Minulla ollut eturauhasen ikään liittyvää hyvälaatuista kasvua. Minulle määrättiin Dutasteride lääkettä jota söin reilu 3kk ajan. Virtsavaivoihin auttoi tehokkaasti tuli kuitenkin kuurin aikana väsymystä ja erektion puuttumista ( tunnottomuutta). En ole nyt 2 kk enää näitä syönyt ja olen edelleen impotentti. Ei seiso edes Cialiksella. Jäikö tää vaiva nyt pysyväksi??
Varoitus !eturauhaslääkkeestä impotentiksi.
1
224
Vastaukset
- syöpis
Dutasteride näyttää kuuluvan samaan finasteridien ryhmään kuin minun popsimani Gefina mutta D lienee vahvempaa.
Aloittaessani joskun 60 ikäisenä Gefinan käytön oli seurauksena 6:n viikon impotenssijakso jolloin alkoi usko tulevaisuuden elinpäivien laatuun järkkymään.
Mieskunto palasi ennalleen.
Kuntoiluharrastukseni on varsin raskasta ja se laski S-Testotasoni 12 lukemaan 65v ikäisenä. Sen jälkeen olen käyttänyt testogeeliä ilman sivuvaikutuksia.
Gefina ja testogeeli viihtyvät hyvin yhdessä ja kaikki toimii ainakin tässä 74v iässä. Ajoittain alko häiritsee mieskuntoa melkoisesti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2244681Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223459Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2632015Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,81832Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381247Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611209Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100964- 30777
- 61767
- 176750