Asokeskustelu

Asoasukas

Viime aikoina on tullut mieleen että voisiko tätä keskustelua käydä asiallisemmin FB-ryhmässä. Nyt tarkoitan lähinnä AO-hakijoita. Kaikenlainen muu palveluiden haukkuminen voisi sen myötä jättää tänne. FB-ryhmässä olisi myös helpompi löytää eri kohteista käytyä keskustelua.
Suomen Asumisoikeusasukkaat -ryhmä on jo olemassa mutta se ei palvele ao-hakijoita vaan on lähinnä Hällströmin ja kumppaneiden temmellyskenttä.
Onko tästä mitään ajatuksia? Onko tämä foorumi muiden mielestä ok?

8

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luottamustoimi-tehtävä

      Jaah? Haso ja siten Laajasalon isännöintipalvelut yms. ulkoistetut toiminnot kuuluvat myös aso-asumiseen luonnollisena osana ja enemmänkin, siten myös niiden toiminnasta tulee saada ja voida puhua ääneen sekä myös kirjoittaa palstoilla missä tahansa jopa mediassa!

      Nimenomaan luotettavuus ja täsmällisyys ja että palveluihin voidaan luottaa alusta loppuun.
      Näinhän ei kaikissa tapauksissa ole ollut, ja silti maksetaan kuten on määrätty, ja edellytetään asukkaan maksut yms. eivät viivästy jos niin käy se on heti aivan erilainen juttu mitä näille vastuullisille tahoille tapahtuu laiminlyönneistä tai viivästyksistä jne. - ei mitään!
      Koska jo lähtökohtaisesti mm. Haso Oy:n hallinnossa ts. hallituksessa on henkilöt joilla ei ole taitoa ja kykyä toimia vastuullisesti mitä osakeyhtiö laki edellyttää tässäkin toiminnassa!

      Ketkä näitä valitsevat, jos asukkaat eivät ole oman asiansa luottamustoimien valinnassa mukana?
      http://www.haso.fi/helsingin-asumisoikeus-oy/hallitus

    • Hasoton

      Vastaus itse kysymykseen: kyllä minä ainakin olisin kiinnostunut asiallisesta fb-ryhmästä. Jos sinne eksyy näitä asiassa pysymättömiä ja herneet nenuun vetäviä simoja, niin ne voisi sitten ainakin bannata ulos tai edes tietää kenen pitkäveteiset viestit kannattaa jättää lukematta ;)

    • malmilainen

      Samoin olen kiinnostunut fb ryhmästä, keskustelu voisi pysyä asiallisempana.

    • Aso_1234

      Tämä palsta on erittäin rasittava nykyään, FB-ryhmä olisi kiinnostava.

    • Asoaso

      Kyllä kiinnostaisi. Täällä osa keskusteluista menee ihan sekopäisiksi. Fbssä omalla nimellään kirjoittaminen varmasti karsisi nämä tyypit ulos keskusteluista.

    • Fb_urkkii-tietonne

      OP ratkaisee ongelmanne! Farbror = ei ratkaise ongelmaanne on jo nähty yhdenkin H-aso-kiinteistön oman sivun kautta!

      OP-prime laskee!!!

      OP Osuuskunnan johtokunta päätti 19.3.2018 alentaa OP Ryhmän viitekoron OP-primen 0,35 prosentista 0,25 prosenttiin. Muutos tulee voimaan 3.4.2018. Päätös perustuu markkinakorkojen laskuun. Edellisen kerran OP-prime muuttui joulukuussa 2016.

    • Anonyymi

      En ole nähnyt asiatonta keskustelua täällä. Onko jonkun aso-yrityksen vastatoimi. Kysynpä vaan. Koska jos jotain niin nöyrää porukkaa asuu ko. Yhtiöissä.

    • Anonyymi

      Tiedoksi sinulle: Täällä on ollut aikojen kuluessa useita asiattomia ja ihan ala-arvoisiakin postauksia ... kun kuka tahansa voi ilman asiallisia perusteita nimettömästi kirjoittaa mitä tahansa. Jos joutuisi omalla nimellään postaamaan, olisi sävy toinen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9194
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2698
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      150
      2484
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1458
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1320
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    Aihe