semmossii ne monet kukot o : D. Heh heh ja aprilli juttukkii keksitty, pittää kohta sillittee : D)).

• KirjoitanNyt
        Piässiiskukko kirjoitti:

Hommoo o ollunna vappaalla. Jatkuvasti putovvaa katolta lumet rappusille. Traktorin korjjausta. Kirjan kirjutusta. Kaiken näköstä myymistä : D)). Semmossii ne monet kukot o : D. Heh heh ja aprilli juttukkii keksitty, pittää kohta sillittee : D)).

Niin, joko pudotit lätäkön lumet? Miltä kirjan kirjoittaminen on näyttänyt, edistyykö ja mitkä tunnelmat, mietteet sen suhteen?
        Nii useimmat kukot, se o se testoterrooni.
        Sillistä tuli mielee, ku nuorena kotona söi sinappisilliä ja sillo tykkäsi, empä ole maistanu sitte aikuisena, ookko sinä ?
        Vai kjeh kjeh, siellä vaa venkoillaa ja juonittaa taas :D
        Minähi tei pila tännää yhelle, ei oikei tykänny :D))

• KirjoitanNyt
        KirjoitanNyt kirjoitti:

Niin, joko pudotit lätäkön lumet? Miltä kirjan kirjoittaminen on näyttänyt, edistyykö ja mitkä tunnelmat, mietteet sen suhteen?
        Nii useimmat kukot, se o se testoterrooni.
        Sillistä tuli mielee, ku nuorena kotona söi sinappisilliä ja sillo tykkäsi, empä ole maistanu sitte aikuisena, ookko sinä ?
        Vai kjeh kjeh, siellä vaa venkoillaa ja juonittaa taas :D
        Minähi tei pila tännää yhelle, ei oikei tykänny :D))

Välillä Saakeli paha olla, ku kuoli 3 kissapentua ja emo ehtii niitä nyt. Kyllä kuristaa sydäntä sen puolesta :( ku ei voi auttaa mitenkään ;'(

• Piässiiskukko

Joo ei tuolla lätäköllä ollunna, ku joku 1.2metrrii lunta. Vielä jäi 40 senttii, jospa se sen kestäs. Hiasta tuon kirjottamisen suhtteen, tulloo aina taukoja siihen. Kahtelin mie jo nuit painopaikkoja, pitännee kesällä käyä kyselemässä. Iha tavan Abban sillit hyvvii. Lokkiin kirjutin ett ostin Sauppi 9-7 muasturin : D)). Ai nii miuttii virvottiin iliman vihttoo tännää, ku annoin kummipojanpojalle suklaamunan. Parempi myöhhää ku ei millonkkaa, ei myö kuavoloihi jäykistytä. Elämä o joskus lyhy, minkäs sille mahttaa. Mirrilöillä huono tuuri : (.

• ÄmmäVee
        Piässiiskukko kirjoitti:

Joo ei tuolla lätäköllä ollunna, ku joku 1.2metrrii lunta. Vielä jäi 40 senttii, jospa se sen kestäs. Hiasta tuon kirjottamisen suhtteen, tulloo aina taukoja siihen. Kahtelin mie jo nuit painopaikkoja, pitännee kesällä käyä kyselemässä. Iha tavan Abban sillit hyvvii. Lokkiin kirjutin ett ostin Sauppi 9-7 muasturin : D)). Ai nii miuttii virvottiin iliman vihttoo tännää, ku annoin kummipojanpojalle suklaamunan. Parempi myöhhää ku ei millonkkaa, ei myö kuavoloihi jäykistytä. Elämä o joskus lyhy, minkäs sille mahttaa. Mirrilöillä huono tuuri : (.

Kyllähä minä sen tiijä, että kuolema kuuluu elämää, mutta säälittää tuo emo, ku näkkee sen hädä :(
        Oho, Olipa siellä sitte tosijaa palijo lunta! Huh huh, kova urakka!!
        Mutta hienoa, että jaksat kirjoittaa. Sinulla on niin palijo ideoita aina, että minä jään jälkeen, kun olen tällainen hidas paikoillaan oleva nössykkä. Yks nuori sanoi sopivasti, että tylsä :D Oon just sitä!! Hellän ääressä ja kotona viihtyvä, vaihtelunhaluton tylsimys :D Paikoilleen sammaloituva :D Mutta omaehtoinen varmaa :(
        Vai Saabbi maasturi, voi että, se olis kyllä hieno! Osta osta osta...pihi..pihi...etpä raski ;D En yllytä :)
        Olipa huomaavaisesti ajateltu antaa suklaamuna kummipojalle, varmasti tykkäsi ja muistaa isonakin sinua lämmöllä. Minua ei virvottu, ihmekkös tuo sitte, ku särkee paikkoja nyt.
        Mites sinu vointi ollu?
        Munavoita meinasi tännää tehä. Pakastimessa Moilasen cocktail piirakoita.
        Ookko pilkkimässä käynyt?

• ÄmmäVee
        ÄmmäVee kirjoitti:

Kyllähä minä sen tiijä, että kuolema kuuluu elämää, mutta säälittää tuo emo, ku näkkee sen hädä :(
        Oho, Olipa siellä sitte tosijaa palijo lunta! Huh huh, kova urakka!!
        Mutta hienoa, että jaksat kirjoittaa. Sinulla on niin palijo ideoita aina, että minä jään jälkeen, kun olen tällainen hidas paikoillaan oleva nössykkä. Yks nuori sanoi sopivasti, että tylsä :D Oon just sitä!! Hellän ääressä ja kotona viihtyvä, vaihtelunhaluton tylsimys :D Paikoilleen sammaloituva :D Mutta omaehtoinen varmaa :(
        Vai Saabbi maasturi, voi että, se olis kyllä hieno! Osta osta osta...pihi..pihi...etpä raski ;D En yllytä :)
        Olipa huomaavaisesti ajateltu antaa suklaamuna kummipojalle, varmasti tykkäsi ja muistaa isonakin sinua lämmöllä. Minua ei virvottu, ihmekkös tuo sitte, ku särkee paikkoja nyt.
        Mites sinu vointi ollu?
        Munavoita meinasi tännää tehä. Pakastimessa Moilasen cocktail piirakoita.
        Ookko pilkkimässä käynyt?

Minu aprillipila oli semmone, että ku oli vieraita, huusi keittiöstä, että tulukkaa äkkiä kahtoo ku Kaks hirveä syö pihalla omenapuita.
        Arvaa vaa, ku 10 vuotias poika oli myös siinä, nii sehä ruemussaa raukka juoksi siihe myös, nii naama venähti, ku ei ollukkaa mittää. Esitti kyllä vastalauseessa. Minulle tuli huono omatunto ja siihe loppu minu pilat. Tein yllä sovintoa ja kaikilla siittä selvittiin.

• ÄmmäVee
        ÄmmäVee kirjoitti:

Minu aprillipila oli semmone, että ku oli vieraita, huusi keittiöstä, että tulukkaa äkkiä kahtoo ku Kaks hirveä syö pihalla omenapuita.
        Arvaa vaa, ku 10 vuotias poika oli myös siinä, nii sehä ruemussaa raukka juoksi siihe myös, nii naama venähti, ku ei ollukkaa mittää. Esitti kyllä vastalauseessa. Minulle tuli huono omatunto ja siihe loppu minu pilat. Tein yllä sovintoa ja kaikilla siittä selvittiin.

Karkilla selvittiin

• Piässiiskukko
        ÄmmäVee kirjoitti:

Karkilla selvittiin

Ei ou pilikillä tullu käyttyy. Joo lunta o ja tulloo tuas lissee. Eilen vilimasin ajo viteon kylillä, missä näkkyy lumi tilanne. Mutta ei sua ajettuu sitä tuonne vanahemmalle lokille vilimiks. No joo, pakottelloo tuo minnuukkii joka kohttaan. Nyt vasenta oloka piätä jyysttää, viimo viikolla kävin tervveys keskukses, jos sais vysioterapia lapun. Piäsis tuas viänneltäväks : D)). Otin tuossa päikärit nyt jakssaa tuas : D.

• ÄmmäVee
        Piässiiskukko kirjoitti:

Ei ou pilikillä tullu käyttyy. Joo lunta o ja tulloo tuas lissee. Eilen vilimasin ajo viteon kylillä, missä näkkyy lumi tilanne. Mutta ei sua ajettuu sitä tuonne vanahemmalle lokille vilimiks. No joo, pakottelloo tuo minnuukkii joka kohttaan. Nyt vasenta oloka piätä jyysttää, viimo viikolla kävin tervveys keskukses, jos sais vysioterapia lapun. Piäsis tuas viänneltäväks : D)). Otin tuossa päikärit nyt jakssaa tuas : D.

Tijäkkö mitä, kysy taas sinulta, ku oot mies ja varmasti ymmärrät paremmin miesten ajatuksia, että osaatko arvioida mikä minussa on vikana, kun viime viikollakin pari nuorta miestä tuijotti pitkään ja monen päivän ajan ja lopulta alkoi tulemaan ehdotuksia.
        Mikä minussa on vikana, voi olla? Annanko jotain signaaleja tietämättä, vihjailen tai vinkkaan tarkoittamatta eleilläni tms?
        En ole minkään näköinen ja ruipelokin oon. Mikä minussa voi olla, että nuoret miehet tekkee tuommosta? Olenko äidillinen vai MITÄ?
        Näytän vanhalta, pukeudun tavallisesti. En ymmärrä, miksi esitellään seksiä :(
        Näytänkö kenties halvalta tai tyrkyltä tai helpolta :(
        Olen tavallinen äiti ja mummu, en ymmärrä!
        Mikä nuoria miehiä vaivaa?

Ai olkapää kipuilee. Kannattaa tosiaan kysyä fysikaalista. Auttaako se tenssi siihen?

• ÄmmäVee
        ÄmmäVee kirjoitti:

Tijäkkö mitä, kysy taas sinulta, ku oot mies ja varmasti ymmärrät paremmin miesten ajatuksia, että osaatko arvioida mikä minussa on vikana, kun viime viikollakin pari nuorta miestä tuijotti pitkään ja monen päivän ajan ja lopulta alkoi tulemaan ehdotuksia.
        Mikä minussa on vikana, voi olla? Annanko jotain signaaleja tietämättä, vihjailen tai vinkkaan tarkoittamatta eleilläni tms?
        En ole minkään näköinen ja ruipelokin oon. Mikä minussa voi olla, että nuoret miehet tekkee tuommosta? Olenko äidillinen vai MITÄ?
        Näytän vanhalta, pukeudun tavallisesti. En ymmärrä, miksi esitellään seksiä :(
        Näytänkö kenties halvalta tai tyrkyltä tai helpolta :(
        Olen tavallinen äiti ja mummu, en ymmärrä!
        Mikä nuoria miehiä vaivaa?

Ai olkapää kipuilee. Kannattaa tosiaan kysyä fysikaalista. Auttaako se tenssi siihen?

Niin ja onko tuollainen ehdottelu nykyään yleistä nuorten miesten keskuudessa? Haetaan ehkä kokemuksia vanhan naisen kanssa tms.
        Minun nuoruudessaan ei ollut tuommosta ja tuollainen on outoa minusta.

• ÄmmäVee kirjoitti:

Niin ja onko tuollainen ehdottelu nykyään yleistä nuorten miesten keskuudessa? Haetaan ehkä kokemuksia vanhan naisen kanssa tms.
        Minun nuoruudessaan ei ollut tuommosta ja tuollainen on outoa minusta.

Lähetäppä kuva miun s-posttiin, kerron sitten ; D. Joissaa ihmisissä o sitä vetovoimmoo,,. Ei se välttämättä johu misttää iästä tahi näöstä. Kato miekkii aina tykästyn vaikka minkälaissiin norppiin ja ne o pakko suaha (rek kuva) : D)). Nih ja muista poijjat o poikkii. Ja voihan olla etteivät nuorille naisille uskalla ehotella nykysin Me toon takkii? Kohta on nimittäin niin, ettei uskalla tuntemattomalle vastakkaiselle sukupuolelle päivvee sannoo, jos vaikka hiän pittää sitä ahisteluna. Kaikkihan nykysin tehhään puhelimen ja tietokonneen kautta. Irlissä ei osata ennee puhhuu, vaan kaikki setvittään somessa, kymmenniin vuossiin jäläkkeen. Miten joku ehottel ja koskettell. Eikö asia pitäs ottoo sillo puhheeks, jos se o aihheellista? Mitä nuita lehti- ja lokijuttuja lukkoo kehuttaan ain ulukolaissii miehhii, että ne hallailloot, pussailloot ja ovat iholla. Hmmm, eikö nuo jutut ou jotennii ristiriiassa? Tuoho Me toohon. Mittees mieltä sie out? Onneks tiällä ei ou paljon lukijoita, voisivat jo kirjotuksen kokkee vihapuhheeks ja tulla hirmunen myrsky.

• ÄmmäVee
        yxkutale kirjoitti:

Lähetäppä kuva miun s-posttiin, kerron sitten ; D. Joissaa ihmisissä o sitä vetovoimmoo,,. Ei se välttämättä johu misttää iästä tahi näöstä. Kato miekkii aina tykästyn vaikka minkälaissiin norppiin ja ne o pakko suaha (rek kuva) : D)). Nih ja muista poijjat o poikkii. Ja voihan olla etteivät nuorille naisille uskalla ehotella nykysin Me toon takkii? Kohta on nimittäin niin, ettei uskalla tuntemattomalle vastakkaiselle sukupuolelle päivvee sannoo, jos vaikka hiän pittää sitä ahisteluna. Kaikkihan nykysin tehhään puhelimen ja tietokonneen kautta. Irlissä ei osata ennee puhhuu, vaan kaikki setvittään somessa, kymmenniin vuossiin jäläkkeen. Miten joku ehottel ja koskettell. Eikö asia pitäs ottoo sillo puhheeks, jos se o aihheellista? Mitä nuita lehti- ja lokijuttuja lukkoo kehuttaan ain ulukolaissii miehhii, että ne hallailloot, pussailloot ja ovat iholla. Hmmm, eikö nuo jutut ou jotennii ristiriiassa? Tuoho Me toohon. Mittees mieltä sie out? Onneks tiällä ei ou paljon lukijoita, voisivat jo kirjotuksen kokkee vihapuhheeks ja tulla hirmunen myrsky.

Kauhea kuva se olisi huh huh, hyvä kun peili kestää kuule! Joissain on vetovoimaa, totta, muttei minussa. Harmaa varpunen ja haahuilija Oon. Näkymätön varjo. Jos he kattoo pitkään, et hui mikä kummajainen :D )) Mutta kiusallista!
        Joo, varmaan tällaista on helpompi lähestyä, kuin kaunista ja nuorta, siinä se!! Noin se varmasti on!! Helpottavaa, ku löyty vastaus :)

Voi, kun suloisia nuo norpat! En ole esineiden keräilijä, mutta ihastelenkin kyllä. Ihania kuutteja :)
        Niin, varmasti tuo pittää paikkaansa, että voi olla tulkintavirheitäkin sosiaalisessa kanssakäymisessä.
        Totta, että perinteisesti suomalaista miestä pidetään ei puhu, ei pussaa tyyppinä. Oon minähi miettinyt tuota joskus. Varmaan Oon sitä sukupoloven naisia, että ihimettelisi, jos mies koko aja likistelisi ja olis vahtaamassa joka liikkua ja toisi päi, että ihte kyttäis miehen joka liikkua. siinä tukehtus.
        Minä usko, että ku enne miehet oli nii palijo ulukotöissä ja piti olla työ touhussa, eikä suvaittu miehelle pehmeyttä, kun elämä oli kovaa, niin sieltä tullut tuo jurous yms.
        Sukupolvesta en tiijä. Minun vävyni ovat kyllä koviakin pussaa ja no, eivät puhu liikaa kuitenkaan, vähemmän kuin moni nainen Heh, mutta tosi sosiaalisia kuitenkin ja perheestään huolta pitäviä.
        Sosiaalinen Media kyllä varmasti sotkee normaalia keskustelua, esim. Sinä ja minä olisimme hyvinkin hämmän Hui Jatkan myö

• Piässiiskukko
        ÄmmäVee kirjoitti:

Kauhea kuva se olisi huh huh, hyvä kun peili kestää kuule! Joissain on vetovoimaa, totta, muttei minussa. Harmaa varpunen ja haahuilija Oon. Näkymätön varjo. Jos he kattoo pitkään, et hui mikä kummajainen :D )) Mutta kiusallista!
        Joo, varmaan tällaista on helpompi lähestyä, kuin kaunista ja nuorta, siinä se!! Noin se varmasti on!! Helpottavaa, ku löyty vastaus :)

Voi, kun suloisia nuo norpat! En ole esineiden keräilijä, mutta ihastelenkin kyllä. Ihania kuutteja :)
        Niin, varmasti tuo pittää paikkaansa, että voi olla tulkintavirheitäkin sosiaalisessa kanssakäymisessä.
        Totta, että perinteisesti suomalaista miestä pidetään ei puhu, ei pussaa tyyppinä. Oon minähi miettinyt tuota joskus. Varmaan Oon sitä sukupoloven naisia, että ihimettelisi, jos mies koko aja likistelisi ja olis vahtaamassa joka liikkua ja toisi päi, että ihte kyttäis miehen joka liikkua. siinä tukehtus.
        Minä usko, että ku enne miehet oli nii palijo ulukotöissä ja piti olla työ touhussa, eikä suvaittu miehelle pehmeyttä, kun elämä oli kovaa, niin sieltä tullut tuo jurous yms.
        Sukupolvesta en tiijä. Minun vävyni ovat kyllä koviakin pussaa ja no, eivät puhu liikaa kuitenkaan, vähemmän kuin moni nainen Heh, mutta tosi sosiaalisia kuitenkin ja perheestään huolta pitäviä.
        Sosiaalinen Media kyllä varmasti sotkee normaalia keskustelua, esim. Sinä ja minä olisimme hyvinkin hämmän Hui Jatkan myö

Heh heh söhäsiskö lokissaan mehiläispessee? Laittas hajatelmmii Me Toosta. Pittääpä harkita : ).

• pikkaseneriasia

Asiantuntijat kommentoi metoo-kohuun, että ihmisellä ei ihan kaikki asiat ole kohdillaan, jos hän omasta mielestään flirttailee, mutta oikeasti seksuaalisesti häiritsee.

• Piässiiskukko
        pikkaseneriasia kirjoitti:

Asiantuntijat kommentoi metoo-kohuun, että ihmisellä ei ihan kaikki asiat ole kohdillaan, jos hän omasta mielestään flirttailee, mutta oikeasti seksuaalisesti häiritsee.

En ou paljjoo nuita "asiantuntijoita" kahellunna, ku tuo muallais järki pelovvaa viell. Kyllä noista pittää osata sannoo häirihtijälle, jos ei tykkee. Aika harva o selevänäkijä mistä kukkii tykkevvää. Vettää vaikka litsarin korville, nii enne aikkaan tehttiin ja taisivat hyvin pärjätä. Ehkä liikkoo tuijjotellaan just nuihin tietävviin "asiantuntijoihin", ollaan aika uusauttommii nykysin. Tää nyt ei kuulu tuohon Me toohon, mutta niin ku erässii ohjooja oli "syötättänyt" toisen oksennusta? Ei kait nyt kenenkkää suuhun laiteta tuollasta, kyllä siitä kielttäättyy voipi. Se keskustelu ois kovasana joka paikkaan.

• ÄmmäVee

Mikä helveti Mee Too? Minä oo iha Kuutamolla ny. Minä en ymmärrä ny mittää teijä puheista ööööö 😳

• ÄmmäVee

Minä vaa kirijotit ja kirijotit ja jotenkin oli ajatus, ette ole iha kartalla nyt ja oikeassa oli tunteen suhteen. Minä en ny ymmärrä yhtään, mistä täällä puhuttaa, ku joku Mee Too?????

• ÄmmäVee

Kävi penkomassa googlea, juu tuli mieleen, että seksuaalinen häirintä on eri asia, kuin seksuaalinen hyväksikäyttö.
        Eihän se oo oikei, jos alettaa kyttäilee ja seurailee ussei kotiovelle ja lähettelee läähätys ja törkyviestejä jatkuvasti yms, pelottas tuommoinen.
        Mutta jos joku joskus nakkaa huomautuksen vaikkapa seksikkäästä peffasta, se ei traumatisoi kettää. Tietenkin pittää ottaa ikä huomioon. Jos kyseessä on lapsi tai huvin nuori henkilö, vähempikin voi järkyttää ja säikäyttää.
        Jos käytös on uhkaavaa esim. Kiinni käymistä tai koskettelua, se on toisen rajojen rikkomista! Toisaalta Minähi Oon tehnyt aloittajalle kerra nii täällä, sanallisesti :D Se oli ylilyönti ja huonolla huumorilla tehty, joka ei kuulu normaaliin köytökseeni tuntematonta kohtaan. Kiusasin.
        Riippuu niin paljon tilanteesta, onko tuomittavaa vai ei ja henkilöstä. Jos toinen ei tykkää minkäänlaisista heitoista, sitä pitää pyrkiä kunnioittamaan ja onhan se fiksua kuunnella toista., eikä jatkaa 8tsestä viattomaltakaan tuntuvaa leikinlaskua.

• Piässiiskukko
        ÄmmäVee kirjoitti:

Kävi penkomassa googlea, juu tuli mieleen, että seksuaalinen häirintä on eri asia, kuin seksuaalinen hyväksikäyttö.
        Eihän se oo oikei, jos alettaa kyttäilee ja seurailee ussei kotiovelle ja lähettelee läähätys ja törkyviestejä jatkuvasti yms, pelottas tuommoinen.
        Mutta jos joku joskus nakkaa huomautuksen vaikkapa seksikkäästä peffasta, se ei traumatisoi kettää. Tietenkin pittää ottaa ikä huomioon. Jos kyseessä on lapsi tai huvin nuori henkilö, vähempikin voi järkyttää ja säikäyttää.
        Jos käytös on uhkaavaa esim. Kiinni käymistä tai koskettelua, se on toisen rajojen rikkomista! Toisaalta Minähi Oon tehnyt aloittajalle kerra nii täällä, sanallisesti :D Se oli ylilyönti ja huonolla huumorilla tehty, joka ei kuulu normaaliin köytökseeni tuntematonta kohtaan. Kiusasin.
        Riippuu niin paljon tilanteesta, onko tuomittavaa vai ei ja henkilöstä. Jos toinen ei tykkää minkäänlaisista heitoista, sitä pitää pyrkiä kunnioittamaan ja onhan se fiksua kuunnella toista., eikä jatkaa 8tsestä viattomaltakaan tuntuvaa leikinlaskua.

Niimpä😂😂😂😂
        Nuo sanallisesti heitetyt jutut. Ei sanat tapa, eikä vahingoita. Koskettelu vähä eri. Minnuukkii eräs liäkärtäti löi perssiille, joskus operaation jäläkkeen. Sitä en okkein tiijjä miks? Liekkö sitte Jottai huomanna operatiota suorittaissaan jossai henkilössä kohellusta tahi jottai😄 Sanottakkoon selevennykseks, ettei tuo liäkär ollunna Suomalainen. Pikkusen se ehkä yllätti allekirjottanukkii, mut ei pahall😀

• KirjoitanNyt
        Piässiiskukko kirjoitti:

Niimpä😂😂😂😂
        Nuo sanallisesti heitetyt jutut. Ei sanat tapa, eikä vahingoita. Koskettelu vähä eri. Minnuukkii eräs liäkärtäti löi perssiille, joskus operaation jäläkkeen. Sitä en okkein tiijjä miks? Liekkö sitte Jottai huomanna operatiota suorittaissaan jossai henkilössä kohellusta tahi jottai😄 Sanottakkoon selevennykseks, ettei tuo liäkär ollunna Suomalainen. Pikkusen se ehkä yllätti allekirjottanukkii, mut ei pahall😀

No ei olut fiksua käytöstä lääkäriltä, eikä kunnioittanut sinun rajojasi. Ei varmaan äijän köriläs tuosta traumatisoidu, mutten pidä ammattimaisena käytöksensä. Ehkä oli vaa ronski ja retee lääkäri ja kevensi tunnelmaa.
        Vai yllätti, oisit lyöny sille puhelinnumero kouraa ja iskeny silimää 😆
        Joko blogiin ennätit laittaa, millainen oli palaute?

• Piässiiskukko
        KirjoitanNyt kirjoitti:

No ei olut fiksua käytöstä lääkäriltä, eikä kunnioittanut sinun rajojasi. Ei varmaan äijän köriläs tuosta traumatisoidu, mutten pidä ammattimaisena käytöksensä. Ehkä oli vaa ronski ja retee lääkäri ja kevensi tunnelmaa.
        Vai yllätti, oisit lyöny sille puhelinnumero kouraa ja iskeny silimää 😆
        Joko blogiin ennätit laittaa, millainen oli palaute?

Varmmaa kevens : D)). Ja saattoha se hoitsuukkii härnätä, liekkö mittee humannu hänesttää. Tervveiset häLLekkii, mutta onneks ei näitä lue. Kieltämättä muistelen , et iskinnii silimmee ; D)). Oha tuosttaa jo aikkoo jottai 7-8 vuotta.

• KirjoitanNyt
        Piässiiskukko kirjoitti:

Varmmaa kevens : D)). Ja saattoha se hoitsuukkii härnätä, liekkö mittee humannu hänesttää. Tervveiset häLLekkii, mutta onneks ei näitä lue. Kieltämättä muistelen , et iskinnii silimmee ; D)). Oha tuosttaa jo aikkoo jottai 7-8 vuotta.

Jaa, vai että semmosta 😠

• Piässiiskukko
        KirjoitanNyt kirjoitti:

Jaa, vai että semmosta 😠

Mie nyt isken silimmee ponttaanisti ja huastelen mukavvii kaikille : D)).

• KirjoitanNyt
        Piässiiskukko kirjoitti:

Mie nyt isken silimmee ponttaanisti ja huastelen mukavvii kaikille : D)).

Vitsillä laitoin :D )) Mitä tuo nyt haittaa. Ei tuo ole seksuaalista häirintää, vaan huulenheittoa :)

• nytsaunnaan
        KirjoitanNyt kirjoitti:

Vitsillä laitoin :D )) Mitä tuo nyt haittaa. Ei tuo ole seksuaalista häirintää, vaan huulenheittoa :)

Vois nuo huulenheitottii joskus jiähä heittämätä : D.

• KirjoitanNyt
        nytsaunnaan kirjoitti:

Vois nuo huulenheitottii joskus jiähä heittämätä : D.

Äääh, mitä tuo haittaa, huulenheitto. Mukaavahan se on ja piristää. Toivotan nyt hyvät yöt ja ompa ihana ilta-aurinko, ainaki täällä.
        Kiusaamisen ;D

• Samavaan
        KirjoitanNyt kirjoitti:

Äääh, mitä tuo haittaa, huulenheitto. Mukaavahan se on ja piristää. Toivotan nyt hyvät yöt ja ompa ihana ilta-aurinko, ainaki täällä.
        Kiusaamisen ;D

Kiusaamisiin piti.....

• Piässiiskukko
        Samavaan kirjoitti:

Kiusaamisiin piti.....

Hi hih. Tuo juttu juanttaakkii juuresa, enne aikamme alakkuu 24/7:lla ; D. Ei tiällä ou monnee päivvää aurinko näyttäytynnä. Mutta silti kiussoomissiin ; D.

• Kynnysmattona
        Piässiiskukko kirjoitti:

Hi hih. Tuo juttu juanttaakkii juuresa, enne aikamme alakkuu 24/7:lla ; D. Ei tiällä ou monnee päivvää aurinko näyttäytynnä. Mutta silti kiussoomissiin ; D.

♨️😆 Anna palaa vittu! Johan tuota o nähty.

• Piässiiskukko
        Kynnysmattona kirjoitti:

♨️😆 Anna palaa vittu! Johan tuota o nähty.

Noh noh, eipäs rummii puhuta ; D. Mikä nähty?

• Kynnysmattona
        Piässiiskukko kirjoitti:

Noh noh, eipäs rummii puhuta ; D. Mikä nähty?

Siis nähty on, ettei se pieni huulenheitto oo pahasta,eikä hyvällä maulla tehtynä järkytä kettää, joten anna palaa vain!

Jännittäviä unikuvia saakeli :)

• Piässiiskukko
        Kynnysmattona kirjoitti:

Siis nähty on, ettei se pieni huulenheitto oo pahasta,eikä hyvällä maulla tehtynä järkytä kettää, joten anna palaa vain!

Jännittäviä unikuvia saakeli :)

No sitten😂 Nehä onnii jännii😴😨 Hui😁

• Tunkiokukko

Meil Karjalas vällee näinikkää pääsiäisyön kassellaa taivall jot joko nmäkyis noitas-akkoi...Yhe trullin mie bonkasi kaups käyves tuos taano.. Se ajel venäjäkilvill semmoista maasdturii,,ne e i kyvää ennää lentele luutiloill,,niiko enne ! Mie tuos äskettäin huusis käyvessää huomasi jot miul on kasvant rairuohoo leuvakärkee,,?? Mie raakkasi sen vällee pois !

• ÄmmäVee

Mitäs tähän päivään? Onko se tuon kiusaamisenkin kanssa, että suitset suuhun ja mieli kuriin, että kehtaa vielä huomennäkin ratsastaa paikalle?
      Pitääkö paikkaasa suuret teot, pienet puhheet vai mite päi se olikkaa?
      Entä soppiiko ystävän härnätä ystävää sillee?

Joko kohta mehtä hommii pääset? Taittaa olla nii palijo lunta, ettei ehkä vähhää paikkaa onnistu vai?

Minulla huomenna nakupunktio, kun niska jumissa.

• Piässiiskukko

😂 Nakkuilehhan hyvin, että niskat vetristtyy😆 Noh, R:stähän se hevonennii potkkii🐫 Tokko tänä vuonna piässöö, ku sanoivat että ens lumen saattaa jo puolen vuuvven piäst😂😂😂😂

• ÄmmäVee

Hyvvää teki 😋 Juu niin potkii ja mustasukkaisuuesta 😵

• Vetovoimainen

No, mihhiin se hävis?😜 ossaatkos vastata. Tiijät kyll.

• Vetovoimainen

Ei vastanna 😣 Hilima pötkii veks.

• ÄmmäVee
        Vetovoimainen kirjoitti:

Ei vastanna 😣 Hilima pötkii veks.

Hilima, juttele mun kans! Se yks varmmaa kuorsaa jo parta väpättäe Mitä sinulle kuuluu? Onko mikä vointi ja mitä oot tännää puuhaillu? Miten sinä tulit tälle palstalle? Ihastusko veti?.

• ÄmmäVee
        ÄmmäVee kirjoitti:

Hilima, juttele mun kans! Se yks varmmaa kuorsaa jo parta väpättäe Mitä sinulle kuuluu? Onko mikä vointi ja mitä oot tännää puuhaillu? Miten sinä tulit tälle palstalle? Ihastusko veti?.

No hyvät yöt!

• piässiiskukko

Kuulkkeeha kullanmurut😁 Pittää se miunnii joskus nukkuu😂 Tännään pittää mennä ent. nuapurin hautajaissiin.

• KirjoitanNyt
        piässiiskukko kirjoitti:

Kuulkkeeha kullanmurut😁 Pittää se miunnii joskus nukkuu😂 Tännään pittää mennä ent. nuapurin hautajaissiin.

Ei, et sinä saa koskaan nukkua! Sinu pittää olla aina täällä tsemppaamassa meitä 👯
        Minkä ikäinen oli kuollessaan?

• Piässiiskukko
        KirjoitanNyt kirjoitti:

Ei, et sinä saa koskaan nukkua! Sinu pittää olla aina täällä tsemppaamassa meitä 👯
        Minkä ikäinen oli kuollessaan?

Vai nii. Vähän yll yheksänkymmenen. Monet kahvit tull juottuu ajan mittaan hänen luonnaan., nyt sekkii päiväkahvipaikka poistu.

• Hilimavastoo
        ÄmmäVee kirjoitti:

Sattumalt kuulin täst palstast, taisin jäähä koukkuun tähä interaktiivisuutteen. En kenenkään peräst, mite nii? Eihä tiäll tunne kettää, mahotontaha se olis. Itteeni huvitan, huvikseen.

• Partaveikkoselle
        Piässiiskukko kirjoitti:

Vai nii. Vähän yll yheksänkymmenen. Monet kahvit tull juottuu ajan mittaan hänen luonnaan., nyt sekkii päiväkahvipaikka poistu.

Jäikkö sinne juomaan kahvii ja syömää kaakkuu?

• Yökukkujalle
        ÄmmäVee kirjoitti:

No hyvät yöt!

Aika myöhhään kukut herreill nukuksää sit päiväll?

• KirjoitanNyt
        Hilimavastoo kirjoitti:

Sattumalt kuulin täst palstast, taisin jäähä koukkuun tähä interaktiivisuutteen. En kenenkään peräst, mite nii? Eihä tiäll tunne kettää, mahotontaha se olis. Itteeni huvitan, huvikseen.

Tarkoitin, kun sekä täällä, että tuolla ikävä palstalla moni ajautunut palstalle ihastumisen tuomien tunteiden ja kaipauksen vuoksi. Siis irlissä ihastunut ja sitä myötä ajautunut palstalle kaipailemaan. Tuli vain mieleeni, että mikä sinun tarinasi on, mitä kautta ja miksi käyt palstalla..utelias kun olen :D
        Kiva, että tulit tänne huvittamaan itseäsi, sillä kirjoitat kivasti!

• KirjoitanNyt
        Yökukkujalle kirjoitti:

En Nuku. Olen aina ollut huono päivä nukkuja, kukun päivisin :)
        Voi mahoto tuota pihhaa, iha sohjone :(
        Hienoa, että aloittaja on käynyt ikäihmisen luona! Moni vanhus potee yksinäisyyttä :(

• PartamutteiVeikko
        Partaveikkoselle kirjoitti:

Jäikkö sinne juomaan kahvii ja syömää kaakkuu?

Pitihän herkkuja maistella : D. Ai nut tuossa maistelussa, että puvunpaita oll kutistunna sitte viime pidon ; D)).

• Yönkukkuri
        Yökukkujalle kirjoitti:

Välillä päikkärit. Pyrin nukkummaan sen kaheksan tunttii vuorokaues. Mutta yöllä aina herättellöö, ku uamuvuoro o.

• Piässiiskukko
        KirjoitanNyt kirjoitti:

En Nuku. Olen aina ollut huono päivä nukkuja, kukun päivisin :)
        Voi mahoto tuota pihhaa, iha sohjone :(
        Hienoa, että aloittaja on käynyt ikäihmisen luona! Moni vanhus potee yksinäisyyttä :(

Tiällä viellä metri lunta vaikka satanna jo monta päivvee. No joo, jokkaisella pitäs olla muutama vanahus hoijjettavana. Vois tuo elämänkatsomus muuttua?

• vuuvvestakakstoista
        Hilimavastoo kirjoitti:

Nii nää "meijjän" "sivut" o vähä niiku vanahan ajan sätti? Huolesa suap purkkoo ja vähän vaikka sekojakkii huasttoo, kohan tulloo iloseks. Se o piäassii : ).

• KirjoitanNyt
        Piässiiskukko kirjoitti:

Tiällä viellä metri lunta vaikka satanna jo monta päivvee. No joo, jokkaisella pitäs olla muutama vanahus hoijjettavana. Vois tuo elämänkatsomus muuttua?

Näin on.

• KirjoitanNyt
        KirjoitanNyt kirjoitti:

Näin on.

Hyvää yötä teille! Vanha on väsynyt :)

• Piässiiskukko
        KirjoitanNyt kirjoitti:

Hyvää yötä teille! Vanha on väsynyt :)

Öitä. Mie jiän viell päivystämmään, jos jollai asioo tahi huollii?

• KirjoitanNyt
        Piässiiskukko kirjoitti:

Öitä. Mie jiän viell päivystämmään, jos jollai asioo tahi huollii?

Hieno ajatus, kiitos siittä minunkin puolestani! Hyvän yön halaus :)

• Hilimakyssyy
        PartamutteiVeikko kirjoitti:

Pitihän herkkuja maistella : D. Ai nut tuossa maistelussa, että puvunpaita oll kutistunna sitte viime pidon ; D)).

Sie ootna pessy liian kuumas, siin se syy 😉 ookkona yksin?

• Turjake
        Hilimakyssyy kirjoitti:

Sie ootna pessy liian kuumas, siin se syy 😉 ookkona yksin?

No niimpä : D)). Ei tiällä kettää näy, muutakun tuo Risto ain tervehttii. Hiä o kato vallannu tuon ikävä puolen, minne harvoin eksyn : ).

• tsägädägädäm

Hyvää kevättä turjakkeelle. Sä vaan jaksat jauhaa paskaa palstavaimos ämmäveen kanssa vuodesta toiseen tääl.

• Tsägädägädämpämpäm

Vastataan turjakkeen puolest; mitä helkkarii se siulle kuuluupi 🤡 pijä leipäläpes kii.

• Turjake

Kiitos sammoin : ). Mukavaha se välillä palsta eukkoohhii pittee hyvällä mielellä.

• ÄmmäVee

Loppujen lopuksi sitä herrää siihe valaistumise tillaa, että tajuaa olevasa täysi tietämätö torvelo ja jouttuu alakkaa rakentammaa taas uuestaa minäkuvvaasa niistä palasista, jotka jäi törmäyksestä jäi jälijelle .

Jokkaine ihimine kait o sellaine, palasista parsittu.
      Omaksi ihteksee kassaantunu, ässehtiny ähkiessää etteepäi.
      Kuka mihinki suunttaa lennähtäny ja törmäilly.
      Seinistä kassaa raavittu.
      Enemmän tai vähemmän sinne tai tänne kallellaa ja vinollaahi etteepäi, nii et nokka hippoo maata toisinnaa.

Pääasia, että homma toimii, kokonaisuus.
      Kun yksi tippuu, toinen ottaa kiinni.
      Tai kun horjahtaa, joku estää rojahtamasta.
      Tai jos lentää ja puttoo pitkällee, o joku, joka istuu ja pysyy vieressä, vaikka sitte kiusallaan, jos ei muute.

Me ollaa se, kokonaissuus, sano nukku-matikas ja se o taas goodnight, jos jatkais unnii....
      Sleep well My darling, Matti Nikkinen, tuu nukuttammaa!!

• päivällnähyst

Oikkein ja nyt Horny unnii : D)). Miekkii lopetan päivystämisen tält yölt ; D.

• ÄmmäVee
        päivällnähyst kirjoitti:

Oikkein ja nyt Horny unnii : D)). Miekkii lopetan päivystämisen tält yölt ; D.

Otan itselleni tsemppauksia ja istun tähän viereesi rauhoittumaan, kiitos! Tarvin vain hetken hiljaisuutta ja jonku läsnäoloa. Hirveästi ollut nyt kuormaa, tuntuu välillä, että painuu ihan kasaan.
        Kiitos, että sain hetken hengähtää :) Ajastasi.

No niin, mitäs oot nähäny niin makijaa, että unniin tullee :D?

• Vanahennoone
        ÄmmäVee kirjoitti:

Otan itselleni tsemppauksia ja istun tähän viereesi rauhoittumaan, kiitos! Tarvin vain hetken hiljaisuutta ja jonku läsnäoloa. Hirveästi ollut nyt kuormaa, tuntuu välillä, että painuu ihan kasaan.
        Kiitos, että sain hetken hengähtää :) Ajastasi.

No niin, mitäs oot nähäny niin makijaa, että unniin tullee :D?

Vanahoja muistoja vuan, ku kyyttii annoin, sillosell Suapillain : D)).

• ÄmmäVee
        Vanahennoone kirjoitti:

Vanahoja muistoja vuan, ku kyyttii annoin, sillosell Suapillain : D)).

Nostalgiaa :)
        Jottai makijaa tekis nyt mieli. Mämmi o loppu. Kaupassa, Tokmannilla oli suklaamunat hyvässä tarjouksessa, vinkiksi ;)
        Mitkä ajatukset tähän päivään?

• nytmunalle
        ÄmmäVee kirjoitti:

Nostalgiaa :)
        Jottai makijaa tekis nyt mieli. Mämmi o loppu. Kaupassa, Tokmannilla oli suklaamunat hyvässä tarjouksessa, vinkiksi ;)
        Mitkä ajatukset tähän päivään?

Hyvä kun muistutit, mulla onnii munnoo jiäkuapis Mignonnii ; D)). Siinä sitä onnii munnoo näperrettäväks. Taittaa kesä tulla, lunta ei ou ennee metriikkää : D)). Lumi mietteissä tännään, entäs sull?

• ÄmmäVee
        nytmunalle kirjoitti:

Hyvä kun muistutit, mulla onnii munnoo jiäkuapis Mignonnii ; D)). Siinä sitä onnii munnoo näperrettäväks. Taittaa kesä tulla, lunta ei ou ennee metriikkää : D)). Lumi mietteissä tännään, entäs sull?

Mulla oli Heiko hetki, mutta se meni ohi. Olen varmasti kauhee ihimine, ku välillä tullee noita heikkoja hetkiä ja ku aikani rämmin, nii herrää entistä vihasempana
        ja periksiantamattomampana, että ei saakeli sentää :D)) Huh huh se o sitä tunteije ja järje kamppailua. Mutta oo tämmöne ja en muuksi muutu :D
        Just ikävältä lui, ku joku kirjoitti, ettei välttämättä miehet puhu nii tunteistaan. Mutta varmasti parit oppivat tulkitsemaan toisiaan, antamaan tilaa toisilleen ja pyöräilemään, kun tarpeeksi kauan törmäilevät toisiinsa :D siinä sitä rakkautta tarvittaa ja tahtoa!
        Siinäpä sitä mietettä jo tulikin :D
        Joo, lunta on kyllä ollu tänä talavena. Nythä tuo tuullee, liekkö pukkaa lämmintä ilimmaa. Aurinko paistaa Ihanasti ja sinitiais pariskunta pyörinyt koko viikon ikkunan edessä pöntön liepeillä.
        Joko sinulla pöntöt kunnossa ja asukkaat muuttaneet?

• ÄmmäVee
        ÄmmäVee kirjoitti:

Mulla oli Heiko hetki, mutta se meni ohi. Olen varmasti kauhee ihimine, ku välillä tullee noita heikkoja hetkiä ja ku aikani rämmin, nii herrää entistä vihasempana
        ja periksiantamattomampana, että ei saakeli sentää :D)) Huh huh se o sitä tunteije ja järje kamppailua. Mutta oo tämmöne ja en muuksi muutu :D
        Just ikävältä lui, ku joku kirjoitti, ettei välttämättä miehet puhu nii tunteistaan. Mutta varmasti parit oppivat tulkitsemaan toisiaan, antamaan tilaa toisilleen ja pyöräilemään, kun tarpeeksi kauan törmäilevät toisiinsa :D siinä sitä rakkautta tarvittaa ja tahtoa!
        Siinäpä sitä mietettä jo tulikin :D
        Joo, lunta on kyllä ollu tänä talavena. Nythä tuo tuullee, liekkö pukkaa lämmintä ilimmaa. Aurinko paistaa Ihanasti ja sinitiais pariskunta pyörinyt koko viikon ikkunan edessä pöntön liepeillä.
        Joko sinulla pöntöt kunnossa ja asukkaat muuttaneet?

Pyöräilemään :D voi helvetti hah hah haaa, piti kirjoittaa, että myötäilemään :D

• sorisokerhumala
        ÄmmäVee kirjoitti:

Pyöräilemään :D voi helvetti hah hah haaa, piti kirjoittaa, että myötäilemään :D

Melekkein sama assii : D)). Mulla ei ou heikkoja hetkkii, mie totteutan. nyttii se Mignoni o jo mahassa : D)). Millohha ne muute kielttäävät tuon Me Toon luonnosta? Ettei tintit sua ahistella toissiisa? Eikä kiärmmeet sua kimppapilleitä pittee kevväällä. Hauvvet sua ahistella kutupuuhissaan toissiisa tahi viirus sua hyökätä solun kimppuun.

• ÄmmäVee
        sorisokerhumala kirjoitti:

Melekkein sama assii : D)). Mulla ei ou heikkoja hetkkii, mie totteutan. nyttii se Mignoni o jo mahassa : D)). Millohha ne muute kielttäävät tuon Me Toon luonnosta? Ettei tintit sua ahistella toissiisa? Eikä kiärmmeet sua kimppapilleitä pittee kevväällä. Hauvvet sua ahistella kutupuuhissaan toissiisa tahi viirus sua hyökätä solun kimppuun.

Vai Jumala ja sehä passaa, tiijä mitä kivaa o tulossa :D
        Mutta minäpä söi kannaa hetki sitte. Tei eile semmoista currykastiketta, joho laitoi koskenlaskijan juustoa, kermaa, kuutoitua paprikaa, suolaa ja curryä ja hyvvää oli. Pottumuusi kans söi. Makijaa ei löytyny.
        Niin, teikkö pääsiäisenä pitikaalia? Ja tuosta tuli meille, että millä päällä röllykkä kulta ollu?
        Kyllä sinuakin pitäs tdempata, tässähän o kohta iha velekapuolella :(
        Ai nii, joutsenet ovat tulleet ja lissää tullee koko aja tuoho pellolle levähyspaikallee, varmmaa toista sattaa. Hienoja! Kasvatus kuuluu, mitähän lie puhuvat keskennää.
        Ei me tunneta toisiamme, vaikka kauan olemme täällä kirjoitelleet. Tulipa vaa miellee. Ei täällä kukkaa opi tuntemaan kettää vai mitä?

• ÄmmäVee
        ÄmmäVee kirjoitti:

Mutta minäpä söi kannaa hetki sitte. Tei eile semmoista currykastiketta, joho laitoi koskenlaskijan juustoa, kermaa, kuutoitua paprikaa, suolaa ja curryä ja hyvvää oli. Pottumuusi kans söi. Makijaa ei löytyny.
        Niin, teikkö pääsiäisenä pitikaalia? Ja tuosta tuli meille, että millä päällä röllykkä kulta ollu?
        Ai nii, joutsenet ovat tulleet ja lissää tullee koko aja tuoho pellolle levähyspaikallee, varmmaa toista sattaa. Hienoja! Kasvatus kuuluu, mitähän lie puhuvat keskennää.
        Ei me tunneta toisiamme, vaikka kauan olemme täällä kirjoitelleet. Tulipa vaa miellee. Ei täällä kukkaa opi tuntemaan kettää vai mitä?

Lue Jumala - humala
        ÄmmäVee Oi kallavee... Ooooi Kallaveeeeeee....

• Tasuris
        ÄmmäVee kirjoitti:

Pittii tein ja vähän ostin pakastimmeennii, mutta pikkune ihven maku oll lihas. En ihan tyytyväinen ollunna ostoksseen. Vai laskijjoo, eikö ukkoja alakanna juosta ovest? : D. Just tuossa kahtelin huutokauppoja, lapista(Salla) sais halavalla muata n.240 ha ylin hintatarjjous oli 22 500 eerroo.

• ÄmmäVee
        Tasuris kirjoitti:

Pittii tein ja vähän ostin pakastimmeennii, mutta pikkune ihven maku oll lihas. En ihan tyytyväinen ollunna ostoksseen. Vai laskijjoo, eikö ukkoja alakanna juosta ovest? : D. Just tuossa kahtelin huutokauppoja, lapista(Salla) sais halavalla muata n.240 ha ylin hintatarjjous oli 22 500 eerroo.

Ei juokse ukkoja :DEnkä oo mainonnan uhri! sinulla tuo äly pyssyy ja mielikuvitus lentää.
        Vai huutokauppoja. Juu, siellähä o nii pilikka hinttaa niitä maita! Osa tosijjaa iha korvessa. Oon palijoki katsellut niitä ja pikkuse seurannut, millä hinnalla mennee.
        Ja rakennuksia ja vaikka millaisia keskuksia vankilan tilloista lähtien huudettavana.
        Jätitkö jostai tarjoukse? Haaveilekko muuttamisesta vai miksi maata?

• ÄmmäVee

Mutta lissää vielä, että aika raivattavvaa olis ussei noissa Korpi maisemissa, jos meinais sinne jottai pystyttää asumista. Niin piti kysyä, että millainen maapläntti oli kyseessä? Vai 240 ha, oisko suon pohojjaa? Kääks...

• Vakavanaha
        ÄmmäVee kirjoitti:

Mutta lissää vielä, että aika raivattavvaa olis ussei noissa Korpi maisemissa, jos meinais sinne jottai pystyttää asumista. Niin piti kysyä, että millainen maapläntti oli kyseessä? Vai 240 ha, oisko suon pohojjaa? Kääks...

n.60 ha varmmaa taimisttoo, loput jouto yms. muata : D)). En tijjä en sule sitä ett joskus ostas jottai Lapist. Jottai joenvatta tahi muut sellast. Eihän sitä ikinä tiijjä minne vanahhuus viep? : D.

• ÄmmäVee
        Vakavanaha kirjoitti:

n.60 ha varmmaa taimisttoo, loput jouto yms. muata : D)). En tijjä en sule sitä ett joskus ostas jottai Lapist. Jottai joenvatta tahi muut sellast. Eihän sitä ikinä tiijjä minne vanahhuus viep? : D.

Jaa sinäkikö semmoista!! Niihä minähii. Oo katsellut Lapista Joe vartta, ookko stalkannu minun konetta :D
        Hauttaa se vie :D))

• onkkii
        ÄmmäVee kirjoitti:

Jaa sinäkikö semmoista!! Niihä minähii. Oo katsellut Lapista Joe vartta, ookko stalkannu minun konetta :D
        Hauttaa se vie :D))

No oisha se kiva onkkii 100 vuotijjaana Lapissa omalla joella : D. Joskus oll myynnis myös joku "pikku"mäkikkii , jossai laskettelu rintteen lähheissyyvves.

• ÄmmäVee
        onkkii kirjoitti:

No oisha se kiva onkkii 100 vuotijjaana Lapissa omalla joella : D. Joskus oll myynnis myös joku "pikku"mäkikkii , jossai laskettelu rintteen lähheissyyvves.

Paitsi palavelut kaukana, jos terveys huono.
        Eikä :D)) Kaikkee siellä o huuettavana :D
        Hyvihä tuo uppos muna poskee keitettynähi, Nam!
        Hyvät yöt!

• namikuule
        ÄmmäVee kirjoitti:

Paitsi palavelut kaukana, jos terveys huono.
        Eikä :D)) Kaikkee siellä o huuettavana :D
        Hyvihä tuo uppos muna poskee keitettynähi, Nam!
        Hyvät yöt!

Kaukana ne palvelut o kohta muutennii😂 Siell omas rauhas tammukoo paistelleis🔥🐟

• ÄmmäVee
        namikuule kirjoitti:

Kaukana ne palvelut o kohta muutennii😂 Siell omas rauhas tammukoo paistelleis🔥🐟

Niin, täältäki on poistunut pankki ja terveyspalvelut 10v sisällä. Muttei ole kaukana silti, 7km päässä. Totta, oma rauha on tärkeä juttu, mutta se Suomen talvi, kun pittää olla kuntoa puije tekkoo ja talo kunnossa pittoo, lumitöihi....tiede aukkaissuu. Oo Minähi joskus haaveillut omavaraistaloudesta, ei onnistu ennää :D
        Olisivat tulleet hakemaan tänä aamuna pilkkimään, en jaksanu mennä.
        Näin horny unta, Sacherkakusta, isosta ja mehevästä, Olin just leikannut kunnon palan, kyllä tympäs herätä :D))
        Huomenna aamulla akupunktio. Joko Sait fysioterapian jalansijalle?
        Kirjan kirjoittamisesta, kun ilmat lämpenee, voit kirjoittaa ulkonakin?
        Hyvinhän sinä oot kunnioittanut minun kanssa tuota meetoota, en tiijä sitte muije, kui oot pyllyjä nipistelly Heh.
        Mitä tälle päivää suunnitelmia?

• pitikkiikirjuttoo
        ÄmmäVee kirjoitti:

Niin, täältäki on poistunut pankki ja terveyspalvelut 10v sisällä. Muttei ole kaukana silti, 7km päässä. Totta, oma rauha on tärkeä juttu, mutta se Suomen talvi, kun pittää olla kuntoa puije tekkoo ja talo kunnossa pittoo, lumitöihi....tiede aukkaissuu. Oo Minähi joskus haaveillut omavaraistaloudesta, ei onnistu ennää :D
        Olisivat tulleet hakemaan tänä aamuna pilkkimään, en jaksanu mennä.
        Näin horny unta, Sacherkakusta, isosta ja mehevästä, Olin just leikannut kunnon palan, kyllä tympäs herätä :D))
        Huomenna aamulla akupunktio. Joko Sait fysioterapian jalansijalle?
        Kirjan kirjoittamisesta, kun ilmat lämpenee, voit kirjoittaa ulkonakin?
        Hyvinhän sinä oot kunnioittanut minun kanssa tuota meetoota, en tiijä sitte muije, kui oot pyllyjä nipistelly Heh.
        Mitä tälle päivää suunnitelmia?

Leppäillyy, ku selä meinas möykätä lummii siirrelles. Pittää viell lokis pihistellä tuot aihet. Tään päivän aihe oll muna kouras. Mittee miell siit? : D)).

• ÄmmäVee
        pitikkiikirjuttoo kirjoitti:

Leppäillyy, ku selä meinas möykätä lummii siirrelles. Pittää viell lokis pihistellä tuot aihet. Tään päivän aihe oll muna kouras. Mittee miell siit? : D)).

No voi että sen selän kanssa, ku sen pittää juntturoija!! Mitäpä minä siihe, se o sinu oma asias, muuta sinu ajatukset juoksu huomijjoo ottae, et tarkoita pikku kaveria, niinku minu ajatuksejuoksu heti silimäni kalavoille heitti, vaa kyseessä o kananmuna?

• osehyvvee
        ÄmmäVee kirjoitti:

No voi että sen selän kanssa, ku sen pittää juntturoija!! Mitäpä minä siihe, se o sinu oma asias, muuta sinu ajatukset juoksu huomijjoo ottae, et tarkoita pikku kaveria, niinku minu ajatuksejuoksu heti silimäni kalavoille heitti, vaa kyseessä o kananmuna?

No melekkein, Mignonnii kuvvailin ; D)). Pakko oll heittee juttu : D. Jäykistyhän tuo selekä, mut ei onneks nii hirmu kippee ou. Nappasin volttarree vaikka ei pitäs, ku se käyp röllykkään. Pitäs se varmmaa tuolla vysioterapiassa käyä, pitäs kysellä aikkoo sinne. Koha piättäs, mittee kohttoo hoijjettas : D. Kirjan kirjotus jotennii seissoo, sain mie jo krjotettuu 27 sivvuu A4 arkkii. Oha tässä aikkoo viell : ). Vieläkö ne jiäst siellä kesttää, ku pilikille viel?

• ÄmmäVee

:D Se o hirvijä makiaa, tuo Mignoni meinaan. Varmmaa pitäs saaha jotenki jäykkyys laukiammaa. Eikö ne vois antaa koko vartalo hoijo fyssarilla? Tai onko se keskivartalon tilanne kiireellisempi kui olokapää? Sitä jäykkyyttä aatelle.
        Jaa vai seissoo se kirijan kirijotuski, mutta älä tosijjaa hättäile, hilijjaa hyvä tullee.
        Kestää kestää hyvinki, melekkee metriset jäät. Vaikka autolla ajas. Oha ne jäätietki vielä käytössä.
        No, hyvät yöt ja munnailemissii.

• Eppäilläsoppii
        ÄmmäVee kirjoitti:

:D Se o hirvijä makiaa, tuo Mignoni meinaan. Varmmaa pitäs saaha jotenki jäykkyys laukiammaa. Eikö ne vois antaa koko vartalo hoijo fyssarilla? Tai onko se keskivartalon tilanne kiireellisempi kui olokapää? Sitä jäykkyyttä aatelle.
        Jaa vai seissoo se kirijan kirijotuski, mutta älä tosijjaa hättäile, hilijjaa hyvä tullee.
        Kestää kestää hyvinki, melekkee metriset jäät. Vaikka autolla ajas. Oha ne jäätietki vielä käytössä.
        No, hyvät yöt ja munnailemissii.

Eikä ou, alakkuun ehkä vähän makkee : D. Eiköhän se töissä jäykkyys hävvii.https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/eila-kuvasi-joutsenia-kunnes-jarven-jaalla-alkoi-tapahtua-hurjat-kuvat-kaksi-autoa-rallaili-menemaan-toinen-upposi-veteen/6849868#gs.1ASsYyY. Ai näin kestävät jiät : D)).

• ÄmmäVee

• tunkioKukko

Sinne se jäi rammal pöyvälle soimaa ko pit lähtee pakkasee syksyll 1939 Karjalst.. Maalima kaikist pakolaisist ja niihe onkelmist jostain syyst Karjala Evakokkeje kohtalo on laajalt käsitelty huumori keinoi ,,no sehä vaa kertoo jot Karjalaiset on ain olt vekkuleit ja nauravaa kansaa,,, vaik syvän märkis nii ilo pintaa.......................

• viimenemohhikaani

No niimpä. Nykysin sammoo hommoo yrittäät nuo eduskunnan ministerit. Tyhjenttee muaseutu kokonnaa ja suaha kaupunkkiin elämmää. Sielähä se auttuus koittassii, jokkaisella ois töitä ja yrityksettii sais työvoimmoo helepolla. Jos työnperässä muuttajjii piettäs Evakkona niit ois tällää hetkellä paljo. Ehkä mie oun viell sitäpolovvee viimenen, joka muisttaa viell vanhhuuvves muaseuun. Siit se alakkaa tää paikkakkii hiipuminen ja unohtuminen. Ei ou ennee vuonna 2050 muaseuull kettää, korkkeinttaa puistonvartijoita. Sinne asti mie pyrin pitämmään Pilikettäsilimäkulumas ja huumorrii huastammaan ; D)).

• tunkioKukko

Mie elon tään istuva hallitukse nimen Terijoen Hallitukseks jos muistat sen Kuusisen niin tää istuva on yhtä tuhone meille immeisille ! Sipilän ketku kaaninee viep toimeentulon kaikkee heikommas kätvees olevilt niiko wanhuksilt....sairailt , lapsperreeiltä , opiskelijoilt,, kivitettää ommii ja kaikemaalima evut annetyaa vieraakulttuuri evustajil jotka on lähteneet tänne herkkujen perrää vaik pitäs sottii vapauuta omassa maas......... Oikeita pakoissii mie kyl otassi mut en tätä haitallista maahamuutto hyväksy millää...... Kuhtumaton vieras ko ei ajamatta lähe...... kaikk vaa joutosakki ulos maasta ja oma kasna hihat heilummaa ja kohti aurinkoo............ sillee hyvä tulee ..Vai mitä ?

• Hymistätäyttyy

Mie en muista ku parraimman Resitentin isolla R:llä Kekkonen Urkki. Kyll tuos siun miell pitteessä on paljon asijjoo. Missee ne lapset ja naiset, tais tulla pakolaisina ne 20-30 miehet. Minkähän takkii?

• Selekä alakkaa olla entisesä. Oloka korjjaantummaa päi, liekkö Volttare kuurin ansiota. Katottaa mitenkä pitkkää röllykkä anttaa syyä sitä : D)). Vointi iha hyvä, kevät tulloo ja harakattii jo naurekssiit. Illassahan tätä o rellestetty töissä, huominen viell ja parin päivän vappaile sitten : ). Hih hih, ei tuo muna kouras suanunna kovin paljon lukijoita : D)).

• ÄmmäVee

Et oo kokkeillu volttaren geeliä, auttaisiko, eikä kävis nii röllykä päälle?
        Ompa kumma, ku eivät innostuneet munasta, vaikka nui iloisesti hymmyilee,olis varmmaa pitäny olla Kinderi ja ylläri pylläri sisällä.

• Seurraavaksisomuna
        ÄmmäVee kirjoitti:

Et oo kokkeillu volttaren geeliä, auttaisiko, eikä kävis nii röllykä päälle?
        Ompa kumma, ku eivät innostuneet munasta, vaikka nui iloisesti hymmyilee,olis varmmaa pitäny olla Kinderi ja ylläri pylläri sisällä.

: D. Jottai resetti keellii kokkeilin kyynärpiähän, mutta tais paheenttuu. Joo varmmaa timantti sormus ois pitännä olla sisällä : D. Ehkä oll vähä ruttaali tuo otsikkokkii : D)). Mutta siehän tiijjät, että mie pyrin ravistelemmaan perintteit ja huastammaan? ; D.

• ÄmmäVee
        Seurraavaksisomuna kirjoitti:

: D. Jottai resetti keellii kokkeilin kyynärpiähän, mutta tais paheenttuu. Joo varmmaa timantti sormus ois pitännä olla sisällä : D. Ehkä oll vähä ruttaali tuo otsikkokkii : D)). Mutta siehän tiijjät, että mie pyrin ravistelemmaan perintteit ja huastammaan? ; D.

Tiiijä, tykkään siitä :) Kohta fyssarille. Kissa jäläkiä oli katolla lumessa. Omenapuita pitkin oli ilmeisesti sinne kiivennyt.

• hankijainen
        ÄmmäVee kirjoitti:

Tiiijä, tykkään siitä :) Kohta fyssarille. Kissa jäläkiä oli katolla lumessa. Omenapuita pitkin oli ilmeisesti sinne kiivennyt.

Hyvin tuo hanki kesti tämmöstä ravistajjookkii tännää. Eikös se lohta ala se kissojen aika?

• Kevättullut
        ÄmmäVee kirjoitti:

Niinkö, onko ollut jo sellaisia tuntemuksia?

• ÄmmäVee

Tympäissee, ku lempikekseissä, ei oo kotimainen tuote, on suklaatäytettä vähennetty puollee! Sulatettu suklaa o täytteenä. Kaurakekseistä koottu.
      Sellaine 600g pahaviloota.
      Yksittäine keksi painnaa nykyään palijo vähemmän, kui enne, johtuu täytteen vähhyyestä.
      Mutta kootan paino o sama kui enne!
      Eli keksie määrää o lisätty, täytettä vähennetty. Kauppa pääsevät paremmille osingoille, ku myyvät halapaa kauraa, kuin arvokkaampaa hyvvää suklaata.
      Maku on kyllä kärsinyt. Oon huomannut, että ihmiset ostaa noita laatikoita palijonki.
      Mitehän ny, ku joku päättäny ahnehtia lissää rauhaa ja vähentänyt täytteen!! Ei oo ennää nii hyvvää :(
      Liekkö kaakaopavu kurssi huipussa vai Mikähän lienee??!!

Mitä tuosta voijaa päätellä? Eikö se nii oo, että ahneus pullaa monta hyvvää asijaa?.

• nuukalainen

Kaakkaaanpapu o hävviivä tuote niinku kahavipapukkii, ei ou muutaman vuoskymmenen piäst. Se kasvihuone ilimiö. Onhan sirkkusokerrii pienentynnä, enne oll kilo. Sitte oll 750rammoo ja nyt taittaa olla 500rammoo. En kylläkkää käytä tuot ku kahavijoissa, sen verran nuuka oun : D)). Vaikka ei uskos : D)).

• ÄmmäVee

Juu, Oon lukenut tuosta, että kohta ei suklaa herkkua ennää olis, mutta en aivan pessimistisyyteen vaipuis, sillä eihän sitä tiijä vielä miten käy.
      Mutta jos nii kävis, nii sitte syötäs synteettistä suklaata yääääk!

Niinhän se on, että ihminen alunperin luotiin viljelemään maata, eikä hankkimaan rahaa.
      Tarkoitus oli, että ihminen saa luonnosta ruokansa.
      Tuossa meni joku pahasti vikkaa, ku iski se ahaneus yli.
      Hyvin pohdittu kysymys onkin onnellisuus.
      Lisääkö hyvinvointi onnellisuutta? Ja mitä hyvinvointi on?
      Tuota mietiessöni, tulee mieleeni hyvin usein kalkutan slummialue "ilon kaupunki ", jossa äärimmäisen puutteen, köyhyyden ja sairauksien keskeltä tapaa tyytyväisyyttä, iloa, hymyileviä kasvoja ja rauhaa.

Pistää miettimään, arvokysymyksiä ja tuntee itsensä turhaan tyytymättömäksi. Tällaisessa kulttuurissa kasvaneensa ei osaa antaa arvoa pienille asioille. Huokaus :(

Mutta hyvää yötä!! Rauhallisia unia!

Niin vielä tuli mieleen geenimanipulaatio. Mitä olet mieltä kasvien jalostuksesta ?

• ÄmmäVee

Sää unohtu, nii pihi...SINÄKÖ ;D))
        Pittää vielä sanua hajamielinen, että suvun historiaa Oon tässä illan kolunnut. Nythän on 100v punaisten ja valkoisten, voiko sitä nyt sisällissodaksi sanua....ihime hommaa ollu sekkii.
        Siitäkin vaiheita historiikussä.

Liekkö muutes isoviha aikana niitä Venäjälle vietyjä suomalaisia vankejä ollu teijäki suvussa?
        Mikä pitäjähä poltettiin melkkei loppuu ja väki kiristettiin ihan vähhii. Yks sukulainen soitti venäjän valtion konsertissa aikoinnaa. Kävi konsertti kiertueella tapaamassa pikaseltaan salaa sukulaisissa neukku aikaan Heh.
        Juu, olisha sitä juttua aina :D jos kehtais kaikkee Heh...

• ruokaloppuupi

Eiköhän nuo kehittele jottai esanssia ja jottai härkäpapu mössöä suklaan tilalle : D)). No joo musttii ja punassii lamppaista melekkein jokasesta suvusta löyttyy. Eikös se tuo eräs nykynen johtaja muan Lapin aikonnaa poltellunna? Nii kelle lie ahneus iskennä, jos lehmän lypsäjä suap 40 litralta. Siinä se kovapalakka onnii?

• ÄmmäVee
        ruokaloppuupi kirjoitti:

Eiköhän nuo kehittele jottai esanssia ja jottai härkäpapu mössöä suklaan tilalle : D)). No joo musttii ja punassii lamppaista melekkein jokasesta suvusta löyttyy. Eikös se tuo eräs nykynen johtaja muan Lapin aikonnaa poltellunna? Nii kelle lie ahneus iskennä, jos lehmän lypsäjä suap 40 litralta. Siinä se kovapalakka onnii?

Löytyy, löytyy....tarkoti vaa, että se ollu melekosta aikkaa tuokin..En tiijä nuista mittää, mitä kyselit :O se o enemmän sinu allaa tietää tommosia. Mutta kaveri puhhuu nuista ja moittii. heillä iso karija. Enkä uskallakkaa oikei ottaa kantaa, ettei joku lattaa kovia piippuu, nimeltä mainitsematon ;P
        Tiijä, kui o periaatteellinen noissa asioissa ja änkyrä :D)) Jää toiseksi ja tullee vielä ryöpytetyksikki :D
        Kato, säästän ihtiäni :D
        Kerra Huomasi, että poliittisesti ei olla samoilla linjoilla :)

Mitähän sitä leipois, iha muute vaa? Mikä o hyvvää?
        Ööööitää!!

• politiikkoo
        ÄmmäVee kirjoitti:

Löytyy, löytyy....tarkoti vaa, että se ollu melekosta aikkaa tuokin..En tiijä nuista mittää, mitä kyselit :O se o enemmän sinu allaa tietää tommosia. Mutta kaveri puhhuu nuista ja moittii. heillä iso karija. Enkä uskallakkaa oikei ottaa kantaa, ettei joku lattaa kovia piippuu, nimeltä mainitsematon ;P
        Tiijä, kui o periaatteellinen noissa asioissa ja änkyrä :D)) Jää toiseksi ja tullee vielä ryöpytetyksikki :D
        Kato, säästän ihtiäni :D
        Kerra Huomasi, että poliittisesti ei olla samoilla linjoilla :)

Mitähän sitä leipois, iha muute vaa? Mikä o hyvvää?
        Ööööitää!!

😂vai nii. Nykyisin kaikki poliittisesti ajattelevat ommoo nappoo. Jos vaikka soppeutumis eläke kansalle ei käy, vaihettan se soppeutumis rahaks ja tuplattaan vaik. Vaikkeutettaan sitten työttömiin rahan suanttii ja laitetaan heijjät hakemmaan töitä kerran viikkoa tahi karenssi paukkuu. Lisäks vuuvven koeaika töihin, jotta helpompi potkii pois.

• Pääsiäiskukkolle

Etkö nuku koskaan, kun pääsìäisen aikaankin olet kirjoittanut tähän ketjuun vuorokauden ympäri? Vietätkö vapunkin tän ketjun parissa? 😮😯

• VapunPallit

Nukun ja käyn jopa töissää : D)). Se on tuo vuorotyön haittoja, joskus lipsahttaa iltavuoron jäläkkeen kahtteennii yöllä, sellaillessa onko tuttuja liikentteessä. Joo ja herreen kahen maissa, melekkein aina uamuvuoro aikanakkii. Voisin sannoo, että 2.00-5.00 oun ylleesä poissa ; D)). Vappuna iltavuoro, kyllä varmmaa tulen kahtommaa voisinko olla kelle avuks : ). Sitä varten oikkeesttaan pijän tiäll päivystyst. Varmmaa kummissii Vappuna avvaan toisen ketjun ; D.

• HilimaVilima
        VapunPallit kirjoitti:

Nukun ja käyn jopa töissää : D)). Se on tuo vuorotyön haittoja, joskus lipsahttaa iltavuoron jäläkkeen kahtteennii yöllä, sellaillessa onko tuttuja liikentteessä. Joo ja herreen kahen maissa, melekkein aina uamuvuoro aikanakkii. Voisin sannoo, että 2.00-5.00 oun ylleesä poissa ; D)). Vappuna iltavuoro, kyllä varmmaa tulen kahtommaa voisinko olla kelle avuks : ). Sitä varten oikkeesttaan pijän tiäll päivystyst. Varmmaa kummissii Vappuna avvaan toisen ketjun ; D.

HilmaVilmalt terkkui 🙄 avvaatkos Vappuna miul kuohuviinniketjun? Siihe sais vastat vain jos juonunna kuohuviinnii ja palajo 😄

• ohasiinäkkii
        HilimaVilima kirjoitti:

HilmaVilmalt terkkui 🙄 avvaatkos Vappuna miul kuohuviinniketjun? Siihe sais vastat vain jos juonunna kuohuviinnii ja palajo 😄

Pikkune onkelma, tuo alako o aika vähhäist miull. Vuottee korkkeinttaa 4 pulloo siiterrii mennee. Viimo vuonna tainna mennä yhtäkkää : D)). Mite ois simmaa ketju? ; ).

• Klaravappu
        ohasiinäkkii kirjoitti:

Pikkune onkelma, tuo alako o aika vähhäist miull. Vuottee korkkeinttaa 4 pulloo siiterrii mennee. Viimo vuonna tainna mennä yhtäkkää : D)). Mite ois simmaa ketju? ; ).

Sima o hyvvee varsinki heinätöiss. En viihti tehä ennee o niin paljo sokerii mut loppupeleiss tuloo samoihi kaloriloihi ko kuohuviinni. Otaha sie simmaa ja tee se Vappusen kuumalinjo mie nautin kuoharrii ulkosall ja heiluttelleen koipia keinuss jos ei saja.

• Hammeetkunniaan
        Klaravappu kirjoitti:

Sima o hyvvee varsinki heinätöiss. En viihti tehä ennee o niin paljo sokerii mut loppupeleiss tuloo samoihi kaloriloihi ko kuohuviinni. Otaha sie simmaa ja tee se Vappusen kuumalinjo mie nautin kuoharrii ulkosall ja heiluttelleen koipia keinuss jos ei saja.

Ostin jo alkotonta simmaata, Saksan kaupast. Jokos hame testattu?

• Vappuilot
        Hammeetkunniaan kirjoitti:

Ostin jo alkotonta simmaata, Saksan kaupast. Jokos hame testattu?

Häh hame vappusell 😁 sitte vuan isoäiteen paksuimmat sukkavetimehet piälle ja toiseetkin ni o katsehenkestävvää ...

• varkkuset
        Vappuilot kirjoitti:

Häh hame vappusell 😁 sitte vuan isoäiteen paksuimmat sukkavetimehet piälle ja toiseetkin ni o katsehenkestävvää ...

No joo. Tais luvata vapuks lunta : D)). Piässeevät lumi töihin. Niih, enne vanahhaan naisill oll hammeet, nykysin toisin.

• Meetooo

Kohta pöhissöö : D. Nyt kirjotin lokkiin sen Me Too jutun. Iltasella varmmaan korvat punasena. Nyt soppoommaan : D)).

• Enkyllitepittäis

Ahhaa siul o julkinen blogi nuamakirja 😄 ny vast älysin. Parast kirjottaa vuan itest sit o ohje.

• Käyttämätön
        Enkyllitepittäis kirjoitti:

Ahhaa siul o julkinen blogi nuamakirja 😄 ny vast älysin. Parast kirjottaa vuan itest sit o ohje.

Eikös jokkaisella ou? Nuamakirjjoo ei ou : D)). Mikä ohje, miunko käyttöön?

• Hilimasoikeenaperkules

Misäs se VAPUN KUUMALINJA O?

• Väiskivemmelsiär

Simmais, kuumana jo pihissöö😄😈

• KirjoitanNyt

Oha Kutaleella Vapun kuumalinja Hilima. Minä en ilikkee ennää mennä sinne, ku liehittellee E-naista. Minähi tuu nii mustasukkaseks, että pahhaa tekkee 😲
      Vappusuunnitelmatki meni ihan munkiksi 🍩Ei onnistu mikkääää!!!!
      Nyt pittää kyllä saaha 🍔🍟🍕🌭🌮🍼lohturuokaaaaaa byäääähhhh...

• Jasiullonkomuka

Äläs yritä siin yhtää Hilimalla o vientii. Tykkää suklaasilmist 🎈🎈🎈🤛🙃🙃🙃

• Onkossilläkivientii

Ai se Ellu. Mittee se miul kuuluu ootta vappait kumpiki. Joha sitä oot yrittänynnä kymmen vuotta. Teitin asia.

• Höhhhhh

Mikä Eeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!! Se veti hernnee kirssuu, en o ennee haavveilunna nyt muut mieles : D.

• Kesätauolle
        Höhhhhh kirjoitti:

Mikä Eeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!! Se veti hernnee kirssuu, en o ennee haavveilunna nyt muut mieles : D.

Juu ei tullunna kuumoolinjoo. Linijat kuumina muuall 😄 se o hyvä 👍!!!!! Mut mont linjoo yhtaikoo ei hyvä 👎
        Pijetähhään kessäää välil 😁😊

• ppiru
        Kesätauolle kirjoitti:

Juu ei tullunna kuumoolinjoo. Linijat kuumina muuall 😄 se o hyvä 👍!!!!! Mut mont linjoo yhtaikoo ei hyvä 👎
        Pijetähhään kessäää välil 😁😊

Kuumeen liikkoo ku 24 romahti😈😂

• KirjoitanNyt

On on vientiä, en minä sillä Hilima. Iha ihteäni tarkoitin. Nyt tortillan syöntiin namis. Hauskat illan jatkot!

• KirjoitanNyt

Kultsi kutaletta.....Vai 10 vuotta, enkait nyt sentään. Vasta oon alkanu lämpenemmää...mut kutale on kuin☃️ mulle!
      Kyllä Hilma on oikeassa, että yhtä kerrallaa ja irl.

Veti herneen E, olisiko syynä lirkuttelu muije kaa🤐 Voi että 🙁

• YKooo

Ehkä ei ois pitännä sisäpiirjuttuloilla laukkoo : (. Vai lumi ukko : D)).

• KirjoitanNyt

Jospa ei ole liija myöhäistä vielä E.n suhteen!
      Minulla realiteetit hyvin tiedossa, kunha kiusoittelen, ehkä ei pitäs, olen tietoisesti yrittänyt, etten sellaisia kirjoittaisi, aina en onnistunut 😣
      Kaalikääryleitä päivällä söin,ihania.
      Sateisen harmaata. Mukava, kun vähän sataa, sitoo pölyä.
      Muffinseja tein,suklaisia nam.
      Kamera nukkuu pölyisenä. Ikkunasta huomaan monia kuvauskohteita nytkin, ajatuksia herättäviä, rauhoittavia.
      Ihana, kun tulee kesä! Vaikka talvessakin omat hyvät puolensa, niinkuin kaikessa on, ihmisissäkin, hyvät ja huonot.
      Taidan asettaa itselleni jonkin tavoitteen kesäksi.
      Mikähän olisi hyvä hmmmmm.
      Onko sinulla erityisiä tavoitteita?

• No eipä oikkeesttaan, ku housut pysys jalassa : D)). Tännää vaihatin kesätossut, nyt suap kesä tulla : D. Kasvata tukka yhtä pitkäks, ku miun parta kesällä? ; D.

• Pallotakasin
        yxkutale kirjoitti:

No eipä oikkeesttaan, ku housut pysys jalassa : D)). Tännää vaihatin kesätossut, nyt suap kesä tulla : D. Kasvata tukka yhtä pitkäks, ku miun parta kesällä? ; D.

Onko tullunna mahhoo ku jalakoihi valahtavvat 🤣 pistä kirreelle vöihi ja kurriin, se mahas meinaan.

• Pallotakasin kirjoitti:

Onko tullunna mahhoo ku jalakoihi valahtavvat 🤣 pistä kirreelle vöihi ja kurriin, se mahas meinaan.

Mites kunttoilet, ku tyrä pullisttuu. Vai liekkä nakki kasvammaa ruvennu sisälle päi? : D.

• Hilima
        yxkutale kirjoitti:

Mites kunttoilet, ku tyrä pullisttuu. Vai liekkä nakki kasvammaa ruvennu sisälle päi? : D.

Ei näit vanhoi ukkoi jaksa juoksovat nuorten naisten peräs pitkä parta liehhuuen ja maha jaloiss tiellä. Nuoret Ellit juossoo karkuhun. Liian myöhäistä whaaat?

• YKooo
        Hilima kirjoitti:

Ei näit vanhoi ukkoi jaksa juoksovat nuorten naisten peräs pitkä parta liehhuuen ja maha jaloiss tiellä. Nuoret Ellit juossoo karkuhun. Liian myöhäistä whaaat?

Joo, myöhäst o ; (. Kohta ihmiset sukupuuttoo menneevät, ku pohtivat kaikenlaist ihmmeelliisyykssii. Niiku tämäkkii? http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201802062200723802_u0.shtml

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      140
      7895
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2039
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1980
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1050
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      955
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe