Kiinnostaako yli 30-vuotiaita bi/lesbonaisia pelkkä seksi parikymppisen naisen kanssa? Haaveilen usein, että minua huomattavasti vanhempi nainen kävisi aivan kuumana mun nuoreen timmiin vartaloon eikä voisi hillitä itseään. :D onko ihan toivoton haave?
Nuorelle naiselle vanhempaa naista?
3
352
Vastaukset
- täällälepakko
No mutta, kyllä kiinnostaa!
Täällä olisi 34-vuotias lesbo nainen jota kiinnostaisi pelkkä seksi nuoremman naisen kanssa.
Kysynpä vielä, että mistäpäin olet?- N19
Ihanaa! Viime kesänä mulla oli ihana seksisuhde itseäni kaksikymmentä vuotta vanhemman naisen kanssa, ja se oli taivaallista sekä kaikin tavoin kiellettyä. Tuntuu, että on äärimmäisen harvinaista löytää tällaisesta kiinnostunut nainen!
Mutta joo, olen Tampereen seudulta. 19-v erittäin naisellinen, hoikka (167/55) opiskelijatyttö. :) - täällälepakko
Kiva! Itse olen Vaasasta, joten välimatkaa ei kovin paljon ole ja uskoisin tapaamisen aina silloin tällöin järjestyvän.
Plussaa myös, että olet naisellinen, sillä naiselliset naiset viehättävät minua erityisesti.
Itse olen taasen hieman poikamainen tyyliltäni ja luonteeltani, ruumiinrakenteeltani tosin olen siro ja hoikka (160/45)
Hmmm... Miten saisin sinuun yhteyden?
Sähköpostiosoitetta ei kannata ainakaan suoraan kirjoittaa tänne, sillä ylläpito poistaa sellaiset viestit. :(
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422988Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872886SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602802Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012095Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä141954- 1111949
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501569Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371544Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3681407- 871051