Kiinnostaako yli 30-vuotiaita bi/lesbonaisia pelkkä seksi parikymppisen naisen kanssa? Haaveilen usein, että minua huomattavasti vanhempi nainen kävisi aivan kuumana mun nuoreen timmiin vartaloon eikä voisi hillitä itseään. :D onko ihan toivoton haave?
Nuorelle naiselle vanhempaa naista?
3
277
Vastaukset
- täällälepakko
No mutta, kyllä kiinnostaa!
Täällä olisi 34-vuotias lesbo nainen jota kiinnostaisi pelkkä seksi nuoremman naisen kanssa.
Kysynpä vielä, että mistäpäin olet?- N19
Ihanaa! Viime kesänä mulla oli ihana seksisuhde itseäni kaksikymmentä vuotta vanhemman naisen kanssa, ja se oli taivaallista sekä kaikin tavoin kiellettyä. Tuntuu, että on äärimmäisen harvinaista löytää tällaisesta kiinnostunut nainen!
Mutta joo, olen Tampereen seudulta. 19-v erittäin naisellinen, hoikka (167/55) opiskelijatyttö. :) - täällälepakko
Kiva! Itse olen Vaasasta, joten välimatkaa ei kovin paljon ole ja uskoisin tapaamisen aina silloin tällöin järjestyvän.
Plussaa myös, että olet naisellinen, sillä naiselliset naiset viehättävät minua erityisesti.
Itse olen taasen hieman poikamainen tyyliltäni ja luonteeltani, ruumiinrakenteeltani tosin olen siro ja hoikka (160/45)
Hmmm... Miten saisin sinuun yhteyden?
Sähköpostiosoitetta ei kannata ainakaan suoraan kirjoittaa tänne, sillä ylläpito poistaa sellaiset viestit. :(
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 1091001
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 47974
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12901Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47830